Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2008, 13:40
Verwijderd
Mario Kart is tof, doen

Huhu, vinyl - er gaat een wereld voor me open. Nice
Advertentie
Oud 08-07-2008, 13:42
Verwijderd
soapserie thema met "luke, i am your father' taferelen
Oud 08-07-2008, 13:57
Verwijderd
Aaaaa ik heb op 'ga naar kassa' gedrukt en al die dingen gedaan en nu is al die shit besteld

En het is allemaal direct leverbaar dus straks is het er morgen al

Iiieehhh

Ik hoop dat ze me zo'n track&trace-nummer (oid) geven zodat ik de hele tijd obsessief kan kijken waar m'n pakketje zich bevindt.
Oud 08-07-2008, 13:58
Verwijderd
Als je nou in de buurt van Zwolle woonde zou ik m waarschijnlijk morgen scannen
Oud 08-07-2008, 14:00
Swlabr
Swlabr is offline
Ik heb vakantie! Morgen om zes uur gaan we richting Manchester. Woohoo.
Oud 08-07-2008, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Als je nou in de buurt van Zwolle woonde zou ik m waarschijnlijk morgen scannen
Helaesch! Ik dacht eigenlijk dat Alternate in de buurt van Zwolle was, maar 't blijkt moar like in de buurt van Middelburg te zijn.

Maar houdt hoop, een vriend van me bestelde een keer iets en toen belandde z'n pakketje opeens in Rotterdam. Terwijl hij in Amsterdam woont en dat pakketje ook vanuit Zeeland verstuurd moest worden. En eerst was het ook gewoon in Amsterdam, maar daarna ging er iets mis en hadden de postbezorgers zoiets van 'wat een schattig pakket ben jij, kom maar schatje, dan laten we je de havens zien '.
Oud 08-07-2008, 14:06
Verwijderd
Omfg, de slogan van dat pakket-in-de-gaten-houd-ding: "Vele wegen zijn ondoorgrondelijk, die van onze pakketten niet!"

Oud 08-07-2008, 14:07
Tink*
Tink* is offline
Zo, nu ga ik alle overbodige troep weggooien. /moet
Oud 08-07-2008, 14:12
Verwijderd
Track&trace vindt dat mijn pakketje niet bestaat

Vast omdat ik 'm drie minuten geleden heb besteld en het nog niet in het systeem staat, maar toch. F5F5F5
Oud 08-07-2008, 14:12
Tink*
Tink* is offline
Je doet je nickname wel eer aan.
Oud 08-07-2008, 14:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 08-07-2008, 14:14
Verwijderd
Ja
Oud 08-07-2008, 14:18
Verwijderd
Voorspelling voor de komende dagen:

Tot mijn pakketje er is ga ik DK onderspammen met de bestelstatus en met waar 'ie zich bevindt en met 'aahhh hij is al in Amsterdam WAAR BLIJFT DE POSTBODE'. Daarna zeg ik 'AHHHHH DE DEURBEL GAAT HET IS 'M VAST IIIIIIIIII '. Vervolgens ga ik 'm uitpakken en hier opscheppen over hoe lief en mooi m'n hardware wel niet is, waarna ik panisch word omdat ik het niet zelf durf in te bouwen zonder het toeziend oog van m'n hardwarematties. Vanaf hier kan het twee kanten op: 1) ik bel ze op en wacht tot ze langskomen terwijl ik hier ongeduldig zit te blaten of 2) ik praat de halve avond neurotisch over dat ik niet durf maar doe het uiteindelijk toch. De uitkomst is bij beide wegen vermoedelijk hetzelfde: ik verdwijn enkele weken van de gele forumbodem omdat ik Crysis zit te spelen.
Oud 08-07-2008, 14:22
Verwijderd
Oud 08-07-2008, 14:23
Tink*
Tink* is offline
Ik heb mijn bureau gerepareerd! WAT GOED VAN MIJ!
Oud 08-07-2008, 14:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Weg was paranoide
Oud 08-07-2008, 14:25
TopDrop
TopDrop is offline
omg para
Oud 08-07-2008, 14:33
Fantôme
Fantôme is offline
*moet hard lachen om paranoide*
Oud 08-07-2008, 14:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi Fantoompje.

Hoe was je vakantie?
Oud 08-07-2008, 14:45
Verwijderd
Ik ben er wel hoor, maar ik moest even elders spammen over m'n videokaart en tussendoor de hele tijd F5F5F5 doen.
Oud 08-07-2008, 14:47
Flind0r
Flind0r is offline
Citaat:
Ow, wat houdt het in?
Het was heel saai. Die man dacht dat we alles wisten, maar we begrepen er niets van en onze docent snapte ook niets van wat die man zei
Misschien kan ik nog een paar powerpointpresentaties voor je vinden.
Oud 08-07-2008, 14:49
Verwijderd
Oh, iemand zegt net dat het helemaal niet kan dat ik die track&trace code al heb, want die komt pas in het derde mailtje dat ze sturen nádat je iets besteld hebt. En ik heb er pas één, dus die code waar ik nu mee zit te F5'en is voor heel iets anders. JA HALLO FAIL.

Maar hij zegt ook dat toen hij laatst iets bestelde, het er de volgende dag al was. Dus misschien heb ik mijn elektronische vriendjes morgen al in huis.
Oud 08-07-2008, 14:51
Verwijderd
Stressen om niks.
Oud 08-07-2008, 14:57
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Oh, iemand zegt net dat het helemaal niet kan dat ik die track&trace code al heb, want die komt pas in het derde mailtje dat ze sturen nádat je iets besteld hebt. En ik heb er pas één, dus die code waar ik nu mee zit te F5'en is voor heel iets anders. JA HALLO FAIL.

Maar hij zegt ook dat toen hij laatst iets bestelde, het er de volgende dag al was. Dus misschien heb ik mijn elektronische vriendjes morgen al in huis.
Die bestellingen worden inderdaad vrij snel afgeleverd. In ieder geval bij bol.com en de eci. Ofwel, geen zorgen
Oud 08-07-2008, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Stressen om niks.
Niks geen stress. Enthousiasme

Citaat:
Die bestellingen worden inderdaad vrij snel afgeleverd. In ieder geval bij bol.com en de eci. Ofwel, geen zorgen
IIIIEEEEEHIIEEEE
Oud 08-07-2008, 15:07
Daboman
Daboman is offline
Ik heb wel eens een dvd van seizoen 8 van charmed besteld bij bol.com, was geloof ik de eerstvolgende werkdag al binnen zelfs
Oud 08-07-2008, 15:13
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hoi Fantoompje.

Hoe was je vakantie?
Vakantie was geweldig!
lekker weer, veel van het eiland gezien, veel gedaan maar toch uitgerust en helemaal ontstresst!

hoe is het met jou?
Oud 08-07-2008, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Niks geen stress. Enthousiasme
Noem je dát enthousiasme? Dan wil ik jou wel 'ns zien als je aan het stressen bent.
Oud 08-07-2008, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens een dvd van seizoen 8 van charmed besteld bij bol.com, was geloof ik de eerstvolgende werkdag al binnen zelfs
DVD's zijn toch wel anders dan een pc-kast van 13 kilo. Maar ik houd goede hoop, ja. Het is er vast binnen een paar dagen en dan kan ik me weer fijn storten in wat heerlijke antisociale weken vol achttien uur per dag gamen en RSI en vergeten te eten en soms even omvallen in een comateuze slaaptoestand maar na het ontwaken direct weer naar de pc toe kruipen en leven van geïmproviseerd eten omdat je te belazerd bent om boodschappen te gaan doen.

Misschien moet ik zometeen maar alvast langs de AH en dan een weekvoorraad voer halen.

Citaat:
Noem je dát enthousiasme? Dan wil ik jou wel 'ns zien als je aan het stressen bent.
Ik ben hooguit eens per jaar gestresst, maar dan ben ik inderdaad vrij onuitstaanbaar.
Oud 08-07-2008, 15:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, naar de kapper geweest.
Oud 08-07-2008, 15:22
Verwijderd
Bij bol.com staat trouwens gewoon aangegeven hoelang het duurt voordat je het inhuis hebt (vaak "op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis"), staat dat bij jouw site niet?
Oud 08-07-2008, 15:23
Verwijderd
Omg, fotoo's.
Omg², waarom gaat iedereen deze week naar de kapper?
Oud 08-07-2008, 15:25
Tink*
Tink* is offline
Ik ga vrijdag. ;x

Tentamens voorbij, dan gaat iedereen weer van sjonnie naar normaal. ;x
Oud 08-07-2008, 15:27
Verwijderd
Waarom kan ik nou geen bijbaantje vinden.
Oud 08-07-2008, 15:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ga vrijdag. ;x

Tentamens voorbij, dan gaat iedereen weer van sjonnie naar normaal. ;x
Ik moet ook eens.

Ik wil sjonnie blijven.
Oud 08-07-2008, 15:29
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Waarom kan ik nou geen bijbaantje vinden.
Omdat je voor de leukste bijbaantjes de goede contacten moet hebben en er nu alleen nog maar werk is bij callcentra en als donateurwerver/promotiewerk. ;x

Citaat:
Ik moet ook eens.

Ik wil sjonnie blijven.
Jij liever dan ik. Ik wil zo snel mogelijk een stuk van mijn haar. Het is veel te lang!
Oud 08-07-2008, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Bij bol.com staat trouwens gewoon aangegeven hoelang het duurt voordat je het inhuis hebt (vaak "op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis"), staat dat bij jouw site niet?
Jawel, dat is in dit geval dus 'per direct leverbaar' en dat houdt in principe morgen/overmorgen in. Maar het hangt geloof ik ook een beetje af van hoeveel orders ze hebben enzo. En bovendien komt het ook weleens voor dat ze opeens out of stock zijn en dan kan je weer heel lang wachten tot ze nieuwe onderdelen hebben besteld. Een vriend van me had een keer voor heel veel mensen allemaal shit besteld en dat hadden ze allemaal in huis, behalve één schroevendraaier of één soort schroefjes oid. Die hadden ze eerst wel maar toen bleek opeens van niet, heel vreemd. Toen werd die hele bende drie weken opgehouden omdat ze bij die winkel wilden wachten op die schroefjes.

