Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2009, 11:19
Laisve
Laisve is offline
/babytehuur
Oud 17-02-2009, 11:23
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
jej! lidworden bij de bieb kost maar acht euro als je nog onder de twintig bent Alleen dan moet je wel leengeld betalen.
Oud 17-02-2009, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Oh hij is lekker... ooh Mijn studieadviseuse is een vies vadsig wief, dus jij hebt mazzel
Haha nou
Citaat:
Mijn studieadviseur is een ouwe vent.
Giev plz
Citaat:
Mijn moeder was vroeger een slut en had seks achterop scooters.
wut
Citaat:
haha

wat moet je met een studieadviseur? gaan jullie allemaal van studie veranderen ofzo? (of is een studieadviseur niet iets decaanachtigs?)
Ik moest kijken of ik mijn vorige studie als minor kon gebruiken maar daarover moeten ze zeiken en dan zou ik terug moeten naar maastricht vakken volgen om het af te maken enzo blabla en dat komt vast neer op bij mijn ouders wonen 2 maanden lang en dan ga ik dood want ik ging al dood van 2 weken kerstvakantie.
En over het volgen van 3 vakken tegelijk.
Oud 17-02-2009, 11:24
Tink*
Tink* is offline
Dan moet je in vakanties ook niet teruggaan naar je ouders. Ik was er in de zomervakantie een week, nou dat heb ik ook geweten. En met Kerst vond ik het ook al gruwelijk irritant.
Oud 17-02-2009, 11:26
Verwijderd
Nouja zij gaan ervanuit dat ik bij hen ben, tenzij ik niet anders kan zeg maar. Als ik op mijn kamer blijf is het zo van jaaa ik heb dingen afgesproken (hebi kdan ook wel, maari k wil ook gewoon rust ozfo).
Oud 17-02-2009, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Ik moest kijken of ik mijn vorige studie als minor kon gebruiken maar daarover moeten ze zeiken en dan zou ik terug moeten naar maastricht vakken volgen om het af te maken enzo blabla en dat komt vast neer op bij mijn ouders wonen 2 maanden lang en dan ga ik dood want ik ging al dood van 2 weken kerstvakantie.
En over het volgen van 3 vakken tegelijk.
dat overleef je wel en je kunt ook in de buurt een tijdelijke woning zoeken!
Oud 17-02-2009, 11:27
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hihi, thuis is ook de saaiste plek op aarde, vooral omdat het je thuis niet meer echt is, mijn thuis is nu gewoon mijn kamer.
Tink*
Tink* is offline
Maar je kan toch ook gewoon zeggen dat je er geen trek in hebt om een week daar te zitten?
Verwijderd
Citaat:
hihi, thuis is ook de saaiste plek op aarde, vooral omdat het je thuis niet meer echt is, mijn thuis is nu gewoon mijn kamer.
leg dat mn moeder maar uit
Oud 17-02-2009, 11:28
Verwijderd
Citaat:
dat overleef je wel en je kunt ook in de buurt een tijdelijke woning zoeken!
Meh het zal sowieso heel moeilijk gaan die minor rond te krijgen.
Citaat:
Maar je kan toch ook gewoon zeggen dat je er geen trek in hebt om een week daar te zitten?
Ze vinden nu al dat ik er 'nooit' ben of als ik er dan ben dat ik teveel dingen afspreek, slaap of in bad zit.
Oud 17-02-2009, 11:29
Laisve
Laisve is offline
Haha in bad zitten, herkenbaar
Oud 17-02-2009, 11:30
Tink*
Tink* is offline
Dan hebben ze toch gewoon dikke pech. Ze moeten maar accepteren dat je andere dingen wil doen dan thuis op de bank zitten.
Oud 17-02-2009, 11:30
Verwijderd
Mijn record is 3,5 uur maar daarvan had ik er twee ofzo geslapen. En het is echt afschuwelijk wakker te worden in een koud bad enzo, ben ej door en door koud.
Oud 17-02-2009, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Dan hebben ze toch gewoon dikke pech. Ze moeten maar accepteren dat je andere dingen wil doen dan thuis op de bank zitten.
jesj. misschien moet ik het vriend-argument eens gaan inzetten
Laisve
Laisve is offline
Wow jij slaapt in bad ?
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hebben jullie geen oudere broers?

dat was bij mij wel makkelijk. zij begonnen met elk weekend naar huis, en na een tijdje om de week naar huis, en na weer een tijdje één keer in de maand. Ik ben na een maand al over gegaan naar één keer in de maand maar misschien dat mijn ouders dat ook niet relekst hadden gevonden als ik de eerste was geweest.

maar in mijn dorp is ook niks te doen dus het enige wat ik bij mijn ouders kan doen is op de bank hangen.
Oud 17-02-2009, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Wow jij slaapt in bad ?
Nee per ongeluk, dat is echt neit fijn zeg ik net
Oud 17-02-2009, 11:32
Verwijderd
Ik heb een oudere broer, maar die kwam zelden thuis. Ik ook overigens, nu ik het huis uit ben. Dat bepaal ik toch zelf wel? Ik zou mijn moeder uitlachen als ze een bepaalde regelmaat voor zou stellen waarmee ik langs zou komen.
Oud 17-02-2009, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Ze vinden nu al dat ik er 'nooit' ben of als ik er dan ben dat ik teveel dingen afspreek, slaap of in bad zit.
ja mijn ouders ook. Terwijl ik nu een maandje thuis woon!!!!!! :zucht:

Citaat:
hebben jullie geen oudere broers?

dat was bij mij wel makkelijk. zij begonnen met elk weekend naar huis, en na een tijdje om de week naar huis, en na weer een tijdje één keer in de maand. Ik ben na een maand al over gegaan naar één keer in de maand maar misschien dat mijn ouders dat ook niet relekst hadden gevonden als ik de eerste was geweest.

maar in mijn dorp is ook niks te doen dus het enige wat ik bij mijn ouders kan doen is op de bank hangen.
Mijn broer kwam elke dag voor werk zijn fiets hier zetten en na werk zijn fiets ophalen en dan bleef die vaak werken!
ELKE DAG!!
Oud 17-02-2009, 11:33
Tink*
Tink* is offline
Bij mij is ook niets te doen en ik ben de oudste. Maar mijn moeder vindt het wel jammer dat ik zo weinig thuiskom, maar dat is dan maar jammer voor haar want ik heb hier ook gewoon dingen in het weekend. En wat moet ik elk weekend thuis.
Oud 17-02-2009, 11:34
Verwijderd
Mijn oudere broer kwam elk weekend thuis voor zijn hobbies En mijn zussen woonden heel dichtbij en kwamen ook regelmatig.
Oud 17-02-2009, 11:34
Verwijderd
Ik heb ook besloten het bij een max. maand te houden
Oud 17-02-2009, 11:36
Verwijderd
Je woont er nu toch al een maand of niet

Ze snappen gewoon niet dat ik niet van 12-8 slapen houd. En ze snappen niet dat ik 's ochtends niks wil eten en dan juist 's avonds wel en dan ja. Enzo. Ze snappen me sowieso niet.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Nee per ongeluk, dat is echt neit fijn zeg ik net
Nee oh want ik dacht dat dat vast gevaarlijk is voor dingen nja, kans op een ongemerkte heftige verdrinkingsdood?
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hm, mijn ouders vinden het volgens mij heel gezellig als we met zn allen thuiskomen. Dus vaak spreken we met alle broers en zussen af dat we een dagje thuis zijn, en dan is het gewoon zo gezellig dat ze het minder erg vinden als we verder niet thuis komen.
Verwijderd
hahahaha
nee joh nog geen week, ik zit nu op de 6e dag, dan tel ik de eerste dag waar op ik eigenlijk een half uur voor 12'en thuis was, mee!
Oud 17-02-2009, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Nee oh want ik dacht dat dat vast gevaarlijk is voor dingen nja, kans op een ongemerkte heftige verdrinkingsdood?
Nee joh dat slik je toch door.
Citaat:
hahahaha
nee joh nog geen week, ik zit nu op de 6e dag, dan tel ik de eerste dag waar op ik eigenlijk een half uur voor 12'en thuis was, mee!
Oh!
Oud 17-02-2009, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Nee joh dat slik je toch door.

Oh!
gekkke lisaaaah!
Oud 17-02-2009, 11:39
Verwijderd
God, ik zou er niet aan moeten denken weer thuis te gaan wonen. Ik vind één hele dag met de familie al vermoeiend.
Verwijderd
Ik moet over een half uur naar college Maar ik moet ook nog lunsj halen
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
maar waarom ben je thuis kunst? voor de 'leuk' of doe je nuttige dingen daar?
Verwijderd
Stuck in reverse.
Oud 17-02-2009, 11:41
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
is het normaal dat je halve klas stopt met zn studie?
Oud 17-02-2009, 11:42
Verwijderd
Ja natuurlijk.
Oud 17-02-2009, 11:42
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
is het normaal dat je halve klas stopt met zn studie?
hangt van de studie af`
Oud 17-02-2009, 11:43
Laisve
Laisve is offline
Rechten hihi ik houd mijn mond.
Laisve
Laisve is offline
Mannen die hihi posten
Verwijderd
Citaat:
Rechten hihi ik houd mijn mond.
hihi
Oud 17-02-2009, 11:44
Verwijderd
Ha, Astro TV.
Verwijderd
Citaat:
maar waarom ben je thuis kunst? voor de 'leuk' of doe je nuttige dingen daar?
ik ben net verhuisd en werk nu in de buurt van mn ouders. Wilde eigenlijk even wachten met een kamer zoeken hier, want ik betaal nog huur voor mn oude kamer. Maar ik word nu al gek Dus dan maar dubbel huur betalen.
Verwijderd
oeh jaeger hou je ons wel op de hoogte van de astro tv?
Oud 17-02-2009, 11:46
Verwijderd
Ene Charlotte mag niet te hoog van de toren blazen maar heeft wel recht van spreken.
Oud 17-02-2009, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ene Charlotte mag niet te hoog van de toren blazen maar heeft wel recht van spreken.
Oud 17-02-2009, 11:47
Verwijderd
Ha, nu is er een Hanneke.
Oud 17-02-2009, 11:48
Verwijderd
Charlotte en Hanneke bellen gewoon constant naar astrotv.
Oud 17-02-2009, 11:48
Verwijderd
Hanneke moet duidelijkheid verschaffen. Ze brengt ordelijkheid in het leven van andere mensen en dat allemaal op eigen kracht. Daar heeft zij lof voor gekregen.
Oud 17-02-2009, 11:50
Verwijderd
Zo Zo!

Het is hier trouwens koud en een troepje. Hoe moet ik nou overleven als ik geeneens een kast heb
Tink*
Tink* is offline
Zeg Laissie, bevalt dat nou zo met de martinitoren binnen gehoorafstand?
Laisve
Laisve is offline
Ik kreeg vandaag een kaart in de handen gedrukt met daarop 'bidden helpt'.

Nou mooi niet.
Verwijderd
Corinne koopt voor al dat gemopper en geblala helemaal niets.

Waarom belt ze dan in godsnaam naar Astro TV?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten