Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
15 jaar waarschijnlijk, dus na ongeveer 11 jaar vrij.
Doet Peru daar ook aan ja?
Advertentie
Oud 08-06-2010, 11:19
Verwijderd
de doodstraf mag van mij hier wel
Oud 08-06-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat vind ik niet lang genoeg
Het is in Peru he
Oud 08-06-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Doet Peru daar ook aan ja?
Het systeem werkt iets anders,
voor elke 2 dagen dat je een studie volgt of werkt, krijg je 1 dag strafvermindering.
Oud 08-06-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Het systeem werkt iets anders,
voor elke 2 dagen dat je een studie volgt of werkt, krijg je 1 dag strafvermindering.
ok, weer wat geleerd Bron?
Oud 08-06-2010, 11:24
Verwijderd
doet Peru ook aan verplichte psychiatrische opname? Want ik denk dat je wel een stoornisje of twee kunt vinden bij Joran
Een gezellige antisociale persoonlijkheidsstoornis ofzo. Of misschien een narcistische. Beetje ODD erbij.
Oud 08-06-2010, 11:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ok, weer wat geleerd Bron?
Als Van der Sloot schuld bekent, kan hij tot 10 jaar strafvermindering krijgen. Als hij zich goed gedraagt in de gevangenis, of werkt of studeert, kan dat ook. Amoreti: ,,Voor elke twee dagen werk of studie, gaat er een dag van de straf af.'' (ANP)

http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/a...tel-vrij.dhtml o.a.
Oud 08-06-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Als Van der Sloot schuld bekent, kan hij tot 10 jaar strafvermindering krijgen. Als hij zich goed gedraagt in de gevangenis, of werkt of studeert, kan dat ook. Amoreti: ,,Voor elke twee dagen werk of studie, gaat er een dag van de straf af.'' (ANP)

http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/a...tel-vrij.dhtml o.a.
Ah

Best een goed systeem, beter dan sowieso 1/3 strafvermindering.
Oud 08-06-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
doet Peru ook aan verplichte psychiatrische opname? Want ik denk dat je wel een stoornisje of twee kunt vinden bij Joran
Een gezellige antisociale persoonlijkheidsstoornis ofzo. Of misschien een narcistische. Beetje ODD erbij.
Hehe dat denk ik ook ja..

Zooo ik heb al twee uur vet goed gestudeerd Nu heb ik even pauze met lekkere bammetjes met veg gebraden gehakt
Oud 08-06-2010, 11:36
Rationeel
Rationeel is offline
alsof dat mannetje ook maar een jaar overleefd in die nor daar

Oud 08-06-2010, 11:38
Verwijderd
Citaat:
alsof dat mannetje ook maar een jaar overleefd in die nor daar

[afbeelding]

Z'n anus iig niet
Oud 08-06-2010, 11:39
Verwijderd
arghhhhh ik wil vakantie en nog meer socializing <3
Oud 08-06-2010, 11:42
Rationeel
Rationeel is offline
ik gok op moord of zelfmoord binnen een jaar en zet er 50 euro op!
Oud 08-06-2010, 11:45
Verwijderd
Citaat:
ik gok op moord of zelfmoord binnen een jaar en zet er 50 euro op!
Haha nice

Hmm ik had al verwacht dat je rond de 400 zat san
Oud 08-06-2010, 11:46
Verwijderd
Nou zo te lezen krijgt Joran het nog redelijk prima in zijn cel in peru: http://www.volkskrant.nl/binnenland/...cel_voor_Joran
Oud 08-06-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Haha nice

Hmm ik had al verwacht dat je rond de 400 zat san
Niemand werkt mee
Oud 08-06-2010, 11:56
Verwijderd
Lorelei en ik hebben een heerlijk gesprek over hoe we ons forumleven in hemelsnaam prive moeten houden op haar housewarming

Gaat niet lukken, housewarming voor forummers wordt apart gehouden denk ik zo
Oud 08-06-2010, 11:57
Lorelei
Lorelei is offline
Ik stem voor een naamsverandering van scholieren.com. Dit wordt niet leuk op verjaardagen en housewarming party's.
Oud 08-06-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik stem voor een naamsverandering van scholieren.com. Dit wordt niet leuk op verjaardagen en housewarming party's.
Oud 08-06-2010, 11:58
Lorelei
Lorelei is offline
Misschien is dit gewoon het moment om uit de kast te komen..
Oud 08-06-2010, 11:58
Verwijderd
doen jullie het vanwege privacy? Ik vertel mensen namelijk wel dat ik forum maar niet welk forum.
Oud 08-06-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Misschien is dit gewoon het moment om uit de kast te komen..
zet 'm op! Dan ga ik nauwkeurig analyseren hoe de mensen reageren enzo en dan van jouw fouten leren & het op mijn verjaardag lekker anders doen
Oud 08-06-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
doen jullie het vanwege privacy? Ik vertel mensen namelijk wel dat ik forum maar niet welk forum.
Hm deels privacy, deels tamelijk genant hoeveel ik online zit, deels vrienden die niet echt open staan voor dingen die ze niet kennen en het wss zien als een soort internetdaten en dat heel erg not done vinden. Zoiets?
Oud 08-06-2010, 12:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
zet 'm op! Dan ga ik nauwkeurig analyseren hoe de mensen reageren enzo en dan van jouw fouten leren & het op mijn verjaardag lekker anders doen
Tutje

Pip: nou.. mensen weten wel dat ik op internet te vinden ben.. en er zijn mensen in mijn vriendenkring die ik op een andere manier via internet ken. Dus zij zullen daar niet zo'n groot probleem van maken. Maar ik probeer het toch wel te beschermen. En ik wil absoluut niet hoeven vertellen wélk forum (door de naam maar ook door de dingen die erop staan)
Oud 08-06-2010, 12:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hm deels privacy, deels tamelijk genant hoeveel ik online zit, deels vrienden die niet echt open staan voor dingen die ze niet kennen en het wss zien als een soort internetdaten en dat heel erg not done vinden. Zoiets?
Ja, jouw vrienden zijn nog net wat meer bekrompen dan de mijne
Oud 08-06-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, jouw vrienden zijn nog net wat meer bekrompen dan de mijne
Zeg je nou dat mijn vrienden bekrompen zijn?! je hebt pas 1 vriendinnetje ontmoet

Verder heb je absoluut gelijk zwart wit denken ftw.

Ze zijn wel heel lief hoor, en maar in bepaalde dingen bekrompen. Op veel gebieden ook heel openminded en gaaf
Oud 08-06-2010, 12:03
Rationeel
Rationeel is offline
ik zit diep in die kast gedoken en ben niet van plan er al te snel uit te komen
Oud 08-06-2010, 12:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zeg je nou dat mijn vrienden bekrompen zijn?! je hebt pas 1 vriendinnetje ontmoet

Verder heb je absoluut gelijk zwart wit denken ftw.

Ze zijn wel heel lief hoor, en maar op bepaalde dingen bekrompen. Op veel gebieden ook heel openminded en gaaf
Oh ik bedoelde verder niet te zeggen dat je vrienden stom zijn Maar als ik jouw verhalen hoor, gaan zij inderdaad meer moeite hebben met jouw bekentenis dan mijn vrienden met de mijne

Citaat:
O rly?
Oud 08-06-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
*boks*

en wat zijn jouw redenen daarvoor?

Dit voelt als een praatgroepje voor anonieme forummers
Oud 08-06-2010, 12:06
Rationeel
Rationeel is offline
enige mate van internetanonimiteit ftw
Oud 08-06-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Oh ik bedoelde verder niet te zeggen dat je vrienden stom zijn Maar als ik jouw verhalen hoor, gaan zij inderdaad meer moeite hebben met jouw betekentis dan mijn vrienden met de mijne

O rly?
Nee dat is je geraden! anders mag je uberhaupt niet meer op mijn verjaardag komen!

Maar je hebt absoluut gelijk Ik denk dat er 2 zijn die het aankunnen. Misschien 3. Maar ik weet niet of ik die derde wel als echte vriendin zie. De rest gaat me echt aankijken van wtf doe normaal. En stuurt me in therapie ofzo.
Oud 08-06-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
enige mate van internetanonimiteit ftw
Maar hoe ga je dan aan je vrienden uitleggen wie toch die vrouw is die je kinderen baart?
Oud 08-06-2010, 12:07
Rationeel
Rationeel is offline
de laatste meet is ook doorgegaan als ehhh een soort minireünie met middelbareschoolvrienden
Oud 08-06-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
de laatste meet is ook doorgegaan als ehhh een soort minireünie met middelbareschoolvrienden
haha beetje laf hoor
Oud 08-06-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:

Ik ken Lorelei, Medeia, WT en Absinthe van een rechtenetentje Wat heel komisch is aangezien alleen Medeia rechten studeert, dus als 1 van mijn vrienden ooit een babbeltje met ze gaat maken wordt het een moeilijk verhaal
Oud 08-06-2010, 12:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
haha beetje laf hoor
Ben jij wel uit de kast dan?

Sann: in het vraagtopic: ik heb het een maand of 6 geleden aan iemand verteld.. en die vond het achterlijk dat ik er zo moeilijk over deed Dat is de enige, behalve m'n moeder, die weet dat ik hier zit volgens mij
Oud 08-06-2010, 12:11
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
haha beetje laf hoor
en mijn vader was zo geïnteresseerd en bleef maar vragen of iedereen een beetje leuk was terechtgekomen enzo. ik heb de rest van het weekend opleidingen, stages en baantjes moeten verzinnen voor mensen die ik al 6 jaar niet meer gezien heb
Oud 08-06-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:

Sann: in het vraagtopic: ik heb het een maand of 6 geleden aan iemand verteld.. en die vond het achterlijk dat ik er zo moeilijk over deed Dat is de enige, behalve m'n moeder, die weet dat ik hier zit volgens mij
Ik vroeg bewust niet 'dit' forum Zodat mensen die niet willen vertellen dat het scom is toch kunnen antwoorden
Oud 08-06-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
en mijn vader was zo geïnteresseerd en bleef maar vragen of iedereen een beetje leuk was terechtgekomen enzo. ik heb de rest van het weekend opleidingen, stages en baantjes moeten verzinnen voor mensen die ik al 6 jaar niet meer gezien heb

Dus zelfs tegen je ouders ben je niet eerlijk! Niet dat mijn ouders ook maar enig idee hebben, maar ik verzin iig geen reunies
Oud 08-06-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-06-2010, 12:13
Soundwave
Soundwave is offline
ik kan ook nooit uitleggen dat ik een transformer op een forum ben
Oud 08-06-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er geen probleem mee om tegen vrienden of collega's te zeggen dat ik forum of dat ik naar een meeting ben geweest, al zeg ik er uiteraard niet bij welk forum Vrienden die hier heel vaak over de vloer komen zien mij wel vaak zat op een geel forum rondklikken, dan ga ik niet heel spastisch en geheimzinnig doen.
Oud 08-06-2010, 12:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

Dus zelfs tegen je ouders ben je niet eerlijk! Niet dat mijn ouders ook maar enig idee hebben, maar ik verzin iig geen reunies
hoezo zelfs tegen mijn ouders?

dit is een leugentje dat niet schaadt!
Oud 08-06-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:

Ik ken Lorelei, Medeia, WT en Absinthe van een rechtenetentje Wat heel komisch is aangezien alleen Medeia rechten studeert, dus als 1 van mijn vrienden ooit een babbeltje met ze gaat maken wordt het een moeilijk verhaal
Citaat:
Koelbloedige leugenaars
Oud 08-06-2010, 12:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb er geen probleem mee om tegen vrienden of collega's te zeggen dat ik forum of dat ik naar een meeting ben geweest, al zeg ik er uiteraard niet bij welk forum Vrienden die hier heel vaak over de vloer komen zien mij wel vaak zat op een geel forum rondklikken, dan ga ik niet heel spastisch en geheimzinnig doen.
Ah. Op dat niveau zou ik het nog wel aankunnen. Hoewel ik niet op het forum zou zitten waar iemand bij is, want het geel is(/was) toch best typerend Maar dat ik op internet rondhang en af en toe meet vertel ik idd ook wel.
Oud 08-06-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
hoezo zelfs tegen mijn ouders?

dit is een leugentje dat niet schaadt!
Nou mijn moeder wist volgens mij wel dat ik forumde toen ik nog thuis woonde. Volgens mij heb ik toen zelfs een x gevraagd of ik mocht meeten, maar dat mocht niet, want mama was ervan overtuigd dat het hele forum vol vieze oude pedofielen zat & dat zou eindigen in een massaverkrachting van mij

Maar goed, toen was ik 15/16 ofzo, en toen was internet nog nieuw & eng, dus ik kan me helemaal voorstellen dat dat niet mocht
Oud 08-06-2010, 12:17
Verwijderd
Ik doe hetzelfde als Moz, trouwens.
Oud 08-06-2010, 12:19
Verwijderd
Huhu, ik was 14/15 toen ik naar m'n eerste meetings ging, en toen heb ik ook gewoon tegen m'n ouders verteld dat het van een internetforum was. Eigenlijk is het heel raar dat ze er niet van opkeken, want ze kunnen behoorlijk overbezorgd zijn.
Oud 08-06-2010, 12:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou mijn moeder wist volgens mij wel dat ik forumde toen ik nog thuis woonde. Volgens mij heb ik toen zelfs een x gevraagd of ik mocht meeten, maar dat mocht niet, want mama was ervan overtuigd dat het hele forum vol vieze oude pedofielen zat & dat zou eindigen in een massaverkrachting van mij

Maar goed, toen was ik 15/16 ofzo, en toen was internet nog nieuw & eng, dus ik kan me helemaal voorstellen dat dat niet mocht
Nu zijn we nog steeds duister en eng!
Oud 08-06-2010, 12:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Huhu, ik was 14/15 toen ik naar m'n eerste meetings ging, en toen heb ik ook gewoon tegen m'n ouders verteld dat het van een internetforum was. Eigenlijk is het heel raar dat ze er niet van opkeken, want ze kunnen behoorlijk overbezorgd zijn.
Mijn moeder is van mening dat mensen in een kroeg net zo eng zijn als mensen op internet. Die heeft veel liever dat ik meet (op een openbare plek, dat wel) dan dat ik 's avonds laat na het uitgaan nog naar huis ga fietsen

Regels voor berichten