Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik lees momenteel de pest van albert camus, heb hem voor school in het frans moeten lezen en dat stond me toen enorm tegen maar ik vond het wel goed geschreven en erg fascinerend dus ik wilde hem nog eens in het nederlands lezen. Prachtig, maar ik blijf er bij dat het op de Stad der blinden lijkt, of eerder andersom want Camus is natuurlijk eerder dan Saramago. Maakt ook niet uit, het is beide prachtig.
|
![]() |
Heb net 'de dagen van de bluegrassliefde - Edward van de Vendel' gelezen en ben nu bezig in 'ons derde lichaam', ook van Edward van de Vendel. De boeken gaan allebei over Tycho, een 18-jarige jongen die ontdekt dat hij homo is, en daarmee leert omgaan. Vlot geschreven en heel ontroerend (vooral het einde van het 1e boek). Aanrader!
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb voor kinderboekenweek Nachttrein naar Lissabon gekregen van mijn papamama. Na mijn tentamens, komende week, begin ik eraan. ![]() ![]()
|
Ik heb gisteren Catch-22 uitgelezen van Joseph Heller, jammer dat het voorbij is. Een tijdje geleden ook The End of Faith van Sam Harris gelezen, echt een aanrader binnen de non-fictie. Vandaag begin ik Norwegian Wood van Haruki Murakami of The Cider House Rules van John Irving... Moet ik nog even over nadenken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ot: Ik kom niet verder dan studieboeken op het moment ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had het over Jordan (wheel of time), die vind ik niet fijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wel logisch, want hij kan zich ook niet inleven in die mensen, maar het is wel jammer. Ik ben nu op een kwart, en wel van plan het uit te lezen, en misschien nog een boek van 'm te lenen, want het fascinerende overheerst. |
![]() |
|
|