Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2010, 13:04
Em.
Em. is offline
Nou, op het hoogste punt is het ongeveer 5 cm hoog, van het puntje van de ene wenkbrauw tot de ander globaal zo'n 14 cm. Meet rottig, als de geodriehoek voor je ogen zit. Dat vind ik wel ongeveer mijn voorhoofd, en 5 x 14 = 70 cm2. Maar het zou makkelijk een stuk meer of minder kunnen zijn. Ik denk eigenlijk een stukje meer. ;p
Leuke vraag, trouwens.

Als je ging verhuizen en je kon -magie, magie- maar 3 dingen meenemen, wat nam je mee?
Advertentie
Oud 27-07-2010, 13:06
Verwijderd
Mijn man, een doos met allevier de poezen er in en een drieduizenddelig zakmes.

Welk boek lees je nu?
Oud 27-07-2010, 17:02
Verwijderd
Ik lees nu ff niks. Ik bewaar me nieuwe boek voor als ik straks lang in het vliegtuig zit.

Wat voor soort muis heb je?
Oud 27-07-2010, 17:13
Verwijderd
Een Logitech MX518.

Lekker ergonomisch verantwoord en met duizend knopjes, waardoor ik nu iedere andere muis oncomfortabel en niet handig genoeg vind.

Wil jij ook zo graag dat de wet over sluitingstijden van winkels wordt aangepast, zodat supermarkten tot later open kunnen blijven?
Oud 27-07-2010, 17:18
AzN
AzN is offline
Ik vind de sluitingstijden prima zo, maar ik heb er niets op tegen als ze later dicht zouden gaan .

Met hoeveel vingers typ jij?
Oud 27-07-2010, 17:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
10, blind!

Wat zou jij aan jezelf willen veranderen?
Oud 27-07-2010, 18:05
Repeating
Repeating is offline
Eigenlijk helemaal niks

Waar denk je nu aan?
Oud 27-07-2010, 18:30
Em.
Em. is offline
Ik bedacht waar ik eigenlijk aan dacht.
Tja.
En daarvoor. Ehm. Tja. Ik zag 'n engel voor me en ik hoorde een muziekje in mijn hoofd /liedje. Telt dat als gedachte?

Wat was het laatste dat je opschreef (met pen op papier)?
Oud 27-07-2010, 18:39
Verwijderd
De woorden "vieze man" in m'n schetsboek, naast een tekening van een vieze man.

Als je zou mogen kiezen om één ding voortaan niet meer lekker te vinden (bijvoorbeeld snoep, zodat je ervan af kunt blijven zonder het te missen) OFFFFF juist om één ding voortaan wél lekker te vinden (bijvoorbeeld iets gezonds of iets wat je nu niet lust terwijl het handiger is om het wél te lusten) wat zou je dan kiezen en waarom?
Oud 27-07-2010, 18:59
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik zou kiezen voor iets anders gezonds héél lekker te vinden. Ik kan mezelf er wel vanaf houden om geen snoep te eten.

(Omdat het zo'n geniale vraag is..) En wat zou jij kiezen?
Oud 27-07-2010, 19:50
Em.
Em. is offline
Ik geniet meer van dingen die ik lekker vind, dus ik zou iets gezonds lekker gaan vinden. Iets aan groente, denk ik. Veel fruit lust ik al, vlees/vis is niet al te goed voor het milieu, brooddingen krijg ik al zát binnen en melk is per slot van rekening ook weer niet zó belangrijk. Alleen welke groente weet ik nog niet. Iets wat ik nu héél vies vind, zuurkool ofzo.

Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen wakker werd?
Oud 27-07-2010, 19:52
snoopy
snoopy is offline
"huh, Sarah huilt! Waarom zou ze dat doen? Hmm... Zal maar gaan kijken" (in 1 seconde, haha)

Op welke leeftijd zie jij jezelf kinderen krijgen?
Oud 27-07-2010, 20:03
Em.
Em. is offline
Eigenlijk... niet.
Anders als ik 28 ben ofzo. Laat, carrière gaat voor. En ik moet even een goede pappa vinden om mijn gebrek aan talent te compenseren. Volgens mij ben ik een moeder van niks!

Als je één uiterlijke eigenschap voor je partner/toekomstige droomman/vrouw/vriend(in)/prins op het witte paard mocht kiezen, wat zou je dan kiezen? (Denk aan: groene ogen, gespierde buik, rechte neus... en dus niet 'over het algemeen wel leuk'.) En dan met het idee dat God met een toverstokje zwaait en dan *ploep* heeft hij/zij ineens '...'. Dus niet als eis, meer als... toevoeging. (Of zou je niets kiezen omdat hij/zij al je droomman/vrouw is?)
Oud 27-07-2010, 20:06
Bright Blue
Bright Blue is offline
Mag het ook kwa innerlijk zijn? Aangezien je allemaal lichamelijke dingen noemt. Nouja, als ik mocht beslissen wat mijn droom prins zou moeten hebben zijn grote groen/blauwe ogen waarin ik kan verdwalen. Dat zou ik toch best wel waarderen, zegmaar.

