Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2009, 18:18
Martiño
Martiño is offline
Dankjulliewel. :hartje:
Oud 07-05-2009, 19:05
Verwijderd
Dat mijn ouders nu continu lopen te dreigen "Lennart, als je niet dit en dit en dit uit je hoofd weet mag je niet gaan hardlopen"

GODVERDOMME BLIJF VAN MIJN HOBBY AF JA.
Oud 07-05-2009, 19:24
Philosophy
Philosophy is offline
Gecondoleerd Martiño! Sterkte.
Oud 07-05-2009, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Dat mijn ouders nu continu lopen te dreigen "Lennart, als je niet dit en dit en dit uit je hoofd weet mag je niet gaan hardlopen"

GODVERDOMME BLIJF VAN MIJN HOBBY AF JA.
hardlopen is je hobby????
Oud 07-05-2009, 21:34
Verwijderd
Ja.
Oud 08-05-2009, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Dat mijn tante gisteren is overleden.
Sterkte.

OT:

http://www.dumpert.nl/mediabase/4928...el_werper.html

Een idioot bedreigt buschauffeur na ruzie over een stempeltje te weinig en gooit vervolgens een putdeksel door de voorruit van een bus. Wat heb ik toch een schijthekel aan dit soort waardeloos kutvolk.
Oud 08-05-2009, 04:57
Verwijderd
Gecondoleerd, ja, Martiño.

Ontopic;
Het meeneemtentamen dat ik nu aan het maken ben. Ik heb nog nooit zo'n naaitentamen gezien, jezus. We hadden slechts 4 colleges maar bij het vak horen pak 'm beet 40 teksten. De colleges sluiten nauwelijks aan bij wat er in de teksten behandeld wordt en er zijn er hooguit drie kort aangestipt door de docenten.
Vervolgens moet je bij het tentamen opeens hele diepe analyses maken, waarbij er van je verwacht wordt dat je zelf vrij lastige overkoepelende en historische verbanden legt, op de hoogte bent van de recente academische ontwikkelingen binnen een stuk of vier vakgebieden (die ontwikkelingen zijn verder uiteraard nooit behandeld en nooit aangehaald) en ook nog op magische wijze alles hebt onthouden wat er in de colleges behandeld is. Want er missen powerpointpresentaties op Blackboard en sommige vragen gaan over hele specifieke dingen die heel kort en terloops genoemd zijn. Natuurlijk maak ik aantekeningen en kijk ik de powerpointpresentaties na, maar dit is gewoon geen doen.

Het is ook een tentamen van 9 vragen, waarvan 3 essayvragen. Per vraag worden er gemiddeld twee/drie teksten aangehaald en je moet in totaal rond de 5000 woorden schrijven.

Ze pretendeerden bij dat vak mensen te leren over intermediaire en interdisciplinaire shite, maar uiteindelijk zijn alleen vrij voor de hand liggende dingen behandeld en gaan ze er om de een of andere reden van uit dat je alle ingewikkelde en vakspecifieke dingen zelf wel weet. Hallo, als ik al precies op de hoogte was van alle academische ongein bij andere vakgebieden dan had ik dat vak niet gekozen he. :')

Pff.
Oud 08-05-2009, 05:10
Verwijderd
De teksten gaan trouwens ook niet over de dingen die we op mysterieuze wijze wel horen te weten, voordat er een wijsneus komt met 'had je maar op tijd de teksten moeten lezen'. Want dat heb ik ook deels gedaan, maar de driekwart van de vragen gaat over andere dingen.
Oud 08-05-2009, 07:39
Verwijderd
Dat ik zo naar school moet en dat mijn klas een stelletje retards zijn en dan geen leuke retards. Dat ik tot 4 uur school heb.

Dat ik morgen 2 wiimotes te kort kom, omdat degene van wie ik ze zou lenen ziek is.
Oud 08-05-2009, 07:54
Missy
Missy is offline
Gecondoleerd, Martino.

Dat ik geen keuze kan maken.
Oud 08-05-2009, 11:44
Verwijderd
Dat het hostel waar ik morgen overnacht, geen balie en/of medewerkers heeft. We moeten dmv een of andere toegangscode binnenkomen en dat is het dan.

Edit: gecondoleerd Martino.
Oud 08-05-2009, 11:46
Philosophy
Philosophy is offline
Het weer.
Oud 08-05-2009, 12:15
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik nu een tussenuur heb en straks een pauze en dan weer les

En Martin: van harte gecondoleerd!
Oud 08-05-2009, 22:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Door al die vliegjes en zooi in de lucht heb ik na die fietstochtjes het idee dat mijn ogen vol zitten met vliegjes en mijn haar en mijn kleren enzovoort.
Oud 08-05-2009, 23:00
Calyx
Calyx is offline
Dat sonja bakker ongeveer 33 miljoen heeft ?!
Oud 09-05-2009, 02:10
Verwijderd
Pokerleed:

Ik heb 66 en call de big blind. Iemand raised het minimum. Ik call. De flop is 6 J 4.
Ik check, hij bet, ik call, turn een 9...
Ik check, hij bet, ik raise , hij callt, river nog een 9...
Ik bet de halve pot, hij raist allin, ik call met mijn fullhouse. Laat hij J9 zien (!!) en toen lag ik uit het toernooi. Misschien heb ik teveel geslowplayed, maar misschien had het ook niks uitgemaakt. Blah.
Oud 09-05-2009, 10:08
Verwijderd
In de categorie miepen vandaag:
Mijn oplader van mn telefoon ligt op mn kamer en de accu is leeg.
Oud 09-05-2009, 11:32
Verwijderd
dat ik weer down ben, alles eraan doe om niet down te zijn maar niks helpt, fucking geweldig!
Oud 09-05-2009, 11:33
Verwijderd
Dat ik nu een stom grijs scherm zie ipv een geel scherm..
Oud 09-05-2009, 11:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dat ik weer down ben, alles eraan doe om niet down te zijn maar niks helpt, fucking geweldig!
*chocola en thee en koekjes en blijheid geeft aan Panda*
Oud 09-05-2009, 11:37
Verwijderd
kokhalshoesten
Oud 10-05-2009, 18:56
Verwijderd
De beschikbare ruimte op mijn iPod is teruggelopen van 4GB naar 3.6GB, in ongeveer een jaar tijd.

Oud 10-05-2009, 19:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik nog zo'n 2 uur heb om mijn verslag af te maken. Ik ga het niet redden.
Oud 10-05-2009, 21:40
Cherry Springs
Dat ik nieuw ondergoed heb gekocht en nu prikt de beugel van mijn beha in mijn oksel. Leuk ontwerp, hema. Fabeltastisch.
Oud 10-05-2009, 21:42
Philosophy
Philosophy is offline
Dat ik te lui ben om mijn boeken terug te brengen naar de bieb en dat ze nu dus al een maand te laat zijn. Hoi boete.
Oud 10-05-2009, 23:22
Cherry Springs
Oh ja, dat ik vandaag pas om 12 uur wakker was en ik nu nog helemaal niet moe ben en morgen weer naar school moet.
Oud 11-05-2009, 09:31
Verwijderd
Buikpijn die terug is.
Oud 11-05-2009, 12:33
Neko*
Neko* is offline
Dat ik de laatste tijd zo moe ben.
Oud 11-05-2009, 13:05
Philosophy
Philosophy is offline
Dat ik maar 17 van de 32 punten had.
Oud 12-05-2009, 10:18
Verwijderd
Dat ik pas over 4 uur hoef te werken en daarom dus ook pas over 12 uur klaar ben en dus pas over 13 uur kan slapen weer.
Oud 14-05-2009, 19:32
Philosophy
Philosophy is offline
M'n stiefvader.
Oud 14-05-2009, 20:03
Neko*
Neko* is offline
Mijn hoofd.
Oud 14-05-2009, 20:04
Verwijderd
mijn longen
Oud 14-05-2009, 22:11
Alyssia
Alyssia is offline
Dat ik me vanochtend heb opgegeven als zaterdagloper bij TNT, en dat ik meteen die middag al 3x gebeld ben door de baas van de afdeling hier in de buurt, en dat ik het niet gemerkt heb omdat m'n telefoon in mn jaszak zat en ik die niet aan had natuurlijk. Voel me er een beetje lullig door ^^"
Morgen maar terugbellen.
Oud 14-05-2009, 22:24
Verwijderd
Dat verrotte kut-Firefox dat al mijn geheugen opslurpt waardoor mijn computer verslakt, en ook duurt het dan eeuwen om ctrl-alt-del te doen waar ik dat proces kan uitzetten
Oud 15-05-2009, 16:58
Calyx
Calyx is offline
Ik ben het helemaal zat dat ik geen chips, pizza, patat en normale pindakaas, kaas, ketchup enz mag. En ik hou altijd m'n mond erover, maar nu is het even genoeg en wil ik ook miepen en ook gewoon mee eten zonder vage smoes en gezeik.
Oud 15-05-2009, 17:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben het helemaal zat dat ik geen chips, pizza, patat en normale pindakaas, kaas, ketchup enz mag. En ik hou altijd m'n mond erover, maar nu is het even genoeg en wil ik ook miepen en ook gewoon mee eten zonder vage smoes en gezeik.
Ik heb hetzelfde. Ontzettend irritant om altijd rekening te moeten houden met wat je wel en niet kan eten . Ik wil ook wel weer eens lekker brood, en patat, en pizza en weet ik veel wat nog meer eten.

Waarom mag jij zoveel niet eten Calyx?
Oud 15-05-2009, 17:15
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Ik heb hetzelfde. Ontzettend irritant om altijd rekening te moeten houden met wat je wel en niet kan eten . Ik wil ook wel weer eens lekker brood, en patat, en pizza en weet ik veel wat nog meer eten.

Waarom mag jij zoveel niet eten Calyx?
Ik pm wel even
Oud 16-05-2009, 12:49
Verwijderd
Gister ging ik mijn tanden flossen en toen bleef er een piepklein draadje flosdraad zitten, dat voel ik nu de hele tijd zitten, het voelt een beetje 'magnetisch', heb al uren zitten pielen met tandenborstel en tandenstokers maar krijg het er niet uit ;x
Oud 16-05-2009, 13:50
Miekje*
Miekje* is offline
Dat heb ik ook weleens gehad, erg irri

Ik ben teringmoe, nog steeds na 13 uur slapen.
Oud 16-05-2009, 18:44
Philosophy
Philosophy is offline
Wederom mn stiefvader.
Ik snap er geen kut van dat het 5 jaar goed is gegaan en nu ineens gaat t zo klote.
Oud 17-05-2009, 12:18
Verwijderd
Dat ik mijn ouders iets moet vertellen en het al een half jaar voor me uitschuif en de deadline ligt op dinsdag maar als ik het dinsdag pas vertel gaan ze flippen! ;eek:
Oud 17-05-2009, 12:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is er aan de hand dan Kunst?
Oud 17-05-2009, 12:22
Verwijderd
Het is niet zo heel erg, maar het feit dat ik het al een half jaar niet vertel dat ik een vriendje heb. Maar woensdag gaan we een paar dagen weg samen en ik kan niet zo maar zeggen hoi ik heb een vriendje en we gaan morgen weg want ze kennen hem niet. Maar ik had het eerder moeten zeggen en dat heb ik niet gedaan omdat ik weet dat ze gaan zeuren want er is nooit iemand goed genoeg en zo zijn ze ook tegen mijn broer geweest elke keer dat mijn schoonzusje het huis uit was en daar heb ik geen zin in. Maar ik wil ook niet ze zich tegen mij gaan inhouden over hem want ik weet dat ze het toch wel met mijn broer, schoonzusje, oom, tante en vrienden gaan bespreken en dan heb ik liever dat ik ook weet wat ze zeggen.
Oud 17-05-2009, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ow wat dom dat ze zo doen zeg! Lijkt me echt heel irritant.. Vooral vervelend dat het zo ver gaat dat je liever niet tegen ze zegt dat je een vriend hebt. Dat zou natuurlijk gewoon moeten kunnen! Maar woon je nog thuis of woon je op kamers? Dan hebben ze er immers ook minder mee te maken dat je met hem weggaat. Mja je zal het toch een keer moeten vertellen inderdaad. Lastige situatie, succes!
Oud 17-05-2009, 12:28
Verwijderd
Jeetje. (maar ik deed hetzelfde hoor, alleen kwam er nooit een moment dat we samen weggingen of zo.) Succes.

OT: Dat de vogels al gaan fluiten als je net wilt gaan slapen. Ik moet er nog even aan wennen, die Zweedse zomer. Vrolijk is het wel, maar ook lastig.
Oud 17-05-2009, 12:30
Miekje*
Miekje* is offline
Succes, Charlotte!
Oud 17-05-2009, 12:32
Verwijderd
Ja en ik woon sinds een tijd ook weer thuis, dus het is nog lastiger. Ik kan er wel omheen praten maar eigenlijk ben ik dat zat en van hem moet ik het zeggen .
Oud 17-05-2009, 12:32
Miekje*
Miekje* is offline
Waarom weten je ouders het dan niet van je vriendje?
Oud 17-05-2009, 12:48
Verwijderd
Omdat ik het niet verteld heb!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten