Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Julius lag in bed van mijn zusje op ons oude zolderkamertje in de pr. hendrikstr. daar stopte ik hem toe. Ik vroeg aan hem of hij nog wist wat we gegeten hadden. Hij was het vergeten. Ik kwam erop en zei 'ohja het was roti'. Er kwam ook nog een vreemde vrouw binnen die hem ook ging toedekken.
Mijn werk belde en ze vroegen of ik voortaan ook oppaswerk wilde doen, niet via het uitzendbureau maar via die intercedent zelf. Ik vond het geen goed plan, met kinderen werken, maar ik durfde geen nee te zeggen. ik ging nog werken maar de afdelingen zagen er heel anders uit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat met een meisje van de basisschool bij mij thuis achter de computer en toen stootte ik tegen haar been aan en ging ze huilen. Ik begreep niet waarom, want het was geen harde stoot, maar toen keek ik en zag dat er een stuk van haar been geamputeerd was. Zo leek het tenminste, maar er zat nog wel een voet aan die gewoon een heel stuk boven de grond hing. Ze droeg de schoenen die ik nu heb en trok ze uit om het verband om haar voet te laten zien. Het bloedde erg. Daarna zat ik in een heel vreemd ruimteachtig wit lokaal en er was een leraar die ik nog nooit had gezien en mensen uit mijn klas. Kennelijk hadden we de opdracht gekregen om dieren in de sneeuw te tekenen en iedereen had dat ook gedaan, behalve ik. Ik had de opdracht verkeerd begrepen en daarom had ik maar vogelzaad getekend. Toen werd de leraar boos op me en rende ik weg uit het lokaal, maar er was een kloof waar ik niet overheen kon springen, waardoor ik niet verder kon. Toen ontmoette ik de meisjes van Totally Spies en die hadden zeer uitrekbare armen en benen waar ik aan mocht gaan hangen alsof het een soort lianen waren en zo kon ik toch naar de overkant zwiepen. Aan de overkant was er een computerachtig doolhof met allemaal plateautjes (spelling?) met daartussen afgronden. Ik mocht er alleen voorbij als ik met een hockeystick een bal in een van de afgronden terecht kon laten komen, maar dat bleek nog erg lastig te zijn. Gelukkig schoot Clover me te hulp, maar voordat ik kon zien wat er zich achter het doolhof afspeelde werd ik wakker.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zat in een tram en plotseling deden de remmen het niet meer. iedereen in de tram ging gillen want we botsten steeds bijna tegen auto's aan. Het ging steeds maar net goed. Een trambestuurder zag ik niet. we waren ergens bij de Moerweg. Mijn zusje ging heel hard op de toeter drukken. Wietske, Tim en Maaike waren er ook. Later waren we bij een winkelcentrum. Iedereen was op de fiets behalve ik dus ik moest steeds rennen om ze bij te houden en dat was vermoeiend.
Er was ook nog iets met een huis en Maaike en Petra V. en Sam, maar dat ben ik vergeten. Het was iig iets met een hoogslaper in een grote kamer met tafeltjes en stoeltjes. En een glijbaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vanmiddag ging ik slapen en ik droomde dat ik met elmer in een soort gymzaal was, en een dikke soap-acteur (niet een die bestaat irl) wilde mij doodmaken maar omdat hij zo dik was was hij helemaal niet snel. ik was ook niet snel want ik had steeds de slappe lach, waardoor ik zelf ook heel slap werd. maar ik was toch steeds snel genoeg om te ontkomen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was in een soort campingachtige omgeving en daar was een barbecue aan de gang die ik blijkbaar had georganiseerd. Ik bleef de hele tijd op een kamer omdat ik een goed gesprek had met iemand, ik ben vergeten wie. Toen ik uit de kamer kwam begonnen mijn ouders en hun aso bezoek te joelen dat het schandalig was dat ik mijn gezicht zo laat pas liet zien en blabla. Toen werd ik bang en ging ik maar weer naar binnen. Ik was in een soort lang gebouwtje, en aan de andere kant van het gebouw was een dakterras waar de ouders van Topdrop lagen die het stom vonden dat mijn ouders zo deden.
Toen droomde ik nog over de Sims, maar dat heb ik gister voor het eerst gedaan dus dat zal daar wel aan liggen. Er was ook nog een scene waar ik op mijn werk was in het toilet, en daar een luierbroekje aantrok omdat ik in mijn broek had geplast een beetje. Ik hoopte dat niemand het broekje zou horen 'kraken'. Noralee bemoeide zich ook nog ergens mee. Laatst gewijzigd op 27-11-2008 om 20:35. |
![]() |
|
Gister was de droom. Ik weet het nu alleen nog maar half. Ik was met een vriendin in de bus. We gingen ergens heen. Ik had mijn tas op de grond gezet. Uiteindelijk kwamen we bij de bushalte. Toen we uit de bus waren, kwam ik er achter dat ik mijn tas vergeten was. Wij door de wijk rennen. Door straten en langs huizen. We probeerden de volgende halte te halen om mijn tas te pakken. Niet gelukt.
Ik belde mijn moeder op. Die kwam en toen gingen we achter de bus aan rijden om proberen mijn tas te pakken. Uiteindelijk kon ik in de bus stappen en bleek ik gewoon mijn tas om te hebben.
|
Verwijderd
|
Ik heb twee heel rare drome gehad.
De eerste was dat ik ging trouwen, maar in het begin zat ik gewoon tussen de mensen, naast mijn schoonvader en zaten we grapjes te maken. Toen kwam een collega van mij en die zei dat ik me om moest kleden, want ik moest zo gaan trouwen. En toen ging ik weg en kwam ik daar mijn man-to-be tegen, maar dat was niet mijn vriend, ik weet niet meer wie het wel was, wel een bekende ![]() Die ander droom was naar, ik was een of andere belangrijke persoon en ik moest een vader opsporen die zijn dochter misbruikte. Maar de rest heb ik verdrongen ik weet alleen nog dat mijns choonzusje langs kwam sjeesen in de auto en probeerde die man wat aan te doen toen ie samen met z'n dochter in de draaimolen zat maar dat mocht niet van mij. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er was een haai aangespoeld in mijn straat en ik moest er een soort van bruine oogbal uithalen die vol zat me hersenen en peuken, want die zou ik er als kind zelf ingestopt hebben. Het was 's nachts en heel eng en goor, en toen ik naar huis liep had ik de hele tijd het gevoel dat die haai achter me aan zou komen. Maar toen zag ik mijn hond op straat achter een groepje eenden aan waggelen en moest ik lachen.
![]() |
![]() |
|
Oh, ik ging met een groep mensen met een bus naar een gasfabriek. En daar moesten we leidingen voor gas aanleggen, want het was een oude fabriek maar hij zou weer gaan draaien. En ik moest de moeilijkste koppeling in elkaar draaien, waar wel onderdelen voor waren maar het was niet duidelijk hoe die in elkaar moesten. Uiteindelijk was ik daarachter, toen bleek dat je minstens drie handen nodig had om het in elkaar te zetten, aangezien verschillende onderdelen van elkaar afhankelijk waren en alles uit elkaar viel als je het niet allemaal stevig op zijn plek drukte terwijl je een ander deel monteerde. En toen zetten ze het gas aan, maar ik was nog niet klaar. En ik dacht dat de hele leiding nog in stukjes op de grond lag, maar dat bleek iemand anders al in elkaar gezet te hebben.
En vervolgens moest ik daar even naar de wc. Daar lag allemaal bloed op de grond. En toen bedacht ik me dat gas natuurlijk van bloed gemaakt werd, dus dat was wel logisch. En ik heb er een heleboel wc papier op gegooid.
|
Verwijderd
|
Iets met de zonen van God... de ene was de duivel, die op Orlando Bloom leek, maar dan euh rood en met hoorns, en zijn moeder was een tak. (Ja van een boom ja. Ik weet het ook niet.) En de ander was een soort aartsengel waarvan iedereen dacht dat ie goed was maar eigenlijk maakte hij mensen alleen maar ongelukkig, alleen had niemand dat door. En er waren dectectives die met rare machines op onderzoek uit gingen door iets met hologrammen uit te beelden? Eh.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was in een huis en daar liep ik rondjes. ik woonde er niet, ik werkte er niet en ik kende de bewoners ook niet. er woonde een vader, moeder en 2 jongens. Die moeder was aan het stofzuigen en die jongens waren op hun kamer aan het computeren. de vader leek op de vader van Jane uit American Beauty, het is me even ontschoten hoe die man ook alweer heet.
ik ging op een soort hoge balustrade klimmen en er waren allemaal planten. ik was niet bang om te vallen en dat gebeurde ook niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister droomde ik dat ik op een feestje was in een soort overdekt winkelcentrum en we gingen met een groepje mensen coke doen. Opeens begon mijn droom te draaien en ik begon overdreven flirterig te zijn met een jongen. Na een tijdje was het feestje afgelopen want de lampen gingen overal aan. We gingen berekenen hoeveel we de bar moesten betalen maar ik mocht niet mee betalen want ik had voor te weinig gedronken. Ik vroeg hoe laat het was en het was 9 over 7 in de morgen. Toen raakte ik erg in de war en besloot ik naar huis te fietsen. Maar ik had mijn pyjama broek aan
![]() En vannacht droomde ik dat ik op studiereis ging naar ergens in Engeland. We liepen door een soort ondergrondmetro stelsel en Sterrenmeisje had geregeld dat we mee konden doen aan een soort wedstrijd waarbij je iedere nacht iemand anders moest zoeken om op de bank te slapen. Dat vonden we best lief van haar want het was voor een goed doel ofzo maar we hadden allang betaald voor onze hoteltreinbootkamers. We gingen met een soort treinboot ofzo, en de kamertjes waren echt piepklein. Allemaal vriendinnen kregen ruzie wie er met mij op de kamer mocht slapen dus besloot ik maar dat ik de eigenaar van de treinboot ging helpen met het eten bereiden en te sjansen met zijn dochter. Dus ik kom naast hem staan en vraag zachtjes 'kan ik u helpen?' Zegt hij:''nee'. Dus ik ga weg, hoor ik hem tegen zijn dochter tieren: 'mensen die fluisteren zijn onbeleefd jlhsahlsfffasf'. Toen was ik erg verdrietig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was lerares bij een of ander knutselvak en moest de eerste keer lesgeven aan een groep 16/17-jarigen. Ik geloof dat ecnelis er ook tussen zat. En een brutaal meisje vond dat ik te streng voor haar was en toen was de hele klas tegen me want zij zou jarig zijn en dan kon ik het niet maken zo streng te zijn.
Gelukkig weet ik zeker dat ik nooit het onderwijs in ga. |
![]() |
|
Vannacht sliep ik bij een vriendin en ik droomde de hele zondag heel realistisch en we hadden de hele dag in mijn droom merlin gekeken en guitar hero gespeeld en toen ging ik naar huis heel laat in de avond en toen besefte ik pas dat ik mijn betoog nog moest voorbereiden!
![]() En toen werd ik wakker en toen was ik heel blij want het was 4 uur zondagochtend ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet, ik was half wakker en de kat lag bij mijn voeten en ik kon dus niet zo heel veel bewegen zonder voorzichtig te zijn dat hij er niet vanaf zou pletteren. Maar toen was ik ook opeens overtuigd van het feit dat iemand allemaal vieze, gefrituurde maar toch nog levende wormen op mijn buik had gelegd, en toen durfde ik me ook niet meer op mijn zij te draaien want dan zouden ze van mijn buik vallen en dat kunnen we niet hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had gedroomd dat we met een grote groep met de trein gingen. En daarna gingen we met die groep zwemmen en toen ging een jongen voor de grap me strelen maar opeens zat ie aan mn borsten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik droomde dat mijn vader ging lopen naar Frankrijk. Blijkbaar vond hij dat leuk. Mijn moeder vond het de normaalste zaak van de wereld, waarop ik nogal boos werd. Mama stelde me gerust en zei dat hij wel binnen 7 uur al in Frankrijk zou zijn. Ik bedacht me dat als je toch binnen 7 uur in Frankrijk was, ik ook wel kon gaan lopen. Dus ging ik met een oud-basisschool-vriendinnetje maar hardlopen naar Frankrijk. Onderweg had ik zo mijn twijfels over die 7 uur want met de scooter van mijn school naar huis was al een halfuur, en Frankrijk was toch wel heel veel verder weg. Het vriendinnetje stelde me gerust, Frankrijk was een stuk dichterbij dan ik dacht, als je in Duitsland was, dan was je al halverwege. In Duitsland gingen we ergens stoppen om te douchen want we waren helemaal moe en bezweet en zo, en we moesten nog 3 uur. Onder de douche hadden we seks, en later ging het vriendinnetje vreemd met iemand anders en liep ik maar weer terug naar huis omdat ik boos was. Eenmaal thuis zat papa op de bank, en vroeg waar ik al die tijd geweest was, hij was helemaal ongerust geweest. Ik mocht nooit weer 3 dagen wegblijven zonder te vertellen waar ik heen was.
|
Ik liep in een heule gave jurk met zo'n strak geregen lijfje en een heule wijde rok, donkerrood. En ik was verdwaald in een megagroot kasteel en iedereen was dood. En ik kon nergens uit en en en en toen werd ik wakker geloof ik..
|
Verwijderd
|
Ik had gedroomd dat ik me aansloot bij een oliebollenvereniging. Dan stonden we daar met onze oliebollenkraam in een modderlandschap oliebollen te verkopen aan voorbijgangers, in de hoop dat zij ook lid werden. Toen reden we met een kar naar een soort van boerderij en hoorden we dat dat onze verblijfplaats zou zijn. De oliebollenvereniging bleek een sekte te zijn waarbij de leden werden volgepropt met oliebollen, waardoor ze steeds dikker werden. Ik wist te ontsnappen en reed op een huifkar terug naar huis.
Of zo. Heel vaag. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er was een grote poort, met daarachter wit licht. De poort ging open en een gebogen skelet kwam naar buiten, om mij naar binnen te begeleiden. Binnen waren enkele skeletten, die 'Ola!' zeiden. Toen kwam ik daarna enkele van mijn vrienden en vriendinnen tegen, die zeiden dat het wel erg jammer was dat ze overleden waren, maar dat het hier in het vagevuur wel erg gezellig was, want ze hebben een goede bar en leuke muziek. Daarna begon een Mexicaanse skelettenband te spelen.
|
![]() |
|
Ik had een koffer vol geld gejat van een slechte cowboy, en hij zat achter me aan. Hij stuurde een handlanger op me af, maar dat was eigenlijk een vriend van mij, dus hij wilde zich door mij in elkaar laten slaan zodat ik met het geld weg kon komen. Maar ik vond het maar niks om een vriend in elkaar te slaan, dus ik zei, kom anders gewoon mee. En toen zei hij 'maar ben ik je dan niet tot last?' en toen zei ik 'hallo, wat is er nou leuker, in je eentje op een koe door de woestijn trekken met een koffer vol geld en een boze cowboy achter je aan, of met zijn tweeën?', dus toen gingen we samen op een koe door de woestijn en we hadden de cowboy al vrij snel afgeschud. Toen kwamen we bij een stadje. Daar aten we taart.
|
|