Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2008, 20:06
Rob
Rob is offline
Citaat:
Wat is voor jullie dan veel afstand en hoe weinig tijd is dan te weinig tijd om het goed te kunnen laten gaan?

Ik heb 2 jaar lang 3 uur treinreizen van mijn vriend vandaan gewoond en dat ging echt heel prima. Wel reserveerden we altijd het weekend voor elkaar en konden niet echt iets anders doen dan nee. Als je dat niet doet lijkt het me ook wel lastiger worden.
Voor mij zijn beide nooit een issue geweest, eigenlijk. Ik heb zelf ook anderhalf jaar 3,5 uur heen en weer gereisd om bij mijn ex te komen en ik heb het nooit erg gevonden, eigenlijk. En ik zou het zo weer doen.
En het weekend alleen met haar doorbrengen is dus altijd prima gelukt, maar dat was ook omdat wij geen werk hadden. Dus de weekenden waren helemaal voor ons.
Nu ben ik alvast aan 't oefenen voor later en ga ik dus ook nu niet in de weekenden werken. Doordeweeks en 's avonds is prima.
Dus dat scheelt als ik ooit weer iemand aan de andere kant van Nederland krijg.
Oud 13-01-2008, 20:14
Verwijderd
Ik ben gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 20:26
Verwijderd
Afstand is niet zo'n probleem, tijd lijkt me erger.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Wat is voor jullie dan veel afstand en hoe weinig tijd is dan te weinig tijd om het goed te kunnen laten gaan?

Ik heb 2 jaar lang 3 uur treinreizen van mijn vriend vandaan gewoond en dat ging echt heel prima. Wel reserveerden we altijd het weekend voor elkaar en konden niet echt iets anders doen dan nee. Als je dat niet doet lijkt het me ook wel lastiger worden.

OT: Omg gisteravond <3
Hm, ik zou echt geen heel weekend voor een vriendje kunnen reserveren. Ja wel zoveel uren in de week, misschien, maar niet specifiek het weekend. Dat past gewoon niet in mijn (sociale) leven. Dat lukt misschien als je altijd op een plek woont, of weinig 'vaste' hobbies/verplichtingen hebt, maar kan me goed voorstellen dat je op onze leeftijd je leven zo ingedeeld hebt dat het niet echt meer past.

Aan de andere kant denk ik dat je, als je allebei verliefd genoeg bent, je er niet zo veel van aantrekt en elkaar tussendoor wel ziet.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 20:48
Crimson
Crimson is offline
Nou mijn vriendje (waarmee ik samenwoon, eerst weekendrelatie) gaat nu tijdelijk weer in zn oude woonplaats werken en 'wonen', wat nu 3 uur heen en 3 uur terug is. Als je gewend bent om elkaar elke dag te zien, heb je daar écht geen zin in, inclusief de treinreis.
Als je het gewend bent maakt het niks uit lijkt me
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 21:27
Signy
Signy is offline
Citaat:
Hm, ik zou echt geen heel weekend voor een vriendje kunnen reserveren. Ja wel zoveel uren in de week, misschien, maar niet specifiek het weekend. Dat past gewoon niet in mijn (sociale) leven. Dat lukt misschien als je altijd op een plek woont, of weinig 'vaste' hobbies/verplichtingen hebt, maar kan me goed voorstellen dat je op onze leeftijd je leven zo ingedeeld hebt dat het niet echt meer past.

Aan de andere kant denk ik dat je, als je allebei verliefd genoeg bent, je er niet zo veel van aantrekt en elkaar tussendoor wel ziet.
hmm ik woon bijna 3 uur van mijn vriend vandaan maar elkaar tussendoor zien gaat niet. (geld speelt dan ook een issue, door de weeks geen ov)
Wij hebben echt een weekendrelatie, maar we zien elkaar niet ieder weekend, vaak om de week. Het is niet ideaal maar goed, het lukt.
Soms moet hij in de weekend werken (vaste verplichtingen dus) en dan ben ik daar alsnog en ga leren ofzo.
Oud 13-01-2008, 21:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Argh!
Mijn "schoonmoeder"... Normaal gezien bracht ze vandaag mijn vriendin terug naar Leuven, wordt 't uiteindelijk toch weer morgen. En nu is m'n vriendin natuurlijk weer enorm slecht gezind en krijg ik 't ook weer op m'n dak, héérlijk.
Oud 13-01-2008, 21:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mijn "schoonmoeder"... Normaal gezien bracht ze vandaag mijn vriendin terug naar Leuven, wordt 't uiteindelijk toch weer morgen. En nu is m'n vriendin natuurlijk weer enorm slecht gezind en krijg ik 't ook weer op m'n dak, héérlijk.
Nog beter. "Ah ja, doet gij nu ook ma zo". Da's het antwoord dat ik krijg nadat ik "Sorry hoor" antwoord op haar "Don't care anymore", nadat ik gezegd heb dat ik haar niets kwalijk neem, dat 't haar fout niet is, dat ze morgen extra knuffels krijgt en dat ik van haar hou.

Wtf kan ik dan nog meer doen?

Dat vraag ik haar en 't antwoord is "Mij met rust laten."

Ok dan, fine.
Oud 13-01-2008, 21:54
Qimm
Qimm is offline
Hihi, goed Ik voel me geliefd en gewild Complimentjes van vreemden (en zonder verdere versierpoging want ik had al vermeld dat ik bezet was) dat ik er zo mooi uitzag. Nou dát hoor ik graag

Oh en mijn vriendje heeft een fluoriserend roze boxer
Oud 13-01-2008, 21:57
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
En zelf ook 'n vriendje?
Oud 13-01-2008, 22:08
Metal
Metal is offline
Ga huilen, Methuselah. Loser.
Oud 13-01-2008, 22:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
En zelf ook 'n vriendje?

Nee hij heeft een raar vriendinnetje. Verder wat Metal zegt
Oud 13-01-2008, 22:18
Verwijderd
Citaat:
qft

hoe is het bij jou baas?

ot

puinzooi!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 22:58
Luna
Luna is offline
haha whats new?
(sorry)
Oud 13-01-2008, 23:04
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Wtf?

De vrouwen mogen whinen maar ik niet? SORRY!
Oud 13-01-2008, 23:25
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 23:27
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nee hij heeft een raar vriendinnetje. Verder wat Metal zegt
Dat was trouwens grappig bedoeld, maar goed.
Oud 13-01-2008, 23:27
Verwijderd
Citaat:
haha whats new?
(sorry)
haha ja niets, niets..

heb me een half jaartje heel doelbewust koest gehouden, maar ben recentelijk weer onder mijn steen vandaan gekropen en het gaat gelijk weer mis!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 23:28
Verwijderd
Citaat:
haha ja niets, niets..

heb me een half jaartje heel doelbewust koest gehouden, maar ben recentelijk weer onder mijn steen vandaan gekropen en het gaat gelijk weer mis!
Wat gaat er dan mis? Ik vind dat het juist goed gaat als ik onder mijn steen vandaan kruip Maar la, ik hou dan ook van liefde en seks en alle drama eromheen. Vandaar mijn preoccupatie met dit topic.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Wtf?

De vrouwen mogen whinen maar ik niet? SORRY!
Be a man and take the pain
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 23:30
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Be a man and take the pain
Tuurlijk, maar ik hoef hier helemaal niet voor loser uitgescholden worden.
Oud 13-01-2008, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk, maar ik hoef hier helemaal niet voor loser uitgescholden worden.

ach, laat het zeuren aan de vrouwen over, en drink een biertje, dat werkt beter dan als een vrouw gaan zeuren, en jezelf alleen maar kloteriger voelen, omdat andere mensen liever een biertje drinken ipv zeuren.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Wat gaat er dan mis? Ik vind dat het juist goed gaat als ik onder mijn steen vandaan kruip Maar la, ik hou dan ook van liefde en seks en alle drama eromheen. Vandaar mijn preoccupatie met dit topic.
niets gaat echt mis, maar gelijk zijn er weer meerdere scharrels die allemaal gelijk moeilijke vragen gaan stellen waar ik nog steeds weinig zin in heb

en dan komt dat drama gedeelte om het hoekje kijken!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 23:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ach, laat het zeuren aan de vrouwen over, en drink een biertje, dat werkt beter dan als een vrouw gaan zeuren, en jezelf alleen maar kloteriger voelen, omdat andere mensen liever een biertje drinken ipv zeuren.
Ik zou érg graag iets gaan drinken, maar ik heb dinsdag en woensdag twee zware examens en ik zou nog heel wat moeten leren...

Dus drinken zit er jammer genoeg niet echt in!
Oud 14-01-2008, 00:18
Verwijderd
Citaat:
niets gaat echt mis, maar gelijk zijn er weer meerdere scharrels die allemaal gelijk moeilijke vragen gaan stellen waar ik nog steeds weinig zin in heb

en dan komt dat drama gedeelte om het hoekje kijken!
Oh ja en daar kunnen we wel mooi aan toevoegen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 00:19
Verwijderd
hmm?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 00:21
Verwijderd
Oh laat maar, ik heb wel drank op, mijn gedachtengangen zullen wel nog minder logisch zijn dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 00:22
Verwijderd
nee ik probeerde het je gewoon even te laten zeggen, helaas
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 00:24
Verwijderd
Ik ben het meisje, ik hoef niks te zeggen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 00:27
Verwijderd
eensch
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 00:28
Verwijderd
Ergens heb ik het idee dat die opmerking feministisch gezien niet verantwoord was.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 00:32
Verwijderd
jou ontgaat weinig he
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 00:39
Verwijderd
Scherp jonge, zo scherp. Ik weet bijvoorbeeld ook heel goed dat we ban-risico's lopen ondertussen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 08:33
Verwijderd
@Sidhe, toughtful en WolterB: Ikweetikweet. T stomme is dat we ongeveer 3,5 uur moeten reizen, wat dus een weekendrelatie zou moeten betekenen. Opzich heb ik daar geen problemen mee, maar ik heb atm stage, waar ik twee keer in de maand een weekend moet werken. Zaterdag en zondag. Die twee weekenden vallen dus al weg, want dat zou bestaan uit zaterdagavond, zondagmorgen, en een heel klein beetje zondagavond. Dan ben je bijna langer aan het reizen dan dat je bij elkaar bent. De overige weekenden heb ik op zaterdag een weekendbaantje, wat ik echt niet kan missen ivm geld. Dat zou dus betekenen dat hij zaterdagavond hier naar toe zou moeten komen, of ik daar naar toe, maar dan zou ik pas rond tien uur daar zijn. En ach, ik weet t niet. Mjuh. Eigenlijk vind ik hem ontzettend lief maar ikweettookallemaalniet. Gelukkig heeft hij een shitload aan geduld en is al blij met het contact wat we nu hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 08:36
stout!
stout! is offline
Stelletje chatterds lekker wakker worden dit met nachtelijke forumactiviteit

ot: goed, maar ik word lui van hem want hij heeft niets te doen en ligt in mijn bed terwijl ik juist aan paper/scriptie zou moeten werken en andere belangrijke dingen zou moeten doen. Maar het is wel zo lekker warm.
Oud 14-01-2008, 08:36
Marcade
Marcade is offline
pff .. 3.5 uur reizen .. 2 keer per maand elkaar zien .. wat een luxe ..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 08:47
Cartosa
Cartosa is offline
Wil er voor haar zijn, lukt niet echt. Wat een frustrerende examenperiode zeg, nooit gedacht dat het zo zou worden na vorige keren. Misschien moet ik alles zo snel mogelijk vergeten, bweh
Oud 14-01-2008, 09:09
Verwijderd
pff.. wat doe ik mezelf aan. En als ik niet snel duidelijkheid schep..kwets ik anderen er ook mee.

maar ondertussen ben ik wel weer helemaal blij.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 09:37
Verwijderd
Nou goed ik kan weer relativeren. Zo leuk was die hele R. nou ook weer niet. Of zo. Vanavond lekker naar mn niet-vriendje eten en film kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 09:40
Dott
Dott is offline
ik ben eigenlijk best gelukkig zo, ondanks dat het niet helemaal hoort
maar goed.. nog 17 dagen en daarna kan ik heerlijk doen en laten wat ik zelf wil <3
Met mijn katten ^^ ik zie het helemaal zitten...

maar voor nu -> Douche <3
Oud 14-01-2008, 10:13
Verwijderd
@ Dott: heel veel plezier met je huisje en je katjes! Ik heb sinds kort zelf ook een huis en zit nog helemaal in de verliefd-op-mn-huis roes.

verder: mn beste vriendinnetje vind me gestoord..maar ze zegt t niet de hele tijd en steunt me toch.. wat n schat <3
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 10:31
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ik ben eigenlijk best gelukkig zo, ondanks dat het niet helemaal hoort
maar goed.. nog 17 dagen en daarna kan ik heerlijk doen en laten wat ik zelf wil <3
Met mijn katten ^^ ik zie het helemaal zitten...

maar voor nu -> Douche <3
mama en ik hebben een 'gefeliciteerd met je nieuwe huisje + nog fijne kerst/ gelukkig nieuwjaar cadeau' voor je.

ot; Het gaat al meer dan 16 maanden over het algemeen genomen ontzettend veel te goed. Alleen jammer dat sommige verschillen ((in mening)) tussen ons een beetje extra benadrukt worden soms. Maar ik ben gelukkig met hem.
Oud 14-01-2008, 11:09
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, de opening was toch even iets groter dan ik dacht Onverwacht, maar erg fijn. Nu de oorlog aan gaan tegen de rest van de wereld.
Oud 14-01-2008, 11:10
tuttebel
tuttebel is offline
gaat super. ben druk bezig met leuke originele lieve maar niet te kleffe cadeautjes voor z'n verjaardag zoeken. heb er al 2.
tis gewoon heel erg kut dat hij: 1. een uur treinen weg woont, en 2. om 6 uur op moet staan om te werken. ik heb een studentenritme, en dat botst soms nogal met zijn ritme. en met mn nieuwe baantje moet ik vaak tot laat werken, en om dan nog een uur te reizen en dan direct te gaan slapen omdat hij vroeg op moet..
tja tis lastig. maar alles is beter dan elkaar niet zien.
Oud 14-01-2008, 12:05
ST*R
ST*R is offline
De komende tijd wordt leuk, eigenlijk is mn leven gewoon leuk!
En eigenlijk wil ik hem ook wel weer graag snel zien, maar stél dat hij mij ook graag snel weer wil zien zou dat niet eens kunnen. Ik heb het druk met leuke dingen en hij met tentamens. Mijn hoop was dat ik 'm met uitgaan zou zien maar dat gaat deze week ws ook niet gebeuren. Owjeej drama!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 12:38
Pluis
Pluis is offline
Mijn ploeggenootjes vinden het stom dat ik hem niet gewoon "verkering" vraag alleen omdat ik het de laatste keer al gevraagd heb, en nu heb ik weer het gevoel dat ik iets moet doen. Waarom laat ik me zo beïnvloeden door de mening van anderen? Natuurlijk wil ik hem terug, maar ik ken hem. Als ik nu helemaal clingy en veeleisend ga worden dan rent ie volgens mij weer weg en ben ik hem helemaal kwijt. Volgens mij heeft ie gewoon nog wat tijd nodig. Maar dat roep ik dan ook al weer een maand of 2/3... arg! Wat moet ik nou?
Oud 14-01-2008, 13:06
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik vind t stoer

Pff, ik ben blij als t woensdag is. En nee, eens een keer niet zo'n wiejj-ik-zie-je-weer-blij, maar een ik-ben-blij-wanneer-het-geweest-is-zodat-ik-weet-waar-ik-aan-toe-ben-blij... Ik zou graag veel willen slapen, dan gaan de dagen wat sneller, maar laat het nou zo zijn dat ik zo onrustig ben dat ik niet kan slapen...
Oud 14-01-2008, 14:02
Dott
Dott is offline
Citaat:
@ Dott: heel veel plezier met je huisje en je katjes! Ik heb sinds kort zelf ook een huis en zit nog helemaal in de verliefd-op-mn-huis roes.

verder: mn beste vriendinnetje vind me gestoord..maar ze zegt t niet de hele tijd en steunt me toch.. wat n schat <3
Ja, dat heb ik ook heel lang gehad en nog steeds hoor ^^ jij hebt de sleutel dus al? wat voor huis heb je dan??

Citaat:
mama en ik hebben een 'gefeliciteerd met je nieuwe huisje + nog fijne kerst/ gelukkig nieuwjaar cadeau' voor je.

ot; Het gaat al meer dan 16 maanden over het algemeen genomen ontzettend veel te goed. Alleen jammer dat sommige verschillen ((in mening)) tussen ons een beetje extra benadrukt worden soms. Maar ik ben gelukkig met hem.
Haha, jullie zijn gek... Wat is het, wat is het, wat is het?? *bounce door kamer*

Citaat:
Mijn ploeggenootjes vinden het stom dat ik hem niet gewoon "verkering" vraag alleen omdat ik het de laatste keer al gevraagd heb, en nu heb ik weer het gevoel dat ik iets moet doen. Waarom laat ik me zo beïnvloeden door de mening van anderen? Natuurlijk wil ik hem terug, maar ik ken hem. Als ik nu helemaal clingy en veeleisend ga worden dan rent ie volgens mij weer weg en ben ik hem helemaal kwijt. Volgens mij heeft ie gewoon nog wat tijd nodig. Maar dat roep ik dan ook al weer een maand of 2/3... arg! Wat moet ik nou?
Als ik jou was je eigen gevoel volgen, ik vroeg ook aan je waarom je het niet zelf vroeg, en daar had je een heel duidelijk antwoord op.
Sta daar dan achter, het is een kwestie van principes.
Je kunt natuurlijk ook een 'grens' stellen, zo van ik geef hem nog zo lang en dan ga ik zelf wat meer aanzetten tot..? zoiets?
Misschien denkt hij wel dat jij juist de eerste aanzet tot zal zetten omdat je dat de vorige keer ook deed, en misschien vind hij het 'eng'.
Ik weet het ook niet hoor ik hoop dat ik je hiermee een beetje help en het niet alleen maar erger maak
Oud 14-01-2008, 14:04
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik vind t stoer

Pff, ik ben blij als t woensdag is. En nee, eens een keer niet zo'n wiejj-ik-zie-je-weer-blij, maar een ik-ben-blij-wanneer-het-geweest-is-zodat-ik-weet-waar-ik-aan-toe-ben-blij... Ik zou graag veel willen slapen, dan gaan de dagen wat sneller, maar laat het nou zo zijn dat ik zo onrustig ben dat ik niet kan slapen...
*knuffel*
Oud 14-01-2008, 14:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik vind t stoer

Daarom had ik het ook gekocht, vond 't wel grappig, staat hem ook zo leuk
Reageren

Regels voor berichten