Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik mag van mijn kinderarts (die ook joods is) gewoon crackers met kaas en muesli blijven eten tijdens Pesach. Op doktersadvies, zei ze
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zou dan toch eindelijk??
na tig keer heen en weer bellen en mailen met Logiprint en DPD, worden mijn visitekaartjes vanmiddag alsnog bezorgd, na 3 faalpogingen, en deze keer heeft de kutchauffeur mijn telefoonnummer bij zich voor als ie het (weer) niet kan vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Das ist vielleicht wegen der Form! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hoeven niet eens opgegeten te worden (al hebben we er net wel één geprobeerd... en ik vind oliebollen niet eens echt lekker), ze moeten gewoon op een tafeltje op het podium staan om te laten zien dat het oudjaarsavond is, en dan moet een speler en in een woedeaanval één op de grond gooien en hem kapot stampen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die gigantische nerd-brillen trend bij hipsters... ![]() btw ATTN @ mensen in Zwolle: De googlebus rijdt rond, dus als je op googlemaps wil komen moet je op je balkon gaan zitten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie niet in waarom je nepdingen zou gaan gebruiken als ze recht voor de neuzen van het publiek in elkaar gestampt worden. |
![]() |
||
Citaat:
Er gaat een wereld voor je open als je ineens zo'n lens voor je oog krijgt en je alles ineens scherp ziet. woooow.
|
^ Ik ook niet, maar ik ben dan ook al een end op weg. Van jou denk ik niet dat het gaat lukken Stef...
@sann: Spreek voor jezelf, ik heb weinig te melden over mannen en hitsigheid. Er is meer in het leven. [/ouwezeikerdmodus]
|
|