Advertentie | |
|
![]() |
|
De werkdag gaat vandaag onverwacht snel voorbij. Je krijgt een aantal taken op je bord waar je aardig zoet mee bent. Aan het einde van de dag vraag je je af waar de tijd toch is gebleven. Hierdoor raak je in een werkstemming.
Eigenlijk moet hij nog beginnen, maar goed. Vandaag lijk je meer hoogtevrees te hebben dan normaal. Zelfs als je voorheen geen hoogtevrees kende, heb je er nu wel last van. ![]() Waarschijnlijk presteer je boven je kunnen, en is je hoogtevrees daar alleen maar de uiting van Tuurlijk ![]()
|
Zorg ervoor dat je omringd blijft met vrolijke mensen, je hebt namelijk de neiging om wat depressief te worden.
Klopt Misschien zou het helpen als je je huis opruimt, dan kun je ook wat ruimte in je hoofd scheppen. Ben ik inderdaad aan begonnen. Nog steeds zit je in een behoorlijk dipje. Je hebt geen zin om bepaalde mensen onder ogen te komen of überhaupt naar je werk te gaan. Neem deze gevoelens serieus. Ja. Misschien is het niet verkeerd om hulp in te schakelen. Nou dat lijkt me wat vergaand. Gelukkig gaat het tussen jou en je liefje prima. Nee, het gaat niet prima tussen mij en "m'n liefje", dat is juist het probleem.
|
Misschien moet je eindelijk eens kwaad worden op die persoon die jou steeds weer dwars lijkt te zitten. Maar er zijn ook andere manieren. De allesbrander zal blij zijn met het vele hout dat je vandaag hakte. Ook een kussen kan een prima boksbal zijn. Of ren eens een paar minuten op zijn hardst!
Ik ben nog steeds voor het kwaad worden. Maar het gaat alleen niet zo goed werken. ![]() Je bent vandaag gewoonweg supergevoelig. True, ik voel nu al dat het daarom vandaag een taaie sessie gaat worden. Probeer prettige sferen op te zoeken. De prettige indrukken zullen je lang bijblijven, en misschien zelfs een blijvender positief effect op je hebben. Prettige sferen opzoeken, mijn god wat zweverig. Ik ga wel gewoon naar mijn matties, workz for meh.
|
Als je in een foute relatie zit, kan deze dag beslissend zijn. Het zat er al een tijdje aan te komen, dus je kunt het snel en netjes afhandelen. Je kunt binnenkort opnieuw gruwelijk verliefd worden. Nog heel even geduld! Het zou goed zijn om je beter te concentreren op de dingen waar je goed in bent. Je versnippert teveel, omdat je met teveel dingen bezig bent waarvan jij denkt dat je het moet doen. Ga eens rustig zitten en neem die verplichtingen onder de loep.
APART.
|
Met een sneltreinvaart ga je door het leven, maar dat tempo valt niet overal even goed.
True en het valt minder bij meselluf ja. ![]() Je enthousiasme kan worden gezien als egoïstische gedrag. Houd iets meer rekening met anderen. Enthousiasme voor? Bob hierop! Zorg ervoor dat je jezelf geen werk in de schoenen laat schuiven dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. Wellicht moet je hierop een uitzondering maken voor een dierbaar persoon die even erg omhoog zit met zijn of haar verplichtingen. Maar dat is dan toch ook niet erg!
|
Je weet weer eens precies waar je naartoe wilt, maar niet iedereen is even blij met je nieuw verworven zelfvertrouwen en (wilde) plannen. Geen probleem, alles went.
'nieuw verworven zelfvertrouwen'? 'wilde plannen'? :') Blijf wel realistisch als je in iets nieuws stapt. Wie raden jullie aan onrealistisch te blijven? Bemoei je niet met andermans zaken, ook al heb jij de allerbeste bedoelingen. Ik ben niet zo'n bemoeial. Probeer wat minder rusteloos te zijn. Er wordt wellicht over je gepraat, maar het is het beste om dat gewoonweg te negeren. Rusteloos? Ik ben juist enorm lui op dit moment.
|
Het is tijd om eens iets anders te gaan doen. Dat kan hem in van alles zitten. Misschien ben je toe aan een nieuwe baan, of is het aan te raden om te gaan verhuizen. Hoe dan ook zullen zich er snelle ontwikkelingen in je leven voordoen. Voor je gevoel zit je vast op je werk. Er zijn geen doorgroeimogelijkheden meer. Misschien is het tijd om eens naar iets te gaan uitkijken. Het lage saldo op je bankrekening heb je echt aan jezelf te danken. Je kunt bijna spreken van een shopverslaving.
nee.
|
Probeer vandaag van jouw kant wat aandacht voor je vrienden te hebben en toon hen je dankbaarheid voor hun inzet. Voel dit echter niet als een verplichting, want op de eerste plaats mag je trots zijn op jezelf. In het leven van alledag koersen we doorgaans op vaste beelden die we ons omtrent de wereld en het leven hebben gevormd. Dat is ook nodig om zonder al te veel strubbelingen te kunnen functioneren en met anderen om te gaan.
Euhhh, oke.
|
Er zijn van die dagen die als een lawine op je afkomen, en vandaag is zo'n dag.Alles lijkt je te overdonderen en je kunt jezelf nauwelijks staande houden.
Ik ben al de hele dag thuis, heb nog weinig nuttigs gedaan, en nog niets heeft mij overdonderd. Ben je gewend de touwtjes strak in handen te houden, dan kan zo'n dag je zelfvertrouwen behoorlijk aantasten. o Laat het niet zover komen, want het ligt niet aan jou. ![]() Wees zeker van je zaak en straal dat ook uit. Dat is heus niet meteen arrogantie. Oke. Als single kun je nu je beste gezicht opzetten, er komt namelijk een nieuwe, spannende liefde aan. Spannennnnnddd! *beste gezicht opzet* ik ben benieuwd of ik hem zo tegenkom in de supermarkt.
|
Verwijderd
|
Je moet nu zoveel mogelijk in je eentje opknappen, want niemand heeft zin om je te helpen. Dat ligt niet aan jou, maar aan de planeet Mars.
Ik zal eens een hartig woordje met hem spreken. Laat het vooral je zelfvertrouwen niet aantasten. Je hoeft niet over je heen te laten lopen. Bekijk jezelf eens door milde ogen: een mens is een complex wezen en er zijn altijd motieven waarvan je jezelf niet bewust bent. Het kan ook liggen aan een wel heel onwaarschijnlijke combinatie van gebeurtenissen. oke. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Wanneer jij een mening hebt, dan steek je die niet onder stoelen of banken.
Nee duh. ![]() Is iemand het niet met jou eens, dan ben je bereid een dansje op tafel te maken om jouw verhaal te verkopen. Eh... Er staat vandaag genoeg te gebeuren. Eindelijk krijg je die uitslag of een reactie waar je al lang op wacht. En dat brengt het een en ander teweeg. Nou dat zullen we nog wel eens zien wat dat dan is. Flinke confrontaties zijn aan de orde van de dag. Niet bepaald gemakkelijk, maar het klaart wel de lucht. Aan het einde van de dag is de sfeer in elk geval weer rustig en ontspannen. Nou dat wordt vast dolle pret.
|
De laatste loodjes wegen toch altijd het zwaarst. Het is nog even flink aanpakken, thuis of op je werk, maar dan zit het er ook op. Als single heb je succes. Je hoeft binnenkort in ieder geval niet meer alleen te slapen. Wanneer je je remmingen laat varen, weet je weer waarom je hier zo van kon genieten. Dat heb je ook nodig in het drukke leven dat je leidt. Het is misschien nog leuker, wanneer je het kunt delen met iemand.
Ik hou van samen slapen ja.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Daghoroscoop SanneMons | 5 | 05-06-2010 15:01 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart topic #25 Nona | 487 | 16-04-2005 00:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |