Is al afgelopen. Ik heb het weer gemist, donderdagavond is zo'n raar tijdstip. ;x [/smoesje]
29-01-2009, 20:26
Verwijderd
Ik heb ook geen tv!
@dropje, missy's laatste post in het vorige topic!
29-01-2009, 20:26
Verwijderd
Spoiler
Citaat:
Counselling is dé manier van eigentijdse hulpverlening. Een counsellor verschaft raad bij vooral sociaal-emotionele problemen, maar wel op een puur begeleidende manier. De counsellor biedt u geen kant en klare oplossingen aan maar laat u zelf de oplossing aandragen. Dat is het centrale idee achter counselling: mensen zelf naar een geschikte oplossing voor hun problemen laten zoeken. Op die manier leert u (samen) namelijk een strategie ontwikkelen, om ook in de toekomst problemen zelf, of samen op te lossen.
Deskundige vertrouwenspersoon
Relaties zijn ingewikkeld. Soms zijn er afspraken gemaakt tussen de participanten, bijvoorbeeld tussen een werkgever en werknemer. Er kunnen dan uiteraard nog genoeg conflicten ontstaan, maar een aantal regels zijn vastgelegd. Bij andere relaties is echter niets vastgelegd in regels, bijvoorbeeld bij de relatie tussen moeder en dochter. Relaties beginnen en relaties eindigen, en daartussenin wordt vaak een hoop werk verzet om de relatie in stand te houden, ongeacht de vraag of het nou emotionele, maatschappelijke, intieme, zakelijke, financiële, medische of psychologische relaties betreft. De relatiecounsellor kan hierbij als deskundige vertrouwenspersoon helpen. Maar de relatiecounsellor helpt ook mensen die op wat voor manier dan ook buiten een relatie vallen.
Kijk, alle soorten relaties emotionele, maatschappelijke, intieme, xakelijke, financiele, medische of psychologische relaties!!!
29-01-2009, 20:27
Verwijderd
Ik lees je eerste woord en ik moet gelijk denken aan die maffe, bekakte counselors bij afkicken. ;x
29-01-2009, 20:28
Verwijderd
Gimme back my bullets (8)
29-01-2009, 20:33
Verwijderd
Darkie, je hebt geen foto's. Lafaard.
29-01-2009, 20:34
Verwijderd
hahahaha jaeger jij wel?
Hoe heet je ook al weer? (pm?)
OT: ik heb de mensen van de relatiecounsellors website een mail gestuurd, wat voor opleidingen en werk ervaringen nodig/pre's zijn om als relatiecounsellor aan het werk te kunnen gaan.
29-01-2009, 20:35
Verwijderd
Dat lijkt me heeeeeeeeeelemaal niks. De hele dag whineverhalen aanhoren van mensen. ;x
29-01-2009, 20:36
Verwijderd
Dat is wel iets dat Kunst zou kunnen, dat is zo'n positivo.
Ja, of als je doorhebt dat je niet meer samen kan zijn, dan doe je het gewoon niet.
als je nou wel samen verder kunt en wilt maar er toch dingen te verbeteren zijn die je zelf moeilijk kunt zien omdat je IN de relatie zit en dus niet objectief er naar kunt kijken
Het is waarschijnlijk wel wat meer dan ruzie maken, als je relatietherapie nodig hebt.
Het gaat even over het feit dat kazet zegt dat als je van elkaar houdt er geen probleem is. Volgens mij klopt dit echt niet altijd.
Ik vind ook dat relatietherapie meer dan gewoon ruzie maken is. Maar relatietherapie vind ik ook iets als je bijvoorbeeld al een tijdje getrouwd bent en het werkt niet allemaal meer zo. Als het mensen toch helpt, wat hebje er dan op tegen?
29-01-2009, 20:54
Verwijderd
Lieve jaeger, wat is er voor nodig om jou zo ver te krijgen dat je er voor gaat zorgen dat jouw facebook klikbaar wordt?