Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1: Kut, de ziener.
2: Gelukkig, de leerling. 3: En wie nu? Ik heb echt geen idee op wie ik moet stemmen, ik heb nu even vluchtig het topic doorgelezen (zit achter de computer van een huisgenootje) en werd er zo gauw niet veel wijzer van. Ik neig nu naar aila, maar ik ben een beetje bang voor gelijkspel. En ergens zijn de drie namen die RD noemde; drukknoopje, Femic en Sherco geloof ik (zo even teruglezen) misschien ook wel namen. Femic en Sherco stemmen allebei op aila, en stel nu dat RD ergens gelijk had... en aila nu dus ook... Hmm. Ik denk er nog even over na en check ondertussen mijn mail. ![]() |
![]() |
|
coolkast
x-spekkie-x flyaway Dark Phoenix TopDrop crazygirlsacha drukknoopje sterrenmeisje drukknoopje ***ailá*** Coolkast ***ailá*** Femic Sherco Flowtje Topdrop Stefenootje
|
Verwijderd
|
Dan ga ik mee voor coolkast maar, denk ik.
Hij is toch een irritante speler en op die manier wordt het verschil tussen coolkast en aila groter en dus minder kans op gelijkspel. coolkast x-spekkie-x flyaway Dark Phoenix TopDrop Minke crazygirlsacha drukknoopje sterrenmeisje drukknoopje ***ailá*** Coolkast ***ailá*** Femic Sherco Flowtje Topdrop Stefenootje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maar kijk: Spekkie zegt nu dat ze niet heeft gestemd, zij wou eigenlijk op coolkast stemmen. Daarnaast zei Twinkebel een stukje terug dat hij op mij ging stemmen. Als we er nu vanuit gaan dat dat waar is, dan heeft coolkast 4 stemmen en ik ook 4. Dus dan hoeft het niet perse dat er een wolf inzit. Maar dat zijn dus pure aannames
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
4 wolven. Hmm, dit is iets om over na te denken.
Edit: er zijn natuurlijk ook nog de mensen die helemaal niet hebben gezegd op wie ze hebben gestemd of misschien helemaal niet gestemd hebben..
||
Citaat:
Kazet, waarom vertel jij eigenlijk niet op wie je stemt? Note to self: Sterrenmeisje, TopDrop en Minke waren de last minute stemmers
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wolvengedrag. Misschien vindt je dit spam, maar je hebt er wat aan: Ik beloof niet meer te spammen in het ww-spel. Ik ben erachter dat zelfs ik de posts van RD vervelend vind worden. Ik wil niet zo worden als hij. ![]() Bedankt voor jullie aandacht. ![]() |
![]() |
|
hey mensen
![]() ![]() wat ik wél even wil ophelderen was dat ik best wilde reageren na de verhalen die tot nu toe waren geschreven. maar omdat ik zag dat er zoveel gezegd werd over dat mensen spammen ik besloten heb om een keer niets te zeggen ipv "oh cool verhaal, leuke functie, jammer van". dat wil niet zeggen dat ik geen mening heb, maar ik vond het op dat moment onnodig om zoiets te posten.. hmkay? ![]() verder heb ik nog niet iemand die op mijn verdachtenlijstje staat, en zal ik me er voor inzetten om wat "actiever" te posten ![]() oh en ik vind mn funtie ook écht cool ![]() Laatst gewijzigd op 03-01-2008 om 22:53. |
![]() |
|
Een, je post niet.
Twee, op het moment dat gezegd wordt dat je stil bent en mensen wellicht op je gaan stemmen reageer je wel ineens. Drie, er is gelijkspel en zegt nu dat je niet gestemd hebt. (indekken?) Vier, je post dat je een leuke functie hebt. Dus of je bent wolf / verrader (wat meestal als coolere functie wordt gezien), of je bent tovenaar / leerling (wat meestal als leukere functie wordt gezien bij de goede functies), maar dan zou je het niet zo hard roepen. Immers, dan eten de wolven je wel op. Dus, daarom. Edit; Vijf, een zwak excuus noemen om niet verdacht te worden.
|
DP werd wakker toen hij wat gestommel hoorde, verbaasd keek hij om zich heen. 'waar was hij?' vroeg hij zich af. Toen pas merkte hij dat Fly in de kamer stond. 'goedemorgen DP' zei ze vrolijk. 'Ik heb net een paar vriendinnen van me gebeld. Zij hebben de perfecte dekmantel voor je om tegen die moffen te vechten en ze willen jou ook helpen.' DP keek Fly een beetje suf aan, voordat hij zich weer herinnerde wat er gisteren allemaal gebeurd was. Zijn lieve hotdogverkoopster was dood en toen hij moest vluchten, kwam hij twee jongetjes tegen. 'Waar is coolkast?' vroeg hij aan Fly. 'Hij zit al te wachten op jou om te gaan ontbijten. Na het ontbijt gaan we naar mijn vriendinnen. Daar kunnen jullie blijven logeren. Ze hebben toch genoeg slaapkamers.' Fly draaide zich om en liep naar beneden. DP volgde haar snel. Na het ontbijt stapten ze in de taxi om de vriendinnen van Fly te ontmoeten. Na een tijdje zag DP een groot herenhuis. Het huis was van onder tot boven versierd met rode lampjes. Op het dak stond op een groot bord met neonreclame 'Angels bar'. 'Hmm Fly. Werken jouw vriendinnen hier?' DP staarde verwonderd naar het huis. 'Ze werken in de entertainmentbusiness. Ze hebben de perfecte dekmantel voor jouw plannen. De Duitsers zullen nooit van plan zijn om de tent te sluiten. Durf je nu niet meer?' Fly keek lachend naar DP. DP reageerde geschokt op de vraag van Fly. 'Tuurlijk durf ik wel!' riep hij. Door het geschreeuw van DP werd Coolkast wakker. Coolkast had de hele weg op de achterbank liggen slapen. 'Oh, wat leuk. Ze hebben alvast versierd voor kerst?' vroeg Coolkast, terwijl hij de slaap uit zijn ogen wreef. DP en Fly moesten lachen. 'Wat ben je toch een schattig jongetje' lachte Fly. 'Gaan jullie mee?' 'Misschien hebben ze binnen wel een kerstboom staan!' riep Coolkast, terwijl hij opsprong en naar de deur rende. DP en Fly liepen maar snel achter hem aan. 'Ik zal onze komst even aankondigen' zei Fly en ze liep naar binnen. Even later kwam er een nog onbekende vrouw naar buiten. 'Goedemorgen, ik ben madame Ailá. Zijn jullie DP en Coolkast?' DP knikte. 'Kom dan maar snel binnen. Dan kunnen jullie mijn meisjes Stefenootje, Sterrenmeisje en Drukknoopje ontmoeten.' vervolgde madame Ailá. Coolkast rende vol enthousiasme naar binnen, maar plotseling bleef hij staan. 'DP' zei hij onthutst 'Er zijn halfnaakte meisjes binnen.' 'Heb je nog nooit halfnaakte meisjes gezien? Ze zullen je niet bijten' zei Ailá lachend. 'Jullie krijgen dadelijk een mooie schuilplaats.' 'Mag ik hem zien?' vroeg Coolkast springend van ongeduld. Hij was alweer vergeten dat hij net zo geschrokken was. 'Ga maar naar het meisje dat helemaal in roze gekleed is.' zei madame Ailá. Coolkast liep naar binnen. Van binnen zag het huis er nog mooier uit dan van buiten. Op de vloer lag een zacht, rood tapijt, overal waren kroonluchters en aan de muren hingen foto's van naakte vrouwen. Verderop stond een meisje met roze dreads en roze lingerie aan. ' Hallo, ik ben coolkast. Kan jij mij de schuilplaats laten zien?' Het meisje knikte. 'Ik ben Sterrenmeisje. Mensen noemen mij zo omdat ik iedereen sterretjes laat zien.' 'Mag ik ook sterretjes zien?' vroeg Coolkast opgetogen. Sterrenmeisje moest lachen. 'Daar ben je nog veel te klein voor. Kom, dan zal ik jou de schuilplaats laten zien.' Sterrenmeisje liep naar een condoomautomaat en trok aan een hendel die ergens verstopt zat. De automaat schoof aan de kant en er werd een opening zichtbaar. Pas toen coolkast door de opening was gekropen, zag hij de grote kamer. In de kamer stonden een paar banken, twee bureaus met computers erop en er was een wand met een kaart vol met knipperende lampjes. 'Dit is de schuilplaats' legde Sterrenmeisje uit. 'Hier kunnen jullie blijven. Achter de deuren zijn slaapkamers en badkamers. Blijf jij maar hier. Wij hebben nog een paar grote mensenzaken te bespreken.' Beteuterd bleef coolkast staan, terwijl Sterrenmeisje weer terugging.
'Waarom liet je me zo voor schut staan? Had je niet eventjes de deur op slot kunnen doen!' tierend op PixelDansje liep Nagorra door de kamer. 'Ik wil jou nooit meer zien in dat stomme SM-pakje.' PixelDansje liep snel weg. Ze had geen zin meer in deze onzin. Toen PixelDansje weg was, zakte Nagorra op de grond en begon hij te huilen. Opeens werd er op de deur geklopt. 'Wie is daar!' schreeuwde Nagorra. 'Ik ben het. Pippeloen, uw secretaresse'. Zei de vrouw aan de andere kant van de deur met een zachte stem. Nagorra stond met moeite op, veegde zijn tranen af en strompelde naar de deur. 'Kom snel binnen' zei Nagorra en hij sloot meteen de deur toen Pippeloen binnen was. Nagorra onderwierp Pippeloen meteen aan een kruisverhoor. 'Praat je wel eens met de soldaten? Heb je gehoord wat er gebeurd is?' Pippeloen schudde van nee. 'De soldaten praten nooit met me. Is er dan iets ernstigs gebeurd?' Nagorra haalde opgelucht adem. 'Maak je maar niet bezorgd liefje. Jij bent de enige die ik op dit moment vertrouw. Kun je wat koffie voor mij halen?' Toen Pippeloen weg was, overdacht Nagorra snel de situatie. 'Iedereen weet wat er gebeurd is, ik durf me niet meer aan mijn soldaten te vertonen. Pippeloen is de enige die niets van het gebeuren af weet. Hoe moet ik nu nog bevelen kunnen geven?' Opeens wist hij het. Net op dat moment klopte Pippeloen op de deur. De koffie was klaar en ze was alweer terug. 'Lieve Pippeloen' zei Nagorra, terwijl hij haar hoofd tussen zijn handen nam. Wil jij iets voor me doen? Ik vertrouw alleen jou nog. Zou je mijn bevelen kunnen doorgeven aan iedereen?' Pippeloen was geschrokken van het voorstel van Nagorra. 'Maar Herr Hauptobersturmbahnführer, u heeft wel heel veel vertrouwen in me. Ik weet niet of ik zo'n grote verantwoordelijkheid aan durf.' Nagorra keek Pippeloen bemoedigend aan. 'Ik weet zeker dat je het kan. Ik schrijf mijn bevel op een briefje en dan moet jij dat briefje aan de juiste persoon geven. Zou je nu nog even onder het bureau kunnen zuigen?' Gewillig ging Pippeloen op haar knieën zitten en maakte de broek van Nagorra open. Dit had ze al zo vaak gedaan... Coolkast was ondertussen ook niet stil blijven zitten. Hij haatte het als hij ergens niet bij mocht zijn. ‘Ik zal ze bewijzen dat ik ook mee kan doen’ dacht hij. ‘Ik ga naar die moffen en als ik terugkom, ben ik een held.’ Stiekem sloop hij weg uit de schuilplaats en ging hij naar buiten. Hij wist nog niet echt wat hij kon doen bij de Duitsers, maar hij zou vast snel een geniaal idee krijgen. Toen hij uit de schuilplaats kroop, zag hij verderop DP en de meisjes staan. Zo te zien had DP het wel naar zijn zin. Hij zat namelijk aan de borsten van Stefenootje te voelen. ‘Iew..’ dacht coolkast. ‘Daar wil ik ook niet bij zijn.’ Coolkast rende snel naar het hoofdkwartier van de Duitsers. Onderweg had hij al een paar stenen verzameld. Aangekomen bij het hoofdkwartier, begon hij naar een mooi raam te zoeken waardoor hij een steen kon gooien. ‘Ach’ dacht hij. ‘Waarom gooi ik niet gewoon alle ramen kapot?’ Hij pakte een steen en gooide deze door een raam. Al snel klonk om de zoveel tijd het gerinkel van een ruit die brak. Coolkast had echter niet gezien dat op de binnenplaats twee soldaten aan het kaarten waren. Deze soldaten waren al een tijdje zijn activiteiten gade aan het slaan. ‘Soldaat Flowtje, zullen nu toch maar eens ingrijpen? Dadelijk komt hij aan bij het raam van de Hauptobersturmbahnführer en dan krijgen wij op onze kop omdat we niet ingegrepen hebben’ zei soldaat Femic. Flowtje zuchtte diep ‘Het moet dan maar. Ik was net aan het winnen.’ Ze stonden op en liepen naar Coolkast toe. ‘Jongetje, wat denk je dat je hier aan het doen bent?’ sprak Femic berispend tegen Coolkast. Coolkast keek geschrokken achterom en wilde snel wegrennen, maar hij was al te laat. Flowtje had hem vastgepakt en was nu bezig met zijn voeten vast te binden. ‘Wat gaan we met hem doen?’ vroeg ze aan Femic. ‘Hij moet sowieso dood, maar wie doodt hem?’ ‘Zullen we erom kaarten?’ stelde Femic voor. ‘Degene die drie van de vijf potjes wint, mag hem hebben en doden. Zo gezegd, zo gedaan. Coolkast was intussen in huilen uitgebarsten. ‘Zo had ik het niet bedoeld’ jammerde hij. ‘Hou je mond’ zei Flowtje boos tegen hem. ‘Ik wil winnen met kaarten.’ Na vijf potjes kaarten, had Flowtje er drie gewonnen. ‘Yes, ik mag hem doden. Ik ben zo terug.’ Flowtje liep in de richting van een gesneuveld raam en pakte een glasscherf op. ‘Ik hoop dat hij scherp genoeg is’ dacht ze terwijl ze eventjes aan de glasscherf voelde. Hierna liep ze weer in de richting van Coolkast en met één zwaai haalde ze de glasscherf langs zijn nek. Ze had geluk. De halsslagader was geraakt en het bloed spoot er aan alle kanten uit. Coolkast zakte als een hoopje pudding op de grond. 1) Pippeloen 2) PixelDansje 3) Flowtje 4) Femic 5) Daboman (ziener) 6) Kazet Nagorra 7) Minke 8) Lisaaah 9) Sherco 10) TRA 11) TopDrop 12) twinkebel 13) x-spekkie-x 14) crazygirlsacha 15) Stefenootje 16) Coolkast (dorpeling) 17) Racing Dutch (dorpeling) 18) sterrenmeisje 19) Dark Phoenix 20) ***ailá*** 21) Flyaway 22) drukknoopje Opgehangen Opgegeten Coolkast is dood. De weerwolven hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om hun stem uit te brengen.
Laatst gewijzigd op 03-01-2008 om 23:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
omg vlinder!!!
![]() ![]() ![]() arme coolkast... ik weet dat ik hem eerst op wilde hangen, maar dit vind ik echt zielig. hij moest huilen! ![]() Citaat:
![]() ik dacht ook dat je het over je functie had, niet over je rol in het verhaal zeg maar. het klinkt wel als een logische vergissing, maar is niet zo handig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm dorpeling
![]() Het zal wel gelijkspel zijn geweest met aila neem ik aan? Of er moeten allemaal foute stemmen zijn opgegeven enzo. Of misschien zelfs een derde persoon met evenveel stemmen. Teveel mogelijkheden. @ CGS: ik snap niet dat je nu |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #43 deel 2 Verwijderd | 500 | 21-01-2008 10:18 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #6 hi | 227 | 19-09-2004 13:22 |