Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voorspelling voor de komende dagen:
Tot mijn pakketje er is ga ik DK onderspammen met de bestelstatus en met waar 'ie zich bevindt en met 'aahhh hij is al in Amsterdam WAAR BLIJFT DE POSTBODE'. Daarna zeg ik 'AHHHHH DE DEURBEL GAAT HET IS 'M VAST IIIIIIIIII ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, iemand zegt net dat het helemaal niet kan dat ik die track&trace code al heb, want die komt pas in het derde mailtje dat ze sturen nádat je iets besteld hebt. En ik heb er pas één, dus die code waar ik nu mee zit te F5'en is voor heel iets anders. JA HALLO FAIL.
![]() Maar hij zegt ook dat toen hij laatst iets bestelde, het er de volgende dag al was. Dus misschien heb ik mijn elektronische vriendjes morgen al in huis. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien moet ik zometeen maar alvast langs de AH en dan een weekvoorraad voer halen. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zulk soort dingen gebeuren wel vaker, als je de reviews en de verhalen kan geloven, dus je weet maar nooit. Gelukkig heb ik DK achter mij, unaniem duimend dat het goed gaat, in de hoop dat ik dan eindelijk m'n mond houd over hardware. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Bol.com geeft daarin een exacte tijd, dus daar kun je geld terugeisen als ze niet op tijd zijn. Lijkt me.
Maar goed, nog even twee daagjes enthousiast zijn en dan komt het vast wel goed! Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Horeca, vielleicht?
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |