Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2009, 18:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik was bij de Erusmus brug voor dat feessie en 't vuurwerk enzo, super gezellig. Daarna meteen doorgegaan naar Rotown, want daar was de NYE party met slagsmalsklubben. Ik wist alleen niet dat ze pas half 4 zouden beginnen, anders was ik wel langer bij de brug gebleven...
Omdat de band zo laat begon was iedereen al knijterlam en was een grote moshende zweetzooi. Maar wel HEEL erg gaaf, want al m'n matties waren er. Beste NYE evar!
Erasmusbrug met nieuwjaar is dikke prima .
Philosophy
Philosophy is offline
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Omdat zijn ouders ons daar waarschijnlijk te jong voor vinden en overdreven en bla en niet nodig. Daarom.
Stom zeg.
Verwijderd
Een stukje mince pie klaar liggen voor Santa (L) Ik hou van de Britse tradities van mijn familie.
Oud 07-10-2009, 18:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Stom zeg.
Ja! Hij heeft stiekum heule stomme ouders . Zijn mamma gaat wel, maar zijn pappa is nietlief.
Oud 07-10-2009, 18:53
Verwijderd
Trimm, Rotown + Slagsmalsklubben =
Oud 07-10-2009, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Omdat zijn ouders ons daar waarschijnlijk te jong voor vinden en overdreven en bla en niet nodig. Daarom.
sinterklaas, ok dat is toch een lam feest, maar die andere 2 wil je toch wel met je vriendje meemaken?
Oud 07-10-2009, 18:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Papa's zijn grote bromberen. De papa van mijn ex-dude wist ook niet zo goed hoe hij met mij om moest gaan. Ik denk ook wel omdat hij nog nooit een schoon-dochter had gehad.
Totdat hij een keer een CD op had staan en ik zei dat ik 't mooi vond en vroeg wat 't was enzo. Toen kopieerde 'ie ineens allerlei CD'tjes voor me en vond 'ie me wel ok.
Oud 07-10-2009, 18:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, Rotown + Slagsmalsklubben =
Ja! Was jij er ook?

Slagsmalsklubben is sowieso harde party. 5 keer gezien, alle keren ging de tent helemaal los. <3
Oud 07-10-2009, 18:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
sinterklaas, ok dat is toch een lam feest, maar die andere 2 wil je toch wel met je vriendje meemaken?
Juist . En als het kerst is dan hebben we al meer dan een jaar iets! Moeten we getrouwd zijn dan voordat we samen kerst mogen vieren?
Oud 07-10-2009, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Papa's zijn grote bromberen. De papa van mijn ex-dude wist ook niet zo goed hoe hij met mij om moest gaan. Ik denk ook wel omdat hij nog nooit een schoon-dochter had gehad.
Totdat hij een keer een CD op had staan en ik zei dat ik 't mooi vond en vroeg wat 't was enzo. Toen kopieerde 'ie ineens allerlei CD'tjes voor me en vond 'ie me wel ok.
Zijn vader mag me niet omdat ik make-up draag en me niet aanpas volgens hem. Ja, hallo, als hij zoveel regeltjes verzint die nergens op slaan en als ik uit een heule andere omgeving kom, kan ik niks anders als mijn best doen, toch?
Verwijderd
Citaat:
Juist . En als het kerst is dan hebben we al meer dan een jaar iets! Moeten we getrouwd zijn dan voordat we samen kerst mogen vieren?
Nee, je moet er gewoon heen gaan. REBEL!
Verwijderd
hooooiii
Oud 07-10-2009, 19:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja vast .
Oud 07-10-2009, 19:00
mangoo
mangoo is offline
Citaat:
gewoon heen gaan zou ik zeggen, of ga samen weg wat leuks doen!
Oud 07-10-2009, 19:01
Verwijderd
Nee Trimmie, ik ben afgelopen jaar bij Slagsmalsklubben in Delft geweest! HARD inderdaad.
Oud 07-10-2009, 19:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zijn vader mag me niet omdat ik make-up draag en me niet aanpas volgens hem. Ja, hallo, als hij zoveel regeltjes verzint die nergens op slaan en als ik uit een heule andere omgeving kom, kan ik niks anders als mijn best doen, toch?
Omg, een meisje van 15 die make-up draagt!
En waaraan zou je je aan moeten passen dan? Gaat het om je kleding of om je gedrag? want ik kan me niet voorstellen dat je je zo opstandig gedraagt tegen hem.
Oud 07-10-2009, 19:02
mangoo
mangoo is offline
kan er niemand over wat anders zeurden dan sinterklaas, kerst en vriendjes!! xD
Oud 07-10-2009, 19:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee Trimmie, ik ben afgelopen jaar bij Slagsmalsklubben in Delft geweest! HARD inderdaad.
Haha, in de koornbeurs? Daar was ik ook!
Toen had ik nog een stalker achter me aan en m'n beste vriend probeerde 'm weg te krijgen door 'm 'perongeluk' tegen een pilaar aan te moshen.
Oud 07-10-2009, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Nee, *miekje* wilt er juist met mensen erover hebben, en dan wij mensen doen dat gewoon..

Dus Miek, wat zijn de plannen?
Oud 07-10-2009, 19:04
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Kom zelf met iets.
mangoo
mangoo is offline
ik krijg echt zooooo'n slechte zin van het weer, alleén maar regen!!!
Verwijderd
Citaat:
Nee, *miekje* wilt er juist met mensen erover hebben, en dan wij mensen doen dat gewoon..

Dus Miek, wat zijn de plannen?
wat ben ik ook een rampdebiel!
Oud 07-10-2009, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Haha, in de koornbeurs? Daar was ik ook!
Toen had ik nog een stalker achter me aan en m'n beste vriend probeerde 'm weg te krijgen door 'm 'perongeluk' tegen een pilaar aan te moshen.
HAHA Volgende keer als ik naar een feestje ga waar jij je ook bevindt draag ik een roosje als corsage met Anouk er op
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ramp of rand?

PS: Ik vind regen altijd wel fijn. Het geluid is zo rustgevend.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg, een meisje van 15 die make-up draagt!
En waaraan zou je je aan moeten passen dan? Gaat het om je kleding of om je gedrag? want ik kan me niet voorstellen dat je je zo opstandig gedraagt tegen hem.
Mijn gedrag volgens mij. Bij mijn vriendje thuis is het zo duisent anders als bij mij thuis! Mijn vriendje heeft er geen moeite mee als hij bij mij is, want bij ons is hij veel vrijer dan bij hem thuis. Maar zoals ik al zei: ik kom uit een hele andere omgeving en hij weet niet hoe daar mee om te gaan, en ik ook niet. En hij klaagt nooit tegen mij, maar altijd tegen zijn vrouw of tegen mijn vriendje, wat ik dan via mijn vriendje hoor. Hij heeft ook het lef niet om het recht in mijn gezicht te zeggen. Altijd als ik daar ben geweest en ik zie mijn vriendje weer, dan weet ik dat ik een stortvloed van vader's kritiek over me heen krijg. Gelukkig zegt mijn vriendje ook wel dat ik me er niet teveel van aan moet trekken .
Verwijderd
Matthijs is een beetje bang voor de cobra.
Oud 07-10-2009, 19:07
mangoo
mangoo is offline
oké 'rode panda'. kan het zelf misschien wat minder hebben wat ik heb geen sinterklaas meer en geen echte kerst zoals het hoort, en een vriend ook niet. maar dat ligt aan me zelf dusjaaa.
dan luisteren we fijn naar *miekje*
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
HAHA Volgende keer als ik naar een feestje ga waar jij je ook bevindt draag ik een roosje als corsage met Anouk er op
DEAL!
mangoo
mangoo is offline
Citaat:
ramp of rand?

PS: Ik vind regen altijd wel fijn. Het geluid is zo rustgevend.
jaa met slapen is het fijn, maar om nog even naar buiten te gaan is het geen weer voor, en elke dag weer drijfnat uit school
Oud 07-10-2009, 19:08
Tink*
Tink* is offline
Wat doe je dan volgens hem Miekje, geef eens voorbeelden.
Oud 07-10-2009, 19:10
Verwijderd
Citaat:
oké 'rode panda'. kan het zelf misschien wat minder hebben wat ik heb geen sinterklaas meer en geen echte kerst zoals het hoort, en een vriend ook niet. maar dat ligt aan me zelf dusjaaa.
dan luisteren we fijn naar *miekje*
zoals het hoort?
Oud 07-10-2009, 19:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
....
Gelukkig zegt mijn vriendje ook wel dat ik me er niet teveel van aan moet trekken .
Moet je ook niet doen. Mijn vader doet ook altijd lullig over de vriend van m'n zus, maar dus ook alleen tegen anderen, nooit tegen hemzelf.
En dat zelfs na 13 jaar.
En mijn oma doet na 32 jaar ook nog steeds lullig tegen m'n moeder.

Schoonouders zijn gewoon geen pretje. Het is niet voor niets dat er zoveel grappen over worden gemaakt en dat typische man/vrouw ruzies altijd gaan over de familie van de ander (volgens vele sketches dan).
Probeer 't van je af te zetten. Je vriendje heeft voor jou gekozen, als dat zijn vader niet bevalt is dat heel jammer voor hem. Jij kan idd alleen maar je best doen.
Oud 07-10-2009, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat doe je dan volgens hem Miekje, geef eens voorbeelden.
Ik draag leggings, wat hij afkeurt (revojeweet). Ik draag make-up. Ik heb me al proberen aan te passen door minder make-up op te doen en dan om de dag, als ik daar ben, maar dat vindt 'ie schijnheilig. Ik heb een te grote mond volgens hem ( deze snapte mijn vriendje ook al niet) hij vindt me niet spontaan genoeg, ik doe te vaak niet normaal (ook al ) en ga zo maar nog even verder..
Oud 07-10-2009, 19:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
jaa met slapen is het fijn, maar om nog even naar buiten te gaan is het geen weer voor, en elke dag weer drijfnat uit school
Van school naar huis is toch niet erg. als je eenmaal thuis bent trek je iets lekker warms aan en ga je bij de kachel zitten. mmmmm.
Oud 07-10-2009, 19:13
Philosophy
Philosophy is offline
Je kan ook gewoon niet lezen hoor mangoo.
Oud 07-10-2009, 19:13
mangoo
mangoo is offline
Citaat:
zoals het hoort?
Ja ik vindt dat hoort met fam. met een kerstboom en allemaal die dingen. Dat heb ik niet dusja.
Oud 07-10-2009, 19:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Moet je ook niet doen. Mijn vader doet ook altijd lullig over de vriend van m'n zus, maar dus ook alleen tegen anderen, nooit tegen hemzelf.
En dat zelfs na 13 jaar.
En mijn oma doet na 32 jaar ook nog steeds lullig tegen m'n moeder.

Schoonouders zijn gewoon geen pretje. Het is niet voor niets dat er zoveel grappen over worden gemaakt en dat typische man/vrouw ruzies altijd gaan over de familie van de ander (volgens vele sketches dan).
Probeer 't van je af te zetten. Je vriendje heeft voor jou gekozen, als dat zijn vader niet bevalt is dat heel jammer voor hem. Jij kan idd alleen maar je best doen.
Nee, ik probeer het. Maar elke keer als ik daar ben hangt er zo'n ongemakkelijke sfeer, als hij erbij is. Ik kan dan wel elk moment in janken uitbarsten, en bij elke beweging ben ik bang om wat fout te doen. Maargoed, dat zal wel wennen, hoop ik.
Verwijderd
Citaat:
Ik draag leggings, wat hij afkeurt (revojeweet). Ik draag make-up. Ik heb me al proberen aan te passen door minder make-up op te doen en dan om de dag, als ik daar ben, maar dat vindt 'ie schijnheilig. Ik heb een te grote mond volgens hem ( deze snapte mijn vriendje ook al niet) hij vindt me niet spontaan genoeg, ik doe te vaak niet normaal (ook al ) en ga zo maar nog even verder..
wat de neuk is zijn probleem wel niet?

je zult wel een spiegel voor hem zijn met eigen onopgeloste problemen
Verwijderd
Een vriendin van mij heeft schoonouders in het buitenland wonen en die vindt die ene week dat ze hen al erg
mangoo
mangoo is offline
Citaat:
Van school naar huis is toch niet erg. als je eenmaal thuis bent trek je iets lekker warms aan en ga je bij de kachel zitten. mmmmm.
heb geen kachel hahah.. een lekkere douche is ook altijd fijn...
maar het blijft evengoed niet leuk
Oud 07-10-2009, 19:15
mangoo
mangoo is offline
Citaat:
Je kan ook gewoon niet lezen hoor mangoo.
sorry
Oud 07-10-2009, 19:15
Verwijderd
wie is mangoo?
Oud 07-10-2009, 19:16
Verwijderd
hoi mangoo wie bende gij?
Verwijderd
Ik zou me overigens niet meer aanpassen aan zo'n man hoor Miekje want volgens mij doe jij dan alles fout ook al verloopt het volgens zijn regeltjes. Wel een vreemde situaties, meestal zijn moedertjes zo van 'kom niet aan mijn babyboiii' en vaders juist vijandig ten opzichte van de toekomstige schoonzoon.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wat de neuk is zijn probleem wel niet?

je zult wel een spiegel voor hem zijn met eigen onopgeloste problemen
Geen idee.
mangoo
mangoo is offline
hoj, ik ben mangoo kun je toch zien!!
Oud 07-10-2009, 19:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Klinkt alsof 'ie er gewoon niet tegen kan dat de aandacht van 'zijn jongen' ineens naar iemand anders gaat en allerlei (stomme) redenen probeert te verzinnen waarom jij niet goed genoeg zou zijn voor 'zijn knul'.
Is het mss een idee om een keer rustig met hem proberen te praten?
Dan kan je mss uitleggen dat je niet snapt wat je verkeerd doet en dat je alleen maar het beste met iedereen voor hebt. Of mss kan je vriend met hem gaan praten ofzo, want het lijkt me dat je hier, zeker als pubermeisje, erg onzeker van kan worden.
Verwijderd
oké
Philosophy
Philosophy is offline
Even tussendoor een wijvenvraag: gebruikt iemand van jullie zooi van John Frieda?

Regels voor berichten