Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() jaa dat bleek ook al heel snel dat t eigenljik wel een definitief 'uit' was, want ik miste hem helemaal niet op die manier toen ik in het buitenland zat...jammer maar ja. ![]()
|
Ik ben nu weer bij hem en nog ff stukje meegegaan met de bus toen hij moest werken, was gezellig. En het is fijn, hij komt knuffelen en kusjes geven en hij vindt het duidelijk ook fijn om samen te zijn. We maken toffe plannen en het is gewoon weer fijn om een weekend bij hem te zijn. Morgen is z'n moeder jarig en komt de hele familie en eigenlijk vind ik dat wel leuk
![]() Denk dat ik me niet teveel zorgen moet maken over hem en hem gewoon moet laten. Als er echt iets is zegt ie het wel.
|
Nou lekker is dat. Hij is jarig vandaag, en ik had hem vanmorgen al gebeld, maar toen nam hij niet op. Probeerde ik het anderhalf uur geleden nog eens, drukt ie me weg! Ik hou het er maar op dat hij vanmorgen niet in de buurt van zijn telefoon was en daarnet ergens heel druk mee. maarja, moet ik nu wachten tot hij me terugbelt, of moet ik het vanavond nog eens proberen?
Ok, wederom bewijs dat ik te ongeduldig ben. verklarende sms, en hij belt vanavond of morgen want hij was druk. prima!
Laatst gewijzigd op 31-01-2009 om 18:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een vriendinnetje van mij wilde ook eens naar de verjaardag van haar toenmalige vriendje.. het was niet serieus ofzo maartoch en hij nam niet op en alles dus ze ging maar niet en daarvoor was alles goed maar opeens was het uit volgens hem.. heel raar ![]() Maarrr dat is natuurlijk wel anders dan jouw verhaal ![]()
|
![]() |
@ Pluis, ben benieuwd of die nog heeft terug gebeld enzo, let us know!
OT: gister dus pissig, maar het kwam nog goed. Hij was naar bed gegaan en voelde zich daarna beter. Toen zijn we maar samen in bed gaan liggen en pizzas wezen eten. Ik heb hem gezegd dat ik het vervelemd vind als ik niet weet of ik een dag voor hem moet vrijhouden enzo en hij begreep alles enzo. Daarna moest ik werken en dat was ook gezellig. Ik kon eerst totaal niet met een collega door een deur, vaak bijna jankend naar huis gegaan, maar we zijn nu dikke matties ![]() |
![]() |
|
Nou, hij is weer weg. Wilde enkele van jullie toch even op de hoogte houden na jullie lieve adviezen.
We hebben goed gepraat en hij begreep me. Ik heb alles eruit gegooid en we hebben echt fijn gepraat op een ontspannen manier. Het bleek dat hij ook had aangegeven op zijn werk dat het zo niet langer kon omdat hij ook aan ons merkte dat het niet lekker meer liep. We hebben ook echt een onwijs leuk weekend gehad en ik merkte dat hij ook zijn best deed. Hij schrok wel dat mijn grenzen bereikt waren, maar kon het ook wel begrijpen. En verder was het echt een heerlijk rustig, relaxt weekend waarin we lekker hebben uitgerust en veel hebben gelachen. Heb echt het idee dat dit gesprek hielp en we waren zó lief tegen elkaar, dat ik weer helemaal kriebels in mijn buik heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Eens geen mannen met overhemd + sjaal = ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
@ Groovy: mooi zo, gelukkig maar. Hopelijk zet dit zo door!
OT: Getver, ik ben ziekig, hoesten, zere huid, spieren... Hij is wel heel lief voor me ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@ groovy; top dat jullie zo goed hebben kunnen praten! Ben blij voor je
![]() ![]() OT: Vrijdagmiddag tot gisterenmiddag bij een vriend geweest en dat was erg gezellig. Lekker alles vergeten, even mezelf zijn en niet denken aan alles wat er speelt. Verstand op nul en genieten. Ik wil meer van die dagen, jammer dat het zo lang reizen is. (@ wup; we waren allebei te moe om nog naar de kroeg te gaan, maar als ik weer eens ga, ga ik het weer voorstellen ![]() Gisterenavond naar de verjaardag van mijn ex-schoonzus (en goede vriendin van me), eerste keer dat ik iedereen weer echt zag sinds we uit elkaar zijn. Wel erg vreemd. Hij was er ook, was nog vreemder. Vandaag was hij jarig. Heb heel even goed met zijn ouders gesproken en pff, ze zijn zo lief. Ik mis ze enorm, ze waren als mijn 2e ouders en ik weet het allemaal niet meer zo goed. Zijn moeder is binnenkort jarig en ze vroeg of ik kwam. Ik moest sowieso maar langs komen als ik wilde praten over alles. Potverdorie, waarom zit het nu allemaal nog veel dieper dan ik dacht? |
![]() |
|
![]() |
Ik mis hem, maar gelukkig zie ik hem donderdag weer. Ik merk wel dat ik veel zelfbewuster ben door hem, in a good and a bad way.
![]() |
![]() |
|
Hij belde vanavond net een kwartier voordat ik weg moest om de trein te halen, maar we hebben dat kwartier wel helemaal volgekletst
![]()
|
Verwijderd
|
baaah ik heb net met m'n ex gebeld om te regelen dat ik m'n spullen nog moet halen, en ik heb nog nooit iemand zo erg gemist geloof ik. waar is hij nou zo leuk
![]() |
![]() |
|
Ik heb er gisteren een punt achter gezet, voor zover het officieel was.
Waarom kan ik d'r de tijd niet geven als ik 't wel wil? Ik wil d'r alle tijd geven die ze nodig heeft om over dingen uit d'r verleden heen te komen. Maar in de praktijk lukt het me gewoon niet! Ik ben stapelgek op d'r, dan ik wil leuke dingen met d'r doen, maar zoals het nu gaat jaag ik d'r alleen maar op de kast en de hoek in. Dat verdient ze niet. Ze is ook gek op mij en zij heeft er het volste vertrouwen in dat het wel goed gaat komen met haar gevoelens. Als ze dat zo zeker weet, waarom heeft ze dan verdomme tijd nodig?! Bah, ik trek het zo slecht dit! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
@ Uuf, sterkte joh. Klinkt best heftig en verwarrend.
OT: vandaag voel ik me gelukkig weer beter, morgen dapper naar stage. Komt goed ![]()
|
Whoej, we hebben ervaren hoe fijn het is om héél veel echt alleen samen te zijn, en overdag gewoon leuke dingen te doen en dan 's avonds uit te rusten en tegen elkaar aan te hangen. Ik vind het zo bijzonder dat het nog steeds zo goed gaat, ik dacht dat het wel een keer zou gaan vervelen ofzo
![]() ![]()
|
![]() |
Of ik lees overal steeds overheen, of ik volg het allemaal niet. Maar @ secret agent, waarom?
@ STP: kut, sterkte ermee OT: Ben blij! Gister moest ie spelen in een klein cafeetje en ik ging kijken met beste vriendin. Weet zij eindelijk ook eens wie hij is. En volgens mij kunnen ze elkaar goed uitstaan ![]() En volgens mij trekt de bindingsangst wat weg. Hij kan me moeilijk de bevestiging geven die ik nodig heb, maar vanmorgen zei hij ineens: Ik vind je lief. Morgen wil ik met je trouwen <3 |
![]() |
|
SA: Hoezo dat ineens? Gaat het wel goed?
ot; Ik vind het allemaal zo raar. ![]() Met vriendje alles gelukkig nog steeds goed. Ben blij dat hij mee wil, woensdag want mams is daar nog niet toe in staat. En dan dit weekend weer lekker met vriendje, dinnie en haar vriendje lekker PrisonBreak kijken. Zo gaaf hoe leuk dat is! Waarschijnlijk ook vast plannen/overleggen over de vakantie. Heb er zin in. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niks ernstigs aan de hand hoor
![]() Ik vertrek morgenvroeg naar Bosnie en kom zaterdagavond pas terug. Aangezien bellen en smsen belachelijk duur is, hebben we geen contact. Ik sms als ik daar aan kom en hoe laat ik ongeveer terug ben, meer niet. Maar ik ben dus wel benieuwd hoe dat gaat lopen, aangezien we anders vaak wel drie keer op een dag bellen. |
![]() |
|
hij is terug van zn weekje skivakantie, en begint nu te realizeren dat hij mij ook heel erg mist en voelt zich er superkut door. ergens vind ik dit heel fijn, want ja 'gedeelde smart is halve smart' enzo.
![]()
||
Citaat:
![]() helaas eindhoven, maar goed het samenwonen op zich vind ik al zooo leuk dat het me niet eens zoveel uitmaakt wáár, al was het in een hutje op de hei ![]() en voorlopig is het prima natuurlijk, ivm school en werk en daarna zien we wel weer verder. maar we zijn dus gisteren naar de ikea geweest en een hele boodschappenlijst opgeschreven van leuke spulletjes ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gebroken.. Abzg | 4 | 17-02-2009 09:41 |