Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
duidelijker dan dit wordt het niet http://www.rtl.nl/components/actueel...t_goed_402.jpg
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh die zijn goed! Wattenschijfjes natuurlijk
![]() Ik zit al te kijken naar allemaal kleding ik neem geen rok mee denk ik, ik draag normaal ook nooit een rok... Ik denk echt steeds meer aan nuttige dingen.. Maar moet ik handoeken meenemen, neetoch!? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Spiegeltejs, zonnenbril, genoeg setjes ondergoed (dat je daar over na moet denken, ben ik nog steeds niet gewend). Beltegoed gekocht, zodat mn ouders niet gaan flippen, ze vinden het al niet leuk zo. Ohw en die ketting die hij gegeven heeft moet ook mee, of beter nog morgen om!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen verrassing, maar ik heb al mijn collega's moeten smeken om mijn dagen over te nemen! Ze wilden eerst niet du ik heb bij eentje het hele verhaal verteld over mnvriendje en mij en dat we nooit samen vrij zijn en bladiebla en toen von ze me zielig en nu gaat ze voor me werken terwijl ze eigenlijk niet zo goed kan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn opleiding. Maar ik betwijfel nog of ik slaag
![]() Is ook echt lief, moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga brengen tov mijn ouders en eigenlijk iedereen, want beetje moeilijke situatie enzo. Kan me voorstellen dat ze er niet zo heel blij mee zijn als ik met hem naar Parijs ga. ![]() |
![]() |
|
|