Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jij bent een echte assepoester: gevoelig, een beetje verlegen... wachtend op haar prins. Jij vindt je eigen leventje misschien een beetje saai maar droomt ervan om gered te worden. Als die goede fee nu maar wou langskomen! Durf eens wat vaker zelf initiatief te nemen maar hou nooit op met dromen! Jouw fantasie maakt de wereld een beetje mooier.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Onze teksten zijn ook tussen de twintig en de veertig/vijftig pagina's.
Voor het eerste tentamen heb ik 28 teksten plus nog een boek van 200 pagina's. En voor het tweede tentamen zijn er 18 teksten plus de collegestof. Maar die komt wel grotendeels overeen met de teksten. Denk ik. Ik weet het eigenlijk niet, want ik heb die colleges doorgebracht met het tekenen van vogels, varkens en mutanten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
for( unsigned i=0; i<grid.num_np(); ++i)
{ calculate_buffer_density(ave_dens,grid,neutr_dens,ion_dens,Te,Th); ion_dens.gamma[i]=ambipolar_diffusion_coefficient(neutr_dens[i],Te[i],Th[i]); //We build our energy source terms step by step... ion_dens.sc[i]=0.0; //adding the ionization source term. //ion_dens.sc[i]+=4.042e18; //for constant Qf ion_dens.sc[i]+=ion_dens[i]*neutr_dens[i]*ion_rate(Te[i]); //adding the recombination source term. ion_dens.sc[i]+=2.0*ion_dens[i]*ion_dens[i]*ion_dens[i]*recomb_rate(Te[i]); ion_dens.sp[i]=0.0; ion_dens.sp[i]+=-3.0*ion_dens[i]*ion_dens[i]*recomb_rate(Te[i]); } Jongens, waar zit de fout? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |