Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2008, 23:04
Verwijderd
Citaat:

(ik vind dat altijd superknap, zou het zelf in geen honder jaar kunnen )
Natuurlijk zou je dat kunnen.
Advertentie
Oud 12-10-2008, 23:05
Verwijderd
Want?
Oud 12-10-2008, 23:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

(ik vind dat altijd superknap, zou het zelf in geen honder jaar kunnen )
Ik heb deze opdracht vorig jaar ook al eens gedaan, dus ik wist al zo'n beetje hoe en wat. Maar toch wel *jeej*

Citaat:
en wanneer is je deadline?
Vrijdag

Alhoewel ik dinsdag een tentamen heb van een ander vak, en ik nu alleen maar dit zit te doen Zit ik eens nuttige dingen te doen, is het eigenlijk weer niet goed
Oud 12-10-2008, 23:07
Verwijderd
Ken het gevoel. Heb nu ook voor het eerst meer dan één tentamen in een week, wordt nog raar met studeren.
Oud 12-10-2008, 23:07
Verwijderd
Yello.
Oud 12-10-2008, 23:08
Verwijderd
hoi katje!
Oud 12-10-2008, 23:08
Verwijderd
Hai!
Oud 12-10-2008, 23:09
Verwijderd
we hebben gewonnen met pubquizzen de prijs was heel lelijke namaak opgezette sneeuwuilen
Oud 12-10-2008, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Want?
Want het is totaal niet moeilijk. Mbo'ers leren ook programmeren.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
we hebben gewonnen met pubquizzen de prijs was heel lelijke namaak opgezette sneeuwuilen
Verwijderd
pubquizzen lijkt me echt het toppunt van gaafheid
Verwijderd
Citaat:
Daar doe je 't voor!
Oud 12-10-2008, 23:12
Verwijderd
Het gaat natuurlijk vooral om de eer de vorige keer dat we wonnen kregen we een fles droge sherry, dat was pas waardeloos
Oud 12-10-2008, 23:13
Verwijderd
zijn er echt mensen die dat drinken?
Oud 12-10-2008, 23:13
Verwijderd
Oude vrijsters denk ik.
Oud 12-10-2008, 23:14
Verwijderd
nu is het slaaptijd. Daag allemaal
Verwijderd
Ja, ik ga ook. Welterusten mensen!
Verwijderd
Ik heb nog nooit sherry gedronken. Ik heb het wel eens gevoerd aan mijn eerste vriendin, die daarop dronken werd.
Verwijderd
Wat saai zeg. Welterusten.
Oud 12-10-2008, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Want het is totaal niet moeilijk. Mbo'ers leren ook programmeren.
Mja, maar ik vind wel meer dingen moeilijk waar Mbo'ers geen moeite mee hebben, dus ik ben niet geheel overtuigd.
Oud 12-10-2008, 23:18
TopDrop
TopDrop is offline
Ik moet nog 1 dingetje erin doen, en dan kun je het spelen. Maar dat lukt dan weer net niet
Oud 12-10-2008, 23:20
Verwijderd
Oh. Dan moet ik ook maar naar bed of zo. Anders is het wel heel suf nachtbraken.
Oud 12-10-2008, 23:21
TopDrop
TopDrop is offline
Nietus! Ik ben er nog
Oud 12-10-2008, 23:22
Verwijderd
Sorry! Dan blijf ik nog wel even. Ik heb sowieso nog mijn thee en ik verwacht nog steeds een telefoontje.
Oud 12-10-2008, 23:23
TopDrop
TopDrop is offline
Yes!
Oud 12-10-2008, 23:24
TopDrop
TopDrop is offline
Ken je Reversi? Dan moet je zeg maar steentjes 'slaan' van je tegenstander, en die steentjes moeten dan verkleuren naar jouw kleur. Maar dat wil niet!
Oud 12-10-2008, 23:25
Verwijderd
Ik geloof dat ik dat wel eens gespeeld heb ja. Weet je ook waaróm het niet lukt of is dat juist het probleem?
Oud 12-10-2008, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar ik vind wel meer dingen moeilijk waar Mbo'ers geen moeite mee hebben, dus ik ben niet geheel overtuigd.
Vergelijk het met Chinees. Het ziet er allemaal heel ingewikkeld uit, maar miljoenen dombo's in China kunnen het, dus erg moeilijk kan het niet zijn. Programmeren is ook gewoon een soort "taal" die je kan leren, het enige "moeilijke" eraan is dat het zo saai is.
Oud 12-10-2008, 23:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik dat wel eens gespeeld heb ja. Weet je ook waaróm het niet lukt of is dat juist het probleem?
Ik moet nog een stukje code schrijven om dat te doen. Maar ik weet niet hoe!
Oud 12-10-2008, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Het ziet er allemaal heel ingewikkeld uit, maar miljoenen dombo's in China kunnen het, dus erg moeilijk kan het niet zijn.
Pff, het is te merken dat jij geen taalkundige bent!
Oud 12-10-2008, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Vergelijk het met Chinees. Het ziet er allemaal heel ingewikkeld uit, maar miljoenen dombo's in China kunnen het, dus erg moeilijk kan het niet zijn. Programmeren is ook gewoon een soort "taal" die je kan leren, het enige "moeilijke" eraan is dat het zo saai is.
Oh. Nou dan is het dus meer onwetendheid, want ik wist dit wat je me nu verteld niet eens. Bof ik even dat ik ooit nog zou kunnen programmeren!
Oud 12-10-2008, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Maak gewoon een while-loop die nagaat of er dingen van de andere kleur in de omgeving zitten, zo ja, ga na of die uitkomen bij de kleur van de speler, en dan kun je die omwisselen van kleur.
Oud 12-10-2008, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Ai. Al studiegenoten aangeschoten?
Oud 12-10-2008, 23:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maak gewoon een while-loop die nagaat of er dingen van de andere kleur in de omgeving zitten, zo ja, ga na of die uitkomen bij de kleur van de speler, en dan kun je die omwisselen van kleur.
Dat heb ik bijna. Ik heb al een methode die checkt of een zet legaal is. Daarbij checkt ie dus of er steentjes van de tegenstander in de buurt zitten en of er nog een steentje van jezelf achter zit. En ik heb een dingetje dat de vakjes van de 'legale zetten' een ander kleurtje geeft.
Oud 12-10-2008, 23:32
TopDrop
TopDrop is offline
Maar ik ben hier al te lang mee bezig ofzo, dat ik het allemaal niet meer zie.
Oud 12-10-2008, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik bijna. Ik heb al een methode die checkt of een zet legaal is. Daarbij checkt ie dus of er steentjes van de tegenstander in de buurt zitten en of er nog een steentje van jezelf achter zit. En ik heb een dingetje dat de vakjes van de 'legale zetten' een ander kleurtje geeft.
Als je dat allemaal hebt zal het wel ergens een komma zijn die een puntkomma moet zijn o.i.d., dat soort dingen heb ik ook altijd.
Oud 12-10-2008, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ben hier al te lang mee bezig ofzo, dat ik het allemaal niet meer zie.
Dan moet je t even laten rusten tot na je tentamen, tijd zat!
Oud 12-10-2008, 23:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Als je dat allemaal hebt zal het wel ergens een komma zijn die een puntkomma moet zijn o.i.d., dat soort dingen heb ik ook altijd.
Nee, ik moet nog echt een stukje code hebben dat zegt 'verkleur die meuk'. Maar de meeste benodigde dingen heb ik dus al.
Oud 12-10-2008, 23:37
Verwijderd
*scheld scheld scheld*
Oud 12-10-2008, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik moet nog echt een stukje code hebben dat zegt 'verkleur die meuk'. Maar de meeste benodigde dingen heb ik dus al.
Ja, gewoon opnieuw een while-loop die gaat verkleuren tot je bij de kleur van de speler bent, ofzo?
Oud 12-10-2008, 23:41
Verwijderd
Zo. 3 uur achter elkaar morrowind gespeeld.
Oud 12-10-2008, 23:41
TopDrop
TopDrop is offline
Ik wil dezelfde richtingchecker gebruiken eigenlijk, als dat kan. Maar die returnt zodra hij een legale zet vindt. En als een zet legaal is door meerdere richtingen, en je zou die gebruiken, dan zou hij alleen de steentjes kleuren van de eerste richting die hij tegenkomt. En daar probeer ik nu iets op te bedenken.
Oud 12-10-2008, 23:43
Verwijderd
Wat een gedoe. wat wil je er mee gaan doen, later?
Oud 12-10-2008, 23:44
TopDrop
TopDrop is offline
inleveren en een hoog cijfer halen?
Oud 12-10-2008, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik wil dezelfde richtingchecker gebruiken eigenlijk, als dat kan. Maar die returnt zodra hij een legale zet vindt. En als een zet legaal is door meerdere richtingen, en je zou die gebruiken, dan zou hij alleen de steentjes kleuren van de eerste richting die hij tegenkomt. En daar probeer ik nu iets op te bedenken.
Maak een while-loop in de while-loop. Je hebt 8 mogelijke richtingen, ga ze alle 8 af en kleur ze automatisch, dan als hij niets vindt kun je de zet ongeldig verklaren.
Oud 12-10-2008, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Zo. 3 uur achter elkaar morrowind gespeeld.
zucht, ik wil ook maar ik moet nog opdrachten maken. Vanavond heb ik heel Caldera leeggeroofd.

en ik ben nu level 2

wat voor character heb jij?
Oud 12-10-2008, 23:46
Verwijderd
Gvd ik heb mijn tandpasta bij mijn ouders laten liggen. Wáárom gaat alles mis??? [/vrouw]
Oud 12-10-2008, 23:46
Verwijderd
ik heb twee tubes tandpasta en drieeeee tandenborstels
Oud 12-10-2008, 23:47
Verwijderd
Citaat:
zucht, ik wil ook maar ik moet nog opdrachten maken. Vanavond heb ik heel Caldera leeggeroofd.

en ik ben nu level 2

wat voor character heb jij?
errrr, ik speel het nog niet zo heel lang enzo, ik weet al die plaatsnamen ed niet, en de characters ook nog niet zo goed.
Oud 12-10-2008, 23:47
Verwijderd
Citaat:
inleveren en een hoog cijfer halen?
Met die studie enzo bedoel ik!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten