Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2010, 12:19
Verwijderd
Ik bedenk net dat ik gewoon 11 jaar gerookt hebt zowat de helft van mn leven ;x
Advertentie
Oud 24-06-2010, 12:20
Verwijderd
Stufi bitchezz.
Oud 24-06-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
wij hebben een keer hetzelfde gehad, maar toen zijn we met de 'wachtploeg' lekker bier gaan drinken, omdat het zo lang duurde.

tegen de tijd dat die kerel kwam lagen wij allemaal al lang en breed onder tafel. toen werd er aangebeld en wij allemaal de duim op het voorhoofd zetten *niet opendoens!!1!* en dat een paar keer. uiteindelijk schreeuwde hij door het open raam dat hij van daaruit de ketel niet kon fixen en of we even konden beslissen wie er dan wél open zou doen
Oud 24-06-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ik bedenk net dat ik gewoon 11 jaar gerookt hebt zowat de helft van mn leven ;x
Je was/bent toch gestopt?
Oud 24-06-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Je was/bent toch gestopt?
Ja nu wel. Na eerdere stoppogingen ben ik nooit helemaal gestopt/snel weer begonnen
Oud 24-06-2010, 12:21
Verwijderd
Daarom zegt ze waarschijnlijk dat ze 'gerookt heeft'. En ik mag hopen dat ze gestopt is ja
Oud 24-06-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
wij hebben een keer hetzelfde gehad, maar toen zijn we met de 'wachtploeg' lekker bier gaan drinken, omdat het zo lang duurde.

tegen de tijd dat die kerel kwam lagen wij allemaal al lang en breed onder tafel. toen werd er aangebeld en wij allemaal de duim op het voorhoofd zetten *niet opendoens!!1!* en dat een paar keer. uiteindelijk schreeuwde hij door het open raam dat hij van daaruit de ketel niet kon fixen en of we even konden beslissen wie er dan wél open zou doen
dat ga ik voorstellen voor de volgende x

Citaat:
Hm, de huishoudster vond ik wel vreemd, maar ik snapte haar functie in het geheel wel beter. Die brandweercommandant kwam echt totaal uit het niets vallen.


Oei, waar komt dit vanaf?
een msn gesprek en een aantal smsjes over hoe heerlijk niks doen, buiten in de zon bruin liggen bakken & cola met ijsklontjes en een muziekje wel niet zijn. Kort samengevat. Van zijn kant voor de duidelijkheid. Ik zit binnen

Oh en dat ik me een maand heb zitten verheugen op z'n terugkomst en dat ie nu z'n account laat verwijderen.
Oud 24-06-2010, 12:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daarom zegt ze waarschijnlijk dat ze 'gerookt heeft'. En ik mag hopen dat ze gestopt is ja
Mijn moeder vertelde laatst dat ze heeft doorgerookt tijdens haar zwangerschap! En toen vertelde een vriendin van haar dat ze dat ook heeft gedaan (die was in dezelfde tijd zwanger).
Citaat:
een msn gesprek en een aantal smsjes over hoe heerlijk niks doen, buiten in de zon bruin liggen bakken & cola met ijsklontjes en een muziekje wel niet zijn. Kort samengevat. Van zijn kant voor de duidelijkheid. Ik zit binnen

Oh en dat ik me een maand heb zitten verheugen op z'n terugkomst en dat ie nu z'n account laat verwijderen.
Ik heb z'n msnnn

oh edit: jij ook dus, waarom klaag je dan?
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Daarom zegt ze waarschijnlijk dat ze 'gerookt heeft'.
Leuk, maar die zin hoeft alsnog niet te betekenen dat ze gestopt is.
Oud 24-06-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder vertelde laatst dat ze heeft doorgerookt tijdens haar zwangerschap! En toen vertelde een vriendin van haar dat ze dat ook heeft gedaan (die was in dezelfde tijd zwanger).
Mijne vertelde dat ook vorige week En ik was best een zware baby
Oud 24-06-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Leuk, maar die zin hoeft alsnog niet te betekenen dat ze gestopt is.
Is waar, maar ik denk wel dat ze het anders zou verwoorden als ze nog wel rookte.
'Ik kwam erachter dan ik al 11 jaar rook' ofzo.
Oud 24-06-2010, 12:28
Verwijderd
Als ik nog rookte zou ik dat waarschijnlijk niet hardop durven te zeggen maar al ruim twee maanden cold turkey gestopt hoor
Oud 24-06-2010, 12:28
Verwijderd
Waarom zit iedereen eigenlijk binnen met dit weer?
Oud 24-06-2010, 12:29
Verwijderd
Agorafobie.
Oud 24-06-2010, 12:30
Verwijderd
Anders was je nog zwaarder geweest

Nouja het probleem zit 'm ook niet in het verschil tussen 3300 gram en 3500 gram, bijvoorbeeld. Of in het verschil tussen 39 weken of 40 weken. Maar als een kind zonder roken geboren zou worden na 35 weken en het wordt daardoor 34, dan baal je wel (want de longen zijn af na 35 weken). En als er een heel zware bevalling is, en de baby zou zonder gerookt te hebben die wel aankunnen, maar doordat er gerookt is kan het niet en loopt-ie hersenschade op, dan ook.

Om dat soort gevallen gaat het, de grensgevalletjes die het dan nét niet halen in plaats van nét wel.

En ik zit binnen omdat ik grafiekjes moet meten!
Oud 24-06-2010, 12:30
Verwijderd
Ok, dat zou een goede reden zijn.
Oud 24-06-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Anders was je nog zwaarder geweest

Nouja het probleem zit 'm ook niet in het verschil tussen 3300 gram en 3500 gram, bijvoorbeeld. Of in het verschil tussen 39 weken of 40 weken. Maar als een kind zonder roken geboren zou worden na 35 weken en het wordt daardoor 34, dan baal je wel (want de longen zijn af na 35 weken). En als er een heel zware bevalling is, en de baby zou zonder gerookt te hebben die wel aankunnen, maar doordat er gerookt is kan het niet en loopt-ie hersenschade op, dan ook.

Om dat soort gevallen gaat het, de grensgevalletjes die het dan nét niet halen in plaats van nét wel.
En toch ook grotere kans op wiegendood etc. als de moeder gerookt heeft tijdens de zwangerschap? Of zijn dat gewoon bangmaakverhaaltjes?
Oud 24-06-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder vertelde laatst dat ze heeft doorgerookt tijdens haar zwangerschap! En toen vertelde een vriendin van haar dat ze dat ook heeft gedaan (die was in dezelfde tijd zwanger).

Ik heb z'n msnnn

oh edit: jij ook dus, waarom klaag je dan?
Ik heb zelfs z'n nummer

omdaatt klagen fijn is! Net als iemand hebben die nog meer op het forum komt dan jij
Oud 24-06-2010, 12:33
Verwijderd
loekie was niet in het asiel. Die vrouw heeft me aangeraden om elke 10/12 dagen langs te komen.
Wat een stel chago's daar trouwens, de enige aardige was die kattenvrouw. En ik vind het niet zo gek dat ik daar een eeuw in de wacht heb gehangen want niemand die daar de telefoon opneemt ook al staat ie de hele tijd te rinkelen.
Oud 24-06-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
En toch ook grotere kans op wiegendood etc. als de moeder gerookt heeft tijdens de zwangerschap? Of zijn dat gewoon bangmaakverhaaltjes?
Ja dat ook geloof ik even opzoeken voor de zekerheid.
edit: opgezocht, inderdaad. Kans wordt 1,9 keer zo groot.

(Wiegendood levert sowieso enge verhalen op vind ik, ik heb ooit een boekje gelezen met ervaringsverhalen van ouders wiens kind wiegendood was gestorven, ben ik dagen van slag van geweest )
Oud 24-06-2010, 12:34
Verwijderd
Goed ik ga nog even de stad in en dan oefenrechtbank. Tot later schatjes!
Oud 24-06-2010, 12:34
Verwijderd
en ze deden nogal neerbuigend naar een man die een kat kwam afstaan.
Oud 24-06-2010, 12:34
Verwijderd
Maar eigenlijk ben ik pas net wakker en ik hoop dat een huisgenoot zo wakker wordt zodat die koffie kan gaan halen. Ik ben toch bang dat ik het ga worden.
Oud 24-06-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
loekie was niet in het asiel. Die vrouw heeft me aangeraden om elke 10/12 dagen langs te komen.
Wat een stel chago's daar trouwens, de enige aardige was die kattenvrouw. En ik vind het niet zo gek dat ik daar een eeuw in de wacht heb gehangen want niemand die daar de telefoon opneemt ook al staat ie de hele tijd te rinkelen.
he bah
Citaat:
Ja dat ook geloof ik even opzoeken voor de zekerheid.
(Wiegendood levert sowieso enge verhalen op vind ik, ik heb ooit een boekje gelezen met ervaringsverhalen van ouders wiens kind wiegendood was gestorven, ben ik dagen van slag van geweest )
Ja dat kan ik me voorstellen :brrr:
Oud 24-06-2010, 12:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom zit iedereen eigenlijk binnen met dit weer?
geen reden/zin, alhoewel ik best even met de laptop op het balkon zou kunnen gaan zitten *lampje*
__________________
you're not my demographic
Oud 24-06-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
geen reden/zin, alhoewel ik best even met de laptop op het balkon zou kunnen gaan zitten *lampje*
*insert pic Natasja Froger*
Oud 24-06-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
loekie was niet in het asiel. Die vrouw heeft me aangeraden om elke 10/12 dagen langs te komen.
Wat een stel chago's daar trouwens, de enige aardige was die kattenvrouw. En ik vind het niet zo gek dat ik daar een eeuw in de wacht heb gehangen want niemand die daar de telefoon opneemt ook al staat ie de hele tijd te rinkelen.
aw
Oud 24-06-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Waarom zit iedereen eigenlijk binnen met dit weer?
Ik zit zelf binnen met het gordijn dicht
Oud 24-06-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zit zelf binnen met het gordijn dicht
Ik ook, maar daar ga ik zo iets aan doen. Door de berg afwas die door de keuken verspreid staat, kan ik alleen helemaal niet lekker bij de keukendeur. Dan maar geen frisse lucht, .
Oud 24-06-2010, 12:38
Rationeel
Rationeel is offline
owja wiegendood... je moet een baby altijd op de rug leggen en vasttapen met ducttape toch?
Oud 24-06-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zit zelf binnen met het gordijn dicht
ik ook. maar de deur en de ramen staan wel allemaal open.
Oud 24-06-2010, 12:38
Verwijderd


lol.
Oud 24-06-2010, 12:39
Rationeel
Rationeel is offline
ownee nu haal ik lekkende leidingen en wiegendood door elkaar
Oud 24-06-2010, 12:39
Verwijderd
Citaat:
en ze deden nogal neerbuigend naar een man die een kat kwam afstaan.
ja raar volk! Mijn zus had een kat gevonden en die kwam ze naar het asiel brengen en ze wilden die kat niet aannemen 'ja houdt u hem dan toch lekker zelf?' 'maar mijn vriend is allergisch!' 'pfff' 'hij is niet van mij hoor, ik heb hem gevonden' 'pfff' 'zal ik hem hier dan maar vrijlaten? ik doe het hoor!' 'nou pfff'

zus gaat weg, zet kat bij deur 'ik ga nu echt weg hoor!'

zus doet paar stappen

'OKE OKE WE NEMEN HEM WEL'
Oud 24-06-2010, 12:39
Verwijderd
Citaat:
ik ook. maar de deur en de ramen staan wel allemaal open.
Bij mij is alles dicht
Oud 24-06-2010, 12:39
Verwijderd
Citaat:
owja wiegendood... je moet een baby altijd op de rug leggen en vasttapen met ducttape toch?
jemig jij weet ook niks van baby's, iedereen weet toch dat ze het beste slapen in een plastic tas.
Oud 24-06-2010, 12:39
Verwijderd
Citaat:
owja wiegendood... je moet een baby altijd op de rug leggen en vasttapen met ducttape toch?
Oud 24-06-2010, 12:39
Verwijderd
Ik krijg vandaag of morgen m'n nieuwe spel! Ik ga het uren spelen
Oud 24-06-2010, 12:40
Verwijderd
het asiel zit vol Pffff volk
Oud 24-06-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
jemig jij weet ook niks van baby's, iedereen weet toch dat ze het beste slapen in een plastic tas.
liefst zo'n ziplockbaggie
Oud 24-06-2010, 12:41
Verwijderd
wat raar ecnelis! daar zijn ze toch voor
Oud 24-06-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
het asiel zit vol Pffff volk
Asiel zielen zoeken centrum?
Oud 24-06-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Asiel zielen zoeken centrum?
dat is centrum, het asiel is dan zoek!
Oud 24-06-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
wat raar ecnelis! daar zijn ze toch voor
ja dat dachten wij ook
Oud 24-06-2010, 12:43
Verwijderd
zo, nu de vloer op in afrika kijken
Oud 24-06-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
ja raar volk! Mijn zus had een kat gevonden en die kwam ze naar het asiel brengen en ze wilden die kat niet aannemen 'ja houdt u hem dan toch lekker zelf?' 'maar mijn vriend is allergisch!' 'pfff' 'hij is niet van mij hoor, ik heb hem gevonden' 'pfff' 'zal ik hem hier dan maar vrijlaten? ik doe het hoor!' 'nou pfff'

zus gaat weg, zet kat bij deur 'ik ga nu echt weg hoor!'

zus doet paar stappen

'OKE OKE WE NEMEN HEM WEL'
wat raar!
Toen ik de konijnen uit het asiel haalde, waren daar twee gezinnen die een konijn kwamen brengen. De een kwam omdat het eigenaartje er niet goed vooor zorgde en de ouders dat zat waren. Kind was ook pas zes en was aan het huilen en de vader was steeds bars tegen hem aan het doen van 'nou, stel je niet zo aan, wees een man, je wou zelf een konijn, maar als je er niet voor zorgt gaat-ie dood, dat is dan jouw schuld, we doen je een plezier' enzo. De ander kwam terug omdat die had gevochten met het konijn dat ze al thuis hadden, en dat was Daan en die woont nu bij ons
Maar de mensen van het asiel deden heel begripvol tegen de mensen die hun konijn kwamen brengen. Zelfs tegen die rare vader.
Oud 24-06-2010, 12:44
Verwijderd
he katje, ik heb je groene kleedje me al een tijdje toegeeigend
Oud 24-06-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
he katje, ik heb je groene kleedje me al een tijdje toegeeigend
Ohja dat kleedje ja doe ermee wat je wil hoor, je hoeft hem niet steriel in een kluis te bewaren ofzo huhu
Oud 24-06-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
dat is centrum, het asiel is dan zoek!
zoek mij dan als je kan ..je kan mij toch niet pakken

Zucht; jeugdsentiment
Oud 24-06-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
owja wiegendood... je moet een baby altijd op de rug leggen en vasttapen met ducttape toch?
ik heb wel eens gehoord dat mensen hun baby inderdaad vasttapeten omdat-ie in z'n slaap telkens op z'n buik rolde maar nog niet terugkon, ik weet niet of ze dat met ducttape deden en ze plakten niets op de huid van de baby, maar op de trappelzak.

Dus, ja en nog een paar duizend dingen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.