Waar en met wie zou jij willen zijn op het moment dat de aarde vergaat?
Oud 27-07-2010, 21:13
Em.
Em. is offline
Nee, uiterlijk. Juist omdat innerlijk zo belangrijk is, muhaha. Ik wilde gewoon even weten hoe het met uiterlijk zat!

Oké, ik had een heel verhaal getypt tot ik besefte dat het antwoord er niet echt in stond. Meer hóe dan waar en wie.
Maar goed, met wie: natuurlijk met diegene die ik al heeeeeel lang niet uit m'n hoofd kan zetten. Als ik iemand nog wil zien is hij het!
En waar... ergens hoog op een berg onder een sterrenhemel in de wilde natuur op een comfortabele plek met uitzicht op zee? En warm. Een warme avond, dat het al nacht wordt en langzaam afkoelt en dan hoor je nog wat geluiden van een natuur die langzaam gaat slapen of juist wakker wordt. Hmm. Dat valt ook onder waar hoor! En anders beslis ik dat nu even.

HOE wil jij de laatste uren doorbrengen - voor de wereld vergaat? Misschien ook even 'wie en waar', maar vooral hóe.
Oud 28-07-2010, 00:44
AzN
AzN is offline
Samen zijn met m'n hele familie en m'n vriend, herinneringen oproepen, elkaar vertellen hoeveel je van elkaar houdt en toch nog gezellig proberen te doen .

Wie is de belangrijkste persoon in je leven?
Oud 28-07-2010, 10:28
Bright Blue
Bright Blue is offline
Die vraag is toch niet te beantwoorden! Ik denk mijn moeder. En mijn vader en broertje. En wat vrienden.

Van welk liedje word jij nou echt helemaal gek?
Oud 28-07-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk... niet.
Anders als ik 28 ben ofzo. Laat, carrière gaat voor. En ik moet even een goede pappa vinden om mijn gebrek aan talent te compenseren. Volgens mij ben ik een moeder van niks!

Hoe later je kinderen krijgt, hoe groter de kans is dat ze een handicap krijgen.

ot: The baseballs

Omgekeerd welk liedje is heelmaal leuk?
Oud 28-07-2010, 11:14
Verwijderd
Op dit moment een heel stom zeikliedje wat ik op youtube heb gevonden. Ik weet niet eens van wie het is. Het is heel klef, gaat over een verloren liefde op wie de zangeres eeuwig zal wachten en... *luistert* aan wie ze elke nacht zal denken, zonder wie ze niet kan, die ze nooit zal vergeten, etc. Soms moet ik gewoon stomme liedjes luisteren en dat vind ik dan leuk.

Als iemand tegen jou zou zeggen, maak een bootje, wat voor bootje maak je dan? (Koop je een scheepswerf, vouw je een krant, maak je een notendopbootje, verzin wat)
Oud 28-07-2010, 11:51
Verwijderd
dan vouw ik een buskaartje.

De meeste mensen hebben 2 ogen, 2 oren, een neus, een mond, 2 wenkbrauwen, 2 armen met beide een hand waar 10 vingers aan zit en 2 benen waar voeten aan zitten met 10 tenen. Wijkt hiervan iets af bij jou?
Oud 28-07-2010, 11:57
Verwijderd
Nee.

Als jij een vigner kwijt moest, welke koos je dan en waarom?
Oud 28-07-2010, 12:45
AzN
AzN is offline
M'n pink, omdat ik die 't minst gebruik. Denk ik.

Waar verheug je je nu 't meest op?
Oud 28-07-2010, 12:50
Verwijderd
Op zondag, als ik naar Sint Maarten vertrek.

Waar verheug je je nu het minst op?
Oud 28-07-2010, 18:12
snoopy
snoopy is offline
eind van de vakantie

Welk seizoen vind jij het leukst en waarom?
Oud 29-07-2010, 10:18
Verwijderd
Ik doe niet aan seizoenen, meer aan periodes. De periode-dat-ik-jarig-ben, de zomervakantie-periode, de periode-dat-de-kamille-bloeit, de periode-dat-het-stormt, de periode-dat-het-sneeuwt... Elk seizoen heeft verschillende periodes, en ik vind alle periodes leuk, juist omdat ze niet eeuwig duren.

Waar zijn je ouders oorspronkelijk voor opgeleid?
Oud 29-07-2010, 12:00
Lorelei
Lorelei is offline
Docent lichamelijke opvoeding (vader) en therapeut (moeder).

Hoeveel uur slaap jij gemiddeld per nacht?
Oud 29-07-2010, 12:02
Verwijderd
6

Welk woord vind jij mooi?
Oud 29-07-2010, 16:41
Verwijderd
Knikkebollen.

Vind jij het ook zo ergerlijk om met je sok in iets nats te gaan staan?
Oud 29-07-2010, 16:43
Verwijderd
Nee, dat vind ik erg leuk.

Wie zou jij willen zien op je sterfbed?
Oud 29-07-2010, 16:45
Geel
Geel is offline
Alle mensen die ik lief heb. Geen beroemdheden

Ken je frans?
Oud 29-07-2010, 16:47
Verwijderd
Bien s^ur que je parle fran'cais.

Heb je mooie nagels?
Oud 29-07-2010, 16:52
Verwijderd
Mwah. Ik hou ze zo kort mogelijk en ik bijt er niet op. Ik vind dat ze er wel oké uitzien.

Waar heb jij een obsessie mee?
Oud 29-07-2010, 17:14
Rivka
Rivka is offline
Volgens veel mensen mijn buik. Ik haat mijn buik en kijk er echt heel veel naar .

Lees je graag en zoja, wat voor genre?
Oud 29-07-2010, 17:59
Verwijderd
Ik lees niet graag.

Welke muziek die heel fout is vind je stiekem leuk?
Oud 29-07-2010, 18:17
Verwijderd
Happy hardcore.

wat was jou leukste vakantie?
Oud 29-07-2010, 18:21
Verwijderd
Geen idee. De laatste 6-7 jaar ben ik niet op vakantie geweest en aan vakanties van vroeger heb ik geen speciale herinneringen.

Welk materieel bezit zou je prima kunnen missen?
Oud 29-07-2010, 19:45
snoopy
snoopy is offline
Ach, zoveel? M'n pennenbakjes, veel kleren, dvd's etc. Of bedoel je groter spul zoals een computer? Die 'kan' ik niet missen hoor

Wat is je allervroegste herinnering en hoe oud was je toen?
Oud 29-07-2010, 21:48
Verwijderd
toen ik 4 was, moest ik naar de tandarts voor het eerst (we waren al eerder geweest, maar het hoefde pas vanaf 4 jaar) en toen zei de tandarts dat ik een gaatje had. Nou die beginnen met boren en ik krijsen als een gek, mijn vader werd er bang van. toen bleek ook dat die kies gewoon ontstoken was en dat dat blinde mens in een ontstoken kies had zitten boren. Het is ook meer een trauma geworden

Met welk dier zou je wel eens een discotheek willen binnen lopen?
Oud 30-07-2010, 02:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ken je frans?
Het eerste wat ik dacht was: Ja, maar Frans kent mij niet, ha-ha-ha

OT: Een vleermuis die braaf in mijn haar blijft zitten als fashion item

Wat is het eerste wat je doet als je wakker wordt? Wekker uitzetten en dat soort dingen vind ik vanzelfsprekend, ik wil weten wat je doet als je daadwerkelijk uit bed bent
Oud 30-07-2010, 07:49
Rivka
Rivka is offline
Ehm... Naar beneden lopen. En als ik naar school moet naar de badkamer .

Ben je moe?
Oud 30-07-2010, 07:54
Verwijderd
Nee. Dat word ik meestal 's avonds rond achten pas

Wat vind jij het moeilijkste van de Nederlandse taal?
Oud 30-07-2010, 15:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niks, ik vind Nederlands niet moeilijk. Alhoewel, soms is de spelling echt om te facepalmen (want BBQen is dus zonder q )

Welke taal vind jij moeilijk?
Oud 30-07-2010, 15:16
Verwijderd
Grieks en de uitspraak van het Mongools.

Hoe laat sta jij in het weekend op?
Oud 30-07-2010, 15:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoezo, weekend als ik vrij heb kom ik rond 3 uur mijn bed uit rollen

Wat vind je de mooiste foto die je ooit gemaakt hebt?
Oud 30-07-2010, 15:18
Verwijderd
Ik maak nooit foto's.

Als jij een soort buidel moest laten maken, zoals een kangoeroe, met plastische chriurgie. Wat stopte je er dan in?
Oud 30-07-2010, 15:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gatverdamme. Maar goed, mijn telefoon, fototoestel, mp3 speler, brommerpapieren ik zou nooit meer een tas hoeven meenemen

Welk soort snoep walg jij van?
Oud 30-07-2010, 15:23
Rivka
Rivka is offline
Oh, van alle snoep, als je die zure matdingen en gelatinebrokjes en blauwe smurfen etc. bedoelt.

Trek jij bepaalde mensen aan? Wat voor mensen?
Oud 30-07-2010, 15:25
Verwijderd
Volgens mij maak ik überhaupt vrij snel vrienden. Dwz, ik kan het snel goed vinden met iemand. Ik maak het snelste vrienden met slimme, vrolijke mensen.

Als je een tweede (of derde, als je al een tweede hebt) nationaliteit moest aannemen, welke nam je dan aan?
Oud 30-07-2010, 15:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Duits en Brits

Wat zou je nooit doen, ook niet voor all the money in the world?
Oud 30-07-2010, 15:27
Verwijderd
Goeie vraag. Ik denk Frans, ik vind Frankrijk wel een mooi land.

Aan wat voor soort gewoontes erger je je kapot? En waarom?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten