Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2009, 11:01
justcindy23
justcindy23 is offline
Thanks dat was um!!
Advertentie
Oud 21-10-2009, 00:41
roonie-24
roonie-24 is offline
Heey mensen

Ik ben opzoek naar een film maar weet de titel niet ...hoop dat iemand me erbij kan helpen..
Het gaat over jongeren die een afspraak maken met een vrachtwagenchafeur via een 27mc bakje bij een hotel ze gaan zelf een kamer naast het afgesproken hotel kamer zitten..
Ze worden steeds weer opgeroepen door de trucker en die laat ze niet met rust.. aan het einde bint hij iemand aan een stoel met een shotgun op hem gericht zodra iemand die deur intrapt gaat het geweer af

Hoop dat iemand weet welke film dit is je zou me er een plezier mee doen
groetjes jeroen
Oud 21-10-2009, 14:21
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
Heey mensen
groetjes jeroen
Joy Ride
http://www.imdb.com/title/tt0206314/
Oud 21-10-2009, 21:50
roonie-24
roonie-24 is offline
Heey bedankt he ..top het is precies de film die ik zoek dankjee..
Oud 12-11-2009, 01:33
Verwijderd
Hm, ik wilde net gaan zoeken op een bepaalde regisseur, maar ik ben vergeten hoe hij heet. En ik heb maar één film van hem gezien, alleen weet ik die ook niet meer. Ik weet ook nauwelijks meer waar de film over gaat.

Het is een Scandinavische regisseur, die eerst heel rijk is geworden met reclames maken en toen z'n eigen studio heeft gebouwd waar hij nu de regisseur uithangt. Volgens mij is hij Zweeds, maar dat weet ik niet zeker. De film die ik heb gezien was grappig op zo'n typische Scandinavische zwarte-humor-manier. Hij had veel blauwe/grijze/grauwe tonen, voor zo ver ik me kan herinneren. Ik weet alleen nog dat er een scene is waarin er een hoop priesters bij een soort afgrond staan, en dat er dan een meisje in een wit gewaad naar die afgrond geleid wordt. Vervolgens springt ze erin. Verder is de hoofdpersoon (?) op een gegeven moment ergens op een soort.. kruispunt naast een vuilnisbelt, ofzo, waar hij praat met een man. Die man heeft heel veel religieuze symbolen, lelijke kruizen met Jezussen erop enzo, in een doos. Of zelfs in meerdere dozen. Ik geloof dat ze die dan samen gaan verkopen.

[edit] Het was Songs from the Second Floor! Met dank aan N00dles.

Laatst gewijzigd op 12-11-2009 om 01:46.
Oud 12-11-2009, 01:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hm, ik wilde net gaan zoeken op een bepaalde regisseur, maar ik ben vergeten hoe hij heet. En ik heb maar één film van hem gezien, alleen weet ik die ook niet meer. Ik weet ook nauwelijks meer waar de film over gaat.

Het is een Scandinavische regisseur, die eerst heel rijk is geworden met reclames maken en toen z'n eigen studio heeft gebouwd waar hij nu de regisseur uithangt. Volgens mij is hij Zweeds, maar dat weet ik niet zeker. De film die ik heb gezien was grappig op zo'n typische Scandinavische zwarte-humor-manier. Hij had veel blauwe/grijze/grauwe tonen, voor zo ver ik me kan herinneren. Ik weet alleen nog dat er een scene is waarin er een hoop priesters bij een soort afgrond staan, en dat er dan een meisje in een wit gewaad naar die afgrond geleid wordt. Vervolgens springt ze erin. Verder is de hoofdpersoon (?) op een gegeven moment ergens op een soort.. kruispunt naast een vuilnisbelt, ofzo, waar hij praat met een man. Die man heeft heel veel religieuze symbolen, lelijke kruizen met Jezussen erop enzo, in een doos. Of zelfs in meerdere dozen. Ik geloof dat ze die dan samen gaan verkopen.

Roy Andersson
- Songs From The Second Floor

http://www.youtube.com/watch?v=EW8J5LvzeZI ?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-11-2009, 01:55
Verwijderd
Awww, net te laat. Maar toch goed voor de tweede prijs:

Oud 14-11-2009, 01:54
testement
Avatar van testement
testement is offline
Citaat:
Anyone know the name of this French Film?
The protagonist is a young boy who kick boxes muy thai and works as a breadmaker in a bakery. Then he takes a job as a lookout for a pimp, in a gang of sorts. He is promoted to be the pimp's driver. At one point the pimp rapes him. The boy pushes an associate off a ledge while they are running from the police, from a house they were robbing, and his throat is cut in retaliation. The film ends with him getting his old job back in the bakery. Its a really good flick and I'd really like to track it down!
plz plz :-)
__________________
Ageless as time, change is revealed. We will rock for you!
Oud 19-11-2009, 00:48
Verwijderd
Ik dacht laatst weer een aan film die ik een flink aantal jaren geleden heb gezien. Het was een zwart wit film die qua verhaal sterk leek op dat van de film Dr. Strangelove: or how I stopped worrying and love the bomb. Ik heb deze film net gekeken en het is niet de film waar ik naar op zoek was.

Het verhaal is, zeer beknopt, als volgt: een bommenwerper van de VS heeft per abuis (of express, dat weet ik niet zeker....in dat geval is men iniedergeval later van gedachten veranderd) de opdracht gekregen een atoombom op Rusland te gooien. De VS kan de bommenwerper niet bereiken en doet er vervolgens van alles aan om te voorkomen dat de bommenwerper zijn missie kan voltooien.

Ik weet ook nog dat ik een artikel heb gelezen over deze film in de een of andere televisiegids. Ik meen onderstaande dingen in dat stuk gelezen te hebben, maar weet ze niet zeker:
- de film was dan wel niet in kleur, maar toch vrij modern...het in zwart wit opnemen was een keuze.
- de film is in een take opgenomen; het was dan ook een soortement van toneelstuk. Dingen die zich buiten de ruimte afspelen krijg je dan ook niet te zien.

Over de titel:
Ik meen me te herinneren dat het woord 'point' erin verwerkt zit. Ik geloof dat dit verwees naar een bepaald punt in de film. Als de bommenwerper voorbij dit punt was, was er geen weg meer terug. Ik heb heel IMDB afgezocht naar iets met het woord point erin, maar kon niks vinden. Grote kans dus dat dit niet klopt.

dat was alles wat ik me kan herinneren, ik kom er niet echt uit...hebben jullie enig idee?
Oud 19-11-2009, 10:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Daar bestaat hier een heel mooi topic voor

En het plot dat je beschrijft is inderdaad dat van Dr. Strangelove. Lijkt me sterk dat iemand nog een film met hetzelfde idee uitgebracht heeft.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-11-2009, 12:08
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Topics samengevoegd!
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 19-11-2009, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Daar bestaat hier een heel mooi topic voor
Ah, excuses voor het verkeerd plaatsen.

Citaat:
En het plot dat je beschrijft is inderdaad dat van Dr. Strangelove. Lijkt me sterk dat iemand nog een film met hetzelfde idee uitgebracht heeft.
En toch is het zo . Ik weet dat de film die gister bekeken heb niet de film is die ik me herinner....Dr. Strangelove is ook een komedie, de film die ik me herinner was dat absoluut niet.
Oud 20-11-2009, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht laatst weer een aan film die ik een flink aantal jaren geleden heb gezien. Het was een zwart wit film die qua verhaal sterk leek op dat van de film Dr. Strangelove: or how I stopped worrying and love the bomb. Ik heb deze film net gekeken en het is niet de film waar ik naar op zoek was.

Het verhaal is, zeer beknopt, als volgt: een bommenwerper van de VS heeft per abuis (of express, dat weet ik niet zeker....in dat geval is men iniedergeval later van gedachten veranderd) de opdracht gekregen een atoombom op Rusland te gooien. De VS kan de bommenwerper niet bereiken en doet er vervolgens van alles aan om te voorkomen dat de bommenwerper zijn missie kan voltooien.

Ik weet ook nog dat ik een artikel heb gelezen over deze film in de een of andere televisiegids. Ik meen onderstaande dingen in dat stuk gelezen te hebben, maar weet ze niet zeker:
- de film was dan wel niet in kleur, maar toch vrij modern...het in zwart wit opnemen was een keuze.
- de film is in een take opgenomen; het was dan ook een soortement van toneelstuk. Dingen die zich buiten de ruimte afspelen krijg je dan ook niet te zien.

Over de titel:
Ik meen me te herinneren dat het woord 'point' erin verwerkt zit. Ik geloof dat dit verwees naar een bepaald punt in de film. Als de bommenwerper voorbij dit punt was, was er geen weg meer terug. Ik heb heel IMDB afgezocht naar iets met het woord point erin, maar kon niks vinden. Grote kans dus dat dit niet klopt.

dat was alles wat ik me kan herinneren, ik kom er niet echt uit...hebben jullie enig idee?
Hm, ik weet niet welke film je bedoelt, maar je bedoelt het 'point of no return'. En er zijn voor zover ik weet maar vier films (volgens wiki) die in 1 take gedaan zijn:

"At least four theatrically-released feature films, Timecode, Russian Ark, PVC-1 and Nokta (Dot) are filmed in one single take; others are composed entirely from a series of long takes, while many more may be well-known for one or two specific long takes within otherwise more conventionally edited films."

Russian Ark is het sowieso niet, en de rest ken ik niet, maar heeft ook geen plot dat jij omschrijft.

Weet je ongeveer wanneer de film gemaakt is (of wat denk je iig?) Welke taal werd er gesproken, waren er bekende acteurs?
Oud 12-12-2009, 19:49
Verwijderd
Sorry voor de late reactie, ik ben een weekend weggeweest en ben het daarna helemaal vergeten.

Ik herinner me verder helaas niks van die film. Wellicht haal ik 2 films door elkaar, anders had ik nu onderhand de titel wel achterhaald, denk ik.

Bedankt voor het helpen!
Oud 29-12-2009, 15:25
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
hallo, ik weet niet hoe een tekenfilm heet. dus wil ik het hier vragen.

het gaat over een school. er is een soort gek ofzo die elke aflevering iets met zijn computer onder de school doet zodat de school weer geteisterd wordt met een plaag of wat dan ook
Oud 31-12-2009, 09:24
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
niemand?
Oud 31-12-2009, 11:15
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Ik weet niet zeker of dit een boek of een film was maar:

Er is een scène dat de hoofdpersoon aangesproken wordt door iemand van autoriteit. Diegene slaat heel de tijd met een zweep of stok tegen zijn been aan en de hoofdpersoon vraagt zich af waarom dat autoritaire persoon geen pijn schijnt te voelen terwijl hij steeds harder begint te slaan. Later blijkt het een robot ofzo te zijn.
Zelf ontdekt de ep Ted uit Buffy s2.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 02-01-2010, 11:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
hallo, ik weet niet hoe een tekenfilm heet. dus wil ik het hier vragen.

het gaat over een school. er is een soort gek ofzo die elke aflevering iets met zijn computer onder de school doet zodat de school weer geteisterd wordt met een plaag of wat dan ook
Uit welke tijd komt het ongeveer?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 02-01-2010, 13:42
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
niet erg oud hoor. denk dat het ongeveer 8 jaar geleden wel op fox kids was. het zou cartoon network kunnen, maar denk ik niet.
Oud 02-01-2010, 13:54
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
niet erg oud hoor. denk dat het ongeveer 8 jaar geleden wel op fox kids was. het zou cartoon network kunnen, maar denk ik niet.
Weet je zeker dat 't een 'school' was, en niet de hele stad en een heks en tovenaar?
Anders heb ik wel een idee.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 02-01-2010, 14:28
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Ookwel, WunschPunsch.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 02-01-2010, 15:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
En weet je zeker dat het een plaag was en niet gewoon iets leuks met bloemetjes en regenbogen? Want dan is het gewoon Maple Town.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-01-2010, 15:08
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
En weet je zeker dat het een plaag was en niet gewoon iets leuks met bloemetjes en regenbogen? Want dan is het gewoon Maple Town.
Voor sommige mensen is dat echt een plaag hoor.
Mensen met hooikoorts bijvoorbeeld.
Of gaybashers.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 07-01-2010, 17:18
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
nee het hoeft niet persee een plaag te zijn. en het is geen wunchpunch. elke aflevering veranderd de school in iets heel anders. zoals een griekse tempel of een jungle. door die een of andere gek
Oud 07-01-2010, 19:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Er was een volgens mij behoorlijk slechte komedie over een gezin van buitenaardse wezens dat zich op aarde als mensen voordeed. Het zou goed kunnen dat ze in hun oorspronkelijke vorm insecten waren. Ook vermoorden ze heel veel criminelen, waardoor ze een soort dubieuze helden werden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-01-2010, 19:58
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Coneheads?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 07-01-2010, 20:57
Rationeel
Rationeel is offline
meet the applegates?
Oud 07-01-2010, 21:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Geen van beide.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 09-01-2010, 16:49
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
nee het hoeft niet persee een plaag te zijn. en het is geen wunchpunch. elke aflevering veranderd de school in iets heel anders. zoals een griekse tempel of een jungle. door die een of andere gek
The magic schoolbus?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 12-01-2010, 14:07
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
nee, maar laat maar zitten dan.
Oud 13-01-2010, 11:48
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Ik heb in mijn jeugd eens een film gezien over Afrikaanse (volgens mij) vluchtelingen die zich verscholen als verstekelingen op een groot schip en ontdekt werden. Daarna volgde een klopjacht waarbij honden ingezet werden. Weet iemand hier meer van?
__________________
op zoek naar olijke popkes
Oud 13-01-2010, 12:20
Rationeel
Rationeel is offline
amistad? :
Oud 07-02-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Er was een volgens mij behoorlijk slechte komedie over een gezin van buitenaardse wezens dat zich op aarde als mensen voordeed. Het zou goed kunnen dat ze in hun oorspronkelijke vorm insecten waren. Ook vermoorden ze heel veel criminelen, waardoor ze een soort dubieuze helden werden.
My parents are aliens :')
Oud 07-02-2010, 23:58
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Oude tekenfilmserie, volgens mij op Telekids. Ik weet er nog maar weinig van, wat ik me kan herinneren speelde het zich grotendeels af in de ruimte, redelijk toffe grote slagen altijd. Volgens mij was er een ras van klonen oid bij betrokken. Het was vrij heftig, geweld werd niet geschuwd maar het was niet geweld om het geweld. Beetje aparte tekenstijl van menselijke figuren. De klonen waren volgens mij trouwens blauw/blauwachtig.
Het speelde zich in de toekomst af (duh), meerdere rassen, kan best dat de aarde er ook in voorkwam.

Meer dan dit weet ik niet meer, ik weet alleen nog dat ik het heel erg tof vond.
Als iemand toevallig weet wat ik bedoel aan de hand van deze erg summiere tips, mijn dank is groot!


Edit:
Wat meer info opgegraven:
Het is niet starcom, Ulyssess31, Star Blazers, shadow raiders of bucky o'hare ;o
Tekenstijl leek op jaren 80 japans, dus vergelijkbaar met de tekenstijl van Starcom. Ik herinner me dat een van de floten in oranje was. Schepen waren wat spikey met dingen als antenne's die uitstaken.
Ik geloof dat het in grofweg dezelfde periode werd uitgezonden als de Battletech serie.

En nog een edit, het leek qua stijl volgens mij ook enigszins op de Aeon Flux cartoons.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 01:03.
Oud 08-02-2010, 02:03
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Okee heel erg suf, maar ik ga antwoord geven aan mezelf.
Ik ben 3 uur lang aan het zoeken geweest op internet, maar fucking hell ik heb het gevonden:

http://www.retrojunk.com/tv/videos/2...ad/2496/#intro

Exo-squad. Wat een serie. Absolute aanrader voor liefhebbers van nostalgische tekenfilms/mecha in het algemeen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 10-02-2010, 20:12
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
ik zoek een comedyserie, het kwam volgens mij elke avond op rtl5. het werd steeds afgewisseld met are you being served en allo allo. het gaat over een aantal militairen. volgens mij moeten ze tegen de jappen vechten. de officier schreeuwde altijd erg hard.
Oud 10-02-2010, 22:05
Verwijderd
Daar komen de schutters (Dad's Army)?
Oud 12-02-2010, 11:18
Darkderdevil
Darkderdevil is offline
Ik ben op zoek naar de naam van een vroegere tv serie leek aan actie beetje op dragon ball z
Het steeds krachtiger worden enzovoorts bijv. er was een aflevering met een gigantische rups die dan verslagen werd daaruit kwam een soort wesp achting monster enz.
als ze iemand versloegen kregen ze er een kaart van en zo werden ze dan sterker

De hoofdpersonen waren een meisje dat niet echt iets kon een wolf met 2 bijlen een jongetje met een zweefschotel en een gouden staf als hij dan sterker werd in een gevecht had hij een geheel rood pak aan

Verder zaten er in het verhaal volgens mij geen of bijna geen anderen mensen in dan die jongen en het meisje de rest waren dieren/ monsters

Het is al een oude serie en kwam toen vaak op tv

Hoop dat jullie enig idee hebben
Oud 12-02-2010, 11:31
Darkderdevil
Darkderdevil is offline
ow en ik ben ook op zoek naar de titelsong van isnogood in het nederlands
Oud 12-02-2010, 15:35
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
It Ain't Half Hot Mum, dit was hem
Oud 13-02-2010, 22:53
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
Heel erg lang geleden, misschien wel 18 jaar, toen ik nog een klein klein knolletje was, keek ik altijd ik geloof op RTL 4 naar een film. *een grotemensenfilm* Rond kerst ofzo draaide ze deze.

Het ging over een meisje dat onder water leefde met haar familie (soort van kleine zeemeermin idee, zonder schubben enzo) Ik weet nog dat ze samen met haar zusje(s) knikkerde en dat ze verliefd werd op een man op het land. Later gaar deze ook dood, als ik het goed heb.
Ik geloof dat het een duitse film was. (ook niet zeker)

Misschien dat het iemand bekend voorkomt?
Oud 15-02-2010, 01:19
nils1973nl
nils1973nl is offline
Nee peoples, die film van jouw heet "Wargames" en is een erg leuke film. Leuke en goede film met (af)titelmuziek van David Bowie. Trust me, this is it!
Oud 03-03-2010, 22:46
Pimoes
Avatar van Pimoes
Pimoes is offline
het is een film over een duiker die onder water gewond raakt aan zijn been, en dan een nepbeen krijgt en dan weer wil duiken en dan in zo'n pak minstens zoveel stappen moet zetten om weer aangenomen te worden.

zegt dat iemand iets??

hele mooie film vond ik het kweet er alleen verder niks meer van
Oud 04-03-2010, 08:30
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
het is een film over een duiker die onder water gewond raakt aan zijn been, en dan een nepbeen krijgt en dan weer wil duiken en dan in zo'n pak minstens zoveel stappen moet zetten om weer aangenomen te worden.

zegt dat iemand iets??

hele mooie film vond ik het kweet er alleen verder niks meer van
http://www.imdb.com/title/tt0203019/
Oud 04-03-2010, 22:14
Pimoes
Avatar van Pimoes
Pimoes is offline
nice! dat is hem! thx!!
Oud 06-03-2010, 13:50
VerenaVm
Avatar van VerenaVm
VerenaVm is offline
ik heb ook zo'n probleem en hoop dat iemand me kan helpen.

jaren geleden zag ik ook een keer een film, die was op één of canvas. Ik weet niet meer de hele film maar enkele stukken, het ging over een meisje van 15/16 jaar en ze had haar tot op haar schouders/rug, het was donkerblond. ze had alleen een moeder, de vader kan ik mij niet meer herinneren, ik denk dat ze er geen had. Maar dat meisje kreeg een relatie met haar leraar en ik weet nog dat ze ook een keer samen in de auto zaten en aan het kussen waren. dan is er nog een ander fragment die ik mij herinner en dat is dat de moeder van het meisje achter die relatie kwam, en toen nam ze een schaar en knipte ze dat haar van dat meisje (heel gewelddadig) af, en dat meisje riep en schreeuwde en dan de dag erna ging ze niet naar school en haar haar was dus echt heel erg kort. Het was een erg dramatisch film, ik hoop dat iemand me kan helpen?
Oud 06-03-2010, 21:20
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar de naam van een vroegere tv serie leek aan actie beetje op dragon ball z
Het steeds krachtiger worden enzovoorts bijv. er was een aflevering met een gigantische rups die dan verslagen werd daaruit kwam een soort wesp achting monster enz.
als ze iemand versloegen kregen ze er een kaart van en zo werden ze dan sterker

De hoofdpersonen waren een meisje dat niet echt iets kon een wolf met 2 bijlen een jongetje met een zweefschotel en een gouden staf als hij dan sterker werd in een gevecht had hij een geheel rood pak aan

Verder zaten er in het verhaal volgens mij geen of bijna geen anderen mensen in dan die jongen en het meisje de rest waren dieren/ monsters

Het is al een oude serie en kwam toen vaak op tv

Hoop dat jullie enig idee hebben


Shinzo
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 08-03-2010, 11:15
Verwijderd
Ik ben op zoek naar de titel van een film. Ik kan er maar niet opkomen.

Het is een film van misschien al wel 10 jaar geleden. Of meer.
Het gaat over een jong meisje waarvan de ouders een kerkje of iets hebben (als er iemand dood is, wordt diegene daar 'bewaard' en zijn er diensten). Haar vader is volgens mij een pastoor of dominee. Ze heeft een vriendje, volgens mij een buurjongetje ofzo.
Ik weet niet meer precies hoe de film gaat, of wie er in mee speelt, maar ik weet nog wel heel goed dat dat jochie op n gegeven moment wordt geprikt door bijen en daar is hij allergisch voor en overlijdt dan.
Help?
Oud 08-03-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op zoek naar de titel van een film. Ik kan er maar niet opkomen.

Het is een film van misschien al wel 10 jaar geleden. Of meer.
Het gaat over een jong meisje waarvan de ouders een kerkje of iets hebben (als er iemand dood is, wordt diegene daar 'bewaard' en zijn er diensten). Haar vader is volgens mij een pastoor of dominee. Ze heeft een vriendje, volgens mij een buurjongetje ofzo.
Ik weet niet meer precies hoe de film gaat, of wie er in mee speelt, maar ik weet nog wel heel goed dat dat jochie op n gegeven moment wordt geprikt door bijen en daar is hij allergisch voor en overlijdt dan.
Help?
My girl: http://www.imdb.com/title/tt0102492/
Oud 08-03-2010, 12:24
Verwijderd
Jaaah, dat issie! Dankje!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! #3
WolterB
72 13-10-2019 20:09
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 14:34
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is!
DanielC
502 08-05-2009 17:34
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 21:32
Films, TV & Radio Wie kent ff een goede Dbz Download-site?
Verwijderd
11 01-04-2002 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.