Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
op school hadden we ineens 2 deadlines: 1 professioneel uitziende flyer (hoe kan je dat verwachten van sph'ers
![]() ![]() |
![]() |
|
vanochtend college gevolgd, maar het was supersaai en dat vonden mn vrienden ook dus nu heb ik mooi versierd gips.
![]()
|
Verwijderd
|
W00t! Vanavond assisteren bij een van de leukste fotografen van het moment: www.isabelarozendaal.com.
We gaan hangen met een blanke Wu-tang coverband voor het blad Mass Appeal. Voor het eerst dat ik dit doe dus ben heel benieuwd. |
![]() |
|
![]() |
Ik moest de hele dag naar school voor mijn werkgroep van Conflicthantering en Mediation. [Hadden ze beter Psychotherapie voor gevorderden kunnen noemen.] Dat deed ik van half 10 tot half 5. Het hoogtepunt: "Ik vind jou meer een wolf dan een uil."
Pijnlijk, want ik vind mezelf meer een pony dan een wolf. Wat jij? Nu zit ik in m'n trainingsbroek en binnen niet afzienbare tijd vertrek ik naar een vriend om een film te kijken en doritos te eten. In diezelfde trainingsbroek.
||
Citaat:
![]()
|
Er was vandaag een nieuwe jongen op m'n werk en ik moest 'm inwerken en dat was eh, apart. Het is een ontzettend alto menneke met lang zwart haar en hij was heel erg zenuwachtig want het is z'n eerste baantje, en hij stotterde en had allemaal nerveuze tics, maar hij is wel lief. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen, want het was zo stil dat ik voor mezelf geneens klusjes wist te verzinnen, dus hebben we maar extra veel koffie pauze gehouden.
Net voor het eerst in lange tijd weer voor mezelf gekookt en nu stinkt alles en ligt er een uberberg afwas en dat haat ik. Nu geniet ik met een bak thee van een concert van The Frames want ik dig Glen Hansard.
|
Verwijderd
|
Gisteren naar school geweest en dat was eigenlijk best wel saai hmm, heb dan ook de laatste twee uurtjes geskipped omdat het zo nutteloos is. Daarna is Charlotte meegeweest naar mij zoals je hierboven kan lezen, hebben we a clock work orange gekeken omdat ze die nog maar half had gezien. Daarna gingen we op zoek naar een patatzaak in de buurt en echt dat was een heel avontuur, we werden van her naar der gestuurd uiteindelijk aangekomen bij een patatzaak hebben we daar lekker frietjahz op, toen weer naar huis en het begon weer voor de duizendste keer te hagelen zz kk hagel
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben maandag met afstuderen begonnen alleen hebben ze sinds afgelopen vrijdag problemen met i-net en dat is irritant want ik moet deze week een hoop research doen en dat schiet niet op zonder internet maar tegelijkertijd heb ik een prima reden om vanuit thuis te werken
![]()
|
Gisteren had ik 's ochtends vroeg college wat fcked was, daarna wel met een lieftallige dame koffie gedronken. In de middag moest ik werken en dat was even random als altijd met irritante vijftigers waardoor ik het gevoel krijg in een niet-grappige oneindige aflevering van the office ben beland met discussies over de kleinste dingen. 's Avonds ben ik met een van m'n beste vrienden even wat gaan eten in de stad en wat café's afgelopen, leuke avond. Hij had de nachttrein ook net gemist dus toen weer drie kwartier in De Buurvrouw de tijd lopen doden.
Vanochtend werd ik om 8 uur gewekt door een stel monteurs die mijn kozijn en raam kwamen vervangen, waardoor ik mijn net ingerichte kamer weer helemaal vrij kon maken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ja alles is hier heus goed geregeld maar ik wil wonen in de UK. De nederlandse spruitjessfeer ben ik een beetje zat. En dat is niet in Engeland. Dus. Overigens verkas ik er ook naartoe volgend jaar als alles goed gaat.
|
een overhoring van esthetica gemaakt, foto's van mijn wanddecoratie en glas in looddecoratie gemaakt, een verfijnde opslagmethode kostprijsberekening gemaakt, een verslag over houtimitaties afgemaakt, een verslag over marmerimitaties afgemaakt, een houttrompe l'oeil-paneel afgemaakt, aan mijn wanddecoratie gewerkt, een verslag afgemaakt over plamuren, schuren, lambrisering en decoratieve technieken afgemaakt en ook nog eens een deel van de film water gekeken.
en nou ga ik eens even lekker oreo's eten en een film kijken ![]()
|
Verwijderd
|
ben ik de enige die oreo's eigenlijk niet echt bijzonder/lekker vind? volgens mij wel
![]() ik ben vandaag echt teringlang bezig geweest met school, niet leuk meer. net pistoletjes met kruidenkaas, avocado en tomaat gemaakt, lekkerrrr! OH en mijn dag kon echt niet meer stuk toen ik thuis kwam van college, want ik had een kaartje uit hongkong ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik leerde de hele dag voor mijn herkansingen en verder had ik rijles. Nu ga ik straks bij m'n vriendje slapen. Morgen weer zo'n saaie leerdag. Ieeh.
||
Citaat:
![]() Oh ja ik zit op mijn werk en er bellen weinig mensen dus dat is wel chill. Nog een uurtje.
|
nou ik vind eigenlijk alleen de oreo's met witte chocolade eromheen echt de moeite waard ( de andere soorten vind ik ook wel lekker hoor) want die zijn zo lekker ranzig en je wordt er op een goeie manier msselijk van. Verder snap ik de hype ook niet zo want er zijn genoeg andere lekkere soorten koekjes.
|
weljke koekjes ik trouwens echt kan aanraden zijn de zwarte prince ministars met een witte ster, want dat is toch veel beter dan het likken aan een bruine ster. nee zonder dollen die dingen zijn echt gruwelijk verslavend.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben blijkbaar echt anno 2003, want: huh??
En vandaag heb ik echt een fucking gaaf cadeau gekregen, ik zit in het buitenland nu sinds een half jaartje en m'n twee beste vriendinnen hebben een dvd voor me gemaakt met foto's en films en teksten en videoboodschappen echt OMG LIEFDE <333333333333 |
![]() |
|
oei ik ben nog even mijn kennis van de laatste cd van the mars volta aan het opvijzelen want morgen spelen ze in 013 maar ik ken stiekem alleen wax simulacra van the bedlam in goliath dussseeh nou dat wordt een grote verassing
![]()
|
ik vind die oreo's met nog een wit chocoladelaagje erop het allerlekkerst
![]() oh en on topic, ik ben net naar no country for old men geweest en toen tegen het einde kwamen die schoonmakers al de zaal in waardoor ik afgeleid was en het einde niet zag en dus ook die clue niet snapte gvd ![]() morgen de hele dag aan mn afstudeeropdracht, ik moet gewoon. grr.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-03-2008 om 23:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb vandaag op m'n luie krent gezeten en TV gekeken. En een was gedaan, waardoor m'n felgroene dekbed nu een soort diarree kleur heeft, omdat m'n paarse Grand Foulard nogal heeft afgegeven.
Verder inkopen gedaan voor m'n feestjuh, eten gekookt + genast, koffie gedronken, gekotst en bericht gekregen dat ik mag gaan vrijwilligen op Motel Mozaique. jeuj!
|
Ik had college en toen ging ik eten en toen ging ik wijn drinken met een vriendinnetje. Dat werden daarna ook nog cocktails, met namen die de barman niet eens uit kon spreken. Morgen heb ik een sollicitatiegesprek dus ohboy.
|
net had ik college maar ben eerder weg gegaan want voel me weer eens hartstikke ziek en heb nu maar eens een afspraak bij de huisarts gemaakt want ik vermoed dat ik pfeiffer heb (/kortgeleden had).
dus ik ga zo maar eens daarheen en verder wil ik vandaag weer naar utrecht maar zie heel erg op tegen de reis van een halfuur ![]()
|
![]() |
Vanochtend werd ik al heel vroeg wakker want mn vriendje moest naar school dus toen stond ik ook maar op en fietste ik naar huis. Daar ontbeten met mn moeder en samen koffie gedronken. Toennnnnnn mn kamer opgeruimd want dat was weer eens een ravage. Toen genoten van mn boekenkast en daarna besloten dat ik nog cadeautjes voor een vriend die morgen jarig is moest kopen. Op de fietst gestapt en 2 uur gedaan over het uitzoeken van koffiekopjes
![]() ![]() ![]()
|
|