Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, het is verder niet dat hij agressief, handtastelijk of schreeuwerig wordt als hij dronken is, dus zo erg is het allemaal niet. Maar ik ben er toch een beetje chagrijnig van. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder gaat het hier prima. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar voor de rest, ja, zoiets verwachtte ik al ![]() |
![]() |
|
Lange collegedag overleefd. Damn, college van 10 tot 17 uur, met een uurtje pauze waarin ik moest lunchen met de docent om mijn deelname aan de excursie te bespreken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, de ruimte! En de vervallen dingen zijn soms mooi - de flats, bijvoorbeeld, zijn op een bepaalde manier mooi, en de wegen met roestige pijpleidingen er in vierkante boogjes overheen. De bladderende verf op de bankjes. De fabriek die hier vagelijk rondom de bosjes uitsteekt. Dat - ja. Maar de marshrutka-haltes zijn helemaal niet mooi, en speeltuinen die in de sovjettijd zijn gebouwd ook niet. Je kan te goed zien dat ze ooit wel heel mooi waren, maar gewoon, het is kapot, te flets geworden. Maar volgens mij vinden de meeste mensen het niet heel ergerlijk, ze leven er gewoon omheen en zien het meestal niet eens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als dit zo doorgaat zou ik inderdaad zo zoetjes aan beginnen met kijken naar de mogelijkheden in het buitenland. |
![]() |
|
|