Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant denk ik dat je, als je allebei verliefd genoeg bent, je er niet zo veel van aantrekt en elkaar tussendoor wel ziet. |
![]() |
|
![]() |
Nou mijn vriendje (waarmee ik samenwoon, eerst weekendrelatie) gaat nu tijdelijk weer in zn oude woonplaats werken en 'wonen', wat nu 3 uur heen en 3 uur terug is. Als je gewend bent om elkaar elke dag te zien, heb je daar écht geen zin in, inclusief de treinreis.
![]() Als je het gewend bent maakt het niks uit lijkt me |
![]() |
||
Citaat:
Wij hebben echt een weekendrelatie, maar we zien elkaar niet ieder weekend, vaak om de week. Het is niet ideaal maar goed, het lukt. Soms moet hij in de weekend werken (vaste verplichtingen dus) en dan ben ik daar alsnog en ga leren ofzo.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Wtf kan ik dan nog meer doen? ![]() Dat vraag ik haar en 't antwoord is "Mij met rust laten." Ok dan, fine. ![]()
|
Hihi, goed
![]() ![]() ![]() Oh en mijn vriendje heeft een fluoriserend roze boxer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach, laat het zeuren aan de vrouwen over, en drink een biertje, dat werkt beter dan als een vrouw gaan zeuren, en jezelf alleen maar kloteriger voelen, omdat andere mensen liever een biertje drinken ipv zeuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan komt dat drama gedeelte om het hoekje kijken! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus drinken zit er jammer genoeg niet echt in!
|
Verwijderd
|
@Sidhe, toughtful en WolterB: Ikweetikweet. T stomme is dat we ongeveer 3,5 uur moeten reizen, wat dus een weekendrelatie zou moeten betekenen. Opzich heb ik daar geen problemen mee, maar ik heb atm stage, waar ik twee keer in de maand een weekend moet werken. Zaterdag en zondag. Die twee weekenden vallen dus al weg, want dat zou bestaan uit zaterdagavond, zondagmorgen, en een heel klein beetje zondagavond. Dan ben je bijna langer aan het reizen dan dat je bij elkaar bent. De overige weekenden heb ik op zaterdag een weekendbaantje, wat ik echt niet kan missen ivm geld. Dat zou dus betekenen dat hij zaterdagavond hier naar toe zou moeten komen, of ik daar naar toe, maar dan zou ik pas rond tien uur daar zijn. En ach, ik weet t niet. Mjuh. Eigenlijk vind ik hem ontzettend lief maar ikweettookallemaalniet. Gelukkig heeft hij een shitload aan geduld en is al blij met het contact wat we nu hebben.
![]() |
![]() |
|
Stelletje chatterds
![]() ot: goed, maar ik word lui van hem want hij heeft niets te doen en ligt in mijn bed terwijl ik juist aan paper/scriptie zou moeten werken en andere belangrijke dingen zou moeten doen. Maar het is wel zo lekker warm.
|
ik ben eigenlijk best gelukkig zo, ondanks dat het niet helemaal hoort
![]() maar goed.. nog 17 dagen ![]() Met mijn katten ^^ ik zie het helemaal zitten... maar voor nu -> Douche <3 ![]()
||
Citaat:
![]() ot; Het gaat al meer dan 16 maanden over het algemeen genomen ontzettend veel te goed. Alleen jammer dat sommige verschillen ((in mening)) tussen ons een beetje extra benadrukt worden soms. Maar ik ben gelukkig met hem. ![]()
|
gaat super.
![]() ![]() ![]() tis gewoon heel erg kut dat hij: 1. een uur treinen weg woont, en 2. om 6 uur op moet staan om te werken. ik heb een studentenritme, en dat botst soms nogal met zijn ritme. ![]() ![]() tja tis lastig. ![]() ![]()
|
De komende tijd wordt leuk, eigenlijk is mn leven gewoon leuk!
En eigenlijk wil ik hem ook wel weer graag snel zien, maar stél dat hij mij ook graag snel weer wil zien zou dat niet eens kunnen. Ik heb het druk met leuke dingen en hij met tentamens. Mijn hoop was dat ik 'm met uitgaan zou zien maar dat gaat deze week ws ook niet gebeuren. Owjeej drama! ![]() |
![]() |
|
Mijn ploeggenootjes vinden het stom dat ik hem niet gewoon "verkering" vraag alleen omdat ik het de laatste keer al gevraagd heb, en nu heb ik weer het gevoel dat ik iets moet doen. Waarom laat ik me zo beïnvloeden door de mening van anderen? Natuurlijk wil ik hem terug, maar ik ken hem. Als ik nu helemaal clingy en veeleisend ga worden dan rent ie volgens mij weer weg en ben ik hem helemaal kwijt. Volgens mij heeft ie gewoon nog wat tijd nodig. Maar dat roep ik dan ook al weer een maand of 2/3... arg!
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Pff, ik ben blij als t woensdag is. En nee, eens een keer niet zo'n wiejj-ik-zie-je-weer-blij, maar een ik-ben-blij-wanneer-het-geweest-is-zodat-ik-weet-waar-ik-aan-toe-ben-blij... Ik zou graag veel willen slapen, dan gaan de dagen wat sneller, maar laat het nou zo zijn dat ik zo onrustig ben dat ik niet kan slapen...
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Sta daar dan achter, het is een kwestie van principes. Je kunt natuurlijk ook een 'grens' stellen, zo van ik geef hem nog zo lang en dan ga ik zelf wat meer aanzetten tot..? zoiets? Misschien denkt hij wel dat jij juist de eerste aanzet tot zal zetten omdat je dat de vorige keer ook deed, en misschien vind hij het 'eng'. Ik weet het ook niet hoor ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|