Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Oh ik vind witte peper altijd vooral lekker op een gekookt ei haha
![]() Ot: Peultjes hmmm uit de oven met venkel en pijnboompitjes, evt parmesaanse kaas erover. Offf roerbakken met gekruidde tofublokjes, kerriesausje en rijst. savooie kool
|
Als ik de vorige reacties lees denk ik eraan dat een pannenkoek met kaas, champignons en versgemalen zwarte peper erg lekker is. Maar champignons vind ik op zich het allerlekkerst in risotto met champignons, andere paddestoelen, pecorinokaas en Italiaanse kruiden.
Kaneel
||
Citaat:
![]() Van die combinatie heb ik nou echt nog nooit gehoord... OT: Basilicum heel simpel in Insalata Caprese: met goede kwaliteit verse mozzarella, verse plakken tomaat en versgemalen peper. Hoewel een koude pastasalade met bocconcini (mini mozzarella-bolletjes), kerstomaatjes, pijnboompitten en een zelfgemaakte dressing van veel verse basilicum, olijfolie, water, limoensap, peper en zout (dat allemaal met de staafmixer glad maken) ook heerlijk is. Vooral in de zomer, met een wijntje en donkerbruin brood erbij. ![]() Meergranenbrood
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() ot: mais het liefst ehm gewoon van de kolf, maiskolven met een beetje roomboter. en anders door een salade met yoghurt dressing of bij wraps met bonen, paprika, ui en mais ![]() boterbonen? (van die witte platte bonen) oh en trouwens, blurred: ja ik kende het voor mijn vriendje ook niet maar het is echt lekker! als je het proeft valt de combinatie erg mee qua raarheid ![]()
|
![]() ![]() rozijnen: door de couscous. Of door een wokgerecht met snijbonen, rijst en nog wat groente. Courgette ofzo. verse spinazie (dus niet van die a la creme)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
vragentopic Verwijderd | 13 | 12-07-2009 22:47 | |
De Kantine |
The Saaindman: Saaison of Mists #343 Uice | 500 | 10-09-2008 22:32 | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Wat nieuws of het oude vertrouwde, hoe kom je erachter wat je ware gevoelens zijn? Lindatje | 7 | 23-09-2002 16:30 |