Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat jij niet wilt drinken/blowen en dat soort dingen, waar komt dat door? Ik juich dat soort dingen alleen maar toe hoor (dat mensen dat soort dingen dus niet willen doen eh ![]() Ik wil nog zeggen, dat het leven echt niet leuker of interessanter wordt als je dat soort dingen wel doet. Is mijn ervaring tenminste. Ik vind het een goed streven, en ik hoop dat je sterk genoeg bent om daad bij woord te blijven voegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja de hoorn op de haak knallen na een kutgesprek ftw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ten tweede mag het niet van m'n geloof. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
op zich ben ik heel gelukkig zonder te drinken en zonder te blowen, maar uitproberen vind ik wel een essentieel leerproces. zo baal ik soms heel erg van het feit dat ik nooit wat meer heb geexperimenteerd met seks en dergelijk en dat ik niet toch een keer paddo's heb gebruikt. nu vind ik dat allemaal niet meer kunnen. maar op je 16e hangen er toch niet echt consequenties aan... |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het onzin, je moet je leven leiden zoals je dat zelf wilt, zolang je er geen anderen mee kwetst.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en experimenteren met seks. tjah.. dat ik misschien wat meer mensen gezoend zou hebben dan twee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat ik jammer vind is dat je het niet doet omdat je gelooft en het geloof zegt da tje het niet moet doen. Ik vind het beter dat je zou zeggen, ik geloof direct dat je een beter mens wordt als je niet rookt en blowt. Ipv Ik geloof in allah en die zegt dat ik niet mag blowen en drinken..
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vertrouw mezelf niet genoeg om het ook maar even te proberen. voor drugs moet je stevig in je schoenen staan, en ik vind mezelf labiel. en eigenlijk ben ik op zich best tevreden zoals het nu gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou mijn kinderen weinig verbieden, maar ik zou m geen drugs aanbieden oid en als ik jonger was en geen vriend had gehad denk ik eigenlijk dat alles verder precies zo zou zijn gegaan als nu. want karakter speelt ook een grote rol. lef en dergelijke. ik zie mezelf niet zomaar iemand versieren ofzo bijvoorbeeld. denk jij dat als je terug in de tijd zou gaan je andere keuzes zou maken dan? dat kan volgens mij alleen als je ook de kennis van nu hebt en een stukje van je persoonlijkheid verandert. |
![]() |
||
Citaat:
Om het even simpel uit te leggen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ben je streng opgevoed? Zou je het ook niet willen/mogen proberen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Slaaf van de saaiheid #208 Verwijderd | 500 | 18-05-2008 20:08 | |
De Kantine |
Saaiheid de gekste! #202 Verwijderd | 500 | 13-05-2008 11:57 | |
De Kantine |
Honderd jaar saaiheid #173 Verwijderd | 6 | 07-04-2008 22:38 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 |