Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het kwam door alle introductie- en promotieactiviteiten vanwege het nieuwe studiejaar. Borrel na borrel, en leuke mensen die terugkwamen van vakantie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoho ook als je niet gedronken hebt, maar je weet wat ik bedoel ![]() |
![]() |
|
Godver, de tweede dag van mijn nieuwe baantje als keukenhulpje in een restaurant, komt Johannes van Dam eten.
![]() Hij ging tijdens het wachten heel opzichtig op zijn horloge kijken, liet een boer en gooide expres zijn bestek op de grond om te kijken of het opgeraapt zou worden. Wat een gedoe allemaal. Keukens zijn echt heel vervelende plekken om te werken als de autoriteiten nerveus zijn.
||||
Citaat:
![]() omg ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb weer lekker herrie geschopt over de radio. Nu weet ik alleen niet of ik trots moet zijn dat ik voor mezelf op kom en assertief heb opgetreden, of me moet schamen omdat ik om zoiets onnozels ook mn schouders had kunnen ophalen ipv de ik-heb-rechten-nazi uit te hangen. Ik ga maar voor het eerste.
|
![]() |
||
Citaat:
|
|