Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2007, 14:09
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
voordeel van op kamers zitten: ik zie m 10 keer vaker want we wonen nu in dezelfde stad <3
nadeel van op kamers zitten. hij woont in de stad van mijn ouders, 3 uur reizen..

Maarr, vannacht/vannochtend was ik om half 8 thuis en we deden wel gewoon alsof we samen waren en ik werd ''zijn chick' genoemd en stiekem vond ik dat wel leuk
Oud 09-12-2007, 14:18
metallica
metallica is offline
Citaat:
ik voel me echt... *vul hier elk denkbaar rotwoord in*
eerlijk zijn is volgens mij heel moeilijk.. ik denk dat ik maar even afstand neem..
Ik ben alleen en kan wel janken.. ik kan niks, ik mag niks, ben ziek.. maandag weer naar de dokter.. word gek..

Apocalyptica was wel heel erg gaaf, speelden nothing else matters, stond vlak vooran en door de hele sfeer en alles van het afgelopen jaar kon ik mijn tranen niet binnen houden..
Gelukkig gaf begreep hij het en sloeg zijn armen om me heen.. helaas is hij een grote oorzaak geweet van de chaos het afgelopen jaar..

Ik voel me echt vrijgezel.. in de slechte zin van het woord
Pff, *geeft een knuffel* klinkt allemaal wel heel herkenbaar hoor
Maar Apocalyptica is idd wel echt gaaf, ik zag begin deze week pas dat ze optraden anders had ik ook wel willen gaan, jammer...
Oud 09-12-2007, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik hoef geen ONS..
Begrijp ik nou goed dat hij dat via sms voorstelde?

Goh, toch nog wat vermaak hier op het forum
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 15:22
Iduna
Iduna is offline
Mijn vroegere vriendje heeft een kindje dat nu bijna 1 jaar is. Hij is net zo oud als ik, 22. Ik weet nog dat ie zei dat ie een half jaar met zijn vriendin had en dat zij zwanger was. Maar ondanks dat vind ik hem nog steeds tof. Ik heb leuke herinneringen aan hem.

Verder alleen maar onvolwassen mannen om me heen. Al is dat ook wel een beetje grappig. Komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Begrijp ik nou goed dat hij dat via sms voorstelde?

Goh, toch nog wat vermaak hier op het forum
Het was meer een sms-gesprek vol dubbele bodems
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 15:51
I C U
I C U is offline
Ik was niet de enige met wurgneigingen, dat scheelt. Ach, gewoon laten gaan, we merken het wel.

Ik wil echt weer een vent Mjah.
Oud 09-12-2007, 15:56
WolterB
WolterB is offline
Ik wil aandacht *zeur*
Oud 09-12-2007, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik wil aandacht *zeur*
Ja. En ik krijg het zo. En anders is nog altijd de film leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 17:01
Neko*
Neko* is offline
Het was een supertof weekend. Alleen jammer dat ik vandaag zo moe was en dus een beetje kribbig tegen hem. Maar fijn dat hij dat dan begrijpt en me even de tijd voor mezelf geeft. <3
Oud 09-12-2007, 17:08
Luna
Luna is offline
kwam mn ex-lover weer tegen met zn vriendin. maar dit keer heb ik me er niks van aangetrokken en gewoon goed gefeest. heb ik me er toch best makkelijk overheen gezet
én ik kwam een vriend van me tegen die mij niet meer wilde zien omdat ie me 'te leuk' vond, met zn nieuwe vriendin. en zij negeerde mij totaal, dus ik vraag me af wat ie over mij gezegd heeft tegen haar.
en ik kwam de gozer tegen die vorige keer de hele tijd achter me aanliep.
en studiegenootjes, dat was leuk.
utrecht is wél een dorp!
en ik heb gesmst met een sexy jongen.
Oud 09-12-2007, 17:11
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik mis mijn vrienden en ik heb behoefte aan een lange, stevige knuffel.
Oud 09-12-2007, 18:17
metallica
metallica is offline
En nu voel ik me weer rot zonder enige aanleiding, ik haat dit. Waarom lukt het me wel om rotgevoelens eeuwen vast te houden, maar blijft een fijn gevoel maar een fractie hangen. Waarom wordt ik bij alles en iedereen aan hem herinnert, zelfs in mijn slaap ontkom ik niet aan hem. Ik haat dit...
Oud 09-12-2007, 18:39
Verwijderd
Mjuh. Goed enzo. Zijn smsjes zijn lief en ik maak me meteen zorgen alssie zegt dattie niet goed in zn vel zit. Best ernstig.

T was best gezellig gisteren, het was tof om te merken dat ze niet alleen maar kunnen zitten en stil zijn. En mensen van 'vroeger' die ik nu met een heel ander gevoel bekijk, met een ander gevoel mee sta te praten. Best grappig.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
En nu voel ik me weer rot zonder enige aanleiding, ik haat dit. Waarom lukt het me wel om rotgevoelens eeuwen vast te houden, maar blijft een fijn gevoel maar een fractie hangen. Waarom wordt ik bij alles en iedereen aan hem herinnert, zelfs in mijn slaap ontkom ik niet aan hem. Ik haat dit...
*Knuff* Kop op meis, komt goed. JE kunt goed zonder hem, en er komt een moment dat je weer gelukkig bent zonder hem. Het komt goed, geef niet op!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 19:17
stout!
stout! is offline
Citaat:
Deze topics zijn nog altijd even verslavend. Ook al post ik niks, ik weet alles van jullie relationele gebieden. En als je eenmaal post, blijf je posten..

@ Stout!: 10 dagen. Als hij straks weer in Nederland is, zal het ook wel super gaan!
Nog 9, het gaat echt snel nu . Zeker omdat ik straks lekker om 9 uur naar bed ga, ben helemaal kapot van weekend met vriendinnen. Hooguit 5 uur per nacht geslapen en een beetje teveel gedronken. Maar was fijn.

We gaan straks even skypen. En dan nog iets meer dan een week hard studeren (moet nog een groot paper afmaken en heb ook over 9 dagen toets), en dan.... Denk ook wel dat het fantastisch wordt eigenlijk, ik weet gewoon dat we better together zijn. Maar we zullen zien.

En hoe zat dat met die cyberseks-kerel? Ik vind het nogal brutaal eigenlijk, gek dat ie dan in het echt verlegen is?
Oud 09-12-2007, 19:31
snoopy
snoopy is offline
Het gaat weer zo ontzettend goed! We passen gewoon heel goed bij elkaar... Ik heb geen idee hoe het van t voorjaar gaat, maar dat zien we dan wel weer!
Oud 09-12-2007, 19:59
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ooh ik vond het maar lastig, de schoonfamilie vandaag. Maar zijn ouders vinden me geloof ik wel tof. Zijn oma vond ik niet zo tof, mja. En nog meer familie en ik heb me niet eens voorgesteld hoewel het niet echte familie was. Hurray, sociale skills joh. Maar ik voelde me vandaag ook niet goed en dat weten ze ook wel dus het is niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 20:03
Neko*
Neko* is offline
Ik wil vriendlief knuffelen en weer voelen dat het goed is.
Oud 09-12-2007, 20:47
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Nog 9, het gaat echt snel nu .

En hoe zat dat met die cyberseks-kerel? Ik vind het nogal brutaal eigenlijk, gek dat ie dan in het echt verlegen is?
Ha tof, het gaat super snel joh! Succes alvast met je papertentamendingesen!

Hij is een collega van me, ken hem niet zo goed. Ik had hem ineens op msn en daar begon het gecyber. Nu het andere uiterste: de 'gewone' gesprekken zijn dodelijk saai.. Maar goed, ik zie hem dinsdag en dan ga ik de confrontatie aan. en anders gezellig drinken met de andere collega's.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 21:19
ST*R
ST*R is offline
Hij heeft gsmst
En de laatste paar dagen denk ik best veel aan hoe fout ik het heb aangepakt met die ene ex, eigenlijk hadden we het heel leuk enzo. Maarja ws zou ik het nu weer hetzelfde doen, werd veriefd op iemand anders dus het klopte sowieso niet en het had verder ook niet echt gewerkt. Maarja, denk opeens weer aan hem. Toch raar, eerst sprak/zag ik hem super vaak en nu praten we soms als ik hem tegen kom met uitgaan en dat was het. Haha en ik zag laatst mn andere ex via de webcam (geen seks ) en hij is nog steeds super lekker, ben benieuwd hoe het tussen ons is als we elkaar weer echt zien.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 21:39
Metal
Metal is offline
Citaat:
Hij heeft gsmst
En de laatste paar dagen denk ik best veel aan hoe fout ik het heb aangepakt met die ene ex, eigenlijk hadden we het heel leuk enzo. Maarja ws zou ik het nu weer hetzelfde doen, werd veriefd op iemand anders dus het klopte sowieso niet en het had verder ook niet echt gewerkt. Maarja, denk opeens weer aan hem. Toch raar, eerst sprak/zag ik hem super vaak en nu praten we soms als ik hem tegen kom met uitgaan en dat was het. Haha en ik zag laatst mn andere ex via de webcam (geen seks ) en hij is nog steeds super lekker, ben benieuwd hoe het tussen ons is als we elkaar weer echt zien.
...
Wat een bittere ellende.
Oud 09-12-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ja. En ik krijg het zo. En anders is nog altijd de film leuk.
Waaah, wat een geslaagde avond. Het hangt nog steeds tussen date en ''gewoon als vrienden in'' maar eigenlijk ging het wel prima op die manier. Gewoon gezellig, leuk, moeten we vaker doen-achtig. En hihi, na mijn toetsweek komt ie bij me eten. De hardcore vleeseter gaat vegetarisch proberen, heb er nu al zin in.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 22:37
Crimson
Crimson is offline
eigenlijk ben ik om de 1 of andere reden best benieuwd hoe ST*R eruit ziet
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 22:40
Verwijderd
St*r heeft geen fotoboek
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 22:50
Luna
Luna is offline
Citaat:
...
Wat een bittere ellende.
hee je bent jarig! gefeliciteerd
Oud 09-12-2007, 23:00
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
...
Wat een bittere ellende.
Valt wel mee hoor.
En hoe ik er uit zie, tjaaa
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 23:48
luchtballon
luchtballon is offline
Owww, wat geweldig als iemand ook gewoon belt als hij zegt dat hij belt!
Maar ik hield me een beetje in omdat mijn ouders ook in de kamer zitten, maar hehe, cool! morgen chillen
Oud 09-12-2007, 23:58
Verwijderd
Sinterklaas
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 07:19
I C U
I C U is offline
Dus Weer op school, het is echt retevroeg.

Ergens wil ik het allemaal gewoon laten gaan, ik heb er gewoon geen zin in, elke x weer dat gezeik, en oké, het is heel gezellig als er geen gezeik is, maar je wordt er zo moe van! Ben ik dan een slechte vriendin of geef ik dan gewoon m'n grenzen aan? Bluh. Nou ja, we zien het wel.

Maar goed. Whaha, ah eigenlijk is t wel schattig allemaal
Oud 10-12-2007, 08:55
Miek
Miek is offline
Oud 10-12-2007, 10:13
Verwijderd
Ik wil zo graag dat het vrijdag is!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 10:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sinterklaas
Oud 10-12-2007, 10:55
metallica
metallica is offline
Nouja, ik ga een dezer dagen toch maar mailen om te vragen of hij zin heeft om volgende week dinsdag iets leuks te gaan doen, gezien ik de dag erna jarig ben. Moet ik alleen nog bedenken wat, want ik ga niet bij hem thuis afspreken want dat is veels te vertrouwd...
Oud 10-12-2007, 13:29
Verwijderd
Citaat:
...
Wat een bittere ellende.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 15:52
stout!
stout! is offline
Citaat:
Nouja, ik ga een dezer dagen toch maar mailen om te vragen of hij zin heeft om volgende week dinsdag iets leuks te gaan doen, gezien ik de dag erna jarig ben. Moet ik alleen nog bedenken wat, want ik ga niet bij hem thuis afspreken want dat is veels te vertrouwd...
Waarom? Jullie hebben toch juist geen contact omdat het te moeilijk is? Ik weet dat dit heel makkelijk voor mij is om te zeggen, maar ik weet ook uit ervaring dat elkaar steeds weer opzoeken omdat dat nog zo goed voelt, het alleen maar erger maakt.
Oud 10-12-2007, 16:18
Verwijderd
Hij is zo lief! Ik mail mijn schoolwerk naar hem, hij heeft het zó druk met afstuderen en scriptie en weet ik het, en toch maakt hij even tijd om er naar te kijken en er opmerkingen bij te zetten. Dit geeft me weer moed om tóch door te studeren maar helaas.. het zit er niet in denk ik...(lang verhaal...)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 17:25
Miek
Miek is offline
Haha mijn vriend is de allerliefste!
Oud 10-12-2007, 18:50
Verwijderd
Citaat:

Geef jezelf toch eens een kans. Je zoekt hem ZO snel weer op, dat gaat toch nooit werken! Je bent op die manier ZO afhankelijk aan hem, bijna verslaafd aan hem zou ik zeggen. Je kunt niet zonder hem, zelfs niet als het keer op keer pijn, verdriet en drama veroorzaakt hem te zien. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar inmiddels kan ik er echt niet meer bij. Heb je geen trots, geen zelfrespect? (Niet zo negatief bedoeld als het over zou kunnen komen).

Geef het tenminste een maand ofzo.. Gewoon een maand van helemaal geen contact en kijken of je je dan beter voelt. Ik zou bijna gaan hopen dat hij het contact verbreekt, dan kun je tenminste niet meer..

Sorry als mijn reactie hard overkomt.. maar ik vind dat je het jezelf echt zo enorm moeilijk en zwaar maakt! Je weet gewoon dat je je achteraf kut gaat voelen of niet dan? Waarom zou je!!! Je kunt zonder hem!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 20:17
Verwijderd
Dat probeerde ik haar dus ook duidelijk te maken!! Kom op Metallica!!! Kap met dat zelfmedelijden(?) en ga nou eens van je leven genieten zonder die kerel!! T leven is veel te leuk om je zoveel zorgen te maken!!

OT: hmm heb em al anderhalve week niet gezien.. hij had t druk op werk en hij ging t weekend naar n vriend in londen. Zometeen bellen! jeej We zouden eigelijk vanaaf wat gaan doen.. maja mijn pa jarig en hij moest overwerken. Morgen dan..maar dan komt mn zwager laminaat leggen. De enige dag dattie nog kan dus moet wel.. Dan maar woensdag ik wil dattie blijft slapen..maar als we het rustig aan gaan doen kunnen we dan beter bewaren voor t weekend. owso Ben iig blij dat we elkaar eindelijk gevonden hebben!!! kan wel heel de dag juichen als ik aan em denk!!

Laatst gewijzigd op 10-12-2007 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 20:27
Verwijderd
heel veel liefde in mijn leven
voel me helemaal geweldig

Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 20:28
Aurora
Aurora is offline
Oooooh jezus christus halleluja.
Oud 10-12-2007, 20:45
Neko*
Neko* is offline
Ik heb er echt ZO'N hekel aan als m'n ma chagrijnig doet omdat ze net iemand iets aan de telefoon moest uitleggen over computerfoutmeldingen wat niet helemaal goed gaat en dus ineens alles fout gaat. Halloooo, Ik ben niet degene die het niet snapt, ik toon alleen maar intresse in hoe je dag is...!

En vriendlief is ziek, en ik wil hem knuffelen, maar hij wil uitzieken/uitrusten/school bijwerken.. Beetje dipje dus. Maar een knuffel uit onverwachte hoek is fijn, en dan wordt je ineens 'haar alto meisje', haha.
Oud 10-12-2007, 20:58
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
een leuk persoon die me verteld dat ik geen verwachtingen moet hebben omdat hij me niet teleur wilt stellen, maar zegt me wel erg leuk te vinden, en de tijd wilt nemen..hmm.. ik weet 't niet, maar t geeft me wel een goed gevoel dat ik even zo met 'm gesproken heb.
Oud 10-12-2007, 21:02
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Samen douche met de fles champagne die we gekregen hebben voor sinterklaas is echt liefdeeee... We vierde dat de badkamer klaar was na 4 weken verbouwen, dus apart en kortr douche...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 21:39
I C U
I C U is offline
Hihi. Leukleukleuk. Nu de rest nog
Oud 10-12-2007, 22:06
metallica
metallica is offline
Citaat:

Geef jezelf toch eens een kans. Je zoekt hem ZO snel weer op, dat gaat toch nooit werken! Je bent op die manier ZO afhankelijk aan hem, bijna verslaafd aan hem zou ik zeggen. Je kunt niet zonder hem, zelfs niet als het keer op keer pijn, verdriet en drama veroorzaakt hem te zien. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar inmiddels kan ik er echt niet meer bij. Heb je geen trots, geen zelfrespect? (Niet zo negatief bedoeld als het over zou kunnen komen).

Geef het tenminste een maand ofzo.. Gewoon een maand van helemaal geen contact en kijken of je je dan beter voelt. Ik zou bijna gaan hopen dat hij het contact verbreekt, dan kun je tenminste niet meer..

Sorry als mijn reactie hard overkomt.. maar ik vind dat je het jezelf echt zo enorm moeilijk en zwaar maakt! Je weet gewoon dat je je achteraf kut gaat voelen of niet dan? Waarom zou je!!! Je kunt zonder hem!
Citaat:
Waarom? Jullie hebben toch juist geen contact omdat het te moeilijk is? Ik weet dat dit heel makkelijk voor mij is om te zeggen, maar ik weet ook uit ervaring dat elkaar steeds weer opzoeken omdat dat nog zo goed voelt, het alleen maar erger maakt.
Het is volgende week wel een maand geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb. Dus die tijd heb ik het iig wel gegeven. Dit om mijn antwoord toch nog positief te laten beginnen.
Tegelijkertijd weet ik zelf ook wel dat ik gewoon nog veel te vol van die jongen ben om weer contact te hebben, wat dat betreft is een maand gewoon nog niet lang genoeg voor mij. Tegelijker tijd heb ik mezelf wijs gemaakt dat dit wel een goed excuus is om hem weer eens te zien. En om de een of andere reden gaan mijn denkwijzes zo vreemd dat ik dat dan ook moet volgen... Terwijl ik me terwijl ik dit typ, heel goed realiseer dat jullie gelijk hebben, dat ik op een obsessieve manier bezig ben met deze jongen en dat het niets oplost om hem volgende week weer te zien. Ik weet het heel goed, maar dat maakt het ook weer zo lastig.
Het zou (denk ik) veel gemakkelijker zijn geweest als hij had aangegeven geen contact te willen. Dan had ik me erbij neer moeten leggen en dan had ik ook absoluut geen contact gezocht. Maar het voelt allemaal zo tegenstrijdig omdat het bij mij ligt. Ik verbreek het contact terwijl ik het eigenlijk niet wil, maar deed het wel omdat ik er niets mee opschoot en er alleen maar slechter van werd. Terwijl hij maar lief blijft doen en zo weer contact met me zou willen. Dat maakt t allemaal zo lastig.
Pff, het is zo lastig anderen gelijk te geven en dat gelijk ook daadwerkelijk te voelen en kunnen beredeneren. Ik zal er iig nog eens over nadenken. Jullie hebben me iig zodanig aan het twijfelen gebracht, dat ik het even echt niet meer weet...
Oud 10-12-2007, 22:12
Iduna
Iduna is offline
Ondanks persoonlijke shit, voelt het prima geen relatie. Het is dan wel bijna kerst, maar dat vind ik niet eens zo erg. Alleen jammer dat het af en toe zo koud is.

Hij was weer bij de tennis, wat een schatje. Ik denk dat ik binnenkort tegen hem ga tennissen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Het is volgende week wel een maand geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb. Dus die tijd heb ik het iig wel gegeven. Dit om mijn antwoord toch nog positief te laten beginnen.
Tegelijkertijd weet ik zelf ook wel dat ik gewoon nog veel te vol van die jongen ben om weer contact te hebben, wat dat betreft is een maand gewoon nog niet lang genoeg voor mij. Tegelijker tijd heb ik mezelf wijs gemaakt dat dit wel een goed excuus is om hem weer eens te zien. En om de een of andere reden gaan mijn denkwijzes zo vreemd dat ik dat dan ook moet volgen... Terwijl ik me terwijl ik dit typ, heel goed realiseer dat jullie gelijk hebben, dat ik op een obsessieve manier bezig ben met deze jongen en dat het niets oplost om hem volgende week weer te zien. Ik weet het heel goed, maar dat maakt het ook weer zo lastig.
Het zou (denk ik) veel gemakkelijker zijn geweest als hij had aangegeven geen contact te willen. Dan had ik me erbij neer moeten leggen en dan had ik ook absoluut geen contact gezocht. Maar het voelt allemaal zo tegenstrijdig omdat het bij mij ligt. Ik verbreek het contact terwijl ik het eigenlijk niet wil, maar deed het wel omdat ik er niets mee opschoot en er alleen maar slechter van werd. Terwijl hij maar lief blijft doen en zo weer contact met me zou willen. Dat maakt t allemaal zo lastig.
Pff, het is zo lastig anderen gelijk te geven en dat gelijk ook daadwerkelijk te voelen en kunnen beredeneren. Ik zal er iig nog eens over nadenken. Jullie hebben me iig zodanig aan het twijfelen gebracht, dat ik het even echt niet meer weet...
Ga d'r verder niet op in, maar ik voeg ook even toe dat het mij verstandig lijkt om niet/nauwelijks contact met 'm te hebben nu. Je hangt nog véél te veel aan hem. Dan blíjft het moeilijk tot onmogelijk om hem los te laten.

OT: Qimm <3
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 22:27
Verwijderd
Ik maak me ontzettend veel zorgen om een vriendin. Haar vriendje zit op st. maarten en op het moment vind ik hem de grootste hufter ever. Lul. Ze zit daar heel erg mee en dat is niet tof want zo ben ik haar niet gewend.

Verder... Vrienden die me bellen vanwege Nothing Else Matters, maar de de live-uitvoering van Apocalyptica. <3456
En oh. Hij is vandaag jarig en ik heb niet een keer aan hem gedacht.
EN smsjes van Verweg zijn leuk. Hoop alleen dattie nu niet zeeziek word.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 22:42
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik ben geloof ik nog nooit zo verliefd geweest. En het houdt me verschrikkelijk van mijn schoolwerk af, ik kan me totaal niet meer concentreren terwijl ik verdomme over een week toetsweek heb, met cijfers die heel zwaar meewegen voor examen.

Ik heb gisteren nog nooit eerder zo iets romantisch meegemaakt, het leek wel een film.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten