Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed van je Dauwddruppel.
![]() OT: op vriendenrationeel gebied kan het niet beter, geloof ik. Op normaal relationeel gebied an sich wel, MAAR JA. Gisteravond alleen maar aangegaapt door sukkels, aangesproken door iemand met een kindertatoo van een vlinder op zijn voorhoofd ( ![]() |
![]() |
|
Opeens weer contact met de 'ik heb bindingsangst en wil alleen maar seks maar vind je ook leuk' jongen. Misschien zie ik 'm vanavond, benieuwd hoe dat wordt, hem al een tijd niet meer gezien. En de leuke jongen vind ik nog steeds leuk, maar het is anders tussen ons, op een negatieve manier. In ieder geval van zijn kant. Nouja ik zie 'm over 2 dagen en daar heb ik veel zin in, hopelijk wordt het weer net zo leuk als eerst!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben ongeduldig en ik geloof dat hij niet echt interesse meer heeft. Irritant wel, maar misschien moet ik het maar laten dan.
Gisteren liep ik 's avonds laat op straat toen er ineens een aan de andere kant van de weg een auto remde, omdraaide, naar me toe reed en er een raampje open ging. Of ik zin had om met twee jongens naar de kermis te gaan? Haha, toch maar niet, maar mijn ego is stiekem wel een beetje gestreeld. Er hangt echt zo'n broeierig sfeertje in de lucht <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En applaus voor mezelf, heb eindelijk een keer de jongen die ik zooo leuk vond maar die zelf vooral seks wil, afgewezen! Hij is alleen erg snel beledigd dus ben benieuwd naar zn reactie. En genoeg aandacht van jongens, maar ik wil hem! Waarom laat hij nou zo weinig van zich horen.. Nouja zie 'm al bijna ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij zijn wij echt vreselijk klef bezig, ik krijg net zo'n hartje en knuffel-icoontje op msn....LOL. Ik vond het nog leuk ook.
We kletsen sinds januarie elke ochtend nadat ik thuis kom van mijn werk, en als er geen tijd is laten we een berichtje achter. Maar nu we elkaar ook zo ongeveer om de dag zien doen we dat nog steeds. Het resultaat is dus dat ik hem naar huisbreng en we vervolgens op MSN doorblijven kleppen tot 1 van ons iets nuttigs moet doen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-05-2008 om 20:54. |
![]() |
|
Het voelt echt zo goed nu. Dit weekend bij hem geweest en ik denk dat ik er wel aan kan wennen om steeds het weekend hier te zijn als ik naar Utrecht ga, want het is echt zooo fijn <3 Jaa, ik zie het wel zitten zo
![]()
|
Zaterdagavond was heel gezellig, gegeten enzo. Was wel apart, m'n ONS en m'n vriendje in dezelfde kamer. Maar goed, wat niet weet, wat niet deert... 't Was errug gezellig, veel gelachen en uiteindelijk niet meer uitgeweest omdat we half lagen te slapen op de bank
![]() M'n vriendje blijft het leukst ![]() En vrijdagavond had ik met diezelfde ONS een moment van "O yeah, I still know what we did last summer!". Ghehe. Vandaag komen m'n ouders thuis, ook leuk!
|
Verwijderd
|
Gisteravond was zo lief! Beste Freund een schop onder z’n kont gegeven, hoop dattie er wat mee doet. En hij keek echt heel schattig, daarna. Hij had in de gaten hoeveel energie me dat kostte. Ik was heel blij dat mijn andere beste Freund zei: ‘je hebt een goede uitgekozen!’ Mijn twee grote liefdes bij elkaar.
![]() Daarnaast was hij heel lief toen we weer thuis waren. No details, maar t was tof. ![]() |
![]() |
|
Ondanks het toch emotionele afscheid van mijn vader, ondanks het zwaarwegende gesprek over het leven met mijn moeder is alles toch mooi. Alles komt goed, want zo hoort dat. Want zonder stom is er geen leuk, zonder verdriet is er geen geluk. En door alle minder leuke momenten zijn de fijne momenten extra mooi en ik geniet met volle teugen van alle fijne dingen in mijn leven.
||
Citaat:
![]() Gisteren met een vriendin gaan fietsen en wandelen in een klein stukje natuur thermoskan thee meegenomen en speculaas. Vleermuizen gezien en in het veel te donker over enge paadjes lopen, was erg gezellig. Een goede break tussen wiskunde door, ik werd even helemaal gek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn ouders zijn vorig jaar gescheiden. Het was voor mijn vader op, hij was in het huwelijk niet meer gelukkig. Mijn moeder zag dit niet aankomen, en houdt nog enorm van hem. Nou gaat mijn vader voor zijn werk een jaar naar het buitenland. Opzich eigenlijk heel erg goed, vooral voor mijn moeder, misschien kan het nu rusten en een plek krijgen. (op lijfspruk van Kazet; contact verbreken!)
Maar het is allemaal zo heavy en ik draag veel, dat is gewoon ... ja minder leuk. Máár daardoor zijn alle leuke dingen weer mooier. Dus ook voor al het nare ben ik dankbaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en morgen zie ik hem weer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mensen, snap het nou eens, voel het aan: ik wíl er niet meer over praten, ik héb geen behoefte meer om zielig te zitten doen, ik hóef het niet meer allemaal te evalueren! En ik wil al helemáál geen informatie over ze. Fijn voor hen, dat ze ''te klef voor woorden'' waren op de borrel, maar wat moet ik met die wetenschap? Me alsnog een beetje kut gaat zitten voelen? Amehoela, daar ga ik echt geen tijd meer in steken hoor.
Maar verder vind ik dat ontactische vriendinnetje nog wel lief hoor. ![]() |
![]() |
|
Het weekend was echt zeer geslaagd, dus hebben we maar gewoon afgesproken dat ik de komende tijd gewoon de weekenden naar hem toe kom. Kunnen we ook alvast wennen voor als ik naar Utrecht ga en we elkaar echt alleen nog maar het weekend kunnen zien, maar volgens mij komt dat wel helemaal goed
![]()
|
|