Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Unlike its rival Islamist faction Hamas, Fatah is not recognized as a terrorist organization by any government,
|
Het Palestijns geweld tijdens de jaren 60-80 was zelfs marxistisch geïnspireerd, enkele belangrijke stemmen in de PLO zijn nog steeds seculiere extreem-linkse groepen, tot 2004 hebben die aanslagen gepleegd.
||
Citaat:
Bovendien durf ik zo de stelling aan dat het aantal atheïsten onder hun rangen nul bedraagt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Criminele moslims met hele familie land uit
Bron: Elsevier PVV-leider Geert Wilders wil dat artikel 1 van de Grondwet wordt veranderd, zodat het mogelijk wordt moslims anders te behandelen dan niet-moslims. Dat zegt Wilders in een interview met weekblad HP/De Tijd, dat donderdag verschijnt. ‘Ongelijke gevallen moet je niet gelijk behandelen,’ vindt de PVV-leider. ‘Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen.’ Verder wil Wilders alle criminele moslims het land uitzetten. ‘Stuur moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al. Als een minderjarig moslimkind over de scheef gaat, dan moet het samen met de ouders het land uit worden gezet. Want de ouders zijn verantwoordelijk voor minderjarige kinderen.’ 'Gewoon verwijderen' ‘Als er eerwraak plaatsvindt, dan moet het hele gezin het land uit. Gewoon verwijderen,’ aldus de PVV-leider. ‘Mark Rutte roept dat het allemaal niet kan. Daarmee is hij precies het soort politicus dat ons land naar de verdommenis helpt. Want we kunnen alles, als we maar willen. We kunnen de Grondwet wijzigen, we kunnen internationale verdragen opzeggen.’ Ook haalt Wilders uit naar tv-presentatrice Clairy Polak. ‘Die Clairy Polak moet echt maar het Noord-Koreaanse journaal gaan voorlezen. Dat is de vleesgeworden moeder van de linkse staatstelevisie.’ Pim Fortuyn De PVV-leider stelde vorig jaar voor om artikel 1 maar helemaal te schrappen. Pim Fortuyn zei jaren geleden precies hetzelfde; die uitspraak leidde uiteindelijk tot zijn breuk met Leefbaar Nederland. ---------- Smerig ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Zelfs al ben je het met vele uitspraken van Wilders niet eens, leg mij eens uit waarom families die hun handen vuil gemaakt hebben aan eerwraak niet uitgeschopt mogen worden? Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou leg eens uit T_ID. Waarom moet ik als moslim anders behandeld worden? |
![]() |
||
Citaat:
Het schetst mijn verbazing dat je je nu afvraagt waarom moslims anders behandeld zouden moeten worden terwijl dat eerder juist je betoog was. Dus wat is het nu? Ben je voor of tegen discriminatie?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dan vraag ik dus om misverstanden en draaikonten te voorkomen of je tegen of voor discriminatie bent. Allebei mag, maar in elk geval schiet je een van je stellingen af.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens wilt de islam wilt geen godsdienstvrijheid. Er is geen godsdienstvrijheid in islamitische landen. En uitzetting geld voor mij als straf. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ga je nou nog uitleggen waarom ik een ongelijke geval ben? |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Logisch, en grootdeels al in de wet vastgelegd ook. Citaat:
En het is niet alsof ik je aan de hand van die contradictie opeens voor PVDA'er ga uitschelden ofzo, maar ik wil het als het kan wel helder hebben. Je draaide er omheen. Maar beantwoord a.u.b. de vraag: Is discriminatie en/of ongelijke behandeling nu okay, of niet okay, in jouw mening? Beide antwoorden zijn voor mijn part goed, maar je moet er een kiezen.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Waarom je er trouwens een hoofddoekjes discussie van maakt, terwijl het gaat over de racistische visie van Geert Wilders? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Als je die vraag gewoon zou beantwoorden zou het simpel zijn. Voor mijn part mag je roepen dat discriminatie in alle gevallen legaal zou zijn, we zijn dat dan niet met elkaar eens, maar dan ben je tenminste wel consequent in je mening. Citaat:
Goede kans dat er tenminste een forummer met stemrecht dit leest en denkt "Zie je wel, als het over hoofddoekjes gaat mag je blanken discrimineren en krijgen moslims meer rechten, en als het over rechten van moslims gaat mag je hen opeens niet oordelen. Zie je wel dat Wilders gelijk heeft en zelfs een academisch opgeleide moslim als Kenjiro hypocriet is." Ik zie al die mensen liever VVD stemmen, dan Wilders of SP, dus ik kraak jouw foute logica zodat die het debat niet kan vertroebelen.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Uitzetting is een harde straf... Een duidelijke straf uit afkeer tegen de kwaadaardige, ongematigde islam. Onder 'Nederlander' hier versta ik iemand die hier geboren is en alleen de Nederlandse identiteit heeft... Die kan niet uitgezet worden, omdat die dan staatsloos wordt. Citaat:
Citaat:
En voor alle godsdienstvrijheid... Oké, maar geen voortrekkerij of andere indringende religieuze praktijken. Ook geen gevaarlijke ideologische, politieke, kwaadaardige, alleshatende geweldadige religie verder laten wortelen in de samenleving. Laatst gewijzigd op 16-12-2007 om 00:39. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En welke vorm van de islam geloof je dan in? Ben je het eens met deze versen uit de Koran? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-12-2007 om 02:16. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 15-06-2008 13:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 |