Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Katje keek machteloos toe hoe Mr Soija op de grond viel. Ze wilde ernaar toe om Mr Soija op te vangen, maar kon haar toestand van ontastbaarheid niet opheffen omdat ze dan geraakt zou worden door de kogels die van alle kanten op haar af kwamen. Op het moment dat Mr Soija op de grond viel werd het weer rustig. Dat was geen goed nieuws voor Katje en grl, want het betekende dat de bewakers hun geweren beter konden richten en dus preciezer konden schieten.
Tink* en Archont stonden vanaf een afstand toe te kijken en zagen hoe Katje naar grl toe snelde en hoe ze samen verdwenen. Tink* hief haar controle over de bewakers op. De bewakers keken even verward om hun heen maar liepen snel weg toen ze zagen dat er niemand was waar ze op konden schieten. Even werden ze opgeschrikt toen ze zagen dat de dode lichamen van Mr Soija en JasperJD plotseling van de grond verdwenen. Enkel Tink* en Archont hadden door dat Katje terug was gekomen om de lichamen op te halen. … Severus liep, door haar krachten onzichtbaar voor de stervelingen, tussen hoge gebouwen door. Ze had rustig kunnen lopen en om haar heen kunnen kijken om de moderne, hoge gebouwen in haar op te nemen. Maar daar had Severus geen tijd voor. Ze was ergens op weg. Doelbewust en met een snelle stap liep ze naar het hoogste gebouw uit de buurt waar ze zich bevond. Ze was op weg naar het hoofdkantoor van de Inner Circle. … Kleinmeisje zat geïrriteerd in haar grote kantoor achter de computer. Waarom moest Biertank haar nou doden? De Inner Circle zou zo veel machtiger geweest zijn als Phoenix aan hun kant was geweest! In een hoekje van haar kantoor zat iemand, vastgebonden aan een stoel. Het was weer eens een tijdje geleden dat kleinmeisje levenskracht had ontrokken aan een sterveling. Ze voelde haar huid droger en bleker worden. Ze werd oud! Oud, oud, ze was al eeuwen oud, maar dat was meestal niet te zien aan haar uiterlijk. Ze stond rustig op, liep naar de man toe en keek hem in zijn ogen. Ze zag doodsangst. Ze glimlachte. Strekte haar hand uit om de man bij zijn keel te pakken. Een seconde later was de man dood en Selene nog verleidelijker dan een minuut geleden. Opeens voelde ze iets, in haar hoofd. Ze voelde een aanwezigheid van een mutant. Severus! Severus? Wat deed die hier? Ze was vast door Biertankt gestuurd om hun te bespioneren! Kleinmeisje voelde de woede die ze jegens Biertankt droeg opkomen. Ze verzamelde al haar krachten, magische krachten, en bereidde een krachtige spreuk voor. Daar had ze vijf minuten voor nodig. Na vijf minuten sprong kleinmeisje met een woeste kracht uit het raam en stuurde haar spreuk met een onmenselijke kracht naar beneden toe. De spreuk kwam van 56 verdiepingen hoog en raakte Severus vol op haar hoofd. Severus was dood. En weer zichtbaar voor de sterveling. 1. Mr Soija (leerlingtovenaar) 2. Paranoide (tovenaar/geliefde) 3. Bretlow (dorpeling/geliefde) 4. Biertank 52 5. Archont 6. Katje 7. Tink* 8. Allure 9. Absinthe (verrader) 10. Freezer (dorpeling) 11. Uice 12. JasperJD (ziener) 13. Siorin 14. Abzg 15. Batave 16. Barabas 17. sann 18. fizzle-fluffy (dorpeling/cupido) 19. kleinmeisje 20. Severus (weerwolf) 21. grl 22. Toddish blauw= opgehangen rood= opgegeten paars = gestorven uit liefdesverdriet Opgelet! Dit is ook de uitslag voor Eetronde 5. Er is dus in Eetronde 5 niemand opgegeten. De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 uur de tijd om hun stem door te geven.
