Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar Apocalyptica is idd wel echt gaaf, ik zag begin deze week pas dat ze optraden anders had ik ook wel willen gaan, jammer...
|
Mijn vroegere vriendje heeft een kindje dat nu bijna 1 jaar is. Hij is net zo oud als ik, 22.
![]() ![]() Verder alleen maar onvolwassen mannen om me heen. ![]() ![]() |
![]() |
|
kwam mn ex-lover weer tegen met zn vriendin. maar dit keer heb ik me er niks van aangetrokken en gewoon goed gefeest. heb ik me er toch best makkelijk overheen gezet
![]() én ik kwam een vriend van me tegen die mij niet meer wilde zien omdat ie me 'te leuk' vond, met zn nieuwe vriendin. en zij negeerde mij totaal, dus ik vraag me af wat ie over mij gezegd heeft tegen haar. en ik kwam de gozer tegen die vorige keer de hele tijd achter me aanliep. en studiegenootjes, dat was leuk. utrecht is wél een dorp! en ik heb gesmst met een sexy jongen. ![]()
|
En nu voel ik me weer rot zonder enige aanleiding, ik haat dit. Waarom lukt het me wel om rotgevoelens eeuwen vast te houden, maar blijft een fijn gevoel maar een fractie hangen. Waarom wordt ik bij alles en iedereen aan hem herinnert, zelfs in mijn slaap ontkom ik niet aan hem. Ik haat dit...
|
Verwijderd
|
Mjuh. Goed enzo. Zijn smsjes zijn lief en ik maak me meteen zorgen alssie zegt dattie niet goed in zn vel zit. Best ernstig.
T was best gezellig gisteren, het was tof om te merken dat ze niet alleen maar kunnen zitten en stil zijn. En mensen van 'vroeger' die ik nu met een heel ander gevoel bekijk, met een ander gevoel mee sta te praten. Best grappig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() We gaan straks even skypen. En dan nog iets meer dan een week hard studeren (moet nog een groot paper afmaken en heb ook over 9 dagen toets), en dan... ![]() En hoe zat dat met die cyberseks-kerel? Ik vind het nogal brutaal eigenlijk, gek dat ie dan in het echt verlegen is?
|
Ooh ik vond het maar lastig, de schoonfamilie vandaag. Maar zijn ouders vinden me geloof ik wel tof. Zijn oma vond ik niet zo tof, mja. En nog meer familie en ik heb me niet eens voorgesteld hoewel het niet echte familie was. Hurray, sociale skills joh. Maar ik voelde me vandaag ook niet goed en dat weten ze ook wel dus het is niet zo erg.
|
![]() |
||
Citaat:
Hij is een collega van me, ken hem niet zo goed. Ik had hem ineens op msn en daar begon het gecyber. Nu het andere uiterste: de 'gewone' gesprekken zijn dodelijk saai.. Maar goed, ik zie hem dinsdag en dan ga ik de confrontatie aan. ![]() ![]() |
![]() |
|
Hij heeft gsmst
![]() En de laatste paar dagen denk ik best veel aan hoe fout ik het heb aangepakt met die ene ex, eigenlijk hadden we het heel leuk enzo. Maarja ws zou ik het nu weer hetzelfde doen, werd veriefd op iemand anders dus het klopte sowieso niet en het had verder ook niet echt gewerkt. Maarja, denk opeens weer aan hem. Toch raar, eerst sprak/zag ik hem super vaak en nu praten we soms als ik hem tegen kom met uitgaan en dat was het. Haha en ik zag laatst mn andere ex via de webcam (geen seks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat een bittere ellende.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dus
![]() Ergens wil ik het allemaal gewoon laten gaan, ik heb er gewoon geen zin in, elke x weer dat gezeik, en oké, het is heel gezellig als er geen gezeik is, maar je wordt er zo moe van! Ben ik dan een slechte vriendin of geef ik dan gewoon m'n grenzen aan? Bluh. Nou ja, we zien het wel. Maar goed. Whaha, ah eigenlijk is t wel schattig allemaal ![]()
|
Nouja, ik ga een dezer dagen toch maar mailen om te vragen of hij zin heeft om volgende week dinsdag iets leuks te gaan doen, gezien ik de dag erna jarig ben. Moet ik alleen nog bedenken wat, want ik ga niet bij hem thuis afspreken want dat is veels te vertrouwd...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hij is zo lief! Ik mail mijn schoolwerk naar hem, hij heeft het zó druk met afstuderen en scriptie en weet ik het, en toch maakt hij even tijd om er naar te kijken en er opmerkingen bij te zetten. Dit geeft me weer moed om tóch door te studeren maar helaas.. het zit er niet in denk ik...(lang verhaal...)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geef jezelf toch eens een kans. Je zoekt hem ZO snel weer op, dat gaat toch nooit werken! Je bent op die manier ZO afhankelijk aan hem, bijna verslaafd aan hem zou ik zeggen. Je kunt niet zonder hem, zelfs niet als het keer op keer pijn, verdriet en drama veroorzaakt hem te zien. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar inmiddels kan ik er echt niet meer bij. Heb je geen trots, geen zelfrespect? (Niet zo negatief bedoeld als het over zou kunnen komen). Geef het tenminste een maand ofzo.. Gewoon een maand van helemaal geen contact en kijken of je je dan beter voelt. Ik zou bijna gaan hopen dat hij het contact verbreekt, dan kun je tenminste niet meer.. Sorry als mijn reactie hard overkomt.. maar ik vind dat je het jezelf echt zo enorm moeilijk en zwaar maakt! Je weet gewoon dat je je achteraf kut gaat voelen of niet dan? Waarom zou je!!! Je kunt zonder hem! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat probeerde ik haar dus ook duidelijk te maken!! Kom op Metallica!!! Kap met dat zelfmedelijden(?) en ga nou eens van je leven genieten zonder die kerel!! T leven is veel te leuk om je zoveel zorgen te maken!!
OT: hmm heb em al anderhalve week niet gezien.. hij had t druk op werk en hij ging t weekend naar n vriend in londen. Zometeen bellen! jeej ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-12-2007 om 20:22. |
![]() |
|
Ik heb er echt ZO'N hekel aan als m'n ma chagrijnig doet omdat ze net iemand iets aan de telefoon moest uitleggen over computerfoutmeldingen wat niet helemaal goed gaat en dus ineens alles fout gaat. Halloooo, Ik ben niet degene die het niet snapt, ik toon alleen maar intresse in hoe je dag is...!
En vriendlief is ziek, en ik wil hem knuffelen, maar hij wil uitzieken/uitrusten/school bijwerken.. Beetje dipje dus. Maar een knuffel uit onverwachte hoek is fijn, en dan wordt je ineens 'haar alto meisje', haha. ![]()
|
een leuk persoon die me verteld dat ik geen verwachtingen moet hebben omdat hij me niet teleur wilt stellen, maar zegt me wel erg leuk te vinden, en de tijd wilt nemen..hmm.. ik weet 't niet, maar t geeft me wel een goed gevoel dat ik even zo met 'm gesproken heb.
|||
Citaat:
Citaat:
Tegelijkertijd weet ik zelf ook wel dat ik gewoon nog veel te vol van die jongen ben om weer contact te hebben, wat dat betreft is een maand gewoon nog niet lang genoeg voor mij. Tegelijker tijd heb ik mezelf wijs gemaakt dat dit wel een goed excuus is om hem weer eens te zien. En om de een of andere reden gaan mijn denkwijzes zo vreemd dat ik dat dan ook moet volgen... Terwijl ik me terwijl ik dit typ, heel goed realiseer dat jullie gelijk hebben, dat ik op een obsessieve manier bezig ben met deze jongen en dat het niets oplost om hem volgende week weer te zien. Ik weet het heel goed, maar dat maakt het ook weer zo lastig. Het zou (denk ik) veel gemakkelijker zijn geweest als hij had aangegeven geen contact te willen. Dan had ik me erbij neer moeten leggen en dan had ik ook absoluut geen contact gezocht. Maar het voelt allemaal zo tegenstrijdig omdat het bij mij ligt. Ik verbreek het contact terwijl ik het eigenlijk niet wil, maar deed het wel omdat ik er niets mee opschoot en er alleen maar slechter van werd. Terwijl hij maar lief blijft doen en zo weer contact met me zou willen. Dat maakt t allemaal zo lastig. Pff, het is zo lastig anderen gelijk te geven en dat gelijk ook daadwerkelijk te voelen en kunnen beredeneren. Ik zal er iig nog eens over nadenken. Jullie hebben me iig zodanig aan het twijfelen gebracht, dat ik het even echt niet meer weet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Qimm <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik maak me ontzettend veel zorgen om een vriendin. Haar vriendje zit op st. maarten en op het moment vind ik hem de grootste hufter ever. Lul. Ze zit daar heel erg mee en dat is niet tof want zo ben ik haar niet gewend.
![]() Verder... Vrienden die me bellen vanwege Nothing Else Matters, maar de de live-uitvoering van Apocalyptica. <3456 En oh. Hij is vandaag jarig en ik heb niet een keer aan hem gedacht. ![]() EN smsjes van Verweg zijn leuk. Hoop alleen dattie nu niet zeeziek word. ![]() |
![]() |
|
Ik ben geloof ik nog nooit zo verliefd geweest.
![]() Ik heb gisteren nog nooit eerder zo iets romantisch meegemaakt, het leek wel een film. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #77 x-spekkie-x | 499 | 05-01-2008 17:15 |