| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ja ik snap dat het je verward dat dit mn eerste post is(op dit account)
Ik ben hier al sinds 2002 lid maar heb al 1,5 jaar niks meer gepost...vond dat dat nu wel mocht veranderen dus heb een nieuwe naam aangemaakt. En dit was toevallig mn eerste post ![]() Ik ben trouwens die jongen, ik wil jullie gewoon jaloers maken met mn meisje
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Leuk samen!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Okee dan. Het meisje is ook mooi hoor
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik keek omdat ik zijn naam niet herkende, dat lijkt me niet zo vreemd. En natuurlijk, zelfs al is het iemands eerste post ooit, dan doet ie maar. Ik begrijp alleen niet waarom je zou posten als je hier volkomen onbekend bent. Als je hier regelmatig post, is het logisch dat je die mensen wel wil laten zien over wie je het nu hebt. Maar als jij niemand hier kent en niemand kent jou, waarom zou je dan foto's gaan posten? Maar goed, hij is dus wél een forumer en dit gesprek verder dus niet relevant. En anders pb
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ach, ik zou genoeg redenen kunnen bedenken waarom iemand uberhaupt een foto hierop zou willen zetten, bekende forummer op L&R of niet. Daarnaast vinden we het toch allemaal leuk om mensen te bekijken, bekende of niet
![]() Anywayzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik post geen foto want niemand kent mij toch hier
|
![]() |
|
|