Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2008, 23:07
Verwijderd
ik dacht wel echt al rondes lang: "waarom eet ze aila niet op?"

echt kut, eindelijk had ik alles door. ging ik dood.
Advertentie
Oud 23-06-2008, 23:07
Verwijderd
Citaat:
ik dacht wel echt al rondes lang: "waarom eet ze aila niet op?"

echt kut, eindelijk had ik alles door. ging ik dood.
Voornamelijk vanwege onze ruzie dus

Aw *aai*
Oud 23-06-2008, 23:32
Verwijderd
Ik hoopte ook dat je Aila opat, want ze had jouw naam nog niet genoemd. En nu uiteindelijk wel.
Oud 24-06-2008, 09:33
Lethe
Lethe is offline
Lisa is wel vaak weerwolf volgens mij, van de vijf keer dat ik meedeed in ieder geval al twee keer.
__________________
Nice
Oud 24-06-2008, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Lisa is wel vaak weerwolf volgens mij, van de vijf keer dat ik meedeed in ieder geval al twee keer.
Ja maar het was de eerste keer in 4 of 5 speelrondes dat ik een functie had ofzo, terwijl ik daarvoor altijd heel veel functies had.
Oud 24-06-2008, 09:40
Lethe
Lethe is offline
Oh nou ja dan heb je het weer gecompenseerd.
__________________
Nice
Oud 24-06-2008, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Goed gespeeld!
en Lisa, ben wel jaloers dat jij al die lekkere hapjes in je eentje hebt mogen opeten
en wat betreft die koelkastperiodeverleningiets...
ehm, ik lag er al in het begin uit en wil eigenlijk zsm weer meedoen maar ik snap het wel hoor.
iemand anders stelde minder spelers voor, is dat geen idee?
xxx
Twee spellen geleden werd er nog om twee spellen tegelijk gevraagd omdat het in een kwartier vol was.
Oud 24-06-2008, 10:03
Verwijderd
lisawin
Oud 24-06-2008, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die langere koelkastperiode ook een heel goed idee trouwens
Jij speelt niet eens mee de laatste tijd?

+ de spelers met een rode kaart, wie houdt daar toezicht op dat ze in het volgende spel niet worden toegelaten, want er zijn vaak elke keer andere spelleiders, en die weten dus niet wei dat zijn? Waarom wordt er niet openbaar gemaakt wie er stout zijn geweest, zodat mensen welverdiende rologen kunnen posten?
Oud 24-06-2008, 10:06
Verwijderd


Ik ben voor
Oud 24-06-2008, 10:08
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb een rode kaart, bash me maar.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 24-06-2008, 10:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zal het even opzoeken voor jullie.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-06-2008, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een rode kaart, bash me maar.


Je bericht bevat 74 afbeeldingen. Je mag slechts 50 afbeeldingen invoegen. Ga terug, verhelp het probleem en probeer het opnieuw.
Oud 24-06-2008, 10:09
Verwijderd
Oud 24-06-2008, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een rode kaart, bash me maar.
Komt-ie hoor:
Oud 24-06-2008, 10:18
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Uice, Darkiekurd, Tink* én Hanneke hebben een rode kaart gekregen. Aila en Evilblue verdienen er nog een, maar ik vermoed zomaar dat die toch niet meer meespelen hierna.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-06-2008, 10:19
Verwijderd
Uice
Darkiekurd
Tink*
Hanneke

*Basht*
Oud 24-06-2008, 11:01
Verwijderd
Citaat:
lisawin

Citaat:
Uice, Darkiekurd, Tink* én Hanneke hebben een rode kaart gekregen. Aila en Evilblue verdienen er nog een, maar ik vermoed zomaar dat die toch niet meer meespelen hierna.
Die hebben alsnog een rode kaart gekregen volgens mij, of in ieder geval aila.
Oud 24-06-2008, 11:33
Verwijderd
Zo.

Aila, waarom was ik zo verdacht dat je mij opvroeg? Je was volgens mij echt de enige.
Oud 24-06-2008, 11:35
Verwijderd
ja, daarom ging ik je verdacht maken. ik dacht: die is toch never nooit wolf enzo. verdorie. hahaha

wanneer mag het volgende spel nou?
Oud 24-06-2008, 11:41
Verwijderd
Ik heb je zelfs geprobeerd op te eten, staat de tovenaar ervoor om de heks te beschermen

...Of kunnen wolven geen mede-slechteriken opeten?
Oud 24-06-2008, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je zelfs geprobeerd op te eten, staat de tovenaar ervoor om de heks te beschermen

...Of kunnen wolven geen mede-slechterikken opeten?
Jawel, darkie heeft sterrenmeisje beschermd toen wij dr wilden opeten.


Daarom wist ik ook dat de bane er nog inzat.
Oud 24-06-2008, 11:42
Verwijderd
ja hahahaha nee dat kan wel hoor, maar de tovenaar was lief voor me

ik heb ook jou behekst geloof ik
Oud 24-06-2008, 11:44
Verwijderd


Wat een slechte samenwerking binnen het evilteam.
Oud 24-06-2008, 11:45
Verwijderd
ik heb echt mijn best gedaan, maar ik ben serieus echt heel slecht in dit spel. meestal snap ik het op het moment dat íédereen denkt: ja duh
Oud 24-06-2008, 11:48
Verwijderd
Citaat:
ik heb echt mijn best gedaan, maar ik ben serieus echt heel slecht in dit spel. meestal snap ik het op het moment dat íédereen denkt: ja duh
Ja, het moet ook niet te makkelijk worden
Oud 24-06-2008, 12:24
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ik heb echt mijn best gedaan, maar ik ben serieus echt heel slecht in dit spel. meestal snap ik het op het moment dat íédereen denkt: ja duh
Je hebt wel een keer de ziener behekst, toch? En het blijft toch een beetje gokwerk.


@lisa; ja, aila en evilblue hebben alsnog een rode kaart. Alleen kan evilblue geen pm's ontvangen ofzoiets? Zoiets dacht ik van DP te hebben gehoord iig.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-06-2008, 12:40
Verwijderd
Ik vind dat Soija ook een kaart verdient, hij vertelde doodleuk wie het doosje was
Oud 24-06-2008, 13:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Aila heeft ook een rode kaart gehad inderdaad, EB speelt niet meer mee, maar kon geen pm's ontvangen.

Verder ben ik, geloof ik?, volgend spel spelleider, dus ik zal er braaf op letten. En anders was dat aan de volgende spelleiders geweest.

Edit; en Soija heeft imo niks misdaan, mocht je vinden van wel mag je me pm'en.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-06-2008, 14:11
Verwijderd
Ik vind van wel, maar ik ga je niet pm'en want dit gaat iedereen iets aan.

Azaelia:
Tja hier is nog niet veel uit te halen.
Maar nu ben ik wel zeer benieuwd wie mr Soija bedoelde met 'Doosje'.

Kazet:
Ik weet niet hij bedoelde met "Doosje", maar waarschijnlijk is het de bedoeling van de wolven om juist dit doosje verdacht te maken.

Azaelia:
Juist maar 'doosje' zelf kan dus waarschijnlijk ons meer vertellen over de wolven. Of het is gewoon opstokerij natuurlijk.
Time will tell.

Soija:
Doosje is Katje uiteraard.

En dit zei hij dus na zijn dood, de dorpelingen hadden best lang kunnen discussiëren over wie het doosje zou zijn maar een dooie komt de boel verpesten. En dat is niet iets fout doen?

als je het na wilt lezen: http://forum.scholieren.com/showthre...1#post27677101
Oud 24-06-2008, 14:13
Verwijderd
Hij wist niks en bedoelde dat zij zich dom gedroeg ofzo, ik zie het probleem ook niet echt.
Oud 24-06-2008, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Hij wist niks en bedoelde dat zij zich dom gedroeg ofzo, ik zie het probleem ook niet echt.
Ja, maar dat had hij zich eerder moeten bedenken, mensen proberen een foutieve theorie te maken op basis van het doosje en dat komt een dode speler verhinderen.
Oud 24-06-2008, 14:15
Lethe
Lethe is offline
Ik vond dat ook niet erg, hij had in die post zelf ook al kunnen zeggen dat hij met doosje katje bedoelde.
__________________
Nice
Oud 24-06-2008, 14:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, maar dat had hij zich eerder moeten bedenken, mensen proberen een foutieve theorie te maken op basis van het doosje en dat komt een dode speler verhinderen.
Lekker belangrijk, mensen maken ook foutieve theoriëen op basis van hoe laat de spelleiders de functies hebben verstuurd, dus ach.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-06-2008, 14:17
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zie het probleem ook niet. Er is verder ook niks gedaan met de wetenschap dat Katje eventueel Doosje zou zijn. Dus eh, wtf?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-06-2008, 14:17
Verwijderd
Plus ik betwijfel of hij uberhaupt wel mij bedoelde in zijn eerste doosjepost, want ik had geen idee over wie hij het had. Volgens mij zei hij later alleen maar dat hij mij bedoelde om te fucken.
Oud 24-06-2008, 14:17
Verwijderd
Soija is gewoon raar ofzo
Oud 24-06-2008, 14:19
Verwijderd
Ik dacht dat meer mensen het met me eens zouden zijn.

Maar er staat wel duidelijk in de regels dat dode mensen ook echt dood zijn, wolven eten mensen vaak niet voor niets op.
Oud 24-06-2008, 14:19
Verwijderd
ik ben zeker voor een rode kaart voor soija, maar ik ben bevooroordeeld.
Oud 24-06-2008, 14:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik dacht dat meer mensen het met me eens zouden zijn.

Maar er staat wel duidelijk in de regels dat dode mensen ook echt dood zijn, wolven eten mensen vaak niet voor niets op.
Die regel geldt voor het plaatsen van theoriëen, of overdadig gespam, niet voor een random commentje na de dood of over hoe de wolven / dorpelingen het doen. ('jeej, x is dood' mag van mij bijv. wel).

Verder vind ik dat er te snel drama's gemaakt worden van dingen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-06-2008, 15:01
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Aila heeft ook een rode kaart gehad inderdaad, EB speelt niet meer mee, maar kon geen pm's ontvangen.

Verder ben ik, geloof ik?, volgend spel spelleider, dus ik zal er braaf op letten. En anders was dat aan de volgende spelleiders geweest.

Edit; en Soija heeft imo niks misdaan, mocht je vinden van wel mag je me pm'en.
Ik dacht dat Maarten spelleider wilde zijn.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 24-06-2008, 15:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik dacht dat Maarten spelleider wilde zijn.
Hij is niet de enige.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-06-2008, 15:03
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Hij zei voor dat dit spel begon dat hij dan wel de volgende keer spelleider zou zijn.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 24-06-2008, 15:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hij zei voor dat dit spel begon dat hij dan wel de volgende keer spelleider zou zijn.
Nee hoor.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-06-2008, 15:11
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Zo.

Aila, waarom was ik zo verdacht dat je mij opvroeg? Je was volgens mij echt de enige.
uh... weet ik niet meer... ik zal het ff opzoeken

@ Sterrenmeisje: jij hebt mij behekst in de ronde dat ik jou opvroeg
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 24-06-2008, 15:18
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Het staat op de tweede bladzijde van het vorige topic, maar schijnbaar wil je niet dat iemand anders dan jij spelleider is.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 24-06-2008, 15:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het staat op de tweede bladzijde van het vorige topic, maar schijnbaar wil je niet dat iemand anders dan jij spelleider is.
Goed, aangezien jij zo dolgraag je er weer mee wilt bemoeien, hier krijg je een fijne, duidelijke uitleg.

Maarten heeft het erover gehad om eventueel te gaan spelleiden. Iets wat ik ook met sterrenmeisje deed. Zoals je misschien wel weet heeft een zekere persoon ooit gezegd dat spelleiders na het spel pas besproken moeten worden, of via pm, omdat er toch niet zoveel animo is voor spelleiden. (voor de duidelijkheid: de persoon waar ik op doel ben jij) Tijdens het spel heb ik met sterrenmeisje hierover gepm'd. Eigenlijk wilde ik voorlopig om een aantal redenen niet meer spelleiden, maar voor sterrenmeisje maak ik graag een uitzondering, dus toen besloten wij dat wij wel wilden. Aangezien ik toen spelleider was geldt dit dus natuurlijk ook als 'met de spelleider erover pm'en'. Daarna heeft sterrenmeisje dit evengoed hier in het topic gezet, waarmee wij dus eveneens de snelste waren. Om dit even te vergelijken met Maarten en AllureV: die hebben het kort gehad over of ze dit misschien samen wilden, nooit gepm'd naar de spelleiders en het nog niet verder na het spel genoemd.

Gezien jouw eigen regels van een eerder spel zijn sterrenmeisje en ik dus degenen die er het meeste recht op hebben. Daarnaast zette ik expres nog een vraagteken naast mijn naam, aangezien het, ivm Maarten, nog niet helemaal zeker was.

Ik denk dat ik mezelf nu wel even genoeg toegelicht heb voor je.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-06-2008, 15:29
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Nee hoor.
We hebben het erover gehad om samen te spelleiden. Ik zou het wel leuk vinden, maar als er meer gegadigden zijn hoeft het niet.

Maar ehm dp: jij spelleidt nu al drie ww-spellen achter elkaar of zo?
__________________
Nice
Oud 24-06-2008, 15:30
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vind wel dat je het eigenlijk had moeten bespreken met Maarten, want je weet dat hij er ook over nadacht.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 24-06-2008, 15:31
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
oja. Nja het zijn van die kleine dingen, maar gewoon in totaal wou ik wel weten wat jij was... (matige muis dus) Ik ging namelijk in de eetronde alles nog es goed doorlezen vanaf het begin om te kijken wie ik het verdachtst vond.

Citaat:
Hmja, m_m heeft op zich wel gelijk, vind ik.
Misschien moeten we voortaan gewoon een beetje wachten tot tegen het einde van een stemronde met het maken van die lijstjes.
Quote van Minke waarin ze jou gelijk gaf. Opzich is dat niet zoveel, maar aangezien ik Minke dr functie al kende dacht ik: misschien een kleine aantekening.

Citaat:
Maar dan vind ik het nog vreemd dat ze Fantôme als verdachte ziet, en vervolgens op RD stemt.

Mijn onderbuikgevoel zegt RD, dus daar gaat waarschijnlijk ook mijn stem naartoe. Eigenlijk naar Hanneke nu dus
deze post van jou. Toen je m postte vond ik m niet verdacht, maar wel toen Fantome dood was. Hier vond ik dat je probeerde Fantome te beschermen.

Citaat:
Ja, zo zijn we inderdaad ook het vorige spel voor de gek gehouden. Misschien stem ik ook wel voor uice, ik blijf even kijken wat de rest doet.

Maar in principe blijft mijn stem wel bij RD
deze post van jou. Uice heb ik in de 1e eetronde opgevraagd, dus ik wist zn functie al.

Citaat:
Pfff, even tussen de bedrijven door...
Ik heb echt geen idee, en kan nu ook even niet echt goed bijlezen want ik zit op school en m'n repetitie begint zo en en en... stress.

Dus mijn stem gaat naar Juice, omdat ik me wel kan vinden in wat KZ over hem zegt.
En daar direct achteraan Minkes post dat ze ook voor Uice ging.

Hanneke
ailá
matige_muis
Flowtje
Fantome (wolf)
Dun Hout (zal ook wel echt op Hanneke hebben gestemd, geliefde and all)

Fantome
Katje
AllureV
Hanneke
sterrenmeisje
Lisaaah

Beruchte stemlijstje waarin ik vergeten was lisaaah mee te nemen (achteraf gezien maakte dat ook niet uit maarja) MAar als ik het toen niet was vergeten had ik misschien nog wel even achter mn oren gekrabt, want op dat moment verdacht ik haar nog niet.

Nja en dit was de ronde dat Fantome eruit ging. (3e hangronde als ik me niet vergis) In die eetronde die kwam had ik jou nog niet opgevraagd, eerst die andere toch (ik dacht Tink) In de 4e eetronde heb ik jou opgevraagd. Maar toen was er dus weer een boel info bijgekomen en ik ging echt alles vanaf het begin doorlezen, maar nu met de kennis dat minke wolf was en uice dorpeling. En toen vond ik jou wel heel verdacht ja, of nouja, ik wou op zn minst weten wat je functie was.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #48
Spelleider
500 16-06-2008 12:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.