Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Quis, hier heb ik een keertje met mickel gegeten, was erg lekker. En ze hebben drie vegetarische hoofdgerechten: http://www.zakkendrager.nl/index.php?page=diner
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja trouwens, ik word bijlesjuf! hoe stoer is dat! Ik heb een paar jaar geleden twee keer geprobeerd te werken en dat liep beide uit op een fiasco, maar ik ga dit gewoon doen en het lijkt me tof en het voelt goed en dan ben ik gewoon een werkende miep! Ookal wordt het denk ik maar twee uurtjes per week ofzo. Voor mij voelt het echt wel cool. Ik heb werk
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik ga geloof ik mijn eigen record chocola eten verbreken.
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kan m'n eigen shifts indelen, ik werk 's avonds, wat goed uitkomt met m'n leefritme, en het is inderdaad niet AL te geestdodend. Dus voorlopig wel prima. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het geeft mij ook echt wel een kick dat ik gewoon gevraagd werd of ik die biologiebijles wilde geven. Waardering krijgen is tof. Ik moet nog wel even goed gaan nadenken en overleggen over de praktische kant ervan (oh ik doe er nu wat moeilijk over, maar werken is toch wel een beetje eng hoor!). Gewoon het idee dat iemand mij wil betalen voor wat ik doe! Dat is zo tof! En tegelijkertijd is het ook wel verantwoordelijkheid.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk heb ik precies hetzelfde, al zit ik in een heel andere situatie natuurlijk. Maar de combinatie van ''wow tof''' en ''wow verantwoordelijkheid'' ervaar ik iedere dag. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je eraan went.
Maar Lentekriebel, hele goede afspraken maken helpt, en 'hardop uitspreken' dat je het wel spannend/eng vindt ook. Dat klinkt een beetje suf waarschijnlijk, maar het kan echt een hoop schelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeetje! hoeveel vioolconcerten heeft vivaldi eigenlijk geschreven? Ik wist dat het er veel waren, maar ik heb nog steeds bepaalde concerten niet gevonden. Ik ben steeds maar stukjes aan het luisteren op spotify (zou dit um zijn, zou dit um zijn?) en ik heb er toch echt al veel gehad en nog steeds niet dat stuk gevonden dat ik zoek!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|