Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2010, 11:38
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Is niet zo heul goedkoop.

Ik had pas een stel lage zwarte allstars van leer voor maar 30 euro.
En dat in een winkel die normaal teringduur en afzetterig is.

Btw, m'n vader verteld altijd over vroegah toen hij nog op het dak werkte en dat allstars toen 2,50 kostten omdat niemand die krengen wilde hebben. Hij versleet een paar in de week ofzo.
Nee klopt, maar ik heb op het moment ook geen betere aanbieding gezien. En meestal komt het dan ook niet echt onder de 40 euro uit heb ik het idee, omdat alle winkels afzetters zijn.
Oud 25-03-2010, 11:45
Rivka
Rivka is offline
Ik mag van mijn kinderarts (die ook joods is) gewoon crackers met kaas en muesli blijven eten tijdens Pesach. Op doktersadvies, zei ze
Oud 25-03-2010, 11:54
Sherlock
Sherlock is offline
zo, dat was school weer
Oud 25-03-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Ik mag van mijn kinderarts (die ook joods is) gewoon crackers met kaas en muesli blijven eten tijdens Pesach. Op doktersadvies, zei ze
OOOHHHOOHHHHOOO
Nou word je voor eeuwig verstoten
Oud 25-03-2010, 11:57
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
OOOHHHOOHHHHOOO
Ich gehe zum Hölle!

(Is dat wel goed? Duitsn00b...)
Oud 25-03-2010, 11:58
Sherlock
Sherlock is offline
Je bent 14 en gaat naar een kinderarts?
Rivka
Rivka is offline
Ja.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
OOOHHHOOHHHHOOO
Door mijn rechtlijnige broertje misschien wel, maar mijn moeder had dit jaar de muesli ook al gelegaliseerd.
Oud 25-03-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ich gehe zum Hölle!

(Is dat wel goed? Duitsn00b...)
Deutsch ist meine neue Muttersprache, so habe ich beschlossen, weil der ringel-ß so geil ist. Aber ich habe keine AHnung
Verwijderd
Citaat:
Door mijn rechtlijnige broertje misschien wel, maar mijn moeder had dit jaar de muesli ook al gelegaliseerd.
Verwijderd
Zou dan toch eindelijk??

na tig keer heen en weer bellen en mailen met Logiprint en DPD, worden mijn visitekaartjes vanmiddag alsnog bezorgd, na 3 faalpogingen, en deze keer heeft de kutchauffeur mijn telefoonnummer bij zich voor als ie het (weer) niet kan vinden. Als het nu niet lukt dan gaan er koppen rollen!
Oud 25-03-2010, 12:00
Verwijderd
Iemand een idee voor een lekkere (zomerse) salade?

Er moet biefstuk in en sla. (En ik zoek dus aanvullende ingredienten)
Oud 25-03-2010, 12:02
Verwijderd
Mozzarella, tomaat, walnoot, spinazie?
Oud 25-03-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Iemand een idee voor een lekkere (zomerse) salade?

Er moet biefstuk in en sla. (En ik zoek dus aanvullende ingredienten)
Croutons, spekblokjes, paprika, toscane mix, fetakaas, rode ui, lenteuitjes, tabasco en mozzarella.

Oja en tomaat idd.
Oud 25-03-2010, 12:07
Verwijderd
En bosui!
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Deutsch ist meine neue Muttersprache, so habe ich beschlossen, weil der ringel-ß so geil ist. Aber ich habe keine AHnung

Das ist vielleicht wegen der Form!
Verwijderd
Citaat:
Croutons, spekblokjes, paprika, toscane mix, fetakaas, rode ui, lenteuitjes, tabasco en mozzarella.

Oja en tomaat idd.
hoej salademaker in the house

het wordt biefstuk, sla, gegrilde courgette, paprika, tomaat, lenteui en feta en zelfgebouwde dressing.

thnx!
Oud 25-03-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
hoej salademaker in the house

het wordt biefstuk, sla, gegrilde courgette, paprika, tomaat, lenteui en feta en zelfgebouwde dressing.

thnx!
yw
Oud 25-03-2010, 12:22
Verwijderd
ik heb zo'n bril van de fopshop en jeetje, volgens mij zou een bril me best staan
Verwijderd
Citaat:
ik heb zo'n bril van de fopshop en jeetje, volgens mij zou een bril me best staan
Verwijderd
ik wil een briiil!
Oud 25-03-2010, 12:23
Missy
Missy is offline
Citaat:
ga je je moterrijbewijs halen?
Als ik het echt leuk vind waarschijnlijk wel.
Oud 25-03-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Als ik het echt leuk vind waarschijnlijk wel.
supertoffe shit
Oud 25-03-2010, 12:24
Verwijderd
ik zocht naar mijn pet maar die had ik op!
Oud 25-03-2010, 12:27
Verwijderd
Helder moment.
Oud 25-03-2010, 12:29
Rivka
Rivka is offline
Oud 25-03-2010, 12:30
Verwijderd
Ik heb me toch een partij prachtige oliebollen gebakken!
In het zonnetje in de tuin
Oud 25-03-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me toch een partij prachtige oliebollen gebakken!
In het zonnetje in de tuin
dus allemaal gelukt? Nice
Oud 25-03-2010, 12:34
Verwijderd
Ik heb hongerrrr
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik heb hongerrrr
Me 2.
Verwijderd
ik eet echt mastersalade vanavond

maar ik ging eigenlijk naar de supermarkt voor sigaretten en printpapier en dat ben ik vergeten .
Oud 25-03-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
dus allemaal gelukt? Nice
Ach, er zaten ook wel wat gedrochtjes tussen, maar dat is niet erg.
Ze hoeven niet eens opgegeten te worden (al hebben we er net wel één geprobeerd... en ik vind oliebollen niet eens echt lekker), ze moeten gewoon op een tafeltje op het podium staan om te laten zien dat het oudjaarsavond is, en dan moet een speler en in een woedeaanval één op de grond gooien en hem kapot stampen.
Oud 25-03-2010, 12:36
Verwijderd
Trouwens, ik las even wat terug, het wordt hier wel schering en inslag om het over al dan niet woest aantrekkelijk mannen te hebben hè.
Verwijderd
ziezo.
Verwijderd
Citaat:
en dan moet een speler en in een woedeaanval één op de grond gooien en hem kapot stampen.
<3
Oud 25-03-2010, 12:37
Verwijderd
Omdat onze keuken verbouwd wordt eet ik deze week zo'n beetje overal en nergens. Vanavond kookt mijn vader; een gruwelijk lekkere curry met zoete aardappel en allerlei groenten. Met naan. <333
Oud 25-03-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:
<3
Jaja, ik maak ontzéttend spannende voorstellingen
Oud 25-03-2010, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Ach, er zaten ook wel wat gedrochtjes tussen, maar dat is niet erg.
Ze hoeven niet eens opgegeten te worden (al hebben we er net wel één geprobeerd... en ik vind oliebollen niet eens echt lekker), ze moeten gewoon op een tafeltje op het podium staan om te laten zien dat het oudjaarsavond is, en dan moet een speler en in een woedeaanval één op de grond gooien en hem kapot stampen.
Waarom gebruiken jullie daar echte oliebollen voor? Wat een gedoe. Daar heb je toch props voor?
Oud 25-03-2010, 12:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik wil een briiil!
Ik vind mensen die brillen dragen terwijl ze helemaal geen bril nodig hebben maar stom.
Die gigantische nerd-brillen trend bij hipsters...

btw ATTN @ mensen in Zwolle: De googlebus rijdt rond, dus als je op googlemaps wil komen moet je op je balkon gaan zitten!
Oud 25-03-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, ik las even wat terug, het wordt hier wel schering en inslag om het over al dan niet woest aantrekkelijk mannen te hebben hè.
mwoh volgens mij gaat het de laatste 24 uur meer over de al dan niet histigheid van bepaalde wwwww vrouwen
Oud 25-03-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mensen die brillen dragen terwijl ze helemaal geen bril nodig hebben maar stom.
Die gigantische nerd-brillen trend bij hipsters...

btw ATTN @ mensen in Zwolle: De googlebus rijdt rond, dus als je op googlemaps wil komen moet je op je balkon gaan zitten!
ja weet ik, dat vind ik ook en dat is verdomd jammer want mijn hoofd schreeuwt erom maar ik vind die gasten met brillen zonder glas of glas zonder sterkte er in ook een béétje jammer.
Oud 25-03-2010, 12:42
Verwijderd
maar misschien heb ik wel een bril nodig
Oud 25-03-2010, 12:43
Verwijderd
Ik ben niet hitsig hoor. Ik heb al tijden geen enkel libido meer.
Oud 25-03-2010, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Waarom gebruiken jullie daar echte oliebollen voor? Wat een gedoe. Daar heb je toch props voor?
Wát heb je daarvoor? Dure nepdingen? en waar heb je die?
Ik zie niet in waarom je nepdingen zou gaan gebruiken als ze recht voor de neuzen van het publiek in elkaar gestampt worden.
Oud 25-03-2010, 12:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
maar misschien heb ik wel een bril nodig
Gewoon eens langs gaan voor een gratis test. Zo ging 't bij mij ook. Ik dacht dat ik prima zag en ging toen 'voor de lol' m'n ogen testen en bleek toen een bril nodig te hebben.
Er gaat een wereld voor je open als je ineens zo'n lens voor je oog krijgt en je alles ineens scherp ziet. woooow.
Oud 25-03-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
mwoh volgens mij gaat het de laatste 24 uur meer over de al dan niet histigheid van bepaalde wwwww vrouwen
Oh, echt goed heb ik niet gelezen dus dat kan. Nouja, ok, zelfde lijn.
Oud 25-03-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Oh, echt goed heb ik niet gelezen dus dat kan. Nouja, ok, zelfde lijn.
dat is zo ik wil het best ergens anders over hebben hoor alleen over woestaantrekkelijke mannen & hitsigheid raak je gewoon niet zo snel uitgepraat dus dat is een makkelijk onderwerp
Oud 25-03-2010, 12:48
Verwijderd
Ik zou het niet eens erg vinden als ik nooit meer seks zou hebben.
Oud 25-03-2010, 12:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Ik ook niet, maar ik ben dan ook al een end op weg. Van jou denk ik niet dat het gaat lukken Stef...

@sann: Spreek voor jezelf, ik heb weinig te melden over mannen en hitsigheid. Er is meer in het leven.

[/ouwezeikerdmodus]
Oud 25-03-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Spreek voor jezelf sann, ik heb weinig te melden over mannen en hitsigheid. Er is meer in het leven.

[/ouwezeikerdmodus]
Oh ik bedoelde het ook vooral met betrekking tot mezelf .

Maar verder heb je in je oudezeikmodus natuurlijk groot gelijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten