Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
missy forumbazen naamzoek, een topic over hoe homoseksualiteit geaccepteerd wordt door de maatschappij en zo en van die homofeesten in landen in afrika en hoe mensen het zo eigenlijk voor zichzelf verpesten, op welk subforum zou dat moeten? niet dat ik het per se wil openen, maar ik vroeg het me even af.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Aan het eind van de week was ook echt iedereen teringmelig enzo ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Laatste keer dat ik een enorme lachkick had was op school met een vriendin, na een wiskundeles waar we niet zo veel deden, en ze klaagde dat ze zo moe was, en we heel dramatisch werden, van "Just leave me here, I'll be fine!" "No! No, I won't leave you! I'll carry you if I have to!" en dan aan haar been gaan sjorren. En dan helemaal hysterisch zonder adem in het trappenhuis tegen de muur dubbelliggen, als dan ook nog onze vreselijk droge geschiedenisleraar, die al veel grapjes/opmerkingen maakt als we niet in een lachkick zijn, langskomt, dan kom je echt niet meer bij.
Geweldig. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224 Swlabr | 500 | 08-06-2008 22:24 | |
De Kantine |
Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233 Dinalfos | 500 | 08-06-2008 18:32 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 14:03 | |
De Kantine |
Je moeder is saai! :bob: #232 Verwijderd | 3 | 06-06-2008 15:42 | |
De Kantine |
Saaibal bij?! #230 TopDrop | 500 | 05-06-2008 21:16 |