Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2008, 23:47
Verwijderd
Omg wat is dit voor iets geniaals! Of eigenlijk weet ik wel wat het is en wie het zijn, maar wtf bruut Minke naamzoek

Citaat:
Dan moet ik extra opletten wat jij post!
Hahaha doe maar. Maar goed, het is en blijft een scholierenforum, dus ik mag alleen heel brave dingen posten. Zoiets:

Advertentie
Oud 22-06-2008, 23:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omg wat is dit voor iets geniaals! Of eigenlijk weet ik wel wat het is en wie het zijn, maar wtf bruut Minke naamzoek

[filmpje]
Mummenschanz.
Oud 22-06-2008, 23:49
Neko*
Neko* is offline
haha, dit worden de 1e 2 boekverslagen die ik ga schrijven sinds ik een onverdiende 5 kreeg voor een boekverslag in de 3e.
Oud 22-06-2008, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Mummenschanz.
Ja wtf, waarom ontdek ik die shit nu pas? En ze touren nu in Zuid-Afrika. Kunnen ze niet even naar Nederland komen ofzo
Oud 22-06-2008, 23:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Tering, die ogen.
Oud 22-06-2008, 23:52
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Hahaha doe maar. Maar goed, het is en blijft een scholierenforum, dus ik mag alleen heel brave dingen posten. Zoiets:

[afbeelding]

[afbeelding]
omg wat een gaaf filmpje, die bovenste!

Ik denk dat jij je ook echt helemaal kapot zou lachen om het bauhaus ballet, maar ik heb daar nooit een ytfilmpje van terug gevonden met fatsoenlijke kwaliteit
enfin, we keken het tijdens college en ik kreeg zóó waanzinnig de slappe lach
Oud 22-06-2008, 23:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja wtf, waarom ontdek ik die shit nu pas? En ze touren nu in Zuid-Afrika. Kunnen ze niet even naar Nederland komen ofzo
Ik heb ze, like tien jaar geleden ofzo, eens in het theater gezien. Echt leuk. Best wel toegankelijk ook.
Oud 22-06-2008, 23:54
Verwijderd

slechte kwaliteit, maar toch
gelukkig ben ik niet de enige die de slappe lach kreeg XD
Oud 23-06-2008, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ze, like tien jaar geleden ofzo, eens in het theater gezien. Echt leuk. Best wel toegankelijk ook.
Ik vind dat ze nog wel langs Nederland komen, maar daar zijn ze vast net geweest ofzo. Wel gaaf dat je ze hebt gezien.

Misschien moet ik maar op zoek gaan naar DVD's van hun shows oid.

Citaat:
[filmpje]
slechte kwaliteit, maar toch
gelukkig ben ik niet de enige die de slappe lach kreeg XD
Haha whut Okay, dat is inderdaad grappig. En wacht! Ik had nog iets grappigs met experimentele dans, bij m'n eindexamen CKV2. Even opzoeken wat dat ookalweer was, dat moet te vinden zijn. Dan ga ik er ook filmpjes van posten, moment
Oud 23-06-2008, 00:04
Verwijderd
Oké! oh echt schitterend, dat schlemmerballet. Gasten met bollenpakken die urenlang blijven wiebelen, onder zwáár dramatische muziek. Benieuwd naar je filmpje!
Oud 23-06-2008, 00:08
Verwijderd
*post*
Oud 23-06-2008, 00:09
Neko*
Neko* is offline
sterrenmeisje!
Oud 23-06-2008, 00:10
Verwijderd
ik ga zo lekker neuken moewhahahahaha
Verwijderd
*schrijft in agenda: computer uitzetten, uitkleden, neuken*
Verwijderd
ja sorry, even kazet zijn niche innemen
Oud 23-06-2008, 00:11
Verwijderd
maar iig, ik ga zo lekker slapen. ben gaaaaaaaaaaar

maar dierentuin was leuk
Neko*
Neko* is offline
Moehaahaha ik niet!
Neko*
Neko* is offline
Heb je veel gave beesten gezien? En slaap lekker!
Oud 23-06-2008, 00:12
Verwijderd
okapi's <3
Oud 23-06-2008, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Oké! oh echt schitterend, dat schlemmerballet. Gasten met bollenpakken die urenlang blijven wiebelen, onder zwáár dramatische muziek. Benieuwd naar je filmpje!
Hahaha, ik geloof dat ik het Bauhaus Ballet moet downloaden. Dit klinkt tamelijk briljant.

En shit, dat filmpje, ik kan 'm niet vinden. Het was een bepaalde uitvoering van l’Histoire du Soldat (met muziek van Strawinsky) waarbij je zo'n soldaat had. Hij was heel ernstig en gehuld in zo'n soldatenpak, maar dan gaat hij opeens idiote huppeltjes doen. Ik moest hardop lachen bij dat examen.

En sowieso, experimentele beeldende kunst En dan niet dat je alleen maar herrie maakt of alleen maar zogenaamd abstract op een doek kliedert, want dat is lame, maar daadwerkelijk iets maken wat gááf is. Of idioot. Of absurd, of grappig, of, of. Rrrr
Verwijderd
ik wil kunnen dirigeren manon naamzoek omdat ik dit vast ga vergeten
Verwijderd
Citaat:
*schrijft in agenda: computer uitzetten, uitkleden, neuken*
Verwijderd
Citaat:
ik wil kunnen dirigeren manon naamzoek omdat ik dit vast ga vergeten
Hahahaha
Oud 23-06-2008, 00:14
Verwijderd
Haha, nu moet ik lachen omdat ik zoveel moet lachen. Wat een vrolijke avond
Oud 23-06-2008, 00:16
Verwijderd
ik vond mezelf op dd.nl ook al geniaal

iemand vertelde dat ze grof was aangerand in rotterdam, dus toen zei één of andere mongool:

Citaat:
één of andere mongool schreef:
Hier in belgie,
hoor ik dit toch niet hoor..

En kzou het ook niet willen meemaken *-)
Citaat:
ik schreef:
ow, mij lijkt dat nou echt ontzettend spannend

en hadden jullie in belgie niet een dutroux ofzo?
Oud 23-06-2008, 00:16
Verwijderd
ben vond het niet grappig
Oud 23-06-2008, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ik geloof dat ik het Bauhaus Ballet moet downloaden. Dit klinkt tamelijk briljant.

En shit, dat filmpje, ik kan 'm niet vinden. Het was een bepaalde uitvoering van l’Histoire du Soldat (met muziek van Strawinsky) waarbij je zo'n soldaat had. Hij was heel ernstig en gehuld in zo'n soldatenpak, maar dan gaat hij opeens idiote huppeltjes doen. Ik moest hardop lachen bij dat examen.

En sowieso, experimentele beeldende kunst En dan niet dat je alleen maar herrie maakt of alleen maar zogenaamd abstract op een doek kliedert, want dat is lame, maar daadwerkelijk iets maken wat gááf is. Of idioot. Of absurd, of grappig, of, of. Rrrr
Ik ga volgend jaar eens aan de docent kunstgeschiedenis vragen hoe hij aan dat schlemmerballet kwam. Maar dan niet zeggen waarom ik het wil hebben want zeggen 'ik heb me kapot gelachen, echt waar' lijkt me niet verstandig tegenover een man die zegt dat het ballet van schlemmer 'de hoogste vorm van deconstructieve blablabla materialiteit is'

En inderdaad, experimentele beeldende kunst Zoals hmmm, Joseph Beuys! Allemaal mensen uitnodigde naar je expositie, en vervolgens ze niet binnen laten Zodat ze allemaal door de ruiten naar binnen moeten kijken. Terwijl Joseph Beuys op een heel hoge kruk zit, en aan een dooie haas de kunst uitlegt. Terwijl hij, uh, goud gebodypaint is. Uhhh. Ja!
Oud 23-06-2008, 00:18
Verwijderd
Citaat:
ik kon er behoorlijk hard om roffelen eigenlijk

maar serieus, dat belgië nederland gezeik daar dat afsplitsing belgie topic is zo'n opstapeling van pure kansloosheid geworden.
Verwijderd
jullie vinden me ook niet grappig. duidelijk slaaptijd.

[edit] jeej, manon boost mijn zelfvertrouwen
Verwijderd
Citaat:
Ik las het laatste en toen het eerste maar ik vond het daarna wel grappig hoor
Oud 23-06-2008, 00:19
Verwijderd
het is ook gewoon heel erg waar dat je zegt, dus waarheid + sarcasme = winwinwin
Oud 23-06-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
het is ook gewoon heel erg waar dat je zegt, dus waarheid + sarcasme = winwinwin
:analyse:

Oud 23-06-2008, 00:22
Verwijderd
hihi
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoi.
Verwijderd
ze zullen het vast weer niet begrijpen

"maar dat is toch helemaal niet spannend?! "
Oud 23-06-2008, 00:23
Verwijderd
Citaat:

Ja zijn ze daar niet zo slim?

Foute belgenmoppen

Wat is er aan de hand wanneer een belg een vlieg doorslikt?

Dan heeft hij meer hersens in zijn maag dan in zijn hoofd.

Oud 23-06-2008, 00:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

"Huh, aangerand? Ik deed het vrijwillig!"
Oud 23-06-2008, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Hoi.
Oh-oh, word ik nu gequote in het spellingsfouten topic ofzo? : para:
Oud 23-06-2008, 00:24
Verwijderd
ze zijn daar zo politiek correct dat het gewoon walgelijk is soms. maar er zitten een paar echt hele leuke mensen en daar kom ik vooral voor
Oud 23-06-2008, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ga volgend jaar eens aan de docent kunstgeschiedenis vragen hoe hij aan dat schlemmerballet kwam. Maar dan niet zeggen waarom ik het wil hebben want zeggen 'ik heb me kapot gelachen, echt waar' lijkt me niet verstandig tegenover een man die zegt dat het ballet van schlemmer 'de hoogste vorm van deconstructieve blablabla materialiteit is'

En inderdaad, experimentele beeldende kunst Zoals hmmm, Joseph Beuys! Allemaal mensen uitnodigde naar je expositie, en vervolgens ze niet binnen laten Zodat ze allemaal door de ruiten naar binnen moeten kijken. Terwijl Joseph Beuys op een heel hoge kruk zit, en aan een dooie haas de kunst uitlegt. Terwijl hij, uh, goud gebodypaint is. Uhhh. Ja!
Idioten zijn het ook. Volgens mij heb je binnen de experimentele kunst echt twee soorten mensen. Van die kunstenaars die vinden dat ze heel uber zijn en van alles vertegenwoordigen en diepe symboliek hebben die niemand snapt en blablabla. En mensen die gewoon gave dingen maken, soms zelfs geen flauw idee hebben waar ze eigenlijk mee bezig zijn, en gewoon een beetje in hun wereldje shit willen creëren waarbij het ze weinig boeit wie er wat in ziet. Zoals Andy Warhol, dat was ook gewoon een keiharde autist die gewoon een beetje dingen wilde maken en dat mensen niet kwamen zeuren met interviews enzo. Met z'n zilvergeschilderde huis

En ja, vraag eens En dan hier posten plz, want ik wil het ook weten. Volgens mij is er ergens een geheime speciaalzaak waar ze alle gave experimentele dingen ter wereld op DVD hebben.
Oud 23-06-2008, 00:26
Verwijderd
Citaat:
jullie vinden me ook niet grappig. duidelijk slaaptijd.
Ik moest ook lachen, hoor Alleen postte ik dat niet omdat ik anders 2350985 lachposts zou hebben. Achter elkaar.
Oud 23-06-2008, 00:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh-oh, word ik nu gequote in het spellingsfouten topic ofzo? : para:
Ik quote zelden mensen in het spelfouten topic. Ik reageerde alleen even op het eerlijk & sarcastisch gedeelte.
Oud 23-06-2008, 00:32
Verwijderd
Lol, het Belgische late nieuws, over de veerboot die omgeslagen is, in de Filipijnen: "Van de vierhonderd opvarenden zijn er al vier gered".
Oud 23-06-2008, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Idioten zijn het ook. Volgens mij heb je binnen de experimentele kunst echt twee soorten mensen. Van die kunstenaars die vinden dat ze heel uber zijn en van alles vertegenwoordigen en diepe symboliek hebben die niemand snapt en blablabla. En mensen die gewoon gave dingen maken, soms zelfs geen flauw idee hebben waar ze eigenlijk mee bezig zijn, en gewoon een beetje in hun wereldje shit willen creëren waarbij het ze weinig boeit wie er wat in ziet. Zoals Andy Warhol, dat was ook gewoon een keiharde autist die gewoon een beetje dingen wilde maken en dat mensen niet kwamen zeuren met interviews enzo. Met z'n zilvergeschilderde huis

En ja, vraag eens En dan hier posten plz, want ik wil het ook weten. Volgens mij is er ergens een geheime speciaalzaak waar ze alle gave experimentele dingen ter wereld op DVD hebben.

Hehehe geweldig interview met warhol gezien ooit
vraag
warhol: hmmmmmmm yes
vraag
warhol: hmmmmmmm no
vraag:
vraag

en dan een kwartiertje.Schitterend.

Ken je de kunstenaar Gregor Schneider? Héél erg freaky man. sloot zichzelf op in zijn huis waar hij echt een waanzinnig kunstwerk van maakte. En ze hebben hem geïnterviewd ooit en de journalist zei 'I couldn't stop thinking something terrible must have happened to Gregor.' Bij iedere vraag over wat hij zelf van zijn werk vond keek hij van '' en viel hij minuten stil. Echt zo'n man van, oh, gekken kunnen ook kunstenaars zijn.

Spoiler
Oud 23-06-2008, 00:48
Verwijderd
ik zou in principe kunnen gaan slapen maar ik heb geen boeken meer
en zonder boeken val ik slecht in slaap.
Oud 23-06-2008, 00:49
Verwijderd
Maffe kunstenaars. Wie was toch die vent die met een aantal vrouwen samenwoonde?
Oud 23-06-2008, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Maffe kunstenaars. Wie was toch die vent die met een aantal vrouwen samenwoonde?
anton heyboer
Oud 23-06-2008, 00:51
Verwijderd
Bedankt, . Ik moest daar weer aan denken, maar ik kon niet op z'n naam komen. Daar ga ik altijd een beetje van stressen.
Oud 23-06-2008, 00:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik zou in principe kunnen gaan slapen maar ik heb geen boeken meer
en zonder boeken val ik slecht in slaap.
Ik las broeken
Oud 23-06-2008, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Hehehe geweldig interview met warhol gezien ooit
vraag
vraag
vraag:
vraag

en dan een kwartiertje.Schitterend.

Ken je de kunstenaar Gregor Schneider? Héél erg freaky man. sloot zichzelf op in zijn huis waar hij echt een waanzinnig kunstwerk van maakte. En ze hebben hem geïnterviewd ooit en de journalist zei 'I couldn't stop thinking something terrible must have happened to Gregor.' Bij iedere vraag over wat hij zelf van zijn werk vond keek hij van '' en viel hij minuten stil. Echt zo'n man van, oh, gekken kunnen ook kunstenaars zijn.

Spoiler
Hahaha, dat interview heb ik ook weleens gezien volgens mij Sowieso zijn interviews met Warhol vaak briljant, want hij snapte geen donder van journalisten en interviews. Dus dan sloeg hij heel vaak vragen over of begon ineens iets randoms te vertellen. Of hij viel stil, of deed inderdaad alleen van 'hmmmmmm yes', of begon ook vragen te stellen in plaats van ze te beantwoorden, zo mooi.

Van die Gregor heb ik weleens gehoord, maar nooit wat van gezien. Ik zal zo wel zoeken naar meer foto's, dat ziet er echt bruut uit. Als ik ooit teveel geld heb wil ik ook zo'n huis, maar dan wel met één normale kamer er in waar ik dan het grootste gedeelte van de tijd verblijf, want ik zou echt bang raken van sommige kamers in m'n eigen huis denk ik. En dan ook heel veel geheime kamertjes en gangen en dingen. Het lijkt me zo gaaf om belachelijk rijk te zijn en daarom nooit te hoeven voldoen aan sociale conventies. Als ik zo'n huis had zou ik ook allemaal vreemde bodymods laten doen en m'n haar blauw verven en de helft afscheren. Dan maakt het toch niet meer uit allemaal, want dan sta je al bekend als vreemd kunstfiguur. Dan kun je ook dingen doen zoals voor de grap je wimpers afknippen als je daar zin in hebt, dat heb ik al altijd willen doen, maar dat ziet er natuurlijk niet uit. En dan zou ik net als Warhol een zaal/kamer willen hebben die altijd open is, waar altijd mensen naar binnen kunnen om een beetje te chillen. Maar dan kunnen ze niet verder het huis in, natuurlijk.

Trouwens, nog over aangepaste huizen. Je had één zo'n seriemoordenaar, die man was echt kut. Hij was ook heel rijk, want hij was een apotheker. En hij had een eigen huis, waar hij ook z'n praktijk had, plus ook nog een hotel dat hij zelf runde. Maar dat huis was echt enórm, met heel veel geheime deuren en gangen enzo. Alle muren waren geluidsdicht. Elke kamer was met een druk op een knop hermetisch af te sluiten en hij kon iedere kamer vol laten lopen met Zyklon B (of een ander gas, ik weet het niet meer). Hij sloot ook gewoon mensen op in een kamer soms en wachtte dan gewoon tot ze vanzelf doodgingen. Ik heb ooit een boek over hem gelezen, echt héél eng.

Van wikipedia:

The victims' bodies went by a secret chute to the basement, where some were meticulously dissected, stripped of flesh, crafted into skeleton models, and then sold to medical schools. Holmes also cremated some of the bodies or placed them in lime pits for destruction. Holmes had two giant furnaces as well as pits of acid, bottles of various poisons, and even a stretching rack, allegedly in order to create a race of "giants".

Echt, tering.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten