Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Klote HoD's droppen alleen in MH enigszins geregeld, echter in BT is het een ramp ( Gister boss 1-4 gedaan, als er 5 HoD's zijn gedropt is het veel... ).
|
Je kan altijd proberen ze te kopen of lenen van een andere guiild...
Veel guilds vinden het niet erg andere guilds te helpen progressen... helemaal als ze zelf de HoD niet echt meer nodig hebben (aka 1,5 raidgroup gegeared en genoeg om nieuwe members te gearen)
|
Da's een Heart of Darkness Q, die dingen heb je nodig om shadow resistance gear te kunnen craften om een van de laatste bosses in Black Temple te slopen; Mother Shahraz.
Probleem is alleen dat als je een hele raid moet equippen met shadow resistance gear, je ontiechelijk veel van die dingen nodig hebt. Verder droppen ze ook alleen maar in Mount Hyjal en Black Temple.
|
Net (overigens veel te lang) Mana Tombs normal gedaan zonder tank (rogue als tank) en met een shadow priest als healer
![]()
|
Heb zelf net nog ff een Kara runnetje gedaan, ging lekker snel, 2 uur en 20 min ( Had nog wel sneller gekund als d'r nog iets meer was gefocussed ). Dus nu maar weer ff hamsteren voor badges zodat we in 2.4 kunnen gaan shoppen
![]()
|
2e avond op RoS, ging zo rond half tien neer ofzo.
![]() Bloodboil hadden we even overgeslagen omdat we niet genoeg healers beschikbaar hadden, daar zijn we dus nog mee bezig... en als die neer is, op naar Mother Sharaz. ^^
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat was erg leuk. En er blijft nieuwe content uitkomen, dus het raiden blijft ook leuk om te doen. Sharaz dead in the 1st night of tries, btw.
|
Verwijderd
|
Mja, ik heb verschillende chars gespeeld, mijn online vrienden ook in rl ontmoet, en heel veel lol gehad met raiden, maar ik ben toch op het spel uitgekeken - misschien komt het dan toch omdat ik niet het geduld heb dat endgame bij mijn laatste guild vereiste (telkens minstens 20 minuten wachten voor een volgende try, bijvoorbeeld). Ik vind het toch wel jammer, vond het altijd heerlijk ontspannend.
|
![]() |
|
Pfft hier ook aardig uitgekeken op 't spel. Voor m'n broertje was het de druppel toen z'n account gehacked was, z'n eigen schuld natuurlijk, en hij alles kwijt was. En omdat die aap zn geheime vraag/antwoord niet meer wist moest ie z'n legitimatie bewijs opsturen. Daar had ie ff geen zin in.
Bij mij is de zin om te spelen totaal verdwenen omdat ik de tijd niet meer heb om te raiden. En om nou als enhancement Shaman je dik te vermaken in de Arena's, meh. Ik ga pas weer spelen met WoTLK of ik ga misschien casual beginnen met een van de nieuwe veelbelovende MMORPG's. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
methu ff een tip, zet alle greenies(die je niet gebruikt ofc.) op AH. Heb je binnen de kortste keren ruim 100g, ik had op een lvl 60 alt, zonder geld van me main over te pompen, ruim 1200g, puur door greenies op de AH te zetten
![]() en in jouw geval ook bars natuurlijk
||
Citaat:
![]() Ik zet altijd 10 of 20 bronze bars te koop via AH, ook goede schilden en zwaarden die ik normaal gezien via AH verkocht moet krijgen zet ik daar. Ook parels etc dat ik vind verkoop ik gewoon, maar sommige dingen zoals Tiger's Eye etc hou ik zelf voor m'n blacksmithing omhoog te krijgen door zware dingen te maken. ![]() Kan vanaf nu ook Iron minen dus dat gaat me ook wel weer extra opleveren, hopelijk vind ik nog eens 'n paar zilvermijnen en dan kan ik m'n zilverbars ook te koop zetten. ![]() ![]() Speel minder vaak dan m'n broer en hij heeft toch minder. ![]()
||
Citaat:
![]() Mining is teminste cashen, blacksmithing nogal useless. Vroeger kon je nog wel eens een duit verdienen met bijv. het craften van wat epic gear voor anderen, maar nu de S1 set zo gemakkelijk te behalen valt ( Die nu verkrijgbaar is voor normale honor ) is ook daar definitief een einde aan gemaakt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar 't is inderdaad wel zo dat mining veel lucratiever is, zeker weten. ![]()
||
Citaat:
BTW ik zelf vind het niet erg dat 2.4 er nog niet is, ik wil minsten eigenlijk Reliquary of Souls ( En liefst Mother en Council eigenlijk ook nog .. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-03-2008 om 07:48. |
![]() |
|
Congratz, ik ben dit weekend naar level 27 gegaan en heb ondertussen 1500 armor en 960 health, begint 'n beetje tank-vormen aan te nemen...
![]()
|
Thanks.
![]() 't Hielp wel dat 'n level 70 druid elf mij 'n beetje geholpen heeft in Gnomeregan, daar heb ik redelijk veel armor en gold geloot. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nu, ben ook al helemaal naar beneden op de kaart gelopen, naar Booty Bay, pfrt, veel te veel sterke levels. ![]() Vanaf welk level kan je eigenlijk naar Dun Modr en de Atari Highlands gaan? ![]() ![]()
|
Bwoah, makkelijk... Heb als level 24 eens 'n poging gewaagd maar dat is me niet zo goed bevallen.
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 |