Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat jij je ook echt helemaal kapot zou lachen om het bauhaus ballet, maar ik heb daar nooit een ytfilmpje van terug gevonden met fatsoenlijke kwaliteit ![]() enfin, we keken het tijdens college en ik kreeg zóó waanzinnig de slappe lach ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien moet ik maar op zoek gaan naar DVD's van hun shows oid. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En shit, dat filmpje, ik kan 'm niet vinden. Het was een bepaalde uitvoering van l’Histoire du Soldat (met muziek van Strawinsky) waarbij je zo'n soldaat had. Hij was heel ernstig en gehuld in zo'n soldatenpak, maar dan gaat hij opeens idiote huppeltjes doen. ![]() ![]() En sowieso, experimentele beeldende kunst ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
ik vond mezelf op dd.nl ook al geniaal
![]() iemand vertelde dat ze grof was aangerand in rotterdam, dus toen zei één of andere mongool: Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad, experimentele beeldende kunst ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ja, vraag eens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hehehe geweldig interview met warhol gezien ooit ![]() vraag warhol: hmmmmmmm yes vraag warhol: hmmmmmmm no vraag: warhol: hmmmmmmm yes vraag warhol: hmmmmmmm no en dan een kwartiertje.Schitterend. Ken je de kunstenaar Gregor Schneider? Héél erg freaky man. sloot zichzelf op in zijn huis waar hij echt een waanzinnig kunstwerk van maakte. En ze hebben hem geïnterviewd ooit en de journalist zei 'I couldn't stop thinking something terrible must have happened to Gregor.' Bij iedere vraag over wat hij zelf van zijn werk vond keek hij van ' ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Van die Gregor heb ik weleens gehoord, maar nooit wat van gezien. Ik zal zo wel zoeken naar meer foto's, dat ziet er echt bruut uit. Als ik ooit teveel geld heb wil ik ook zo'n huis, maar dan wel met één normale kamer er in waar ik dan het grootste gedeelte van de tijd verblijf, want ik zou echt bang raken van sommige kamers in m'n eigen huis denk ik. ![]() ![]() Trouwens, nog over aangepaste huizen. Je had één zo'n seriemoordenaar, die man was echt kut. Hij was ook heel rijk, want hij was een apotheker. En hij had een eigen huis, waar hij ook z'n praktijk had, plus ook nog een hotel dat hij zelf runde. Maar dat huis was echt enórm, met heel veel geheime deuren en gangen enzo. Alle muren waren geluidsdicht. Elke kamer was met een druk op een knop hermetisch af te sluiten en hij kon iedere kamer vol laten lopen met Zyklon B (of een ander gas, ik weet het niet meer). Hij sloot ook gewoon mensen op in een kamer soms en wachtte dan gewoon tot ze vanzelf doodgingen. ![]() Van wikipedia: The victims' bodies went by a secret chute to the basement, where some were meticulously dissected, stripped of flesh, crafted into skeleton models, and then sold to medical schools. Holmes also cremated some of the bodies or placed them in lime pits for destruction. Holmes had two giant furnaces as well as pits of acid, bottles of various poisons, and even a stretching rack, allegedly in order to create a race of "giants". Echt, tering. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #259 Swlabr | 500 | 29-06-2008 00:29 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 21:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 |