Laatst gewijzigd op 13-02-2010 om 20:10. Reden: typo's, over 9000!!! |
![]() |
|
wow weer niemand gegeten, (en ik heb serverus gekild, vet stoer!!)
dan is dat dus de bane geprobeerd te eten en was die zijn bescherming nog niet kwijt, dus heeft soija het goed gedaan toen hij nog in het spel zat! (of de wolven kunnen zonder serverus niet onthouden wanneer ze moeten stemmen) chill! maar nu bedenken op wie ik moet stemmen, denk dat grl goed bezig is met theorie hoewel het in theorie volgens mij toch 2 wolven onder jasper kunnen staan.. dan 3 geldige stemmen voor jasper, dus 7 voor uice, kan evilziener onder uice staan en op jasper stemmen dan wordt het 4 voor jasper en 6 voor uice en dan ook twee wolven onder uice is gelijkspel volgens mij klopt dit en maakt dat weer veel meer opties mogelijk, in het geval van 2 wolven onder jasper is dus iedereen die niet onder jasper of uice staat automatisch onschuldig. maar vind het moeilijk in te schatten of de wolven zich zo over twee rijtjes zouden verdelen. denk dat het wel duidelijk is dat er iig een wolf en een evilziener/wolf onder uice staat dus ga volgende ronde maar voor iemand uit het dat rijtje; VeGs Archont Katje Siorin Toddish Tink Biertank 52 misschien Toddish omdat hij alleen maar post wie hij gaat stemmen en helemaal geen theorieen terwijl het vorige spel dat ik speelde hij wel meer posten en toen was hij goed. Dus misschien de strategie van stille slechte. (ik weet dat ik ook niet de nummer 1 poster ben maar doe wel mijn best mijn stemmen te onderbouwen (behalve de laatste op serverus, maar die was vrij duidelijk) en iets meer te posten dan alleen mijn stem)
Laatst gewijzigd op 11-02-2010 om 21:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Haha, omg.
![]() Nu dus de vraag wie we deze ronde moeten ophangen. Ik zit echt heel erg te twijfelen over Uice. Citaat:
Punt 1. is verdacht. Zijn verdediging kan natuurlijk goed kloppen, maar zoals ik al eerder aangaf: Paranoïde opeten was of heel slim, of heel dom. Hij wist namelijk, dat als hij haar zou opeten, dat hij meteen verdacht zou worden. Maar hij kan het ook 'reversed' gebruiken, zoals hij nu doet: "Denk je nou echt dat ik dit zou doen?" Punt 2. vind ik niet verdacht. Dat deed ik namelijk ook. Heel veel mensen hebben bijvoorbeeld op freezer gestemd bij gebrek aan beter en dat is echt geen reden om verdacht te zijn. Punt 3. was inderdaad heel raar. Ik weet dus ook niet of dit echt een honest mistake is. Ik zit wel bij mezelf af te vragen waarom hij dit in godsnaam zou doen als hij wolf is. Hij wint er namelijk niets mee. BEHALVE als hij en Abzg beide wolf zijn. Want door naar Abzg te veranderen zou hij er in principe voor zorgen dat wij Abzg helemaal niet meer verdacht vinden, want: "Waarom zou een wolf de aandacht naar een andere wolf leiden?" Dit zou dan ook weer kloppen met het feit dat de ziener Abzg heeft genoemd (ook al deed hij dit minder opzichtig dan bij Severus). Mocht dit waar zijn, dan is Biertank hoogstwaarschijnlijk onschuldig, want het lijkt mij héééél vreemd als de verrader drie wolven noemt in één post (hoewel dit ook expres kan zijn, om aan de wolven te laten weten dát ze de verrader is, en dus niet opgegeten wordt). Punt 4. vind ik ook niet verdacht. Als ik snel wil zien wie er op wie gestemd heeft pak ik ook de lijstjes erbij. Severus had Jaspers stem niet opgenomen in haar lijstje, en dan geven we daar Uice de schuld van? Bovendien was Severus wolf, dus misschien deed ze het wel bewust omdat Jasper op háár stemde. Dit vind ik dus een domme reden om iemand verdacht te vinden, iedereen maakt foutjes. Ik vind het ook raar dat Archont dan zegt dat Uice en Severus 'samenwerkten', want zulke foutjes zijn juist HARTSTIKKE DOM! Niemand gaat expres zoveel aandacht op zich richten, want dat soort dingen blijven nooit onopgemerkt (zoals we nu kunnen zien, iedereen had het door dat Jasper wel degelijk had gestemd). Ik schat Uice slimmer in dan zoiets expres te doen. Zelfs als hij wolf is, dan was dit echt niet expres. Punt 5: Ik heb het hele topic doorgezocht en ik kan inderdaad NERGENS een post van Uice vinden waarin hij zegt dat 'Severus een foutje van de ziener is'. Ik snap ook niet hoe Archont hier bij komt, maar ik ben wel gewend van Archont dat hij dingen gaat verzinnen als hij per sé iemand verdacht wil maken (terecht of onterecht). Misschien is Uice wel wolf, maar dan vind ik het nog steeds flauw als je dingen gaat verzinnen, dat is namelijk heel frustrerend omdat de meeste mensen de moeite niet nemen om het na te kijken en dus blindelings leugens geloven. Anyway, ik weet het zelf ook nog niet. Ik heb zo'n gevoel dat 'we' op één of andere manier ergens intrappen. Alsof er iemand is die nu in z'n vuistje aan het lachen is omdat we allemaal op de Uice bandwagon jumpen. Maar zoals ik al eerder zei: Ik denk dat Uice wolf is, óf Abzg, óf allebei. |
![]() |
||
Citaat:
Dus als Abzg beschermd is door de tovenaar is ze geen wolf (ze kan nog evilziener zijn). of de wolven zijn vergeten te stemmen maar dat kan ik me zeker toen serverus nog in het spel zat niet voorstellen. vind het ook wel beetje verdacht dat je nog steeds zo richting Abzg loopt te sturen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat Soija heeft gezegd dat ze beschermd zou worden, spreekt haar dan misschien vrij van wolf zijn, maar nog niet van slecht zijn in het algemeen. Ik probeerde het overigens op niemand aan te sturen. Om heel eerlijk te zijn heb ik zelf heel erg twijfels, vooral bij Abzg maar zelfs bij Uice. Ik blijf het gevoel houden dat ik ergens in aan het tuinen ben.. Maar ik moet toch op iemand stemmen en behalve die twee zijn er vooral veel stille spelers die in principe ook wel verdacht zijn in mijn ogen, maar juist omdat ze zo stil zijn kan ik er niet echt een goede reden voor vinden. Als er verder niets gebeurt stem ik waarschijnlijk op Uice, maar echt zeker van mijn keuze zal ik nooit worden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat gaaf zeg! De wolven hebben dus al 3x niet gegeten! 2x beschermd door tovenaar en 1x bane lijkt me dan zo?
Vond de theorie van grl heel aannemelijk en die leek te kloppen, tot ik de post van kleinmeisje las, wat inderdaad ook goed zou kunnen. Maar zouden de wolven 2x2 verdelen onder 2 rijtjes? Als die theorie klopt zou Uice dus wel onschuldig moeten zijn, maar weet niet of ik het daar wel mee eens ben. Het veiligst lijkt me, om te stemmen op iemand onder het rijtje van Uice, daar moeten minimaal 2 wolven/evilziener onder zitten, wellicht zelfs 3 (toch?). Ik denk dat Archont onschuldig is, van de rest zou ik de posts nog eens na moeten lezen. Als we de mensen wegstrepen die niet verdacht zijn moet er volgens mij een grote kans in zitten dat we weer een slechterik pakken. Wat betreft mijn 'schaapgedrag', het is inderdaad de eerste keer dat ik het spel speel, vind het nog moeilijk om alles te doorzien, probeer wel allerlei theorien te verzinnen, maar vaak brengen andere mensen het stukken beter onder woorden en omdat ik het daar mee eens ben stem ik dan op zo'n persoon. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens, ik heb er vreselijk drukke dagen op zitten, vandaar dat ik weinig heb gepost. Vandaar dat ik nog niet op je heb kunnen reageren Uice en op de andere theorieen. Ik heb ze wel doorgelezen maar ik heb nog even weinig puf over vanavond. Morgen zal ik een poging wagen!
Siorin en grl posten verstandige posts, wat ik gelezen heb, kan mij daar behoorlijk in vinden maar heb uiteraard ook zelf nog een mening/theorie ![]() Nu ga ik nog even het verhaal lezen! Echt Spelleiders ik vind ze gewoon spannend ![]() Oh en niemand gegeten, dan weten ze eindelijk wie bane is neem ik aan ![]() ![]() Suckers! ![]() edit: Oh en kleinmeisje: BRON/QUOTE van Soija! Ik denk namelijk dat hij andere mensen heeft beschermd. Maar dat zeg ik niet. |
![]() |
|
Toch de bane weer.
![]() Ik denk dat ik ga stemmen op: Abzg, genoemd door ziener JasperJD en door verrader Absinthe. Ik heb ook al eerder opgemerkt hoe ze onnozel lijkt te 'spelen', wat wolven vaak doen. Wat betreft Soija's opmerking over de tovenaar die haar beschermde: dat doet me niet zoveel. Het is altijd moeilijk hoogte te krijgen van Soija. Het is zelfs voorgekomen dat hij loog over zijn stem toen hij dorpeling was. Bovendien: ik denk niet dat Soija op deze manier de wolven zou 'helpen' door te zeggen wie er onder de tovenaars bescherming valt. Of Biertank; genoemd door Absinthe en staat in het gelijkspellijstje. En we kunnen er wel vanuit gaan dat daar minstens één slechterik bij zit. Ik geef nu alvast mijn stem op Abzg door, want morgen ben ik druk bezig. Als ik tijd heb om alles nog even rustig na te lezen wijzig ik misschien nog. Ik zal sowieso proberen om iedereen die op mij stemde toen het gelijkspel werd nog even na te trekken. Maar voorlopig dus Abzg.
||
Citaat:
dan onderaan de pagina zegt soija: Ik ben benieuwd of Abzg wordt gegeten en beschermd vandaag. Als er niemand wordt opgegeten, ga ik daarvan uit en neem ik aan dat ze geen wolfje is iig hij was op dat moment al leerling tovenaar! en ik zou niet weten waarom ik hem niet moet geloven zoals Uice hint, maar misschien is dat dan gebrek aan ervaring
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb soija's vrijpleitingen en verdenkingen vrij hoog staan. Ik weet nog wel toen ik wolf was 3 spellen geleden hij in de eerste ronde 4 verdachte gaf en daar zaten 3 wolven bij! ![]() Hij is een goede speler. edit: deze post is ook voor een deel van Uice bedoeld. Dat hij Soija's theorieen zo maar van de tafel veegt! Wolvenactie. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk trouwens ook dat Soija Abzg niet heeft
Stel: De wolven proberen persoon A te eten. Soija roept dat persoon B beschermd was. Dan gaan de wolven ervan uit dat Soija in ieder geval niet de tovenaar was, want anders wist hij wel wie er beschermd was. Dit kan dus heel goed Soija's manier zijn geweest om ervoor proberen te zorgen dat de wolven hem niet zouden opeten. Maargoed, dit weet ik natuurlijk ook niet zeker, alleen het lijkt me wel een slimme manier om de wolven op een dwaalspoor te zetten (of het in ieder geval te proberen). En als dit echt zo is, dan is het helemaal niet zo vreemd om te denken dat Abzg wolf is.. Twijfels! ![]() Edit: Ik zie net dat Uice precies hetzelfde heeft gepost terwijl ik aan het typen was. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-02-2010 om 23:19. |
![]() |
||
Citaat:
jij gaat er toch vanuit dat Soija niet echt gezegd heeft wie die heeft beschermd? dan gaat het niet over dezelfde fout toch??? dus dan denk je toch NIET dat hij zo'n fout zou maken?? pff ik vind het al lastig genoeg wie ik moet geloven als ik dan ook nog de mensen van wie ik weet dat ze goed zijn niet kan vertrouwen wordt het voor mij te ingewikkeld. op dit moment dus: ik geloof dat Soija de waarheid typte --> dus vind ik Uice en Siorin verdacht
|
Verwijderd
|
Nu ben ik verdacht omdat ik een tegen-theorie post? Het moet niet veel gekker worden. Wat ik bedoel is dit: Er zijn twee mogelijkheden wat betreft Mr Soija:
1. Soija heeft inderdaad Abzg beschermd en heeft dit aangegeven in het topic. Dit zou niet zo slim zijn, want daardoor konden de wolven er meteen achter komen dat Mr Soija tovenaar is. 2. Soija heeft iemand anders beschermd, maar heeft in het topic gezegd dat Abzg beschermd was, zodat de wolven zouden denken: "Maar we hebben Abzg helemaal niet opgegeten, dus Soija is in ieder geval niet de tovenaar en dus is hij waarschijnlijk gewoon dorpeling." Dit dus om de wolven op een dwaalspoor te zetten. Ik, persoonlijk, denk niet dat Soija zo dom is om zijn functie te verraden in dit topic. Maar Soija is uiteindelijk toch opgegeten en dit kan ook twee redenen hebben: 1. Soija heeft inderdaad Abzg beschermd, en nadat de wolven haar twee keer hebben geprobeerd te eten, was het duidelijk voor hen dat Soija tovenaar was (en obviously een goede) dus hebben ze hem opgegeten. 2. Ze hadden al twee keer misgehapt op iemand anders en dus besloten ze Soija te eten, want ook al dachten ze misschien dat hij gewoon dorpeling was (omdat hij ze op een dwaalspoor had gezet met dat Abzg-gedoe), ze wisten wel dat hij onschuldig was. Dit is dus het enige dat ik bedoelde met mijn post, en nu ben ik verdacht omdat ik alle mogelijkheden opnoem? Oh well. |
![]() |
||
Citaat:
En daarbij: de tovenaar kent de functies niet, dus ook als hij haar beschermd heeft kan ze prima een wolf zijn. Edit: oh nee, dat laaste klopt niet omdat er natuurlijk niemand gegeten werd, dus wel een niet-wolf beschermd is. Edit 2: Tenzij ze expres niemand gegeten hebben, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Tenzij: Abzg is wel wolf, en de wolven zien dat Soija hint dat ze beschermd is, dus kiezen ze ervoor om niemand te eten, zodat de dorpelingen denken: Abzg is beschermd en dus onschuldig. Dat zou nog best een goede tactiek zijn.
Laatst gewijzigd op 11-02-2010 om 23:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Uice, houd toch eens op met posten op hetzelfde moment als ik dat doe. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Klopt tovenaar kent functies niet. Maar als Soija abzg heeft beschermd en er is niemand gegeten dan is ze dus geen wolf. Want het zou een rare tactiek zijn van de wolven 2x een medewolf opeten. Dus dit argument raakt kant noch wal. @ Siorin: Soija doet wel meer rare dingen. Onvoorspelbare speler. Ik weet het niet, ik ga morgen pas echt mijn grote theorie posten. edit: Citaat:
Dit is het slechtste argument voor abzg dat ik ooit gehoord heb ![]() Uice je bent zo aan het proberen dat zij verdacht wordt uit het Absinthe-trio en niet jij. Je was even op de goede weg en door siorin en grl iets minder verdacht. Maar zo stijg je weer met stipt op 1. Laatst gewijzigd op 11-02-2010 om 23:28. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
niet dat ik je nu niet verdacht meer vind maar met jou nog wel meer mensen. @ grl, vond het ergens ook wel jammer dat ik nog een mogelijkheid vond was wel makkelijker geweest als we met jouw opties een aantal verdachten weg konden strepen!
|
oh en over soija en abzg.
wat ik denk: soija typte de waarheid maar hoopte dat de wolven dachten dat hij blufte (soort reverse) en dachten dat hij de wolven op een dwaalspoor wilde zetten terwijl hij zo toch info achterlaat als hij ooit dood gaat.
||||||||||||||||||||
Om deze post maar te beginnen met iets wil ik eerst de mensen opnoemen waar ik in iedergeval niet op ga stemmen omdat ik denk dat deze mensen goeierikken zijn:
Archont, Siorin, Barabas en Kleinmeisje. De reden waarom ik niet op hen stem is omdat zij er twee keer iemand uit gegooid hebben. Tegen over vier spelers (0) en zes spelers (1). *niet meegerekend de ronde waar iedereen op serverus heeft gestemd. Dat brengt ons naar hangronde 4
Ik zou verwachten dat in dit geval uice er uit zou vliegen waarom hebben de wolven zo veel moeite gedaan om uice te sparen? Is hij misschien een slechterik? Ook is het vreemd dat de personen die tot nu toe weinig nuttigs gestemd hebben (alure en abzg) in eens in het rijtje staan waar door er gelijk spel is ontstaan. Abzg die zegt niet aan het begin van het spel theoriën te kunnen posten maar wel belooft dat te doen waar vervolgens niks van waar wordt gemaakt. Tevens probeert ze zichzelf een beetje dom voor te doen. Allure die 3 pots heeft in dit topic 2 op wie ze gaat stemmen en 1 waar in ze droog opmerkt dat er weer niemand gegeten is. Citaat:
Voor de rest vind ik Tink* en Biertank verdacht. Maar ik ga op Allure stemmen
|
Waarom ben ik verdacht? Je geeft helemaal geen onderbouwing. Je streept mensen weg van lijstjes die jij vertrouwt en omdat die andere mensen er nog onder staan zijn ze maar verdacht?
Ik denk niet dat Soija zo dom is geweest om een fout te maken. Dat mag ik iig niet voor hem hopen. Soija is een goede speler en ook een irritante, dus misschien vonden de wolfjes dat ook en maakten ze hem daarom van kant. Ik denk dat de wolven idd niet hebben geprobeerd Abzg te eten, maar Archont (en heel misschien Siorin) omdat ze goed in het spel zijn, mensen meekrijgen e.d. en dat is gevaarlijk als goede spelers aan de verkeerde kant staan (vanuit de wolven gezien dan de verkeerde kant). Dus ik denk dat Soija dat ook wel doorhad. Op een gegeven moment hadden de wolven ook wel door (na 2x) dat dit zo niet ging werken met die tovenaar nog in het spel en besloten een andere ook goede speler te eten. Dus Soija en ook nog eens voor hen een gelukje dat het de tovenaar was. Toen konden ze weer eten en stuitten op de bane (misschien zelfs dezelfde als de persoon die ze in de eerste ronden probeerden te eten). Ik stem wederom op Uice.
|
Enige onderbouwing zou wel gepast zijn, Tink. We hebben iemand die zich verdacht gedraagt en zowel door de ziener als de verrader genoemd wordt, en we hebben een lijst van zeven mensen waar sowieso minstens één slechterik tussenzit en waarschijnlijk meer. Dat zijn gewoon feiten. Toch stem je op iemand die alleen maar verdacht is vanwege vage speculaties en aangetoond valse beschuldigingen. Dat is net zoiets als PVV boven D66 verkiezen.
|||||||||||
Citaat:
Je naam wordt een keer genoemd in dit topic en daarom denk je ineens te moeten posten? Dit is je vijfde post in dit topic, zeer aan de magere kant.
|
Verwijderd
|
Severus
JasperJD (ziener) Mr Soija (leerling tovenaar) Batave Sann kleinmeisje * JasperJD Sann Severus (wolf) Uice Barabas Abzg Allure Abzg Katje Uice Uice VeGs Archont Katje Siorin Toddish Tink Biertank 52 Oke stel 2 wolven onder uice en dus 1 onder jasperjd. Moeilijk te bepalen. Tink komt bij mij oprecht over en is nooit echt verdacht geweest. Vegs/grl en Siorin idem dito. Dan blijven er over Biertank, Toddish en Katje. Hier moeten dus minimaal 2 wolven tussen zitten. Nu blijkt Biertank genoemd te zijn door Absinthe. Toddish amper aanwezig behalve deze wazige post hierboven. Katje? Ik zou het echt niet weten wat die gepost heeft. Af en toe een redelijke post maar onopvallend en meeschapend. Uice blijft voor mij verdacht zeker na zijn posts van gisteren. Ik zal in mijn volgende post even op je reageren. En dan hebben we nog dit: Sann kleinmeisje * Waarom zou je, ook al hebben VeGs en ik aangegeven beter 3 personen dan 4 personen in het stemlijstje te zetten, moeilijker voor 4 wolven tóch op 1 iemand stemmen. Dit viel mij net pas op en de posts van kleinmeisje zijn vooral meeschapend. Dus wat heb ik nu. - Uice, heel het spel vind ik hem al verdacht gedragen - kleinmeisje, staat altijd veilig op 1 persoon en als ze in een rijtje staat, staat ze bij de personen die ik niet verdacht vind. - Toddish, stil, doet amper mee, stille wolf kan het zijn - Biertank, genoemd door absinthe en in het ''verkeerde'' rijtje. - katje, minst verdachte voor mij die in het verkeerde rijtje staat. - abzg, tja ik weet het niet ergens denk ik dat ze onschuldig is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer dat ik nu al moet stemmen, ben er vanavond niet, dus moet nu alvast een keus maken.
Ik denk dat er minimaal 2 slechteriken onder Uice staan (stemlijstje) daarom stem ik op iemand uit dat rijtje, de kans lijkt me het grootst dat we dan iemand te pakken kunnen krijgen. Uit dat rijtje vind ik Toddish en Biertank het verdachtst. Echter, wat ik ervan begrepen en gezien heb speelt Toddish anders dan normaal en doet biertank wat ie altijd doet, roepen dat ie wolf is. Daarom stem ik op Toddish. Geef dit nu door en ben dan wss morgen pas weer online ![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, óf hij heeft eerlijk gezegd dat hij op Abzg heeft gestemd en daarmee aan de wolven verraden dat hij tovenaar is, maar dat lijkt me nogal dom, óf hij heeft iemand anders beschermd en Abzg genoemd om de wolven te laten denken dat hij níet de tovenaar is. Op één of andere manier denk ik niet dat Soija zo dom zou zijn, MAAR uit wat ik in oudere spellen heb afgeleid is dat niet al Soija's acties even begrijpelijk zijn tijdens het spel en dat kan dus achteraf wel uitgelegd worden. Oh, en zelfs als hij Abzg wel heeft beschermd, betekent dat niet automatisch dat ze goed is. Ze kan namelijk nog evilziener zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Deze post is heel belangrijk, want er is een fout gemaakt.
Citaat:
Severus JasperJD (ziener) Mr Soija (leerling tovenaar) Batave Sann kleinmeisje * JasperJD Sann Severus (wolf) Barabas Abzg Allure Abzg Uice Uice VeGs Archont Katje Siorin Toddish Tink Biertank 52 Dit betekent dat er dus, zoals het er nu staat, 4 stemmen op Jasper waren, en 7 op Uice. Als Uice daadwerkelijk wolf is, zoals iedereen schijnt te denken, dan kunnen er dus maar twee wolven onder Uice staan. Dit zou dan meteen betekenen dat de evilziener in het Uice-rijtje staat en stiekem op Jasper heeft gestemd. Het is vrij logisch dat er meer dan één wolf onder Uice staat, want als Uice eruit was gegaan, dan hadden zij zichzelf ingedekt. Persoonlijk denk ik dat Archont en VeGs (grl) onschuldig zijn. Van mezelf weet ik dat ik onschuldig ben. Dan houden we deze mensen over: Katje Toddish Tink* Biertank 52 Tink* vind ik persoonlijk helemaal niet verdacht over komen. Dus dan blijven de overige drie spelers over als slechten. @Archont: Als Uice dan daadwerkelijk wolf blijft, is het absoluut onmogelijk dat er wolven buiten het Uice-rijtje staan. Ben je het daar dan op z'n minst mee eens? Dit betekent ook dat kleinmeisje en Abzg dus echt niet slecht kunnen zijn. Maar om hier dus enige zekerheid over te krijgen, moeten we Uice wel ophangen. Als hij namelijk onschuldig blijkt, dan zijn er opeens veeeeel meer mogelijkheden. Edit: Ik begin hierom steeds meer te twijfelen of Uice wel echt wolf is. Uice is heel ervaren en hij had dit kunnen zien. Als Uice wolf blijkt dan heeft hij de andere wolven verraden door op het laatste moment zijn stem te wijzigen. Ik denk dat hij niet zo dom zou zijn. Edit2: Was vergeten het lijstje aan te passen, maar zo klopt-ie. Laatst gewijzigd op 12-02-2010 om 15:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het lijstje gekopieerd van Severus volgens mij en niet nagekeken. Ik ben het grotendeels met je eens. Ik denk dat de mensen onder JasperJD niet slecht zijn. Lijkt mij schier onmogelijk kijkende naar de uitslag. Maar er zijn 4 wolven. We zijn er redelijk over eens dat er 2 wolven onder Uice moeten staan. Ook misschien logisch als ze verwachten dat hij eruit gaat en zodoende op een ''wolf'' stemmen wat hun vrijpleit. We hebben Severus. 2 wolven onder Uice JasperJD mensen eronder hoogstwaarschijnlijk niet slecht En dan nog klein meisje en Uice en batave. Batave valt mij niet op, negatief of positief. Klein meisje stemt de hele tijd al raar en schaapt overal mee. (wolventrekje?) Uice is mijn ''hoofd''verdachte. Hier zit 1 wolf tussen. Severus JasperJD (ziener) Mr Soija (leerling tovenaar) Batave Sann kleinmeisje * Abzg Uice Uice VeGs Archont Katje Siorin Toddish Tink Biertank 52 Verder denk ik dat jij, tink, vegs/grl en ik onschuldig zijn. Blijven er katje, toddish en biertank over. Hier zitten er 2 tussen. Enige wat we weten is dat toddish bijna niet posts (andere spellen anders) Biertank genoemd is door Absinthe en alleen maar ''grom'' roept. Katje heb ik geen hoogte van. Dus: Uice, kleinmeisje, toddish, biertank of katje. Ik denk dat we veel info kunnen krijgen als Uice eruit gaat. Maar ik stem pas op het laatst aangezien ik de wolven geen kans wil geven om zich te verschuilen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoelde ook te zeggen dat ALS Uice wolf is, de rest van de slechte spelers allemaal in het Uice-rijtje moeten zitten, want anders kan het gewoon niet kloppen.
Dus, in my opinion, is het het voordeligst als we op Uice stemmen, zodat we daar zekerheid over krijgen. Dan zijn er twee opties: 1. Hij is wolf, en dan is het héél makkelijk om de rest van de slechteriken eruit te spelen, die zitten dan namelijk allemaal in het Uice-rijtje. 2. Hij is onschuldig en dan kunnen we aan de hand van de andere stemlijstjes EN de speler die de wolven volgende ronde eten, erachter komen wie dan de andere wolven zijn. Vooralsnog denk ik dat er maar twee wolven in het Uice-rijtje zitten en dat de evilziener daar ook staat, maar dus stiekem op Jasper heeft gestemd. Want ik denk echt niet dat alle drie de wolven in hetzelfde rijtje zouden gaan staan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|