Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Nou, nu heb ik dus drie nieuwe broeken en ook nog eens nieuwe schoenen. Die ik al eerder heb gehad maar ik heb ze gewoon nog een keer gekocht omdat ze zo leuk waren. ![]() ![]() En ik heb net een kolibrie geschilderd. En ik voel me verliefd. En ik ben gewoon heel erg giechelig blij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik vind het trouwens echt fijn om dit soort dagjes te doen met mijn mama. vanochtend om half 10 de deur uit gegaan en de trein gepakt naar antwerpen en daar zijn we naar de dierentuin geweest (hihihi, oude olifanten uit blijdorp en ex-blijdorp okapi's gespot) en langs de joodse wijk en het stadspark en gewinkeld en lekker op terrasjes gegeten en ons laten versieren door leuke belgische obers en mmmmmmmmm
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ohja en wat me nu blij maakt is Aerosmith en de zon! |
![]() |
|
Ik kreeg net een kaartje van een vriend van me! En dat vond ik heel lief want zo lang ken ik hem niet eens en ik krijg nooit kaarten van mensen! Nouja, nauwelijks!
Oh en mijn cd is er. Jeej! Ik kan Bright Eyes ook wel waarderen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg. #398 TopDrop | 500 | 30-10-2008 17:03 | |
De Kantine |
wie of wat kan je niet zo waarderen? Verwijderd | 500 | 23-08-2008 05:32 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
wie of wat kan je wél waarderen? Verwijderd | 500 | 28-08-2007 01:32 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 |