Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: http://www.dumpert.nl/mediabase/4928...el_werper.html Een idioot bedreigt buschauffeur na ruzie over een stempeltje te weinig en gooit vervolgens een putdeksel door de voorruit van een bus. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat ik me vanochtend heb opgegeven als zaterdagloper bij TNT, en dat ik meteen die middag al 3x gebeld ben door de baas van de afdeling hier in de buurt, en dat ik het niet gemerkt heb omdat m'n telefoon in mn jaszak zat en ik die niet aan had natuurlijk. Voel me er een beetje lullig door ^^"
Morgen maar terugbellen. |
![]() |
|
Ik ben het helemaal zat dat ik geen chips, pizza, patat en normale pindakaas, kaas, ketchup enz mag. En ik hou altijd m'n mond erover, maar nu is het even genoeg en wil ik ook miepen en ook gewoon mee eten zonder vage smoes en gezeik.
||
Citaat:
![]() Waarom mag jij zoveel niet eten Calyx?
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het is niet zo heel erg, maar het feit dat ik het al een half jaar niet vertel dat ik een vriendje heb. Maar woensdag gaan we een paar dagen weg samen en ik kan niet zo maar zeggen hoi ik heb een vriendje en we gaan morgen weg want ze kennen hem niet. Maar ik had het eerder moeten zeggen en dat heb ik niet gedaan omdat ik weet dat ze gaan zeuren want er is nooit iemand goed genoeg en zo zijn ze ook tegen mijn broer geweest elke keer dat mijn schoonzusje het huis uit was en daar heb ik geen zin in. Maar ik wil ook niet ze zich tegen mij gaan inhouden over hem want ik weet dat ze het toch wel met mijn broer, schoonzusje, oom, tante en vrienden gaan bespreken en dan heb ik liever dat ik ook weet wat ze zeggen.
|
![]() |
|
Ow wat dom dat ze zo doen zeg! Lijkt me echt heel irritant.. Vooral vervelend dat het zo ver gaat dat je liever niet tegen ze zegt dat je een vriend hebt. Dat zou natuurlijk gewoon moeten kunnen! Maar woon je nog thuis of woon je op kamers? Dan hebben ze er immers ook minder mee te maken dat je met hem weggaat. Mja je zal het toch een keer moeten vertellen inderdaad. Lastige situatie, succes!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet Purgatori | 13 | 15-06-2007 23:40 | |
Liefde & Relatie |
Hem <--> beste vriendin! ....?? Hulp gevraagd! lieve | 6 | 11-08-2002 22:59 |