Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2009, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Hij gaat opeens met me om alsof ik 1 of andere scharrel ben, en aangezien ik hem wel als meer zag en hij mij blijkbaar niet heb ik er niet echt zin meer in.
Gelukkig is de lekkere jongen wel lief en zie ik hem deze week ergens, jammer dat ik hem niet echt leuk vind (hij is echt te serieus voor mij). Owja én, de seks jongen toevallig gezien dit weekend en de gevoelens aan beide kanten zijn duidelijk nog niet echt verdwenen, hij blijft gewoon leuk en sexy enzo, en volgens mij vindt ie dat ook van mij
Ik hou echt totaaaaaaaaaaaaaal niet meer bij wie nu wie is, maar je posts blijven leuk, lol
Advertentie
Oud 15-06-2009, 15:52
groovy
groovy is offline
Ja, het gaat wel goed tussen ons. Alleen vertrekt hij voor zijn werk over een paar dagen naar de andere kant van de wereld . Hem niet zien is wel mee te leven, maar ik ben zo bang dat er iets gebeurt ofzo. Dat ie crasht ofzo . Maarja, hij komt nog deze kant uit, om afscheid te nemen. Dan is er nog genoeg tijd voor emo gedoe . Is er nog iets wat goedkoper is aan de andere kant van de wereld dan hier ? Anders moet ik hem even inlichten . Want hij wilde al een Ipod of Uggs voor me meenemen, maar die wil ik eigenlijk niet..weet iemand nog iets anders ?
Oud 15-06-2009, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Kijk, dit is een mooi kunstje dat mannen graag gebruiken. Zeggen dat je er een hekel aan hebt en toch meegaan zodat de vriendin het meer op prijs stelt.
Kunstje?
Oud 15-06-2009, 17:47
sabrosa
sabrosa is offline
Niet alles wat mannen doen zijn kunstjes,,, hoop ik.
Oud 15-06-2009, 19:10
I C U
I C U is offline
Vriendlief is ziekjes, poor guy. Maar, hij heeft zich wel ingeschreven voor een opleiding. Godzijdank. Enneh, verder gaat allesch zo z'n gangetje.
Oud 15-06-2009, 19:11
Signy
Signy is offline
Citaat:
Zo, wat stuur je terug: You know you're an ASSHOLE, right?
Oud 15-06-2009, 19:39
Nienna*
Nienna* is offline
Aargh ik voel me er eigenlijk toch best slecht over dat dit zo is gelopen. Vind ik eindelijk iemand weer echt leuk, gebeurt er dit, beeeetje jammer Ik sta mezelf niet toe er verdrietig over te zijn aangezien ik hem nog niet zo lang ken, en je verwachtingen van iemand zorgen ervoor dat je teleurgesteld raakt dus eigen schuld enzo, maar dan nog WAAROM overkomt mij dit? Dit is voor het eerst in 2 jaar dat ik weer iemand leuk vind... En nu die zakelijke smsjes ofja vooral heel algemeen en ik sms gewoon niet terug, maar waarom niet? Ben ik boos? Ja een beetje, maar is dat op de situatie of op hem? En OOOMG ik wéét ook gewoon niet wat ik moet terugsmsen. Dus sms ik maar niks. Heeerlijk dit ik moet me concentreren op school, NU.
Maareh hij is zo leuk (was zo leuk?)
Oud 15-06-2009, 20:09
Verwijderd
ontopic: ik ben ontzettend aan het ronddaten/ sloeren.. beetje vaag, als ik in zo'n fase zit is aandacht van één meisje niet genoeg en ga ik heel hard op zoek naar aandacht...

over drie weken is het vast weer overgewaaid!
Oud 15-06-2009, 20:16
Kitten
Kitten is offline
Hebbes!Hebbes!Hebbes!Hebbes!
Oud 15-06-2009, 20:36
Myuki
Myuki is offline
@Nienna*: Wat is er gebeurd tussen jou en hem?
Oud 15-06-2009, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Niet alles wat mannen doen zijn kunstjes,,, hoop ik.
Precies

ot: Iemand attendeerde me erop dat ik allemaal normale dingen niet normaal vind. Dat hij een keer voor me kookt, en dat hij een keer ontbijt voor me maakt vind ik echt te gek, want dat ben ik niet gewend haha.
Oud 15-06-2009, 21:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
ontopic: ik ben ontzettend aan het ronddaten/ sloeren.. beetje vaag, als ik in zo'n fase zit is aandacht van één meisje niet genoeg en ga ik heel hard op zoek naar aandacht...

over drie weken is het vast weer overgewaaid!
Mag in jouw fase even lenen?
Oud 15-06-2009, 21:24
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Now I'm curious, heb je beet?
Ja Ik ben helemaal blij en stuiterig
Oud 16-06-2009, 01:00
Changshan
Changshan is offline
^ Sommige mensen zijn ontzettend onhandig met dat soort dingen, misschien moet je haar er nog op wijzen dat je boos bent ook. Blijft staan dat het een naaistreek is natuurlijk.
Oud 16-06-2009, 07:20
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Helemaal geen details? Doe mij een lol, I need to live vicariously through someone else now.
Het is een meisje dat ik al best een tijd leuk vind en ook het eerste meisje waar ik pre-relatie hevig verliefd op ben geworden. Ze heeft me ook heel erg gesteund toen ik net uit mijn vorige relatie kwam. Al met al is het een hele heftige periode voor mij geweest en ze heeft me daarin heel erg gesteund. Daarnaast hebben we sinds we elkaar echt kennen (+/- een jaar) al gewoon een goede klik gehad.

Toch is het niet allemaal over rozen gegaan. Vanuit haar was er namelijk erg twijfel hoe ze tegen een nieuwe relatie aan stond en wat dit voor haar zou betekenen, dus ze heeft de boot een tijd afgehouden. Dit heeft mij ook heel erg de tijd gegeven en gemotiveerd om door te gaan met mezelf te worstelen. We hebben elkaar tussendoor wel bijna dagelijks op MSN gesproken en elkaar een aantal keer gezien (maar altijd op groepsactiviteiten).

Afgelopen woensdag is ze toen blijven logeren, omdat ze hier moest zijn voor iets anders. We hebben toen tot diep in de nacht gepraat en samen zijn we er toen toch echt uit gekomen dat we elkaar heel leuk vonden en dat we de risico's van een relatie aan durfden. Daarom heb ik ook heel erg dat 'Hebbes!'-gevoel (zij ook). Nu zie ik d'r donderdag weer .
Oud 16-06-2009, 08:02
justhanna
justhanna is offline
Leuk Kitten!
Oud 16-06-2009, 09:02
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
@Nienna*: Wat is er gebeurd tussen jou en hem?
& @ Siorin:
Hij was helemaal gebroken na zijn laatste relatie en wil(de) eigenlijk geen (nieuwe) relatie.. hij wilde een tijd zónder relatie om dit goed te verwerken enzo. Maar toen kwam hij mij tegen en vonden we elkaar toch wel heel erg leuk... een (kort) tijdje ging dit goed, maar toen werd het hem ineens te serieus en zo, hij zei het gaat allemaal te snel, ik had niet verwacht zo snel iemand leuk te vinden, blabla. Ik had hier natuurlijk begrip voor, maar ik vond dat híj het zo serieus maakte want ik had heus niet zoveel intentie tot een relatie als hij dacht.. ik wilde het gewoon leuk&gezellig hebben en een beetje zoenen, omdat ik hem nou eenmaal leuk vond.. vlak nadat hij dit had gezegd, diezelfde nacht nog, ging alles eigenlijk gewoon prima maar sindsdien is ALLES veranderd. Als ik hem sms, mag ik blij zijn als ik iets terugkrijg en dan is het ook nog vrij algemeen. Nu heeft hij mij dit weekend voor het laatst gesmst en ik heb nog niets teruggesmst, want ik weet gewoon niet wat en weet ook niet of ik hier nog wel zin in heb.

@ Siorin: ik heb ook geen zin om hem te bellen want dan is alles helemaal ineens superserieus..
Oud 16-06-2009, 09:05
I C U
I C U is offline
@ Kitten: Nice Altijd leuk, dat soort dingen
@ Xentric: Dat is een flinke naaistreek... Ze had het ook gewoon eerlijk kunnen zeggen enzo. Verder wat Changshan zegt

OT: 't Arme ventje is een beetje ziekjes. Nog steeds. Mjah. Ga er vanavond langs, denk ik...
Oud 16-06-2009, 10:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat een magisch onweer vannacht
Oud 16-06-2009, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Wat een magisch onweer vannacht
Met wie luisterde je ernaar?

@Kitten: Klinkt goed, doe je snel!

OT: Jaaaaa het is zo leeuuuuk. En ik ben trots op mijn ex hihi, wat vast raar is, maar hij wordt zo'n goeie dokter
Oud 16-06-2009, 12:00
Verwijderd
ja kitten wat leuk voor je!
Oud 16-06-2009, 14:22
metallica
metallica is offline
Citaat:
Leuk Kitten!
Oud 16-06-2009, 15:33
Verwijderd
Gefeliciteerd Kitten Vette shit!

Kriebeltjes hier, rustig maar fijn <3
Oud 16-06-2009, 15:39
justhanna
justhanna is offline
Nog steeds blij met hem <3

Sociale contacten mogen eigenlijk wel wat meer.
Oud 16-06-2009, 16:15
indigo
indigo is offline
Lol@Kitten's "hebbes!" .

OT: tralaa oh we hebben het zo fijn. En we kunnen ook serieus praten hebben we gister bewezen .
Oud 16-06-2009, 16:19
Verwijderd
oooh overmorgen zie ik hem weer en daar heb ik ZO veel zin in dat ik er nerveus van word
Oud 16-06-2009, 18:19
Signy
Signy is offline
Citaat:
...Nu zie ik d'r donderdag weer .
Jeeej wat leuk! Nog voor nummer 100 heb je dus beet
Oud 16-06-2009, 19:07
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
@Nienna*: Misschien dan inderdaad een tijdje niets van je laten horen. Als hij het allemaal nog niet (zeker) weet, dan is dat misschien beter. Als-ie dan wel opeens contact opneemt, weet jij tenminste wel zeker dat-ie het echt wel.

OT:
Volgens mij is-ie eindelijk zo ver om met me te praten. Tenminste, ik zit nu 'invisible' op MSN en hij heeft me niet meer geblokkeerd, dus we gaan het zo eens even proberen. I want answers!
Nou ik heb hem gewoon net zo vaag terug gesmst als hij mij had gesmst. Gewoon algemeen over wat ik ga doen/heb gedaan en wat over zijn werk. Ik heb het eigenlijk gehad

@ jouw situatie: lijkt me erg verrot, jeetje zeg. Heeft -ie inmiddels al wat duidelijkheid gegeven? Ik snap dat je van hem houdt, maar ik vind dat hij het behoorlijk gemakkelijk heeft opgegeven, ook al zit hij in een moeilijke situatie.. zoals je zelf al eerder zei, zou je elkaar dan juist moeten/kunnen steunen!

OT: Nouuu het gaat wel weer. Ik denk nog wel wat aan hem maar niet meer zo obsessed en ik heb leuke huisgenoten en vrienden dus het komt gooooedd. En ik mag weer in dat programma, twee keer zelfs dus
En dit weekend komt ons kleine katje <3333
Oud 16-06-2009, 19:16
Verwijderd
Pffff, ergens blijf ik hopen dat 't nog mogelijk is, terwijl er meer dan honderd redenen zijn die dat tegenspreken. Vermoeiend.
Oud 16-06-2009, 19:19
Luna
Luna is offline
Citaat:
oooh overmorgen zie ik hem weer en daar heb ik ZO veel zin in dat ik er nerveus van word
haha wat fijn, have fun!

ot: vrijdag heb ik een tentamen en vrijdag de 26e is de deadline van mn scriptie dus over anderhalve week ben ik VRIJ! Helaas begint de maandag erna zijn stage die tot oktober duurt dus school staat ons een beetje in de weg,maar als we na volgend jaar allebei klaar zijn gaan we langgg op reis<33
Oud 16-06-2009, 19:30
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik hou echt totaaaaaaaaaaaaaal niet meer bij wie nu wie is, maar je posts blijven leuk, lol
haha nou dankje ofzo!

zondag een date met de lekkere jongen, en geeeen idee hoe het nou zit met de date jongen.. zou hem wel weer willen zien maar tja, we zien wel.
donderdag weer uit met beste vriendinnetje!!
Oud 16-06-2009, 20:28
Joehoedith
Joehoedith is offline
yay, hij is geslaagd en de clash of the parents bleek niet echt een clash te zijn en zijn gezellig uit eten geweest ter viering van zijn slagen
Oud 16-06-2009, 20:46
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Het is ook zo moeilijk bij te houden. Je hebt een date jongen, een lekkere jongen, een sex jongen, en nog eentje toch? Haha, hoe krijg je het voor elkaar.

In ieder geval neem je het er goed van!
haha nouja nog 1 die ik gewoon heel erg sexy vind en beetje mee gesmst heb, maar die is niet echt in the picture verder. nou dan zijn het er maar 3, best bij te houden toch
Oud 16-06-2009, 21:14
Verwijderd
Kun je ze geen nepnamen geven, dan is het beter te volgen ST*R
Oud 16-06-2009, 21:53
ST*R
ST*R is offline
@ Freyja: haha dat hebben ze ook, sex/lekkere en date jongen!
en ja soms (nouja vaak) is het wel verwarrend hoor, maar ik vind het wel prima zo. lijkt me maar saai om alleen voor 1 persoon gevoelens te hebben
Oud 16-06-2009, 22:00
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
@ Freyja: haha dat hebben ze ook, sex/lekkere en date jongen!
en ja soms (nouja vaak) is het wel verwarrend hoor, maar ik vind het wel prima zo. lijkt me maar saai om alleen voor 1 persoon gevoelens te hebben
Kan je ze niet nummers geven en een index bij je posts voegen?

OT: Ze was na mijn D&D sessie (22:30) nog online. Helemaal niet verwacht, maar het is wel fijn om d'r even welterusten te wensen . En ik ben echt blij dat iedereen heel positief reageert, ook hier IRL.
Oud 16-06-2009, 22:52
Verwijderd
ik begrijp je wel hoor star
Oud 17-06-2009, 08:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Kan je ze niet nummers geven en een index bij je posts voegen?

OT: Ze was na mijn D&D sessie (22:30) nog online. Helemaal niet verwacht, maar het is wel fijn om d'r even welterusten te wensen . En ik ben echt blij dat iedereen heel positief reageert, ook hier IRL.
Dat zou wat zijn, als iedereen hier zou zeggen: Kitten, hoezo heb jij iemand zover weten te krijgen dat ze het met je aandurft, kom nou, dat verdien jij toch niet? Nee, ik vind het juist ook leuk voor je en ik wens je veel succes, die beginperiodes kunnen zo heftig en gek (maar leuk!) zijn!

OT: We zien elkaar deze week bijster weinig en als we elkaar zie, dan ben ik zo moe dat mijn hersenen mijn spraakcentrum al hebben uitgeschakeld, stom is dat
Oud 17-06-2009, 09:35
tuttebel
tuttebel is offline
nog 2 weken
Oud 17-06-2009, 09:40
Tink*
Tink* is offline
Ik snap niet dat zo'n vreselijk gevoel überhaupt kan bestaan.
Oud 17-06-2009, 10:05
Verwijderd
Hm op vriendjesgebied is er niks. Op vriendinnengebied ook niet super, nou ja ik heb ze wel maar niet waar ik op kamers zit en nou ja in september maar wat aan veranderen maar nu is het gewoon lastig, want ik weet gewoon niet met wie ik wat kan gaan doen.
Dus vanavond ga ik samen met een fles wijn op de bank maar vieren dat mn tentamens voorbij zijn
Oud 17-06-2009, 10:27
I C U
I C U is offline
Dus... Zo presentatie geven, gaat vast goedkomen!

Vanavond niet zoals altijd bij 't vriendje slapen, ik kan geen griep gebruiken zo voor m'n tentamens enzo. Wordt een te druk weekje, komende week, om ziek te zijn. Al ga ik 'm wel zien

Plus: Ze verwachten op m'n werk vet veel van me
Oud 17-06-2009, 10:33
Verwijderd
Zo goed! Nog even een paar weken keihard werken, scriptie schrijven en naar ons nieuwe super-huisje verhuizen en dan lekker vakantie vieren. Samen op de motor door Frankrijk, tentje mee.

Twee jaar verder nog steeds zo ongelooflijk. "Ahhhhh, we zien wel. Het is leuk zolang het leuk is" is nog steeds het motto, maar is IS nog steeds zo leuk! <3

Fcuk statistieken!
Oud 17-06-2009, 11:18
wup
wup is offline
Wtf, ik ben 3 dagen weg en Kitten heeft ineens beet?
Oud 17-06-2009, 11:54
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Wtf, ik ben 3 dagen weg en Kitten heeft ineens beet?
Ik heb heel veel dingen die er gebeurd zijn niet hier gepost.
Oud 17-06-2009, 15:52
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Hij onthoudt ons nog steeds alle juicy details.
Ja. Ik snap wel dat je nieuwsgierig bent, maar ik denk toch dat er ook dingen zijn die ik voor mezelf hou. Het is een hele mooie soap als je het hele verhaal kent hoor, misschien vertel ik dat later nog wel een keer.
Oud 17-06-2009, 18:46
Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje Hij weet precies wat ik nodig heb. En hij accepteert mijn rare ongesteldheidsbuien en gestuiter, zonder te zeiken. Mm. <3
Oud 17-06-2009, 19:31
metallica
metallica is offline
Citaat:
Mijn vriendje Hij weet precies wat ik nodig heb. En hij accepteert mijn rare ongesteldheidsbuien en gestuiter, zonder te zeiken. Mm. <3
Haha Die van mij merkt ook altijd wanneer het weer zover is
Oud 17-06-2009, 19:43
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Haha Die van mij merkt ook altijd wanneer het weer zover is
Deed de mijne dat ook maar, ik moet hem er elke maand weer aan herinneren
Oud 17-06-2009, 21:28
Rob
Rob is offline
Citaat:
yay, hij is geslaagd en de clash of the parents bleek niet echt een clash te zijn en zijn gezellig uit eten geweest ter viering van zijn slagen
Nu nog het huis in en dan klaar! Nog eventjes.

Regels voor berichten