Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
monologencursus-reünie college oefenrechtbank - straf bijwonenen studeren ^2 taak 18, 19 en twintig voorbereiden vonnis nakijken koken Laatst gewijzigd op 01-06-2008 om 17:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Douchen. - Afwas. - De was. - Stuk lezen. - Scène kiezen. - Scène uitdiepen. - Spullen zoeken voor erbij. - Stage voor morgen voorbereiden. ![]() Laatst gewijzigd op 01-06-2008 om 21:10. |
![]() |
|
Laatst gewijzigd op 03-06-2008 om 07:03. |
![]() |
|
Wauw, hier een tijd niet kijken schiet wel op zeg! Alleen jammer dat ik ook nog moet;
Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 11:57. |
![]() |
|
- afbeeldingen-conversie protocol verzinnen
- afbeeldingen upload / beheer ding maken - wysiwyltg editor upgraden (maar eerst uitzoeken hóé ign) - gebruikers print-bestel interface (gewoon n schermpje dus) - alle opdrachten uit de methode valideren op t w3c - alle in die opdrachten gehotlinkte afbeeldingen (allemaal dus) ergens centraal lokaal neerplempen - alle verwijzingen in de totale broncode naar die afbeeldingen in die opdrachten veranderen naar in een relatief paadje ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 11:01. |
![]() |
|
![]() |
Morgen:
- Evi een lange mail sturen - Take home Pedagogiek nalezen & verbeteren + ontbrekende stukken aanvullen - Pedagogiek: H3 leren - Pedagogiek: Misvatingen H2 uittypen & beantwoorden - Pedagogiek: originele tekst langeveld een stukje ontcijferen - GWP medicatie & alcohol En als ik op tijd klaar ben kan ik evi bellen ![]() |
![]() |
|
|
Tjonge ik heb ook wel zin om m'n to-do listje te posten van de afgelopen 5 en de komende 2 weken. Geeft vast een voldaan gevoel, aangezien het in die periode werken als nooit tevoren is
![]() Poster presentatie (morgen) Stageverslag Research proposal voor volgende vak Intake regelen voor eerste vak volgend jaar
|
Laatst gewijzigd op 17-06-2008 om 18:25. |
![]() |
|
|
Verwijderd
|
teksten straf electroninsch inleveren
werkoverleg bijwonen twee uurtjes invallen reisverzekering afsluiten tandartsrekening betalen CZ bellen over no-claim papa vragen hoe het zit met de Belastingdienst wandelschoenen kopen goede zonnebril kopen afscheidslunch van P bijwonen naar Utrecht voor A met I high tea-en vragen hoe het zit met ECTS 3e jaar formulieren Uppsala uitprinten en invullen vragen naar vervroegde begeleiding bachelorthesis vloer poetsen herinschrijven uni Laatst gewijzigd op 20-06-2008 om 10:22. |
![]() |
|
- Aankleden - Ontbijten - Tutorgroep - Kaartje posten - Boodschappen - Cadeau huisgenoot - Lunchen met E. - Presentatie 4 maken - Presentatie 9 maken - Afronden presentatie 1 - Afronden presentatie 2 - Afronden presentatie 3 - Afronden presentatie 4 - Afronden presentatie 6 - Afronden presentatie 8 - Afronden presentatie 9 - Alles op usb zetten - Afwassen - Thuis bellen - Recht lezen - Slapen Niet gedaan, dus morgen: - Doorlezen uitwerkingen - Immunologie plaatjes
Laatst gewijzigd op 25-06-2008 om 22:16. |
![]() |
|
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 25-06-2008 om 12:29. |
![]() |
|
Verwijderd
|
werkoverleg bijwonen reisverzekering afsluiten CZ bellen over no-claim papa vragen hoe het zit met de Belastingdienst goede zonnebril kopen naar Utrecht voor A met I high tea-en vragen hoe het zit met ECTS 3e jaar formulieren Uppsala uitprinten en invullen vragen naar vervroegde begeleiding bachelorthesis vloer poetsen herinschrijven uni Apple crumble maken afsluiting tai chi bijwonen boodschappen voor feestje doen kamer opruimen/poetsen keuken poetsen en binnenplaats vegen cadeautje broertje kopen |
![]() |
|
- Thuis bellen - Adressen bijwerken - Spijker wassen, drogen en strijken - Kleur wassen, drogen en strijken - Zwart wassen,drogen en strijken - Handwas doen - Kleren uitzoeken - Lijst maken - Lijstje maken wat te kopen vakantie - Schoonmaken - Chinees bestellen & eten met W. - Afwassen - Bedenken hoe de kapper morgen moet knippen
Laatst gewijzigd op 06-07-2008 om 17:33. |
![]() |
|
|