Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Aan de andere kant, als ik het af heb, heb ik wel het bachelor deel van m'n studie afgerond ![]() ![]()
|
Bij ons doen ze geloof ik niet echt aan een thesis. In ieder geval, zo noemen ze het niet. Het is gewoon een stageverslag in de vorm van een wetenschappelijk artikel.
Volgens mij is mijn deadline trouwens ergens in juni ofzo. Maar goed, ben blij als het af is, kan ik eventueel ook gaan werken aangezien er een chronisch tekort aan labmedewerkers is.
|
Ik denk ook dat ik wel door ga met de master. Sterker nog, ik heb dit jaar aan het eind van het jaar als alles goed gaat al 17 ECTS binnen voor m'n master. Het is een begin. Maar aan de andere kant begin ik het studeren wel een beetje zat te worden.
De master die ik doe duurt trouwens ook 2 jaar.
||
Citaat:
![]() En anders zit er zo weinig tijd tussen het gezeik nu en het gezeik wat er het volgende spel ongetwijfeld weer gaat komen. Dat is ook niet echt bevordelijk enzo. Niet dat die twee dagen heel veel uitmaken, maar voor het idee. ![]() En verder vind ik het zo ook sowieso logischer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 | |
De Kantine |
Iemand voor de saaien werpen #227 Verwijderd | 501 | 02-06-2008 22:15 | |
De Kantine |
Naar de saaien! #189 Verwijderd | 1 | 24-04-2008 22:00 |