En zulk soort dingen gebeuren wel vaker, als je de reviews en de verhalen kan geloven, dus je weet maar nooit.

Gelukkig heb ik DK achter mij, unaniem duimend dat het goed gaat, in de hoop dat ik dan eindelijk m'n mond houd over hardware.
Oud 08-07-2008, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Omdat je voor de leukste bijbaantjes de goede contacten moet hebben en er nu alleen nog maar werk is bij callcentra en als donateurwerver/promotiewerk. ;x/
Vertel mij wat, k zoek me rot en promotiewerk is niks voor mij inderdaad, de hele dag boos aangekeken worden, nah.
Oud 08-07-2008, 15:34
Verwijderd
Bol.com geeft daarin een exacte tijd, dus daar kun je geld terugeisen als ze niet op tijd zijn. Lijkt me.
Maar goed, nog even twee daagjes enthousiast zijn en dan komt het vast wel goed!

Citaat:
Gelukkig heb ik DK achter mij, unaniem duimend dat het goed gaat, in de hoop dat ik dan eindelijk m'n mond houd over hardware.
Oud 08-07-2008, 15:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Vertel mij wat, k zoek me rot en promotiewerk is niks voor mij inderdaad, de hele dag boos aangekeken worden, nah.
En terecht. Irritante folder/dingen-die-ik-niet-wil uitdelende mensen, die me ophouden als ik de trein wil halen.

Horeca, vielleicht?
Verwijderd
Excelsior? wat een kutploeg zeg
Missy
Missy is offline
Citaat:
Vakantie was geweldig!
lekker weer, veel van het eiland gezien, veel gedaan maar toch uitgerust en helemaal ontstresst!

hoe is het met jou?
Waar ben je heen geweest, fantoom?

Citaat:
Omg, naar de kapper geweest.
Hele verandering of niet?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bol.com geeft daarin een exacte tijd, dus daar kun je geld terugeisen als ze niet op tijd zijn. Lijkt me.
Dat lijkt me niet. Ik zou eerst eens de algemene voorwaarden lezen voordat je geld gaat terugeisen.
Oud 08-07-2008, 15:38
Missy
Missy is offline
Citaat:
. Hoe laat was je er?
Van 1 tot half zes.
Citaat:
Maar ja, ik was dus die lange, ongeschoren stoner met een rode zwembroek met witte bloemetjes, .

Die trechter is overigens des duivels wanneer je een beetje hard gaat. Ik stootte m'n hoofd om de halve seconde of zo. Het was een beetje van *bonk*, ahh, *bonk*, ahh, *bonk*. En dat ging dan een stuk of tien rondjes zo door, voordat ik er genoeg van had.
Ik kan me wel iemand herinneren met een rode zwembroek, maar die had stekeltjes. Ik weet niet of dat bij jou het geval is?
Verwijderd
Citaat:
Omdat je voor de leukste bijbaantjes de goede contacten moet hebben en er nu alleen nog maar werk is bij callcentra en als donateurwerver/promotiewerk. ;x

Als je goed zoekt, vind je wat
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me niet. Ik zou eerst eens de algemene voorwaarden lezen voordat je geld gaat terugeisen.
Citaat:
bol.com schreef:
Artikel 4. Levering

4.1 De op de website vermelde levertijden zijn indicatief. U ontvangt uw bestelling met bekwame spoed en uiterlijk binnen (30) werkdagen, tenzij door bol.com anders wordt aangegeven. In dat laatste geval ontvangt u hier tijdig bericht van. Tot het moment van levering heeft u dan het recht de overeenkomst kosteloos te ontbinden. Overschrijding van de levertermijn geeft u geen recht op schadevergoeding.
Op die site staat dus dat je het binnen een dag hebt terwijl ze er gewoon een maand over mogen doen!
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Waar ben je heen geweest, fantoom?

Hele verandering of niet?
Ja, nou, valt wel mee opzich. Ik laat het altijd een hele verandering zijn, omdat het na een maand of 2 altijd weer op hetzelfde model uitkomt ongeveer en dan valt m'n kapper bezoek tenminste op.
Oud 08-07-2008, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Als je goed zoekt, vind je wat
Vast, maar ik heb nog niks gevonden
Oud 08-07-2008, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Vast, maar ik heb nog niks gevonden
Ik had zelf binnen 1 kwartier al werk! haha, althans..2e werkgever voor mij.
dus, zo moeilijk kan dat niet zijn toch? werk is werk en als het voor tijdelijk is?
je bent gewoon een zeur met teveel eisen
Oud 08-07-2008, 15:43
Verwijderd
Vast
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten