Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Lennart. zegt:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/...rdon_succesvol Willem zegt: goed gedrag moet niet overgewaardeert worden sterker nog wtf ik bedoel normaal gedrag hoeft niet beloond te worden oh nee weer fout gedrag naar behoren moet niet beloond worden Lennart. zegt: Er was kritiek dat die mensen waarschijnlijk allemaal nog jaaaren in de bijstand zouden zitten, dit blijkt niet te zijn. Willem zegt: oke dat is sowieso een bullschnitzel onderzoek Lennart. zegt: Want? Willem zegt: De Utrechtse cijfers zijn gunstiger dan die van de tegenstanders van het generaal pardon. Volgens voormalig VVD-Kamerlid Henk Kamp zou het generaal pardon Nederland 6 miljard euro kosten, omdat meer dan de helft van de pardonners de komende twintig jaar een beroep zou doen op de bijstand. Lennart. zegt: Ja, de overgrote meerderheid van de mensen voor wie het geldt woont in Utrecht. Willem zegt: ja maar hoe weet jij zeker dat utrecht dat goed heeft onderzocht blijf kritisch.. Lennart. zegt: ;x Hoe weet jij dat dat niet zo is? Willem zegt: omdat lennart dat logica is Lennart. zegt: En waarom zou een kwaliteitskrant cijfers gebruiken die niet waar zijn? Die kijkt dat echt wel na hoor, het is Fok! niet. Willem zegt: lutser Lennart. zegt: Willem zegt: als die krant zo zeker weet adt die cijfers kloppen dat hadden ze toch helemaal geen bron nodig? Godzakker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je kunt toch mensen uitnodigen bij jou thuis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja nou hallo iedereen die ik vanavond wilde spreken is in de stad. Nou jongens komen jullie hier zuipen, lijkt me gezellig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |