Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Pff. Laatste tijd leuk normaal contact met de ouwe gehad, veel gepraat over zijn verliefdheid op een bezette vrouw. Maar nu vertelt ie me net dat ze bij hem is blijven slapen en het maakt me zo boos. Had hem gewoon hoger zitten. Ik snap niet dat hij een 2e plaats vriendje wil zijn, want hij verdient beter en heb het idee voor niets 30392929 adviezen te hebben gegeven.
En ik weet eerijk gezegd niet goed waarom het me zo kwaad maakt. Ik gun hem echt de liefde van zijn leven, maar niet een wijf dat achter haar vriends rug om met hem aankloot terwijl hij op haar wacht thuis. Of ik ben gewoon jaloers.. dat kan natuurlijk ook. Samenvattend: ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jij nou even een forumparty organiseert, ben ik erbij! Bluh. Ben voor het eerst in maanden eens vrij op zaterdasgnacht, en ik heb weer eens niemand om mee uit te gaan of iets leuks te doen. Voel me vriend-loos en sta op het punt om die datejongen te smsen.. maar dat zou dan echt als aatste keusje zijn en das niet eerlijk. Maar ik wi niet alleen thuis zitten. |
![]() |
|
![]() |
vandaag deed hij weer net als gisteren;
Hij stuurde me 's morgens vroeg een smsje (op een uur dat hij normaal nooit wakker is) met de vraag of ik in het weekend in stad zou zijn of niet. Ik antwoordde dat ik het niet nog niet wist, dat het mogelijk was, waarom?' En toen stuurde hij dat hij bleef een virus hebben op zijn computer (ik had hem de avond ervoor gemaild dat hij een virus had die automatisch mails zit rond te sturen naar zijn contacten), en dat hij anders graag wou hebben dat we elkaar zagen en of ik graag naar een hotel zou gaan. En terwijl ik nadacht over wat ik zou antwoorden kreeg ik nog een berichtje met 'je moet niet op me letten, het is gewoon dat ik je ook op die manier mis, ik trek mijn plan wel'. Uiteindelijk antwoordde ik dat het onmogelijk was die ochtend omdat ik moest studeren voor mijn examen, en of hij wou dat ik dit weekend hier bleef, en ik zei hem op msn te komen i.v.m. het virus. Uiteindelijk zei hij niets meer over zijn voorstel om elkaar te zien en hielp ik hem op msn met zijn virusprobleempje. Wil hij zich ervan verzekeren dat ik hem niet loslaat? Of begint hij nu echt te twijfelen aan zijn beslissing en wil hij niet meer wachten op januari? Ik denk dat ik maar blijf reageren zoals ik doe... geen iniciatief van mijn kant, maar wel reactie. Hmm, morgen ben ik uitgenodigd voor een feestje waar hij eventueel ook zal kunnen zijn, en de vriend ook. Ik weet eigenlijk nog niet wat ik morgen ga doen. Of ik blijf in de stad of niet, en als ik blijf kan ik kiezen tussen dit feestje en een ander... wel leuk om te merken dat ik zoveel keuze heb (@ Nattigheid, ja, hij is een Argentijn) |
![]() |
|
Gisteravond was gezellig, intelligente gesprekken gevoerd met vriendlief en zijn vader. Samen lekker gewerkt voor school en vanochtend fijn samen wakker geworden. Toen hij me bij de bushalte afzette was het allemaal wat minder, God mag weten waardoor, maar goed, je kan niet alles hebben
![]() En damn, wat een rotweer....
|
Verwijderd
|
Juana: zou ie je niet gewoon aan het lijntje houden om zich ervan te verzekeren dat ie altijd een back upje heeft? Ik heb ook in Latijns Amerika gewoond en ik heb dat soort dingen regelmatig gezien...
ontopic: Ik had gisterenavond een onwijs leuke avond met 3 homos, een vriendin en haar (peruaanse) man en haar stiefzus. Ik miste Peru zo. En ik miste de sfeer zo. Maar we waren met zn allen samen en we hadden het zo goed. Ik heb vanncht om half 3 de hele wereld gesmst. Dronken natuurlijk. maar ik had weer even het gevoel dat ik vrienden heb, en niet alleen op de wereld ben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eehh. Date gister met broer-van was heel leuk, hij had er echt werk van gemaakt. We raakten ook maar niet uitgepraat, terwijl we elkaar toch een jaar of 7 niet gesproken hadden. Maar kreeg halvewege de avond ineens een uitgebreid en lief smsje van meneer ver weg, als antwoord op een heel neutraal smsje wat ik 's middags gestuurd had. Alsof ie het weet... Heb m'n hoofd desondanks toch goed bij m'n date kunnen houden, en zelfs nog gezoend toen we afscheid namen
![]() ![]() |
![]() |
|
Niks meer van de meneer van vorige week gehoord, verrassend. Maar het interesseert me eigenlijk niet zo, het was een leuke fling
![]() Mijn moeder kwam mijn ex tegen van de week en is behoorlijk tegen hem uitgevallen haha. Moet hij ook niet zo laf zijn om aan mijn moeder te gaan vragen hoe het met mij is. 'Ja volgens mij vindt ze het niet zo leuk om mij te zien of te spreken.' Hij was helemaal stil gevallen na dat relaas van mijn moeder en nu vind ik het stiekem zielig voor hem en wil ik hem heel graag bellen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hehe, ik heb heel de middag zitten lachen. Ik heb een paar uur zitten chatte op msn met die vriend en het was echt leuk. We hebben afgesproken om morgen iets te doen.
Maar ik voelde me wat in de war door mijn ex gedrag en het feit dat de vriend een vriend van hem is. (en die me uitgenodigd had om morgen naar een match te gaan kijken waar ze beiden spelen) Dus belde ik hem op, en vertelde ik hem dat (was het niet dat het een vriend van hem was, had ik dat ook niet gedaan, maar ik wou niet dat hij het via hem zou te weten komen..of wou ik hem nog een laatste kans geven?). Hij zei dat het ok was, dat hij me niets kan zeggen, en dat ze toch niet zo een goede vrienden zijn. Hij legde ook zijn gedrag uit van gisteren, dat hij me miste etc., dat dat waar is, dat hij niet weet of hij dat moeten zeggen, en dat hij hoopt dat hij uit deze fase zal geraken. Dat wanneer hij denkt aan mij, dat hij denkt aan mij als een geweldige vrouw. Maar dat ik toch ook wou dat we op een andere manier aan onze relatie kunnen beginnen. Daarna babbelden we nog wat over wat we gisteren gedaan hadden/vandaag zullen doen. Het zou goed zijn als we een vriendschap kunnen opbouwen, maar na dit telefoontje denk ik dat ik hem beter toch een paar dagen niet zal spreken om het wat te laten bezinken Hé, hoe kan je zo emotioneel in de war zijn? Ik heb superveel zin om met die vriend uit te gaan, want het is echt leuk met hem te babbelen. Ergens ben ik ook wat bang: wat zoekt hij in mij. (nu, dat zal zich wel duidelijk maken als we elkaar beter leren kennen neem ik aan). En langs de andere kant behoort mijn hart aan mijn ex... en wil ik weer met hem samen komen, en ik denk dat ik er zeker van ben dat dat ook zal gebeuren. (waarom denk ik dat?) (ben ik nu met twee jongens aan het spelen? nuja, de ene wil niet met me samen zijn maar denk dat hij dat zal willen als hij zich mentaal weer in orde voelt heheh) |
![]() |
|
ik ben teleurgesteld dat ik nu alleen thuis ben terwijl hij uit is met collegas terwijl ik ruim 2 maanden vaak voor hem ben thuisgebleven omdat ie invalide was en ik hem daarom niet graag alleen liet. En ik weet dat ik me aanstel en het onterecht is maar ik ben gewoon boos en heb zin om ruzie te maken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @ luna, je hebt gelijk, is ook zo, maar toch ![]() en soms moet je gewoon even ruzie maken en je hart luchten, heel gezond ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen idee wat ik voel of zou moeten voelen. Leeg en alleen, maar niet op een vervelende manier, vreemd genoeg. Ben druk met school en werk en vrienden, dus ik heb weinig tijd om over dingen na te denken en dat komt me eigenlijk wel goed uit nu. Heb Michael de afgelopen weken in totaal nog geen twee uur gesproken en ik merk ook dat ik uren, soms zelfs dagen niet aan hem denk en dat houdt me vrij rustig.
Ik heb nog wel wat belangrijke beslissingen te nemen de komende tijd en die gaan veel impact hebben op m'n leven, dus we zien wel wat er gaat gebeuren. |
![]() |
|
Hmmm, aan de ene kant ben ik best gelukkig nu, aan de andere kant mis ik gewoon een vriendin die ik wat vaker zie, met wie ik alles kan bespreken. Ik heb het gevoel dat de vriendinnen die ik nu heb, mij een beetje voor als erbij zien, iemand die je eens in de zoveel tijd ziet en that's it. 't Zit waarschijnlijk voornamelijk in mijn hoofd, maar zo voelt het wel
![]() Zometeen samen met vriendlief studeren, wat goed is, want dan moet ik wel ![]()
|
Verwijderd
|
Afgelopen week heel druk geweest met tentamens leren, dus had echt even zin in een weekendje met z'n tweeën. Geen verplichtingen, niet verplicht gezellig doen.. Vrijdagavond kwam mn beste vriendin, dus dat was wel even gezellig bijkletsen. Maar dat weekend met z'n 2en komt er niet van zeg. Gister was zn broer hier de hele tijd en we zouden met z'n 2en pannekoeken bakken en eten en bankhangen, blijft zn broer ook nog eten. Grr. En vandaag is ie de hele dag weg omdat ie moet voetballen en daarna nog iets voor zn ouders doen. Hmpf.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit. Week geleden sinds de laatste date en op 2 platonische smsjes na, heb ik niets meer gehoord of van me laten horen. Wat irritant om niet te weten wat je ermee moet. Op zich wil ik hem wel weer zien, want heb wel zin in gezelligheid en een leuke avond, maar ik wil hem niet he idee geven dat we wat krijgen... Maar ja, hij vraagt he ook niet, dus wat dat bereft is de boodschap ook wel duidelijk. Bluhhh En en van mijn beste vriendinnen zit een aantal honderden kilometers verderop voor een aantal maanden en als zij terugkomt, zitt ik in Amerika. Op zich niet zo erg, maar vind het stom dat ze 100 afscheidsfeestjes had, maar mij even opbelde om te zeggen dat ze niet meer langs kwam om doei te zeggen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hé, wat een weekend. Zaterdagavond heb ik met 2 vriendinnen een fles tequila opgedronken (7 glazen elk hehe)... je kan je gaan inbeelden hoe we er aan toe waren...
En daarna gaan dansen. Ik ging wat vroeger naar mijn huis omdat ik in slaap viel en net toen ik thuis was belde mijn ex me. Ik met mijn half dronken kop, en hij 'ik kom naar je huis'. Hé? Hij is hier blijven slapen, we hebben samen 's middags gegeten en dan nog de namiddag op de bank hangend liggen babbelen. Ik snap er nog steeds niets van: wat deed hij bij mij? Toen hij door ging zei ik van 'er is niets verandert, juist', hij antwoordde er niet rechtstreeks op maar zei dat hij het leuk vond dat we elkaar zagen. En van die vriend heb ik niets meer gehoord, die heeft waarschijnlijk ook de siesta geslapen aangezien hij gisteren uitging. Morgen zal ik hem smsen met te vragen hoe zijn match is gegaan. Hoe dit precies zal werken? Hmm, ik heb nog nooit 2 jongens tegelijk gehad... maar als ik eerlijk ben is er niets aan de hand, juist? Mijn ex kent heel de situatie, hij heeft ze gecreerd, en als ik die vriend duideljk maak dat ik het 'zonder compromis' wil tussen ons... kan, toch? |
![]() |
|
Zaterdagavond in de stad kwam ik toevallig de seks jongen tegen, en uiteindelijk bij hem blijven slapen. savond en snachts was het natuurlijk weer heel gezellig, smorgens snel met een smoes weggegaan want anders zou het weer heel gezellig worden en zou ik hem alleen maar leuker gaan vinden, en dat lijkt me niet zo´n goed idee. Toen ik wegging zei hij dat we snel gaan afspreken, eh ja vast.
en wat is dat toch met mij als ik bij hem ben, normaal durf ik bij een jongen echt wel initiatief te nemen en hem gewoon zoenen enzo. maar bij hem.. weet me vaak echt geen houding te geven, en de normaalste dingen (bv hem gedag zeggen) vind ik gewoon echt eng. en toen ik om 4 uurs nacht bij hem was en ik ook wel weet wat we gaan doen, durfde ik hem nauwelijks aan te raken en hem niet uit mezelf te zoenen, terwijl ik dit bij iemand anders echt al lang had gedaan. ik vind het maar raar.
|
Eigenlijk voelde ik me goed, leuke vriendinnen en leuke avond gehad, tot ik een of ander verrot mailtje krijg van die vriend van me, waaruit maar weer blijkt dat we elkaar blijkbaar niet begrijpen en hij alles wat ik zeg compleet verkeerd opvat.
En nu denk ik: LAAT MAAR. Ik ga er ook geen energie meer in steken want het was al langer dood, maar het doet zoveel pijn dat hij denkt dat ik denk dat ik beter ben dan hij ofzo, hij moest eens weten... maar goed misschien is hij toch wel de klootzak geworden waar ik bang voor was dat hij zou worden (dat was geen zin). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaaaa, heerlijke weeknd gehad weer
![]() ![]() ![]() Zaterdag naar mijn peettante, viel tegen. Soms is ze ook gewoon stom. Maargoed. Daar is het familie voor, denk ik. Zondag met mijn ouders en hem naar het Slotconcert van Rowwen Heze gewest. Zó schattig, mijn moeder stond helemaal te stralen (en uit de maat mee te hupsen) en mijn vader stond helemaal te stralen (en stiekem heel verliefd naar mijn moeder te kijken en ik stond helemaal te stralen en hij stond daar een beetje emotioneel te zijn. Wat is het toch ok een watje, dat vriendje van mij. Maar wel echt een heel leuk, lief, mooi, sexy watje. En Mijn watje, muhahahaah! Ik ben zo blij met hem ![]() Knuffellllll voor iedereen die het kan gebruiken! |
![]() |
|
![]() |
Mijn ex belde vandaag om te vragen hoe ik me voelde door zaterdag... goed zei ik, maar ik probeer er niet meer waarde aan te geven dan nodig is, ik wil geen valse hoop hebben... en dat vond hij dan niet zo leuk? Hij had het er weer over hoe hij hoopte dat hij zich weer goed in zijn vel kon voelen om dan goed met mij een relatie te beginnen. En hoe hij ook aan het denken was over hoe hij mij zou kunnen volgen naar Spanje (jeps, hij maakte het uit, en ik wil binnen 2 jaar naar Spanje, en hij heeft het over me te volgen... wie is er nu verward?)
Nu, het kan zijn dat deze breuk ons goed doet. Ik weet dat ik oprechter ben met hem, hoe raar dit ook kan klinken, maar het is alsof ik geen gevoelens meer van hem verberg. En we babbelen echt wel gezellig... Ik zei hem dat ik geloof dat we echt oprecht van elkaar houden, en hij zei dat hij daarover niet twijfelde... (waarom is het dan uit???????) En dan is er de vriend waar ik schaamteloos mee ben aan het flirten maar nog altijd niet gezien heb... Die had me zondag niet gebeld omdat zijn zus berooft was geweest en hij haar had geholpen. Ik heb een beetje het gevoel dat ik met vuur aan het spelen ben. Ik hoop dat ik me niet verbrand en geen wonden achter laat @ wup: als je door hebt hoe dat aan te pakken met die jongen, laat me het weten, want ik zal het ook moeten doen hehe (en ik heb een 10 voor mijn examen van vrijdag en ben daar echt blij mee ![]() |
![]() |
|
5 dagen bij hem geweest.<3
jaaa wat valt er nog te zeggen, het gaat zo goed! ik mis hem alweer. ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oeff, wat een verhalen allemaal.. Ik hoop dat ik mijn verhaal hier in het goede topic plaats..
Ik heb nu iets meer dan een jaar met mijn lieftallige vriendje. We waren vanaf het begin al close en we slapen eigenlijk niet meer apart sinds dat ik iets met hem heb gekregen. We waren even veel bij mij thuis als bij hem. Ik heb een hevige ruzie nu met mijn schoonvader (moeilijke man...), hij vind dat ik een inbreuk op zijn privacy ben (komt ie lekker vroeg mee, na bijna een jaar). We zijn nu dan ook al een paar weken bij mij thuis omdat mijn schoonvader en ik elkaar nu echt niet uit kunnen staan. Hij heeft ook aangegeven dat ik daar voorlopig niet meer mocht komen (jl. juni) Nu wil ik gaan praten met mijn schoonvader, hij heeft aangegeven dat hij dat ook wil maar hij wil met bepaalde voorwaarden het gesprek in. Dat wil ik niet dus nu komt er nog niets van.. Maar nu hebben mijn vriend en ik een beetje een soort van spanning en hebben we eerder ruzie, dus ik hoop dat het allemaal snel voorbij is... Zo, dat is er uit! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier goed; steeds vrijgezel maar wel leuk contact met een oud klasgenote en een goede vriendin en ik zijn toch altijd wel heeel lief tegen elkaar.. hm
|
Verwijderd
|
@Mutant: Atm heb ik niet echt passend advies, maar succes ermee.
![]() @Xentric: Het is, denk ik, maar net hoe veel jij hier in van hem pikt. Als jij je er niet goed bij voelt dat hij jou (en je ziekte en je manier van omgaan daarmee) zo behandelt, sta je goed in je recht om daar wat van te zeggen. Als jij het fijn vindt dat hij er zo mee omgaat (omdat je zo bijvoorbeeld ook andere dingen aan je hoofd krijgt dan alleen je ziekte), moet je hem laten begaan. Maar als je dit vervelend vind, moet je dit zeker aan blijven geven. VInd ik dan... Op dit moment maakt dat een groot deel uit van je leven, leuk of niet, en in mijn mening, als je een serieuze relatie hebt, deel je daar met je partner in mee. Jouw vriend dus ook. Ik zeg niet dat het zijn ziekte moet worden, maar ik vind dat hij wel mee kan leven. ot: Ja hé, we hadden min of meer gezegd dat we komend weekend sjiek zouden gaan uiteten en duur doen enzo, en nu komt zijn beste vriendin bij hem eten dan en moet ik dus de hele avond gezellig gaan zitten doen en daar heb ik écht, heel erg, ontzettend geen zin in. Want dat kan ik helemaal niet. Bah. Maargoed. Tandjes op elkaar, lief lachen en zo af en toe Ja en Amen zeggen, dan kom ik een heel eind, gok ik. Alleen, dan is t weer een hele avond leeg contact, mensen die alleen maar in me geïnteresseerd zijn als Vriendin-van en daar kan ik op het moment helemaal niks mee, daar wil ik niks mee. StomStomStom. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@beugelbekkie: Wat voor voorwaarden zijn dat die je schoonvader van je vraagt? Heb je dat gevraagd? Verder lijkt het me een lastige situatie, maar het komt me nogal bekend voor. Niet bij mij persoonlijk, maar wel dichtbij.
Verder kun jij, als hij voorwaarden stelt, zelf natuurlijk ook voorwaarden stellen. Het lijkt mij niet dat het voor je vriend prettig is te moeten schipperen tussen zijn vader en jou. Probeer zo snel mogelijk een oplossing te vinden, hoe langer het duurt, hoe moeilijker het op den duur wordt om het nog goed te praten. En dit soort dingen uitspreken is nooit prettig, maar probeer een beetje toe te geven op bepaalde gebieden. @Xentric: Ik vind het wel belachelijk van je vriend dat je bij hem of met hem niet mag praten over je ziekte. Het is wel de bedoeling dat hij je steunt met dat soort dingen, ondanks dat het "oud nieuws" is dat je ziek bent. Kom op zeg. Natuurlijk moet je het maar nemen zoals het op je afkomt, maar dat zijn toch geen dingen die je wil horen als je ziek bent? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|