Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2010, 18:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Daar maakte ik me dus ook zorgen om, ik laat niemand me zoenen zolang ik nog met hem verkering heb maar dat ik het misschien wel wil lijkt me geen goed teken.
We wonen allebei nog thuis maar we zijn wel gaan studeren en ik heb introductie bij een studentenvereniging en daar had hij dus wat moeite mee omdat ik 3 weken lang heel weinig tijd voor hem zou hebben. Maandag hadden we besloten dat we meer leuke dingen gaan doen en sindsdien was hij weer overtuigend verliefd op mij en ik was net iets minder overtuigd verliefd op hem. Mijn schuldgevoel had meer met die verhouding te maken met dat de dingen goed zitten. Wat goed zitten ze zeker niet.
Oh, sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen. Kan het me allebei voorstellen namelijk. Ik heb meegemaakt dat ik me schuldig voelde omdat een vriend van me me een knuffel gaf als afscheid omdat ik dat raar vond voelen tegenover m'n vriend maar ik heb ook gehad dat ik liever bij iemand anders dan m'n eigen vriend wilde slapen. Had het verkeerde voor ogen na het lezen van je post. Sorry. Denk dat je het wel de tijd moet geven zeker nu je leven ook heel erg verandert met studeren en andere mensen leren kennen, andere stad misschien enzo.

@ magaline: heb je het wel eens met hem erover gehad dat jij dat jammer vindt en het mist? Heel veel jongens zien het namelijk gewoon echt niet maar als je het erover hebt kan het wel verbeteren hoor. Ik heb een hele tijd gehad dat m'n vriend studeerde en ik de hele dag werkte en als we dan 's avonds allebei thuis waren dan ging ik koken, afwassen, etc en hij op de bank liggen terwijl ik het ook wel fijn vindt als hij dan ook wat doet. Hebben het er laatst over gehad en nu biedt ie ook gewoon aan om boodschappen te doen, vast aardappels te schillen oid. Ze zien het soms gewoon echt niet.
Oud 22-10-2010, 22:37
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
sterkte Cherry je komt er wel uit
Oud 23-10-2010, 12:14
[untitled]
[untitled] is offline
Okee ik weet niet of dat ik dit hier nou moet plaatsen of niet.. (Het-grote-lucht-je-hart-topic is ook geschikt )

Ik zit in een enorm lastige situatie..
Ik heb een tweelingbroer, en hij heeft een vriendin (geen relatie, gewoon een vriendin)
Hij is nogal gek op dat meisje terwijl dat meisje smoorverliefd is op mij. Tussen mijn tweelingbroer en ik bestaat al een enorm competitiegedrag sind we naar de basisschool gaan. Ik wil hem niet kwetsen en ik wil het meisje in kwestie ook niet kwetsen..

Daarbij komt dat mijn tweelingbroer dikker is dan ik en bijna geen zelfvertrouwen heeft, dit is ook het eerste meisje dat hij leuk vindt..

Mijn pa zegt dat ik mijn eigen plan moet trekken en desnoods maar gewoon iemand hard moet kwetsen, m'n ma zegt dat ik dat meisje gewoon geen kans mag geven..

Ik zoek gewoon een uitweg waarbij ik niemand hoef te kwetsen, maar dat is kennelijk nog teveel gevraagd..

Dus eigenlijk hoop ik dat er hier een stel slimmerds tussen zitten met nuttig advies
Oud 23-10-2010, 12:24
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb het uitgemaakt. Ik heb met een andere jongen gezoend. Ik denk dat ik niet meer verliefd ben op hem. Hij was altijd zo lief en goed voor me. Ik weet niet waarom ik niet meer verliefd op hem ben. Hij wilde het zo graag, zo ontzettend graag goedmaken en ik wilde zo graag dat ik dat kon maar ik kon het niet. Er gaat zo veel door me heen nu. Ik weet niet of het het juiste besluit was. Of het niet beter was geweest om nog wat te wachten. Maar ik mag hem toch niet aan het lijntje houden. Ik wil niet eens beginnen met bedenken hoeveel tijd ik met hem doorbracht, hoe veel tijd ik nu over heb. Wat ga ik daar mee doen? Ik vind dit zo moeilijk. Ik wil vast forward naar er overheen zijn.
Oud 23-10-2010, 12:42
[untitled]
[untitled] is offline
Citaat:
Ik heb het uitgemaakt. Ik heb met een andere jongen gezoend. Ik denk dat ik niet meer verliefd ben op hem. Hij was altijd zo lief en goed voor me. Ik weet niet waarom ik niet meer verliefd op hem ben. Hij wilde het zo graag, zo ontzettend graag goedmaken en ik wilde zo graag dat ik dat kon maar ik kon het niet. Er gaat zo veel door me heen nu. Ik weet niet of het het juiste besluit was. Of het niet beter was geweest om nog wat te wachten. Maar ik mag hem toch niet aan het lijntje houden. Ik wil niet eens beginnen met bedenken hoeveel tijd ik met hem doorbracht, hoe veel tijd ik nu over heb. Wat ga ik daar mee doen? Ik vind dit zo moeilijk. Ik wil vast forward naar er overheen zijn.
Ik denk dat je beter af bent met deze situatie, hij sowieso..
( dit is mij en mn ex ook overkomen, ik deed echt ALLES om het goed te maken maar het ging gewoon niet en als het niet gaat dan wordt je alleen maar ongelukkig.. dus de knoop doorhakken was wel een veel beter idee in mijn geval)

verder nja.. jullie geven nog veel om elkaar dus een sterke band zullen jullie wel houden lijkt me
Oud 23-10-2010, 12:53
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Okee ik weet niet of dat ik dit hier nou moet plaatsen of niet.. (Het-grote-lucht-je-hart-topic is ook geschikt )

Ik zit in een enorm lastige situatie..
Ik heb een tweelingbroer, en hij heeft een vriendin (geen relatie, gewoon een vriendin)
Hij is nogal gek op dat meisje terwijl dat meisje smoorverliefd is op mij. Tussen mijn tweelingbroer en ik bestaat al een enorm competitiegedrag sind we naar de basisschool gaan. Ik wil hem niet kwetsen en ik wil het meisje in kwestie ook niet kwetsen..

Daarbij komt dat mijn tweelingbroer dikker is dan ik en bijna geen zelfvertrouwen heeft, dit is ook het eerste meisje dat hij leuk vindt..

Mijn pa zegt dat ik mijn eigen plan moet trekken en desnoods maar gewoon iemand hard moet kwetsen, m'n ma zegt dat ik dat meisje gewoon geen kans mag geven..

Ik zoek gewoon een uitweg waarbij ik niemand hoef te kwetsen, maar dat is kennelijk nog teveel gevraagd..

Dus eigenlijk hoop ik dat er hier een stel slimmerds tussen zitten met nuttig advies
Lastige situatie. Allereerst is het natuurlijk belangrijk of jij ook 'smoorverliefd' (heeft ze je gezegd dat ze smoorverliefd is of heb jij je conclusies getrokken?) op haar bent. En dan is het eerst een kwestie van het aan je broer vertellen, en daarna kan je verder zien. Wel vreemd dat dat meisje dan een relatie met je broer heeft, als ze smoorverliefd is op jou.
Oud 23-10-2010, 13:52
Cherry Springs
Het is zo zonde dat ik weet hoe fijn we het hebben gehad en ik het gevoel heb dat ik hoe bijzonder het eerst voelde niet kan behouden. En als dat niet kan is het niet eerlijk om hem wel te willen behouden, daar heeft hij ook niks aan.
Oud 23-10-2010, 16:02
hookee
hookee is offline
Citaat:
Het is zo zonde dat ik weet hoe fijn we het hebben gehad en ik het gevoel heb dat ik hoe bijzonder het eerst voelde niet kan behouden. En als dat niet kan is het niet eerlijk om hem wel te willen behouden, daar heeft hij ook niks aan.
Ehm, jullie weten toch dat "verliefdheid" vanzelf over gaat naar "liefde""toch? Die vlindertjes in je buik, de opwinding elkaar weer (elke dag) te zien blijft niet. Dat wil echter niet zeggen dat je niet van elkaar houdt en nog veel plezier met elkaar kunt beleven.
Tenzij er een echte breuk is geweest; het vertrouwen weg is of uit elkaar gegroeid zijn.
Oud 23-10-2010, 16:36
Lente
Lente is offline
het is uit en alles in mij schreeuwt dat ik een hele grote fout heb gemaakt.
Oud 23-10-2010, 17:42
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
het is uit en alles in mij schreeuwt dat ik een hele grote fout heb gemaakt.
Heftige shit! :-( Sterkte.

ot:
Bleh week, bleh-dag (door iets buiten de relatie om)...En ik bleh van mezelf. Als ik zo moe ben, kan ik soms zo'n egocentrischie chaggi aap zijn...Ik ben gewoon niet te genieten dan. Vind het moeilijk om te ondervinden of dit gedeelte bij mij hoort of dat het andere oorzaken heeft.

En op zo'n lastige dag had ik best wel een pootje kunnen uitsteken naar haar om te helpen, maar had er even de péé in, was gewoon moe in me koppie. Misschien ook omdat ik de laatste zo vaak voor heb klaargestaan of wat dan ook! (ook terecht en normaal dat ik dat voor haar doe!)

We hebben geen ruzie gehad, maar de sfeer was ook niet al te best naderhand...Afstand.
Ik heb eerlijk toegegeven dat ik niet gezellig was, en dat ik mij niet goed opstelde, maar ben gewoon eventjes opderpop.
En daar baal ik van...en het heeft invloed op onze sfeer binnen de relatie. Meer dan alleen tijd voor mezelf nemen en afstand houden, kan ik niet doen.

Bleh...het ging zo lekker tussen ons, ondanks alle shit buiten om ons heen. Ik hoop echt dat er keer rustige tijden aanbreken, want dit allemaal heeft op mijn gemoedstoestand geen goede invloed (en indirect op de relatie).

Wil gewoon weer leuke dingen doen zonder dat er steeds iets tussenkomt! Maar ja, leven is onvoorspelbaar!
Oud 23-10-2010, 19:27
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik vind het wat moeilijk om er op een subtiele manier achter te komen of iemand me 'leuk leuk' vindt. Normaal vraag ik zoiets gewoon maar dat is niet echt handig voor verder contact... (uit ervaring) maar ja, dat kan ook aan hen liggen.
Toch moet ik nog maar even wat bedenken..

Spannend spannend
Oud 23-10-2010, 20:30
Verwijderd
Good luck Pente
Oud 23-10-2010, 22:18
Verwijderd
Sterkte Cherry en Lente; volgens mij zijn we weer in de herfstige dumpperiode beland... *duimt dat zij en vriendje er heelhuids doorheen komen*

Enne, ben ik heel gemeen als ik zeg dat ik het al mijlenver had zien aankomen bij Cherry?
Oud 23-10-2010, 22:51
Lente
Lente is offline
pffff ik weet dat ik de goeie beslissing heb genomen, maar zo voelt het niet. Zelfs toen ik zei dat ik niet meer wilde, zei hij nog lieve dingen. Hoe kan ik zo iemand nou niet willen?? hij was zo verdrietig, was er al bang voor maar begreep het niet. want we hadden het toch zo leuk? ik mis hem, had nu gewoon tegen hem aan moeten liggen. maar ik weet dat het goed is, dat er te veel dingen níet goed waren. en dat probeer ik mezelf maar wijs te maken, voorlopig trap ik er niet in.

De radio stond aan en echt dit ga je niet geloven:
ik zei: 'ik wil niet meer.'
radio: 'can't believe it's over'
hij&ik: '...ehh....'
echt waar, wat een timing. het is dat ik net iemand aan het huilen maakte, anders was het best grappig geweest.
Oud 23-10-2010, 23:15
Verwijderd
@ Secret Agent: thanks, en ehm ik zal het je morgen even PM-en, want het is iets ingewikkelder

En sterkte Lente en Cherry Springs!

OT: These are the days
Oud 24-10-2010, 08:37
Verwijderd
Citaat:
pffff ik weet dat ik de goeie beslissing heb genomen, maar zo voelt het niet. Zelfs toen ik zei dat ik niet meer wilde, zei hij nog lieve dingen. Hoe kan ik zo iemand nou niet willen?? hij was zo verdrietig, was er al bang voor maar begreep het niet. want we hadden het toch zo leuk? ik mis hem, had nu gewoon tegen hem aan moeten liggen. maar ik weet dat het goed is, dat er te veel dingen níet goed waren. en dat probeer ik mezelf maar wijs te maken, voorlopig trap ik er niet in.

De radio stond aan en echt dit ga je niet geloven:
ik zei: 'ik wil niet meer.'
radio: 'can't believe it's over'
hij&ik: '...ehh....'
echt waar, wat een timing. het is dat ik net iemand aan het huilen maakte, anders was het best grappig geweest.

Zo'n moment heb ik ook ooit gehad, met Acda en de Munnik: "Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer"
Sindsdien maar nooit meer muziek bij serieuze gesprekken..
Oud 24-10-2010, 10:30
Verwijderd
Sterkte Lente!

Mijn verrassing is iig heel erg geslaagd. Ik was op verrassing voor zijn verjaardag naar hem toe gereden zonder dat hij van iets wist. Het probleem was dat ie een d&d-avond had en ik niet wist hoe zijn vrienden zouden reageren op dat ik er opeens bij was. Die vatten het gelukkig goed op, vooral met de brownies en het bier waren ze tevreden ^^.

Maar ik stond daar dus op hem te wachten, komt hij de trap op, ik zeg 'Gelukkige verjaardag' en hij zegt doodleuk 'Hallo' en loopt door naar boven. Ik dus in de stress, oh help, hij vindt het helemaal niet leuk, maar blijkbaar drong het nog niet tot hem door, want boven viel ie in mijn armen en liet me een paar minuten niet meer los . Geweldig is zoiets.
Oud 24-10-2010, 12:19
Cherry Springs
Citaat:
Sterkte Cherry en Lente; volgens mij zijn we weer in de herfstige dumpperiode beland... *duimt dat zij en vriendje er heelhuids doorheen komen*

Enne, ben ik heel gemeen als ik zeg dat ik het al mijlenver had zien aankomen bij Cherry?
Tsja we hadden de afgelopen tijd inderdaad wel veel moeilijkheden.
Ik heb gisteren met hem gebeld en ik ben weer helemaal in de war, ik denk dat ik misschien toch bij hem wil blijven maar ik weet het niet zeker. We kunnen zo goed met elkaar over problemen praten. Ik mis hem zo. Misschien is het toch wel heel erg zonde om weg te gooien. We gaan vrijdag nog een keertje met elkaar praten en hopelijk heb ik voor die tijd mijn beslissing gemaakt. Moeilijk dit.
Oud 24-10-2010, 13:10
Iduna
Iduna is offline
@ Mutant: gelukkig
Oud 24-10-2010, 13:52
I C U
I C U is offline
OT: Vrijdag hebben we voor het eerst in de bijna drie jaar dat we samen zijn echt ruzie gehad. Tenminste, ik vond het echt ruzie... Wow, wat was ik pissig! Hij ook, trouwens. Maar oké, het is nu allemaal weer goed en fijn, maar 't was wel ff schrikken...

Vandaag overigens met mezelf gaan shoppen, leuke dingen gekocht!
Oud 24-10-2010, 14:24
Roosje
Roosje is offline
Sterkte Cherry! (}) Denk goed na over wat je doet, en wat je ook kiest, het wordt altijd moeilijk. Maar uiteindelijk wordt alles beter
Oud 24-10-2010, 14:34
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
ot:
pffffffffffffffff....
word een beetje moe van...
Oud 24-10-2010, 14:35
Cherry Springs
Citaat:
Sterkte Cherry! (}) Denk goed na over wat je doet, en wat je ook kiest, het wordt altijd moeilijk. Maar uiteindelijk wordt alles beter
Dank! Ik weet niet meer precies wat je nou vroeg vrijdag toen ik naar buiten ging maar ik vond het erg lief. Ik had alleen de link tussen forumroos en bitonroos nog niet gelegd.
Oud 24-10-2010, 14:48
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Dank! Ik weet niet meer precies wat je nou vroeg vrijdag toen ik naar buiten ging maar ik vond het erg lief. Ik had alleen de link tussen forumroos en bitonroos nog niet gelegd.
Of ik even op je zou blijven wachten! Ik zou het naar vinden als je midden in de nacht in je eentje buiten stond, vandaar.. Viel het een beetje mee? En grappig, ik had 'm wel gelegd want je lijkt op de foto's in je fotoboek
Oud 24-10-2010, 18:21
Akhlys
Akhlys is offline
Sterkte Lente en Cherry Springs!
En sterkte aan iedereen die nog wel een relatie heeft, want de herstperiode staat weer voor de deur en uit ervaring weet ik dat er Heel Veel relaties eindigen rond deze tijd

OT:
Telefoonrekeningen worden bijna absurd door al het smsen. Erg blij met alle aandacht en erg blij dat m'n sociale leven zo gigantisch goed gaat, maar dat is ook te merken in m'n portemonnee
Verder met M erover gehad en we vinden elkaar wel erg leuk, alleen zitten beide niet te wachten op een relatie. Van haar kant omdat ze het waarschijnlijk raar zal vinden om met een goeie vriend een relatie te krijgen (heeft ze al vaker gehad). En van mijn kant omdat ik het gewoon even niet aan durf.
Het is heel vreemd, maar J (ex) moet waarschijnlijk naar een psycholoog. Ze komt nu met al haar problemen naar mij toe en ze heeft begeleiding vanuit de school, maar ik heb al tegen haar gezegd dat ik het niet op kan lossen en die begeleider ook niet. Ik vind het wel vervelend, want het is al de 3e die nadat ik het heb uitgemaakt naar de psycholoog moet... En daar ben ik dus ook een beetje bang voor als ik met M zou krijgen.
We hebben nu in ieder geval hele open gesprekken en we vertrouwen elkaar echt voor de volle 100% (iets wat bij mij maar zelden voorkomt) en ook de smsjes laten naar mijn idee een beetje doorschijnen dat ze meer wilt.. Moeilijk, Moeilijk..
Oud 24-10-2010, 18:29
Verwijderd
Gewoon rustig aankijken, Akhlys, als het echt iets is tussen jullie, dan groeit dat vanzelf wel als jullie zo open en leuk met elkaar omgaan. Hoef je niet meteen het dategebeuren in te duiken. Enne, hoe langer je wacht, hoe spannender het wordt
Oud 24-10-2010, 20:22
Verwijderd
Ondanks dat ie fakking chago was (iets met een zeker 10-0) had ie er aan gedacht dat ik dat gesprek vandaag had én belde ie ook nog om er alles over te horen. En ik zie 'm de komende weken tenminste weer eens wat meer.
Oud 24-10-2010, 20:28
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik denk dat ik verliefd ben
Oud 24-10-2010, 20:59
Dott
Dott is offline
Het weekend is weer voorbij

Maar idd ik kan merken dat de herfst eraan komt.. links en rechts sneuvelt er van alles, en ook wij zijn wat prikkeliger naar elkaar toe.
Maar goed, ik vind gewoon dat onze relatie de herfst overleefd en ik geloof dat hij dat ook vind, dus dan zit het goed ^^
Donderdag is ie jarig en ga ik een taartje bakken
Oud 25-10-2010, 09:55
Cherry Springs
Ik denk echt dat ik het nog een keer met hem wil proberen. Er is geen enkele garantie dat het dan wel goed gaat maar als het dan misgaat weet ik waarschijnlijk een stuk zekerder dat dat beter is. Het zou wel moeilijk zijn omdat hij me wel moet kunnen vergeven en vertrouwen. Misschien als we het heel langzaam opbouwen we opnieuw kunnen beginnen. Het lijkt me heel fijn om samen met hem te blijven... Ik moet alleen van mezelf nog even wachten met dat aankondigen omdat ik me altijd weer kan bedenken.
Oud 25-10-2010, 09:57
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik voel mij niet gewaardeerd...En ja, misschien was ik laatst niet tactisch, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik met de grond gelijk gemaakt hoeft te worden. Want zo voelde het wel.
Het zit me nog niet lekker.
De afgelopen dagen heb ik me wel beetje koest gehouden, om vooral na te denken, voordat ik iets ging zeggen.
Oud 25-10-2010, 11:10
Cherry Springs
Iedere keer dat ik hem spreek denk ik er weer anders over. Ik heb hem net op msn even gesproken en nu heb ik weer het gevoel dat het nog een keer proberen helemaal niet verstandig is, want hoe kan hij me nu nog vertrouwen? Hoe kan ik hem nog aankijken? Waarom zou ik niet gewoon opnieuw beginnen? Als we het nog een keer proberen en het weer fout gaat doet dat zo veel meer pijn voor ons allebei. Waarom kan ik niet gewoon zeker weten wat het beste is?
Oud 25-10-2010, 11:33
Verwijderd
@ cherry, die beslissing valt ook niet te maken binnen een paar dagen. Las een paar weken geen contact in en neem daarna je beslissing.
Oud 25-10-2010, 11:39
Cherry Springs
Ik krijg wel een beetje stuiptrekkingen bij dat idee, hem zo lang niet zien of spreken. Ik zou het liever meteen uitmaken maar dan weet ik niet zeker of het de juiste keuze is. Ik haat geduldig zijn.
Oud 25-10-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
@ cherry, die beslissing valt ook niet te maken binnen een paar dagen. Las een paar weken geen contact in en neem daarna je beslissing.
Ja, lullig maar waar. Tenminste, dat werkte met exlief en mij wel - pas na een maand of wat zonder contact (en nog wat langer uit) drong het echt tot hem door wat hij precies voelde en waarom, en wist hij zeker dat hij me toch niet wilde missen. (Maar goed, dat liep natuurlijk alsnog mis een jaar later, inderdaad voornamelijk omdat we de balans niet echt meer goed kregen Maar ik ken ook wel mensen bij wie het wél goed is gegaan, zelfs na een jaar of langer uit).

OT: Ik vind het niet leuk dat hij zo ver weg woont! Maar ik zie hem wel gauw weer, vandaag of morgen. En dan gaan we heel hard eh, vozen. Hij is nog steeds zo'n lieverd <3 Beweerde gisteravond dat hij heel volwassen in deze relatie staat, hihi. Het is ook echt zo
Oud 25-10-2010, 15:10
Verwijderd
Hoe ik me voel op relationeel gebied? Heel simpel te beantwoorden:

Iets moeilijker verwoord:

Een paar maanden terug kwam ik in de kroeg iemand tegen waarvan ik steil achterover had geslagen, als ik niet op de barkruk zat. Zoveel uitstraling dat het er vanaf schiet. Normaal gesproken het type: Yeah right, like she'd ever talk to me.
Maar goed, gecombineerd met een paar biertjes en goede muziek stapte ik op haar af en vertelde haar dat ze erg goed danst. (Nou ja, ze stond erg gaaf te headbangen)
Leuk gesprek gehad meteen, geen rare stiltes of wat dan ook. Daar een beetje bij gelaten, tot ik haar een paar weken daarna weer tegenkwam (niet geheel toevallig in dezelfde kroeg)
Ik stap op haar af, met aanzienlijk minder bier op dan de vorige keer, en weer een leuk gesprek gehad. Naarmate de avond vorderde schoten de biertjes ook behoorlijk op, zij met haar vrienden, ik met de mijne. Aan het eind van de nacht nog een half uur / 3 kwartier gepraat met haar, en dan toch maar haar achternaam gevraagd. (Yeah I'm pussy like that, ik zocht haar op via het fantastische FaceBook)
Via FaceBook leuk contact gehad, en zij vroeg op een gegeven moment mijn MSN. Op MSN leuk contact gehad, en zij vroeg op een gegeven moment mijn nummer.
Een week of 3 later naar de feestweek geweest, terug naar die kroeg waar ik haar tegen ben gekomen. Ik was daar nog geen 5 minuten of word aan m'n hand naar buiten gesleurd door haar, en ze zegt: "We moeten naar die kroeg, want daar speelt een leuke band!"
Ik vond het allemaal best natuurlijk! Via MSN hadden we engiszins plagerig een weddenschap afgesloten wie er beter kon masseren, dus ik masseerde haar even in die kroeg, gewoon d'r schouders. Waarop zij m'n armen pakt en op d'r buik legt. Ik geef haar een kus op d'r wang, en zij zoent me volop. Natuurlijk zoen ik terug!
Die avond bij haar blijven slapen (blijven SLAPEN ja) en de dag daarna door de stad gelopen samen. Hand in hand, omarmend en al, beetje door de grachten gevaren omdat we toevallig d'r vader in z'n boot tegenkwamen.
Helemaal leuk, dag daarna (nog steeds feestweek) kwam ik haar weer tegen. Opeens erg koud/afstandelijk. Nogal vreemd.
De dag daarna een gesprek gehad tot 04:15 over wat er nou aan de hand is. Bleek dat ze geen uitdaging in me kon vinden. Waarop ik vroeg; was het leuk voor dit weekend, of zit er in de toekomst wel muziek in?
Daar kwam uit dat er best een kans van slagen was in de toekomst.
Intussen is ze een keer bij mij thuis geweest, ik voor d'r gekookt, samen filmpje gekeken (zij kroop tegen me aan want ze had het koud) gemasseerd (verder niets, ook niet gezoend). Maar wetende dat ik "hard to get" moest spelen, ben ik er ook niet te veel energie in gaan steken.
Gisteren nodigde ze mij uit om bij haar thuis te komen eten. Dat was leuk, gezellig, wijntje open. Op een gegeven moment zegt ze: Ik moet wel zo naar m'n moeder, dat heb ik afgesproken. Maar als je wilt mag je wel mee? Moet je wel blijven slapen daar!
Niet geheel verrassend zei ik tegen haar dat ik dan wel mee zou gaan. Wij bij haar moeder tot een uur of 1 heel leuk gepraat, nog een wijntje erbij. Vroeg d'r moeder op een gegeven moment of ik d'r nieuwe vlam was, waarop zij antwoordde: "Nee, Bas is te perfect voor mij". Ok, erg vaag. Wij op een gegeven moment naar bed, en lichtelijk beinvloed door de alcohol hebben we seks gehad. Na de seks, fijn knuffelend in slaap vallen.
Maar ze werd midden in de nacht wakker, benauwd (met z'n tweetjes in een 1persoonsbed is nog steeds geen fantastisch idee) en gaf ze me een kus op m'n mond en zei dat ze bij d'r moeder in het 2persoonsbed verder wilde slapen. Zij moest toch vroeg op voor werk, dus dan kon ik wat langer blijven liggen. Ik braaf om 9 uur wakker geworden, nog een uurtje met d'r moeder gepraat en gelachen. Ben ik naar huis gegaan, krijg ik een smsje van d'r dat ze d'r werk heeft afgebeld en dat ze in bed is blijven liggen. En nu snap ik dus niet helemaal waar ik aan toe ben!
In ieder geval blij dat ik het in zo'n compacte avonturenroman heb kunnen samenvatten.
Oud 25-10-2010, 15:11
Verwijderd
Sterkte @ Cherry, ik hoop dat je er uit komt, zoiets is nooit makkelijk, al helemaal niet als je duisentlang bij elkaar bent geweest. Geef jezelf wel even de tijd om een keuze te maken, dit kan niet zomaar in twee dagen.

@Lente: Sterkte, kut is dat.... Heb je m nog gesproken?

ot: Fijn maar raar weekend gehad. Vrijdagavond zat (voor 't eerst in tijden ) naast m gekropen en als een baksteen in slaap gevallen. Hehe. Zaterdag in de auto een beetje een stom momentje, hij moet 't echt leren melden alssie autistisch moet doen, vooral als dat midden in een verhaal van mij is. Gelukkig snaptie wel wat ik bedoel. En het was fijn om te horen dattie het soms moeilijk vind om voor zichzelf op te komen als ik boos op hem ben, want dan kan ik daar rekening mee houden en en en en en en. Hij moet echt nog wel een beetje leren om boos te zijn op mij, daar issie nog te voorzichtig voor.
Daarnaast was het fijn om te horen dat het niet aan mij lag toen mijn zus zo stom deed, maar dat hij dat ook vond. Gisteravond was ergens heel raar, maar ook wel heel fijn. Hij raakte echt in paniek bij de gedachte dat hij misschien wel eens hier zou kunnen blijven. Uiteindelijk komt er dan uit dat het hem ontzettend dwars zit dattie 'geen doel' heeft. Afgesproken dattie weer gaat hardlopen, dan krijgtie ook meer ruimte in z'n hoofd. Ik vind het heel eng dat dat m nog zo dwars zit, want daar zattie al mee toen ik naar Frankrijk ging, eigenlijk al sinds hij is gestopt met de band. Ik vnid het maar moeilijk soms....
Maar hij is vannacht toch blijven slapen en we hebben echt nog heel fijn gepraat en zo. Ik hou zo van hem en we komen er wel, want hoe stom het ook is, 'ons' en 'wij' zijn nooit een probleem en dat is fijn <3
Oud 25-10-2010, 16:51
Verwijderd
Oh ja, buiten de verrassing voor hem op vrijdagavond, heb ik hem dus voor de leeuwen gegooid door hem mee te slepen naar een verjaardag. Ik dacht dat hij die persoon kende, al was het misschien maar vaag, maar zowat elke larper kent hem, dus ik dacht van, ach ja. Blijkt dat hij hem helemaal niet kende en helemaal niemand op het feestje zelfs. Dat was wel even moeilijk blijkbaar, want, zoals hij het zelf verwoordde, 'ik ben niet zo'n sociaal beest als jij'. Komt daarbij dat ie voor het eerst met stonede mensen om moest gaan (waaronder ikzelf), dus die had zoiets van, damn, dit is wel even slikken. Maar ik heb hem ook aandacht gegeven enzo en hem proberen te betrekken, dus ik denk dat het allemaal wel meegevallen moet zijn. Hoop ik .
Het was niet mijn bedoeling, maar ik kan het ook niet ruiken als hij niet zegt, jamaar ik ken die gast helemaal niet . Ik kende er ook maar enkele mensen, daar niet van, maar ik begrijp dat het voor anderen moeilijker kan zijn te socializen.
Oud 25-10-2010, 17:05
Verwijderd
Pff. Hij heeft alweer een ander, binnen drie weken dus.
Het is niet echt dat ik het erg vind, want ik wil helemaal niet dat het goed komt ofzo, maar ik gun het hem gewoon niet. Hij heeft mij meerdere keren ontzettend veel pijn gedaan en vervolgens gaat hij gewoon door met z'n leven. Het voelt gewoon niet eerlijk, hoe gemeen dat misschien ook klinkt.
Oud 25-10-2010, 17:59
[untitled]
[untitled] is offline
Citaat:
Pff. Hij heeft alweer een ander, binnen drie weken dus.
Het is niet echt dat ik het erg vind, want ik wil helemaal niet dat het goed komt ofzo, maar ik gun het hem gewoon niet. Hij heeft mij meerdere keren ontzettend veel pijn gedaan en vervolgens gaat hij gewoon door met z'n leven. Het voelt gewoon niet eerlijk, hoe gemeen dat misschien ook klinkt.
Je kan iemand niet blijven kwalijk nemen wat hij/zij heeft gedaan lijkt me.. Ik weet dan wel niet wat hij allemaal heeft gedaan maar ik durf te zeggen dat er een tijd was dat het wel goed ging.. lijkt me een betere fundering voor een herinnering dan al dat gehaat

Maar ik weet ook niet het fijne van wat er is gebeurt dus pak mn commentaar niet te zwaar op
Oud 25-10-2010, 18:17
Lente
Lente is offline
bedankt voor al die sterktes en goodluck

gisteren was ik drama, vandaag gaat een stuk beter.

en Secret Agent: ik heb hem niet meer gesproken. Ik kijk wel de hele dag of hij me heeft gesmst, gebeld, gemaild of iets via facebook. ik moet mezelf echt dwingen geen contact op te nemen, vooral gister wilde ik hem heeel graag even spreken. Maar ik doe het niet. Als hij mij wil spreken merk ik dat vanzelf, ik wil het hem niet moeilijker maken.
Oud 25-10-2010, 19:05
Cherry Springs
We hebben gebeld omdat ik dacht dat we het misschien konden goedmaken en hij werd daar eerst heel blij van dus hadden we het besproken en besloten dat ik het alsnog niet zeker wist en toen belde hij me vlak daarna terug met of hij alsjeblieft langs kon komen omdat hij me zo graag wilde zien en dat mocht van mij en toen hij er was merkten we allebei dat het gevoel gewoon weg was en niet meer terug zou komen ook dus nu is het definitief uit. Ik voel zo veel pijn, ik ben zo misselijk, ik weet niet wat ik moet doen om het weg te laten gaan behalve er tijd overheen laten gaan. Het is zo zwaar. Ik hoop dat we allebei afzonderlijk wel gelukkig worden en we later nog vrienden kunnen blijven. Het voelt zo gek om hem niet te smsen en niet tegen hem te praten op msn en kusjes te geven en lief te doen tegen hem. Ik vind het zo ontzettend vervelend. Ik ben gelukkig morgen vrij. Jeetje, dit is zwaar zeg.

Knuffel voor lente en weten hoe je je voelt enzo. *aai*
Oud 25-10-2010, 19:40
Verwijderd
Knuffel ook voor Cherry.
Oud 25-10-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Je kan iemand niet blijven kwalijk nemen wat hij/zij heeft gedaan lijkt me.. Ik weet dan wel niet wat hij allemaal heeft gedaan maar ik durf te zeggen dat er een tijd was dat het wel goed ging.. lijkt me een betere fundering voor een herinnering dan al dat gehaat

Maar ik weet ook niet het fijne van wat er is gebeurt dus pak mn commentaar niet te zwaar op
Misschien heb je gelijk. Maar dan blijft het alsnog zo dat hij degene is die mij helemaal niet meer wil spreken.. Zelfs de reden dat het uit is heb ik van een ander moeten horen. En na wat hij allemaal heeft gedaan neem ik hem denk ik zelfs te weinig kwalijk (dat is wat anderen zeggen iig, die verklaarden me al voor gek dat ik hem een tweede kans gaf). Maarja, ik ben niet echt boos op hem, ik kan het alleen nog even niet hebben dat hij gelukkig is terwijl hij mij met heel veel pijn achter heeft gelaten. En die gedachte is egoïstisch denk ik..

Ik vind mezelf vooral stom dat ik hem nog een kans gaf. Ik wist ergens best dat er niks zou veranderen, maar ik moest het zeker weten. En nu weet ik het zeker en is het klaar.. Maar daardoor heb ik me wel weer moeten laten kwetsen.

Ik zou willen dat ik me gewoon kan concentreren op mijn eigen leven.. En ik heb geen idee waarom ik me dit allemaal nog zo aan trek. Okee, tuurlijk geef ik heel veel om hem enzo, maar dan zou ik toch juist blij voor hem moeten zijn dat hij gelukkig lijkt?

(dit verhaal is trouwens niet helemaal een reactie op de quote, maar gewoon wat ik even kwijt moest)

En Lente en Cherry Springs veel sterkte!
Oud 25-10-2010, 21:10
Dott
Dott is offline
knuffel voor iedereen die hem nodig heeft..

ot: ik mis hem nu alweer
Oud 25-10-2010, 22:20
Philosophy
Philosophy is offline
Sterkte dames.
Oud 26-10-2010, 09:31
Cherry Springs
Alles doet pijn, alles voelt kut, ik heb geen honger, ik voel me misselijk. Ik weet niet wat ik moet doen.
Oud 26-10-2010, 10:38
Tink*
Tink* is offline
Het komt wel goed Cherry, dit is gewoon het kutste dat je je kan voelen, hierna wordt het alleen maar weer beter. Probeer toch zo goed mogelijk te eten, ook al ben je misselijk, het helpt vaak al een beetje als je met vrienden eet die je een beetje afleiden. Dan krijg je toch nog iets meer naar binnen dan in je eentje. Probeer goed voor jezelf te zorgen. Het wordt vanzelf minder, je voelt je straks elke week weer een beetje beter.
Oud 26-10-2010, 11:06
Neko*
Neko* is offline
Gisteravond was zo fijn. <3
Oud 26-10-2010, 11:55
Changshan
Changshan is offline
Bazz: lijkt me een moeilijk meisje, maar het lijkt me ook dat ze wél verliefd op je is. Je moet in de eerste plaats bij jezelf en niet bij haar te rade gaan of je het op dit moment aan kan zoveel energie in zo'n heen en weer stuiterende meid te steken. Het doet mij eerlijk gezegd denken aan op wat voor moeizame manier ik m'n borderline-ex ooit versierd heb...

Regels voor berichten