Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2009, 21:09
Philosophy
Philosophy is offline
Mijn tweelingbroertje heette Quinten.
Oud 14-07-2009, 21:09
Verwijderd
Citaat:
In 2008, het kan toch zijn dat Barabas het over een leeftijdsgenoot heeft.

ik deed de aanname dat daarvoor ook niemand zo genoemd is... Of is dat erg naïef?
Oud 14-07-2009, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Nohhh zomaar weet jij Jaegers naam.
Ja eh ik was benieuwd of die naam vaker voorkwam
Verwijderd
Citaat:
Nou, er is niemand die zo heet. Dus het kan niet dat je iemand kent die zo heet.
Nee, dat snap ik. Maar in feite kun je de meest debiele naam verzinnen en dan is dan niet zo'n heel groot probleem, lijkt me. Zie jouw voorbeelden. Maar dan heeft het ook weinig nut om te zeggen dat Maaikel ook 'kan', omdat dat dan vrij duidelijk is. Dus ik vraag me af of je dat werkelijk bedoelde, maar /care.

Citaat:
Hoe heet jij dan in t eggie laisve?
hihi dat weet ik
Philosophy
Philosophy is offline
PM me Bas
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Nee, dat snap ik. Maar in feite kun je de meest debiele naam verzinnen en dan is dan niet zo'n heel groot probleem, lijkt me. Zie jouw voorbeelden. Maar dan heeft het ook weinig nut om te zeggen dat Maaikel ook 'kan', omdat dat dan vrij duidelijk is. Dus ik vraag me af of je dat werkelijk bedoelde, maar /care.

hihi dat weet ik
Haha nee hoor, dat was gewoon een naam die ik verzon Maar 1 weet mijn echte naam
Oud 14-07-2009, 21:11
Verwijderd
Nouja. Bij Caitlin kun je dus de C vervangen door een K of door Ch. Je kunt de a vervangen door een ae, een ey of zelfs ea. Je kunt de i vervangen door een y. Je kunt de t weglaten. Je kunt een h achter de t plaatsen of een e of allebei. Je kunt een streepje voor de l plaatsen. Je kunt de i vervangen voor een y of een ij. Je kunt de n verdubbelen naar nn. Je kunt er een e achter plakken. Er is niemand Cheaythe-Lijnne genoemd, maar alle andere variaties heb ik wel gezien denk ik.
Verwijderd
Nee zo gemeen ben ik niet. Ik kan heel goed geheimpjes bewaren.
Verwijderd
hahahaha ik dacht al, wie weet de naam van laisve
Oud 14-07-2009, 21:12
Philosophy
Philosophy is offline
Heet ie Jan of zo? Wat is er nou erg aan om dat te vertellen?
Verwijderd
Citaat:
Haha nee hoor, dat was gewoon een naam die ik verzon Maar 1 weet mijn echte naam
Rotjong.
Verwijderd
Citaat:
ik deed de aanname dat daarvoor ook niemand zo genoemd is... Of is dat erg naïef?
Je weet maar nooit! Als Rechandreylika en Rayleevianna bestaan dan bestaat Abduehlsieohakjhsdo wellicht ook.
Verwijderd
Citaat:

hihi dat weet ik
Ik bedoelde dat als Maik een tamelijk gebruikelijke spellingswijze is, het zou kunnen dat Maaikel dat ook is. Vooral (en na drieenhalve week kinderafdeling kijk ik nergens meer van op)
Oud 14-07-2009, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Je weet maar nooit! Als Rechandreylika en Rayleevianna bestaan dan bestaat Abduehlsieohakjhsdo wellicht ook.
Dat is waar!
Verwijderd
Citaat:
Clavia en Raflesia
Verwijderd
Iemand heeft z'n dochter Ravayney genoemd.
Oud 14-07-2009, 21:14
Martiño
Martiño is offline
Nou, gelukkig zijn er ook nog mensen die hun kinderen gezonde, normale, fatsoenlijke en mooie namen geven, zoals Sam. Ofzo.
Oud 14-07-2009, 21:14
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Rotjong.
Sorry
Oud 14-07-2009, 21:15
Verwijderd
Zeg para even uit nieuwsgierigheid: gaan jullie ervanuit dat jullie samen geen kinderen zullen krijgen?
Verwijderd
Cavia en Rauw Vleesia.
Verwijderd
M'n dochter heet Karel en m'n cavia Clavia, of eeeeeh, andersom.
Oud 14-07-2009, 21:16
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Heet ie Jan of zo? Wat is er nou erg aan om dat te vertellen?
HHaha zeg jij !
Oud 14-07-2009, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Nou, gelukkig zijn er ook nog mensen die hun kinderen gezonde, normale, fatsoenlijke en mooie namen geven, zoals Sam. Ofzo.
Ja de meest voorkomende namen zijn bijna allemaal juist lekker simpele namen. Top20 staat op de site die Pip gaf

Oud 14-07-2009, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Zeg para even uit nieuwsgierigheid: gaan jullie ervanuit dat jullie samen geen kinderen zullen krijgen?
Oh, daar hebben we 't helemaal niet over gehad, dit werd gewoon toevallig zo gezegd. Toen ik zei dat ik ze in een put zou duwen riep hij nog 'nohhhhh misschien ben jij wel de moeder, wat ga je je eigen kinderen in de put duwen' en toen zei ik 'wel als ze Clavia en Raflesia gaan heten'.
Oud 14-07-2009, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Oh, daar hebben we 't helemaal niet over gehad, dit werd gewoon toevallig zo gezegd. Toen ik zei dat ik ze in een put zou duwen riep hij nog 'nohhhhh misschien ben jij wel de moeder, wat ga je je eigen kinderen in de put duwen' en toen zei ik 'wel als ze Clavia en Raflesia gaan heten'.
Oud 14-07-2009, 21:19
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
HHaha zeg jij !
Mijn naam is hier al eens gevallen hoor!
Oud 14-07-2009, 21:20
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Mijn naam is hier al eens gevallen hoor!
Huh oh niet opgelet
Verwijderd
Citaat:
Ja de meest voorkomende namen zijn bijna allemaal juist lekker simpele namen. Top20 staat op de site die Pip gaf
Kobe, Liam, Senne, Robbe, Mathis, Seppe. 't Is beter dan Raflesia, maar ik vind het nou niet echt je van het.
Laisve
Laisve is offline
Is het Stientje ? Geartsje ?
Verwijderd
Theodoor wil meisjes Amber noemen, maar met mijn spraakgebrek klinkt dat als Ambug. En hij wil jongens Damian noemen. En als ik dan zeg dat Damians broertjes hebben die Delano en Richardo heten en zusjes die Joy en Priscilla heten dan gelooft hij me niet
Verwijderd
Citaat:
In 2008, het kan toch zijn dat Barabas het over een leeftijdsgenoot heeft.

Haal Bas en Barabas eens niet door elkaar
Verwijderd
Citaat:
Huh oh niet opgelet
Vertel me jouw naam eens Ik kan dat heel goed nietdoorvertellen. Zie de naam van jaeger
Verwijderd
Kobe? Zijn er ook kinderen die Tokyo of Kyoto heten?
Oud 14-07-2009, 21:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ikke!
Oud 14-07-2009, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Theodoor wil meisjes Amber noemen, maar met mijn spraakgebrek klinkt dat als Ambug. En hij wil jongens Damian noemen. En als ik dan zeg dat Damians broertjes hebben die Delano en Richardo heten en zusjes die Joy en Priscilla heten dan gelooft hij me niet
Is theodoor je meneer?
Oud 14-07-2009, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Oh, crappidy. Hier heb je een mooie bloem om te laten zien hoezeer het mij spijt.
Oud 14-07-2009, 21:23
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Is het Stientje ? Geartsje ?
Haha nee.
Verwijderd
Citaat:
Nou, jij ontvangt complimenten ook op een vreemde manier!
Verwijderd
Citaat:
Oh, crappidy. Hier heb je een mooie bloem om te laten zien hoezeer het mij spijt.
Nu is alles weer goed hoor!
Verwijderd
Citaat:
Kobe, Liam, Senne, Robbe, Mathis, Seppe. 't Is beter dan Raflesia, maar ik vind het nou niet echt je van het.
Die zie ik niet in die top 20 staan?
jongens: Daan (Sem) Ruben Lars Thomas Lucas Tim Jesse (Jayden) (Milan) Thijs (Finn) Sven Stijn Luuk (Levi) Bram Julian Gijs Jan
Meisjes: Emma Sophie Julia Lieke Lisa Lotte Eva Anna Sanne (Noa) Jasmijn (Isa) Sara Femke (Amber) Tess Britt Anouk Fleur
Moderne namen heb ik tussen haakjes gezet
Oud 14-07-2009, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Is theodoor je meneer?
ja
Verwijderd
Citaat:
Hahaha Ambug. Alle meisjes heten Ambug en alle jongens Damian. Hilarisch. Behalve dat jij hem nu moet overtuigen om iets anders te kiezen natuurlijk, dat is wel lastig. Zeg hem dat mensen die Damian heten over 't algemeen gedoemd zijn om te eindigen als stoeptegellegger of kozijnschilder, misschien helpt dat.
Verwijderd
Citaat:
Nou, jij ontvangt complimenten ook op een vreemde manier!
je bent selluf een compliment.
Verwijderd
Citaat:
Oud 14-07-2009, 21:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Damian is toch de naam van het kind van de duivel? Ik ken jou en je vriend niet zo goed, maar jullie zullen toch niet zo onaardig zijn?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou jongens, ik ben overstag gegaan. Ik heb mijn innerlijke altoziel verkocht aan de duivel.
Verwijderd
Citaat:
Die zie ik niet in die top 20 staan?
jongens: Daan (Sem) Ruben Lars Thomas Lucas Tim Jesse (Jayden) (Milan) Thijs (Finn) Sven Stijn Luuk (Levi) Bram Julian Gijs Jan
Meisjes: Emma Sophie Julia Lieke Lisa Lotte Eva Anna Sanne (Noa) Jasmijn (Isa) Sara Femke (Amber) Tess Britt Anouk Fleur
Moderne namen heb ik tussen haakjes gezet
Oh haha, ik had die van Zweden. Die stond gewoon op de voorpagina.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Vertel me jouw naam eens Ik kan dat heel goed nietdoorvertellen. Zie de naam van jaeger
Oooee déjà-vu

Citaat:
Ikke!
*knipoog*
Oud 14-07-2009, 21:26
Verwijderd
Citaat:
je bent selluf een compliment.
Dat vind ik nou lief van je! [/goedevoorbeeld]
Oud 14-07-2009, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Hahaha Ambug. Alle meisjes heten Ambug en alle jongens Damian. Hilarisch. Behalve dat jij hem nu moet overtuigen om iets anders te kiezen natuurlijk, dat is wel lastig. Zeg hem dat mensen die Damian heten over 't algemeen gedoemd zijn om te eindigen als stoeptegellegger of kozijnschilder, misschien helpt dat.
Nou toen we bij de Aldi waren was er een heel dikke geblondeerde vrouw met een jongetje in de winkelwagen en verder allemaal vlees en chips, en het jongetje gooide vanalles uit het rek en de moeder riep dan 'Damian hou verdomme op!' maar deed er verder niets tegen. Maar dat hielp zelfs niet. Hij kent een Damian in een computerspel die daar supercool is* en dat heeft een heel vast beeld gevormd in zijn hoofd

*een NPC
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten