Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Supercalifragilisticexpialidocious! Citaat:
Citaat:
|
Dark Phoenix, nu ben ik ook wel benieuwd.
Waarin vind jij dat we failen? Qua aanwezigheid. Als er een vervelend topic is, is het binnen een paar uur gesloten. En de forumbazen zijn echt wel consequent, alleen merk je niet alles. Waarschuwingen en PM's zie je niet altijd. Deze week zijn nog drie mensen gewaarschuwd. En als we het laten merken, door een topic te sluiten of iets dergelijks, komt er soms weer een heel vlaag discussie.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() verder : wat een gewhine over fb's hier ![]() ![]() ![]() no offence DP, maar jij spamt zelf ook als een malle. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het vastgrijpen en licht knijpen in de vrouwelijke borst, daarmee een toeterend geluid veroorzakend.
|||
Citaat:
![]() Serieus, omg het lijkt me zo erg om een jaar fulltime in een supermarkt te werken, ik dacht dat dat alleen voor sjonnies was die na hun vmbo geen opleiding meer af hebben gemaakt. ;x Citaat:
||
Citaat:
![]() Misschien, maar dan ligt het alsnog ook aan de fb's. Die zouden dan strenger moeten optreden enzo. ![]()
||
Citaat:
![]() Nja vind ik niet. Een topic gaat idd dicht binnen een paar uur, je kan niet verwachten dat er contstant een fb aanwezig is natuurlijk. En soms is het ook moeilijk of een topic nu dicht moet of niet (zoals dat verkiezingending etc.). Fb's moeten wel op één lijn zitten, maar dat gaat vaak ook met overleg en duurt dus even. En er zijn altijd wel mensen hier op DK, dus dan als ze last hebben van het gespam en er zelf een hekel aan hebben moeten ze het niet doen. Topics die toch dicht gaan hoeven niet vol gespamd te worden tot er een fb langskomt bv. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Saaiheid de gekste! #202 Verwijderd | 500 | 13-05-2008 11:57 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 22:51 | |
De Kantine |
Honderd jaar saaiheid #173 Verwijderd | 6 | 07-04-2008 22:38 |