Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, het gaat wel goed tussen ons. Alleen vertrekt hij voor zijn werk over een paar dagen naar de andere kant van de wereld
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Aargh ik voel me er eigenlijk toch best slecht over dat dit zo is gelopen. Vind ik eindelijk iemand weer echt leuk, gebeurt er dit, beeeetje jammer
![]() ![]() ![]() Maareh hij is zo leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Iemand attendeerde me erop dat ik allemaal normale dingen niet normaal vind. Dat hij een keer voor me kookt, en dat hij een keer ontbijt voor me maakt vind ik echt te gek, want dat ben ik niet gewend haha. |
![]() |
||
Citaat:
Toch is het niet allemaal over rozen gegaan. Vanuit haar was er namelijk erg twijfel hoe ze tegen een nieuwe relatie aan stond en wat dit voor haar zou betekenen, dus ze heeft de boot een tijd afgehouden. Dit heeft mij ook heel erg de tijd gegeven en gemotiveerd om door te gaan met mezelf te worstelen. We hebben elkaar tussendoor wel bijna dagelijks op MSN gesproken en elkaar een aantal keer gezien (maar altijd op groepsactiviteiten). Afgelopen woensdag is ze toen blijven logeren, omdat ze hier moest zijn voor iets anders. We hebben toen tot diep in de nacht gepraat en samen zijn we er toen toch echt uit gekomen dat we elkaar heel leuk vonden en dat we de risico's van een relatie aan durfden. Daarom heb ik ook heel erg dat 'Hebbes!'-gevoel (zij ook). Nu zie ik d'r donderdag weer ![]()
||
Citaat:
Hij was helemaal gebroken na zijn laatste relatie en wil(de) eigenlijk geen (nieuwe) relatie.. hij wilde een tijd zónder relatie om dit goed te verwerken enzo. Maar toen kwam hij mij tegen en vonden we elkaar toch wel heel erg leuk... een (kort) tijdje ging dit goed, maar toen werd het hem ineens te serieus en zo, hij zei het gaat allemaal te snel, ik had niet verwacht zo snel iemand leuk te vinden, blabla. Ik had hier natuurlijk begrip voor, maar ik vond dat híj het zo serieus maakte want ik had heus niet zoveel intentie tot een relatie als hij dacht.. ik wilde het gewoon leuk&gezellig hebben en een beetje zoenen, omdat ik hem nou eenmaal leuk vond.. vlak nadat hij dit had gezegd, diezelfde nacht nog, ging alles eigenlijk gewoon prima maar sindsdien is ALLES veranderd. Als ik hem sms, mag ik blij zijn als ik iets terugkrijg en dan is het ook nog vrij algemeen. Nu heeft hij mij dit weekend voor het laatst gesmst en ik heb nog niets teruggesmst, want ik weet gewoon niet wat en weet ook niet of ik hier nog wel zin in heb. @ Siorin: ik heb ook geen zin om hem te bellen want dan is alles helemaal ineens superserieus.. |
![]() |
|
@ Kitten: Nice
![]() ![]() @ Xentric: Dat is een flinke naaistreek... Ze had het ook gewoon eerlijk kunnen zeggen enzo. Verder wat Changshan zegt ![]() OT: 't Arme ventje is een beetje ziekjes. Nog steeds. Mjah. Ga er vanavond langs, denk ik...
||
Citaat:
![]() @ jouw situatie: lijkt me erg verrot, jeetje zeg. Heeft -ie inmiddels al wat duidelijkheid gegeven? Ik snap dat je van hem houdt, maar ik vind dat hij het behoorlijk gemakkelijk heeft opgegeven, ook al zit hij in een moeilijke situatie.. zoals je zelf al eerder zei, zou je elkaar dan juist moeten/kunnen steunen! OT: Nouuu het gaat wel weer. Ik denk nog wel wat aan hem maar niet meer zo obsessed en ik heb leuke huisgenoten en vrienden dus het komt gooooedd. En ik mag weer in dat programma, twee keer zelfs dus ![]() En dit weekend komt ons kleine katje <3333 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: vrijdag heb ik een tentamen en vrijdag de 26e is de deadline van mn scriptie dus over anderhalve week ben ik VRIJ! Helaas begint de maandag erna zijn stage die tot oktober duurt dus school staat ons een beetje in de weg,maar als we na volgend jaar allebei klaar zijn gaan we langgg op reis<33 ![]()
||
Citaat:
zondag een date met de lekkere jongen, en geeeen idee hoe het nou zit met de date jongen.. zou hem wel weer willen zien maar tja, we zien wel. donderdag weer uit met beste vriendinnetje!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ze was na mijn D&D sessie (22:30) nog online. Helemaal niet verwacht, maar het is wel fijn om d'r even welterusten te wensen ![]()
||
Citaat:
![]() OT: We zien elkaar deze week bijster weinig en als we elkaar zie, dan ben ik zo moe dat mijn hersenen mijn spraakcentrum al hebben uitgeschakeld, stom is dat ![]()
|
Verwijderd
|
Hm op vriendjesgebied is er niks. Op vriendinnengebied ook niet super, nou ja ik heb ze wel maar niet waar ik op kamers zit
![]() Dus vanavond ga ik samen met een fles wijn op de bank maar vieren dat mn tentamens voorbij zijn ![]() |
![]() |
|
Dus... Zo presentatie geven, gaat vast goedkomen!
Vanavond niet zoals altijd bij 't vriendje slapen, ik kan geen griep gebruiken zo voor m'n tentamens enzo. Wordt een te druk weekje, komende week, om ziek te zijn. Al ga ik 'm wel zien ![]() Plus: Ze verwachten op m'n werk vet veel van me ![]()
|
Verwijderd
|
Zo goed! Nog even een paar weken keihard werken, scriptie schrijven en naar ons nieuwe super-huisje verhuizen en dan lekker vakantie vieren. Samen op de motor door Frankrijk, tentje mee.
Twee jaar verder nog steeds zo ongelooflijk. "Ahhhhh, we zien wel. Het is leuk zolang het leuk is" is nog steeds het motto, maar is IS nog steeds zo leuk! <3 Fcuk statistieken! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|