Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Tis wel zo
ik ken trouwens nog iemand die qua arrogantieniveau wel bij je past!
Advertentie
Oud 09-02-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Geesten bestaan overduidelijk ook, dat is logisch. Hoe verklaar je anders dat niemand ze ooit gezien heeft?
Er zijn heel veel mensen die ze gezien hebben Elmer.
Verwijderd
Citaat:
HAHAH oh sorry ik moest hardop lachen. Ik weet niet wat dat is met die arme sloebers van de academie hier maar alle feestjes zijn áltijd 'neem eigen drank mee'
sterker nog, ik heb in die drie jaar hier nog nooit een feest gehad waarbij dat níet zo werkte. Is dat op andere plekken niet zo? :"(
Verwijderd
Citaat:
Ik liet duidelijk merken dat ik het NIET kort wou en ook niks raars. Ik kon alleen de achterkant van m'n hoofd pas zien toen het klaar was.
En leeft ze nog?
Verwijderd
Citaat:
Haha. Dat zullen we nog wel eens zien
deadlock toch
Oud 09-02-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Hysterie!
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
sterker nog, ik heb in die drie jaar hier nog nooit een feest gehad waarbij dat níet zo werkte. Is dat op andere plekken niet zo? :"(
Mijn vriendjes zorgen zelf voor eten en drinken dus voor de rest is het gratizzzz. Eén keer had ik een verjaardag en die jongen wilde drank als cadeautje zeg maar, maar dat werd op een tafel gedumpt en werd door iedereen net zo hard weer opgedronken.
Verwijderd
Citaat:
ik ken trouwens nog iemand die qua arrogantieniveau wel bij je past!
Vertel!

En het is geen arrogantie maar zelfkennis.
Batave
Batave is offline
Dutch party
Verwijderd
Weet je trouwens dat het woord hysterie afgeleid is van het Griekse woord voor baarmoeder? Dat is best logisch!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha. Dat zullen we nog wel eens zien
Laat maar iets weten tegen de tijd dat het gelukt is.
Oud 09-02-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
deadlock toch
Als je dronken genoeg bent doe je alles wat kruipt
Verwijderd
Citaat:
HAHAH oh sorry ik moest hardop lachen. Ik weet niet wat dat is met die arme sloebers van de academie hier maar alle feestjes zijn áltijd 'neem eigen drank mee'
Wat een gierigaards

Dus je moet je eigen drank en eten meenemen én een cadeautje??
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Weet je trouwens dat het woord hysterie afgeleid is van het Griekse woord voor baarmoeder? Dat is best logisch!
Dat wist ik!
Verwijderd
Citaat:
Bij mij/ons is de regel, gastheer/vrouw zorgt voor ruim voldoende bier en wijn maar als je zo'n piem0l bent die alleen maar bacardi etc drinkt dan neem je dat zelf mee.
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dat wist ik, want ik heb Fort Alpha gezien
Verwijderd
Citaat:
Nee Stefanie, want niemand heeft die verhalen ooit kunnen controleren. Er zijn ook een hoop mensen (geweest) die beweerden God, Allah, Maria, Zeus, Thor, etc. etc. gezien te hebben.

En natuurlijk John Frum!
Oud 09-02-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Oh geloof me, ik heb veel rare kapsels gehad, maar dit is echt bizar.

En het moest allemaal binnen een bepaalde tijd gebeuren, dus ze mocht niks meer doen.

Spoiler
damn ik voel je
Verwijderd
Citaat:
Als je dronken genoeg bent doe je alles wat kruipt
Helaas is dit wel waar.
Verwijderd
Citaat:

AH eigen merk
Oh neit die van sterrenmeisje
Verwijderd
Citaat:

Verwijderd
Citaat:
Wat een gierigaards

Dus je moet je eigen drank en eten meenemen én een cadeautje??
Eten is er meestal wel, hapjes enzo ofzo. Maar de drank neem je zelf mee en een cadeautje ook! Dus eigenlijk is het verdomd winst maken, een feestje houden!
Oud 09-02-2010, 22:25
Batave
Batave is offline
Citaat:
Eten is er meestal wel, hapjes enzo ofzo. Maar de drank neem je zelf mee en een cadeautje ook! Dus eigenlijk is het verdomd winst maken, een feestje houden!
Meer feestjes houden dus
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
TT, ik zie geen rattestaartje though!
Verwijderd
Citaat:
Correctie: er zijn heel veel mensen die denken dat ze geesten gezien hebben.
Verwijderd
Citaat:
Oftewel ! Je moet van je laatste 20 euro chips en bitterballen halen! Dan een feestje geven en geld vragen als cadeautje

En dan heb je geld en drank
Oud 09-02-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Bij mij/ons is de regel, gastheer/vrouw zorgt voor ruim voldoende bier en wijn maar als je zo'n piem0l bent die alleen maar bacardi etc drinkt dan neem je dat zelf mee.
Dit is gewoon voor een normaal feestje. Bij een verjaardag haal ik wel altijd champagne/martini/bacardi etc.
Verwijderd
Citaat:
Oftewel ! Je moet van je laatste 20 euro chips en bitterballen halen! Dan een feestje geven en geld vragen als cadeautje

HAHA verdomd, je hebt zo hard gelijk
Verwijderd
Citaat:
Bij ons wordt voor alles gezorgd en als ik zelf voor mij drinken moet zorgen bij vrienden dan kom ik niet.

Tis wat anders als je een arme student bent als ecnelis
Oud 09-02-2010, 22:27
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:

Oud 09-02-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Dit is gewoon voor een normaal feestje. Bij een verjaardag haal ik wel altijd champagne/martini/bacardi etc.
Oh oké. Ik bedoelde met verjaardagen. Feestje is sterke drank bij ons ook zelf meenemen. Maar er is altijd wel whiskey of bacardi aanwezig.
Oud 09-02-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Bij ons wordt voor alles gezorgd en als ik zelf voor mij drinken moet zorgen bij vrienden dan kom ik niet.

Op een verjaardag neem ik aan? Of koop jij ook allerlei sterke drank als je dinsdagavond een keer flink gaat drinken? Dan gewoon bier toch.
Oud 09-02-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Oh oké. Ik bedoelde met verjaardagen. Feestje is sterke drank bij ons ook zelf meenemen. Maar er is altijd wel whiskey of bacardi aanwezig.
godverdomme wat een hemel
Oud 09-02-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:

ja ik denk dat het gewoon een beetje de cultuur binnen de opleiding is ofzo een iemand is daar ooit mee begonnen en dat is nu opeens de norm? Ik word er echt helemaal whoesh van als ik lees dat er feestjes zijn waarbij dat niet is wat hemels, wat een menselijke heerlijkheid!
Verwijderd
Citaat:
Op een verjaardag neem ik aan? Of koop jij ook allerlei sterke drank als je dinsdagavond een keer flink gaat drinken? Dan gewoon bier toch.
Ja, ik corrigeerde mijzelf al! ik bedoelde verjaardagen. Feestjes/dinsdagavond drinken bier en wijn aanwezig en wat ik in huis heb, anders moet je hetzelf maar verzorgen.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
bier?
Verwijderd
oke door dit gepraat heb ik zin gekregen in bier, dus ik pak een biertje
Verwijderd
Citaat:
Dat wist ik, want ik heb Fort Alpha gezien

Citaat:
Helaas is dit wel waar.
Hahahaha. Doe de haifs van het lelijkste trolletje die je ooit hebt gedaan
Oud 09-02-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
ja ik denk dat het gewoon een beetje de cultuur binnen de opleiding is ofzo een iemand is daar ooit mee begonnen en dat is nu opeens de norm? Ik word er echt helemaal whoesh van als ik lees dat er feestjes zijn waarbij dat niet is wat hemels, wat een menselijke heerlijkheid!
Je mag wel keer langskomen hoor
Verwijderd
Op dat vreemde feest van zaterdag dat een beetje uit de hand was gelopen waren er ook bitterballen. Ik vind die dingen altijd heel vies. Er was ook echt een lief maar onwijs tuttig meisje die ik ken en die keek echt zo van: 'eh serveren ze dat op een verjaardag ?'. Toen heb ik maar even uitgelegd dat heel veel mensen dat doen
Batave
Batave is offline
Citaat:
bier?
Hij bedoelde die dranken ernaast

Maar ik ga slapen. Welterusten stelletje stroopwafelsaaien.
Oud 09-02-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Op dat vreemde feest van zaterdag dat een beetje uit de hand was gelopen waren er ook bitterballen. Ik vind die dingen altijd heel vies. Er was ook echt een lief maar onwijs tuttig meisje die ik ken en die keek echt zo van: 'eh serveren ze dat op een verjaardag ?'. Toen heb ik maar even uitgelegd dat heel veel mensen dat doen
Bitterballen
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

Verwijderd
Citaat:
Hehe. Ja dan zijn er meestal wel drie soorten sterke drank aanwezig. Liefst een fles rum, een fles fisk en nog iets zoets. Daarnaast een fles zoete chemische troep uit de supermarkt en een krat goedkoop bier.
Verwijderd
Godsakker, vriendin belt. 'Ik heb je hulp even nodig.' Ik zit zelf als een gek lessen te maken, mocht ik haar ook nog even helpen. Inmiddels 35 minuten verder... En nu is het alweer bijna slaaptijd en heeft in de tussentijd ook nog een vriend gebeld.
Verwijderd
Citaat:
oke door dit gepraat heb ik zin gekregen in bier, dus ik pak een biertje
Geen eten wel bier?

Jij redt je wel tot eind febr.
Verwijderd
Citaat:
Godsakker, vriendin belt. 'Ik heb je hulp even nodig.' Ik zit zelf als een gek lessen te maken, mocht ik haar ook nog even helpen. Inmiddels 35 minuten verder... En nu is het alweer bijna slaaptijd en heeft in de tussentijd ook nog een vriend gebeld.
Mijn telefoongesprekken duren meestal niet langer dan 1 minuut
Oud 09-02-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Hehe. Ja dan zijn er meestal wel drie soorten sterke drank aanwezig. Liefst een fles rum, een fles fisk en nog iets zoets. Daarnaast een fles zoete chemische troep uit de supermarkt en een krat goedkoop bier.
Lust je Jaegermeister? Neem ik die za mee.
Verwijderd
Citaat:
een krat goedkoop bier.
Verwijderd
Citaat:
bier?
Ja naast bier maar op een verjaardag is het toch relaxed veel glazen champagne te drinken.

Citaat:

Nee maar ik ben ooit nog een keer van plan een mémoires uit te brengen van mijn dronken avonturen. Dat zijn best vreemde dingen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten