Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2008, 19:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik houd van hem en van mijn leven met hem Gisteravond samen naar een feestje van een vriend van ons beiden geweest en gezellig samen naar huis, dat vind ik toch wel erg tof. En dan lekker tegen hem aan slapen en 's ochtends naast hem wakker worden <3

En morgen vier ik m'n verjaardag voor m'n vrienden en bijna de helft van de mensen die komen zijn eigenlijk zijn vrienden en verder gezamelijke vrienden want al mijn eigen vrienden/vriendinnen kunnen niet. Ben benieuwd wat voor reacties ik daar op krijg. En eerst vond ik het raar om zijn vrienden te vragen maar ik ben blij dat ik het toch gedaan heb. Hij had het raar gevonden als ik ze niet gevraagd had. Het wordt wel tof
Oud 09-05-2008, 20:15
Verwijderd
We zien elkaar even wat minder. Haha. En ik merk het aan mezelf dat dat saai is.
Stom.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 10:07
Verwijderd
Ik ga niet alles bijlezen, daar kom ik vanzelf wel een keertje achter. Maar volgende week vrijdag een maand en tis tof en gezellig en lief en jeuj!

@ICU: Ja, tis dus aan.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 11:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Whoehoe, vandaag hebben we tien maanden en ik vind dat ergens zo lang klinken (heb hiervoor een relatie gehad van 3,5 jaar maar toch). Ik vind het gaaf en hij komt vanavond hierheen en ik vier m'n verjaardag dus het is super
Oud 10-05-2008, 12:08
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Ik heb het uitgemaakt, Was een grote stap, want ik durf normaal niet zo goed voor mezelf op te komen, maar mn psychiater vond dat het wel beter was als ik het uitmaakte.
Ik heb hem opgebeld, ik kon de confrontatie niet aan. Hij reageerde heel boos en zei dat het laatste woord er niet over gesproken was. En ik zei "Jawel, je had je poten gewoon thuis moeten houden".
Ben daarna naar een vriendin van me gegaan. daar heel veel gehuilt.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 12:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Goedzo dauwdruppel En nu volhouden!

Mijn relationeel gebied is rustig. Misschien is het ook maar beter zo. Ik droom de gekste dingen, waaruit blijkt dat ik er nog niet klaar mee ben. Waarom gaat verwerken dan ook zo vreselijk langzaam? Tijd is op dit moment mijn grootste vijand
Oud 10-05-2008, 13:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb het uitgemaakt, Was een grote stap, want ik durf normaal niet zo goed voor mezelf op te komen, maar mn psychiater vond dat het wel beter was als ik het uitmaakte.
Ik heb hem opgebeld, ik kon de confrontatie niet aan. Hij reageerde heel boos en zei dat het laatste woord er niet over gesproken was. En ik zei "Jawel, je had je poten gewoon thuis moeten houden".
Ben daarna naar een vriendin van me gegaan. daar heel veel gehuilt.
Hele goeie beslissing! Veel sterkte de komende tijd, maar deze beslissing is goed voor je, dat kan niet anders.
Oud 10-05-2008, 14:04
Verwijderd
Goed van je Dauwddruppel.

OT: op vriendenrationeel gebied kan het niet beter, geloof ik. Op normaal relationeel gebied an sich wel, MAAR JA. Gisteravond alleen maar aangegaapt door sukkels, aangesproken door iemand met een kindertatoo van een vlinder op zijn voorhoofd () en tenslotte zat het enige leuke manspersoon dat ik zag heftig aan een vriendin vast, dus dat was ook geen succes.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 15:26
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Goed gedaan Dauwdruppel, ik denk dat je geen betere beslissing kon maken.
Krijg je dan je geld nog wel terug?

Verder ben ik bruinverbrand en droom ik over vreemde mannen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 19:55
Verwijderd
Het is gewoon nog steeds goed en superleuk met m <3
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 19:56
Fayette
Ik moest heel de dag werken, maar werd in mijn pauze opgehaald met de scooter om te picknicken in het bos..Schatje is het!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 19:57
Qimm
Qimm is offline
Morgen 'afscheidsfeestje' van mijn vader, wat een feest
Oud 10-05-2008, 21:00
Neko*
Neko* is offline
Even komt alles tegelijk. Bah.
Oud 11-05-2008, 06:57
snoopy
snoopy is offline
Awww... hij is zo ontzettend lief met m'n nichtje <3

Onder het mom van oefenen is het heel erg leuk om een 2jarige te logeren te hebben
Oud 11-05-2008, 08:39
Qimm
Qimm is offline
omg <3 Ik hou van mijn vrienden, ik hou van mijn vriendje, ik hou van het leven! (leven is niet perse relationeel, maar het moest even genoemd worden)

dus <3
Oud 11-05-2008, 09:02
ST*R
ST*R is offline
Opeens weer contact met de 'ik heb bindingsangst en wil alleen maar seks maar vind je ook leuk' jongen. Misschien zie ik 'm vanavond, benieuwd hoe dat wordt, hem al een tijd niet meer gezien. En de leuke jongen vind ik nog steeds leuk, maar het is anders tussen ons, op een negatieve manier. In ieder geval van zijn kant. Nouja ik zie 'm over 2 dagen en daar heb ik veel zin in, hopelijk wordt het weer net zo leuk als eerst!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 09:56
Verwijderd
Citaat:
omg <3 Ik hou van mijn vrienden, ik hou van mijn vriendje, ik hou van het leven! (leven is niet perse relationeel, maar het moest even genoemd worden)

dus <3
Jaaa dat <3
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 12:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:

dus <3
Ook dat ja. Echt, wat een heerlijkheid! Zon, muziek, vrienden, vriendje, dansen, lekker eten en drinken... Het weekend duurt 3 dagen, maar het voelt echt als vakantie <3
Oud 11-05-2008, 13:20
zomer
zomer is offline
Ik ben ongeduldig en ik geloof dat hij niet echt interesse meer heeft. Irritant wel, maar misschien moet ik het maar laten dan.

Gisteren liep ik 's avonds laat op straat toen er ineens een aan de andere kant van de weg een auto remde, omdraaide, naar me toe reed en er een raampje open ging. Of ik zin had om met twee jongens naar de kermis te gaan? Haha, toch maar niet, maar mijn ego is stiekem wel een beetje gestreeld. Er hangt echt zo'n broeierig sfeertje in de lucht <3
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 14:52
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Citaat:
Goedzo dauwdruppel En nu volhouden!

Mijn relationeel gebied is rustig. Misschien is het ook maar beter zo. Ik droom de gekste dingen, waaruit blijkt dat ik er nog niet klaar mee ben. Waarom gaat verwerken dan ook zo vreselijk langzaam? Tijd is op dit moment mijn grootste vijand
Dit zo'n beetje.
Oud 11-05-2008, 18:15
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Opeens weer contact met de 'ik heb bindingsangst en wil alleen maar seks maar vind je ook leuk' jongen. Misschien zie ik 'm vanavond, benieuwd hoe dat wordt, hem al een tijd niet meer gezien. En de leuke jongen vind ik nog steeds leuk, maar het is anders tussen ons, op een negatieve manier. In ieder geval van zijn kant. Nouja ik zie 'm over 2 dagen en daar heb ik veel zin in, hopelijk wordt het weer net zo leuk als eerst!
Niet om kritiek te leveren, maar word jij niet ontzettend moe van jezelf door steeds jezelf heen en weer te slingeren tussen verschillende jongens zonder ook maar een moment rust te nemen op relationeel gebied?
Oud 11-05-2008, 18:20
Verwijderd
Vanavond lekker naar een feest waar hij moet draaien, samen met een vriendinnetje, heb er zin in!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 18:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind 'm zo lief.
Oud 11-05-2008, 19:04
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Niet om kritiek te leveren, maar word jij niet ontzettend moe van jezelf door steeds jezelf heen en weer te slingeren tussen verschillende jongens zonder ook maar een moment rust te nemen op relationeel gebied?
Haha niet echt. Soms denk ik wel eens dat een beetje rust misschien wel goed voor me zou zijn, en dan heb ik rust en vind ik het maar saai en/of kom ik een leuke jongen tegen en denk ik: ach fuck de rust, die heb ik wel als ik oud en lelijk ben. Vandaar
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 19:12
Verwijderd
't Lijkt anders wel (dit baseer ik op je eigen posts) of het je veel energie kost (logisch natuurlijk).

OT: hetzelfde, hetzelfde, hetzelfde. En jeuj, mijn mannensmaak is voor de verandering eens niet afgekraakt door R. (goede vriend, die bi is.)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 20:37
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
't Lijkt anders wel (dit baseer ik op je eigen posts) of het je veel energie kost (logisch natuurlijk).
Hm ja soms wel idd, maar op dit moment heb ik het liever zo dan geen mannen, en ben ik 90% van de tijd tevreden zo
En applaus voor mezelf, heb eindelijk een keer de jongen die ik zooo leuk vond maar die zelf vooral seks wil, afgewezen! Hij is alleen erg snel beledigd dus ben benieuwd naar zn reactie.
En genoeg aandacht van jongens, maar ik wil hem! Waarom laat hij nou zo weinig van zich horen.. Nouja zie 'm al bijna
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 20:48
Verwijderd
Volgens mij zijn wij echt vreselijk klef bezig, ik krijg net zo'n hartje en knuffel-icoontje op msn....LOL. Ik vond het nog leuk ook.

We kletsen sinds januarie elke ochtend nadat ik thuis kom van mijn werk, en als er geen tijd is laten we een berichtje achter. Maar nu we elkaar ook zo ongeveer om de dag zien doen we dat nog steeds. Het resultaat is dus dat ik hem naar huisbreng en we vervolgens op MSN doorblijven kleppen tot 1 van ons iets nuttigs moet doen. Stiekum vind ik het wel leuk,maar het gaat wel allemaal razendsnel zo. Het voelt wel goed, we voelen ons helemaal op ons gemak bij elkaar, voelt fijn. Hij vertelde me vanochtend ook nog dat hij dol is op mijn gezelschap.

Laatst gewijzigd op 11-05-2008 om 20:54.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 22:31
metallica
metallica is offline
Het voelt echt zo goed nu. Dit weekend bij hem geweest en ik denk dat ik er wel aan kan wennen om steeds het weekend hier te zijn als ik naar Utrecht ga, want het is echt zooo fijn <3 Jaa, ik zie het wel zitten zo
Oud 12-05-2008, 08:55
I C U
I C U is offline
Zaterdagavond was heel gezellig, gegeten enzo. Was wel apart, m'n ONS en m'n vriendje in dezelfde kamer. Maar goed, wat niet weet, wat niet deert... 't Was errug gezellig, veel gelachen en uiteindelijk niet meer uitgeweest omdat we half lagen te slapen op de bank
M'n vriendje blijft het leukst

En vrijdagavond had ik met diezelfde ONS een moment van "O yeah, I still know what we did last summer!". Ghehe.

Vandaag komen m'n ouders thuis, ook leuk!
Oud 12-05-2008, 09:19
Verwijderd
Gisteravond was zo lief! Beste Freund een schop onder z’n kont gegeven, hoop dattie er wat mee doet. En hij keek echt heel schattig, daarna. Hij had in de gaten hoeveel energie me dat kostte. Ik was heel blij dat mijn andere beste Freund zei: ‘je hebt een goede uitgekozen!’ Mijn twee grote liefdes bij elkaar.
Daarnaast was hij heel lief toen we weer thuis waren. No details, maar t was tof.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 09:22
Nienna*
Nienna* is offline
Mijn vriendschappelijk gebied is een beetje weinig nu, want mijn vriendinnen bellen wel steeds om vanalles te gaan doen, maar ik moet echt leren
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 09:27
Qimm
Qimm is offline
Ondanks het toch emotionele afscheid van mijn vader, ondanks het zwaarwegende gesprek over het leven met mijn moeder is alles toch mooi. Alles komt goed, want zo hoort dat. Want zonder stom is er geen leuk, zonder verdriet is er geen geluk. En door alle minder leuke momenten zijn de fijne momenten extra mooi en ik geniet met volle teugen van alle fijne dingen in mijn leven.
Oud 12-05-2008, 09:31
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Mijn vriendschappelijk gebied is een beetje weinig nu, want mijn vriendinnen bellen wel steeds om vanalles te gaan doen, maar ik moet echt leren
Heel veel succes met leren, nog even doorbijten, volgende week zit je NL te maken! Ik weet wat je doormaakt

Gisteren met een vriendin gaan fietsen en wandelen in een klein stukje natuur thermoskan thee meegenomen en speculaas. Vleermuizen gezien en in het veel te donker over enge paadjes lopen, was erg gezellig. Een goede break tussen wiskunde door, ik werd even helemaal gek
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Ondanks het toch emotionele afscheid van mijn vader, ondanks het zwaarwegende gesprek over het leven met mijn moeder is alles toch mooi. Alles komt goed, want zo hoort dat. Want zonder stom is er geen leuk, zonder verdriet is er geen geluk. En door alle minder leuke momenten zijn de fijne momenten extra mooi en ik geniet met volle teugen van alle fijne dingen in mijn leven.
Mooi verwoord. Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar mocht je het nodig hebben, sterkte!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:07
Qimm
Qimm is offline
Mijn ouders zijn vorig jaar gescheiden. Het was voor mijn vader op, hij was in het huwelijk niet meer gelukkig. Mijn moeder zag dit niet aankomen, en houdt nog enorm van hem. Nou gaat mijn vader voor zijn werk een jaar naar het buitenland. Opzich eigenlijk heel erg goed, vooral voor mijn moeder, misschien kan het nu rusten en een plek krijgen. (op lijfspruk van Kazet; contact verbreken!)
Maar het is allemaal zo heavy en ik draag veel, dat is gewoon ... ja minder leuk. Máár daardoor zijn alle leuke dingen weer mooier. Dus ook voor al het nare ben ik dankbaar.
Oud 12-05-2008, 10:26
Verwijderd
Citaat:
ja dat heb ik ook en dan zijn ze boos dat ik niet kan, omdat ik móet leren (en zij eigenlijk ook maarja, die snappen toch alles wel)

en morgen zie ik hem weer benieuwd of ik nu wél eens iets durf te zeggen...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:34
Verwijderd
Vannacht onder een dekentje op het dakterras naar de sterren liggen kijken.. heerlijk dat hij spontaan met zulke ideetjes komt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn vorig jaar gescheiden. Het was voor mijn vader op, hij was in het huwelijk niet meer gelukkig. Mijn moeder zag dit niet aankomen, en houdt nog enorm van hem. Nou gaat mijn vader voor zijn werk een jaar naar het buitenland. Opzich eigenlijk heel erg goed, vooral voor mijn moeder, misschien kan het nu rusten en een plek krijgen. (op lijfspruk van Kazet; contact verbreken!)
Maar het is allemaal zo heavy en ik draag veel, dat is gewoon ... ja minder leuk. Máár daardoor zijn alle leuke dingen weer mooier. Dus ook voor al het nare ben ik dankbaar.
Oeh, kan me voorstellen dat het inderdaad beetje klote is, nu. Hoop dat je moeder haar rust vind. Succes ermee meid!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:47
Verwijderd
Omg wtf, bbq! Zin in \o/
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:53
Velma
Velma is offline
Relaxed. Fijn dat het ook kan zonder elkaar elke dag te zien.
Oud 12-05-2008, 11:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Oeh, kan me voorstellen dat het inderdaad beetje klote is, nu. Hoop dat je moeder haar rust vind. Succes ermee meid!
dankje

Citaat:
Omg wtf, bbq! Zin in \o/
+1
Oud 12-05-2008, 11:36
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 18:56
Rob
Rob is offline
Hoi, SA! Welkom terug.

OT: Nothing to report, sir. Alles is rustig aan het Oosterse front!
Oud 12-05-2008, 21:13
stout!
stout! is offline
Goed, lekker samen hangen
Oud 12-05-2008, 22:27
Verwijderd
Mensen, snap het nou eens, voel het aan: ik wíl er niet meer over praten, ik héb geen behoefte meer om zielig te zitten doen, ik hóef het niet meer allemaal te evalueren! En ik wil al helemáál geen informatie over ze. Fijn voor hen, dat ze ''te klef voor woorden'' waren op de borrel, maar wat moet ik met die wetenschap? Me alsnog een beetje kut gaat zitten voelen? Amehoela, daar ga ik echt geen tijd meer in steken hoor.
Maar verder vind ik dat ontactische vriendinnetje nog wel lief hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 23:10
Qimm
Qimm is offline
BBQ was érg geslaagd Mijn vrienden zijn tof
Oud 13-05-2008, 01:36
Verwijderd
Wederom een gezellige dag! En gisteravond op MSN zat hij gefrustreerd te typen dat hij gewoon niet onder woorden kon brengen wat hij voor mij voelde dus dan maar een digitale zoen. Ahw.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 07:11
Verwijderd
@Rob: Danke

ot: Hem gisteravond maar even gezien, maar het was tof. Ik ben echt zó verliefd, vind hem zo leuk! En hij snapte zondagavond gewoon. Hij snapte het. Genialiteit en verliefdzijn. Ik kan er geloof ik een heel boek over schrijven. <3
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 07:30
metallica
metallica is offline
Het weekend was echt zeer geslaagd, dus hebben we maar gewoon afgesproken dat ik de komende tijd gewoon de weekenden naar hem toe kom. Kunnen we ook alvast wennen voor als ik naar Utrecht ga en we elkaar echt alleen nog maar het weekend kunnen zien, maar volgens mij komt dat wel helemaal goed
Oud 13-05-2008, 07:50
Kitten
Kitten is offline
Eergisteren (11 mei) 3 jaar samen, and still going strong!
Reageren

Regels voor berichten