Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2011, 22:52
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
NEEEEHEEEUH het ging zo van LA LA LA lalaalaaaalaaaalah vrolijk liedje ofzo, ARHG
Heb je niet iets meer?
Oud 07-10-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
NEEEEHEEEUH het ging zo van LA LA LA lalaalaaaalaaaalah vrolijk liedje ofzo, ARHG
Hot Chelle Rae - Tonight
Oud 07-10-2011, 22:56
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Hot Chelle Rae - Tonight
Dat zal 'm zijn. Er wordt in ieder geval genoeg gelalalad.
Oud 07-10-2011, 22:56
Verwijderd
Quis, hier heb ik een keertje met mickel gegeten, was erg lekker. En ze hebben drie vegetarische hoofdgerechten: http://www.zakkendrager.nl/index.php?page=diner
Oud 07-10-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Nope. Maar dat lijkt me prima, ik heb toch geen roddels.
Oh, staat een paar posts hierboven
Maar mooi
Oud 07-10-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Quis, hier heb ik een keertje met mickel gegeten, was erg lekker. En ze hebben drie vegetarische hoofdgerechten: http://www.zakkendrager.nl/index.php?page=diner
Lijkt me prima! Half zeven daar, tenzij tegenbericht?

Citaat:
Oh, staat een paar posts hierboven
Maar mooi
Oh. Ik mis behoorlijk veel vanavond!
Oud 07-10-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me prima! Half zeven daar, tenzij tegenbericht?

Oh. Ik mis behoorlijk veel vanavond!
Top! Dan ga ik morgen even proberen te reserveren!
Oud 07-10-2011, 23:05
Verwijderd
Als er nu forumers zijn die ons willen vermoorden, weten ze waar ze ons morgen om half 7 kunnen vinden!
Oud 07-10-2011, 23:10
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Als er nu forumers zijn die ons willen vermoorden, weten ze waar ze ons morgen om half 7 kunnen vinden!
Oud 07-10-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Oei dan wordt het geen leuke verjaardag voor me
Oud 07-10-2011, 23:15
Verwijderd
Fuuuuuck. Heb ik eindelijk besloten dat ik toch ga dansen, me omgekleed en alles, gaat het kei- keihard regenen. :')
Oud 07-10-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik ook ooit (2 of 3 jaar geleden) gegeten en ik weet nog dat ik het heul lekker en tof vond! En ze hadden een hele lieve kat!
Oud 07-10-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Intussen probeert konijn daan vanaf het hok tegen de muur op de klimmen en dondert keihard het openstaande dak van het hok in gelukkig op een berg hooi
Citaat:
Daan had een theezakje van tafel gepakt en wilde het opeten
Oud 07-10-2011, 23:45
Verwijderd
Goedenacht trouwens! Hoe is het hier? Ik wil toch even melden dat ik eindelijk weer eens een topdag had! Vanochtend een paar uur bijna de slappe lach gehad en vanavond met mijn beste vriendin op mijn lieve neefje gepast. Hij was heel lief en hij vond de vriendin ook heel tof en hij was lief en ging lief slapen en ik heb nog goede gesprekken gevoerd met die vriendin en later ook nog met mijn schoonzus
Oud 07-10-2011, 23:53
Verwijderd
Klinkt als een fijne dag, Lentekriebel.
Oud 07-10-2011, 23:53
Verwijderd
hoi liefjes ik ben bij bas en het is tof, academische discussies over de inherente fouten van economie ftw, economen zijn schattig, rationele actor hahahahhahahaha
Oud 07-10-2011, 23:56
Pierrot
Pierrot is offline
Mja, hier gaat het prima. Ik lig in bed, kijk een film en drink een borrel.
Oud 07-10-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als een fijne dag, Lentekriebel.
Dat was het! En ik denk(hoop) dat ik dat heb kunnen overbrengen aan "de hulpverlening"... Dat ze zich nu wat minder zorgen maken (en dat ik minder gezeik heb!). En voor mijn eigen vertrouwen is het ook wel tof moet ik zeggen. En nu blijf ik een beetje doorlullen. Vergeef me als ik vanavond een beetje saai en zeikerig word .
Oud 07-10-2011, 23:58
Verwijderd
ik heb een kronos <3
Verwijderd
Citaat:
Mja, hier gaat het prima. Ik lig in bed, kijk een film en drink een borrel.
Dat klinkt ook wel als een relaxte boel.
Verwijderd
Citaat:
hoi liefjes ik ben bij bas en het is tof, academische discussies over de inherente fouten van economie ftw, economen zijn schattig, rationele actor hahahahhahahaha
Ik mis jullie Kusjes voor allebei!
Oud 07-10-2011, 23:59
Verwijderd
Ik heb nog allemaal nuttige dingen gedaan, zoals de badkamer poetsen, was opvouwen, was ophangen, kamer opruimen, of nou ja een beetje, en bla En morgenochtend moet ik ook allemaal nog stomme dingen doen, maar daarna wordt het 36 uur ofzo feest
Oud 08-10-2011, 00:00
Verwijderd
Nou ja na m'n werk dan. Gezeur
Oud 08-10-2011, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ik mis jullie Kusjes voor allebei!
bas snurkt en slaapt al een tijdje ofc. maar lebber van ons allen!
Oud 08-10-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:
bas snurkt en slaapt al een tijdje ofc. maar lebber van ons allen!
Ah ja, uiteraard. Dank u! Lebber terug en knuffel Kronos en Juno even van me!
Oud 08-10-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog allemaal nuttige dingen gedaan, zoals de badkamer poetsen, was opvouwen, was ophangen, kamer opruimen, of nou ja een beetje, en bla En morgenochtend moet ik ook allemaal nog stomme dingen doen, maar daarna wordt het 36 uur ofzo feest
Oh dat is er bij mij een beetje bij ingeschoten de afgelopen dagen... Morgen heb ik een dag "vrij" dus dan komen dat soort dingen weer aan bod!
Oud 08-10-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is er bij mij een beetje bij ingeschoten de afgelopen dagen... Morgen heb ik een dag "vrij" dus dan komen dat soort dingen weer aan bod!
Ik heb geen vrij dus ik doe het midden in de nacht
Oud 08-10-2011, 00:07
Verwijderd
Oh mijn ratten zijn zo slim he! nu hebben ze de bevestiging van hun lievelings hangmat doorgeknaagd .
Oud 08-10-2011, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen vrij dus ik doe het midden in de nacht
hmm ja dat ken ik ook wel.. Sterkte!
Oud 08-10-2011, 00:08
Verwijderd
Citaat:
hmm ja dat ken ik ook wel.. Sterkte!
Ik ben wel klaar voor nu Nog heeeeel even chillen en dan naar bed want morgen vroeg weer op

/burgerleven
Oud 08-10-2011, 00:09
Verwijderd
Ohja trouwens, ik word bijlesjuf! hoe stoer is dat! Ik heb een paar jaar geleden twee keer geprobeerd te werken en dat liep beide uit op een fiasco, maar ik ga dit gewoon doen en het lijkt me tof en het voelt goed en dan ben ik gewoon een werkende miep! Ookal wordt het denk ik maar twee uurtjes per week ofzo. Voor mij voelt het echt wel cool. Ik heb werk
Oud 08-10-2011, 00:11
Verwijderd
Wat goed
Verwijderd
Citaat:
Ohja trouwens, ik word bijlesjuf! hoe stoer is dat! Ik heb een paar jaar geleden twee keer geprobeerd te werken en dat liep beide uit op een fiasco, maar ik ga dit gewoon doen en het lijkt me tof en het voelt goed en dan ben ik gewoon een werkende miep! Ookal wordt het denk ik maar twee uurtjes per week ofzo. Voor mij voelt het echt wel cool. Ik heb werk
tof joh. Ik weet hoe het is als werk een ding voor je is, en mij is het pageleden ook 'gelukt'. Ook al is het inderdaad niet zoveel uur.
Verwijderd
sanne ik mis je wel nu hoor
Oud 08-10-2011, 00:14
Verwijderd
Citaat:
tof joh. Ik weet hoe het is als werk een ding voor je is, en mij is het pageleden ook 'gelukt'. Ook al is het inderdaad niet zoveel uur.
Misschien heb ik het wel ergens gelezen, maar wat voor werk doe je?
Oud 08-10-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
sanne ik mis je wel nu hoor
Spreek dan ook niet af op een dag dat ik niet kan
Oud 08-10-2011, 00:16
Verwijderd
En nu is het bedtijd! Kusjes! Oh stef ik heb op je vocaroo gereageerd op msn, maar je reageert niet meer!
Verwijderd
Citaat:
Misschien heb ik het wel ergens gelezen, maar wat voor werk doe je?
Ik doe telefonisch marktonderzoek. Dus enquetes afnemen eigenlijk. Maar dan niet op het niveau 'wat is je favoriete Knorr-maaltijd' ofzo, maar vrij serieuze onderzoeken. Onder schoolverlaters van grafische opleidingen bijvoorbeeld, of mensen die een bedrijf willen gaan beginnen.
Verwijderd
Citaat:
En nu is het bedtijd! Kusjes! Oh stef ik heb op je vocaroo gereageerd op msn, maar je reageert niet meer!
Oh huh, ik heb niks binnengekregen!
Oud 08-10-2011, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik doe telefonisch marktonderzoek. Dus enquetes afnemen eigenlijk. Maar dan niet op het niveau 'wat is je favoriete Knorr-maaltijd' ofzo, maar vrij serieuze onderzoeken. Onder schoolverlaters van grafische opleidingen bijvoorbeeld, of mensen die een bedrijf willen gaan beginnen.
Dat klinkt ook als iets wat wel tof, niet te dom werk is en niet te zwaar.
Oud 08-10-2011, 00:20
Verwijderd
Ik ga geloof ik mijn eigen record chocola eten verbreken.
Citaat:
Dat was het! En ik denk(hoop) dat ik dat heb kunnen overbrengen aan "de hulpverlening"... Dat ze zich nu wat minder zorgen maken (en dat ik minder gezeik heb!). En voor mijn eigen vertrouwen is het ook wel tof moet ik zeggen. En nu blijf ik een beetje doorlullen. Vergeef me als ik vanavond een beetje saai en zeikerig word .
Haha, minder gezeik, altijd fijn.

Citaat:
Goed bezig!
Oud 08-10-2011, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt ook als iets wat wel tof, niet te dom werk is en niet te zwaar.
Ja, het ligt erg aan het onderwerp hoor, want soms is het ook gewoon best wel kut. Maar soms ook best leuk.
Maar ik kan m'n eigen shifts indelen, ik werk 's avonds, wat goed uitkomt met m'n leefritme, en het is inderdaad niet AL te geestdodend. Dus voorlopig wel prima.
Oud 08-10-2011, 00:24
Verwijderd
Het geeft mij ook echt wel een kick dat ik gewoon gevraagd werd of ik die biologiebijles wilde geven. Waardering krijgen is tof. Ik moet nog wel even goed gaan nadenken en overleggen over de praktische kant ervan (oh ik doe er nu wat moeilijk over, maar werken is toch wel een beetje eng hoor!). Gewoon het idee dat iemand mij wil betalen voor wat ik doe! Dat is zo tof! En tegelijkertijd is het ook wel verantwoordelijkheid.
Oud 08-10-2011, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Het geeft mij ook echt wel een kick dat ik gewoon gevraagd werd of ik die biologiebijles wilde geven. Waardering krijgen is tof. Ik moet nog wel even goed gaan nadenken en overleggen over de praktische kant ervan (oh ik doe er nu wat moeilijk over, maar werken is toch wel een beetje eng hoor!). Gewoon het idee dat iemand mij wil betalen voor wat ik doe! Dat is zo tof! En tegelijkertijd is het ook wel verantwoordelijkheid.
Het is ook heel eng. En het lijkt zo vanzelfspekend voor sommigen, maar het is soms gewoon lastig en eng, en dus gewoon tof als het lukt
Oud 08-10-2011, 00:25
Verwijderd
Eigenlijk heb ik precies hetzelfde, al zit ik in een heel andere situatie natuurlijk. Maar de combinatie van ''wow tof''' en ''wow verantwoordelijkheid'' ervaar ik iedere dag. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je eraan went.

Maar Lentekriebel, hele goede afspraken maken helpt, en 'hardop uitspreken' dat je het wel spannend/eng vindt ook. Dat klinkt een beetje suf waarschijnlijk, maar het kan echt een hoop schelen.
Oud 08-10-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk heb ik precies hetzelfde, al zit ik in een heel andere situatie natuurlijk. Maar de combinatie van ''wow tof''' en ''wow verantwoordelijkheid'' ervaar ik iedere dag. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je eraan went.
Eigenlijk is dat best wel een goede combinatie in werk denk ik. Want dan heb je uitdaging en is het toch leuk! Bij mij ligt dat nu op niveau bijles geven, bij iemand anders misschien op niveau directeurschap (dan zou bij mij het "wow tof" gehalte toch echt minder worden door de "wooooooooooow verantwoordelijkheid")
Oud 08-10-2011, 00:32
Verwijderd
Citaat:

Maar Lentekriebel, hele goede afspraken maken helpt, en 'hardop uitspreken' dat je het wel spannend/eng vindt ook. Dat klinkt een beetje suf waarschijnlijk, maar het kan echt een hoop schelen.
Dat ga ik zeker doen! Een beetje rare situatie is het denk ik ook wel, omdat het iemand is die ik heel goed ken en erg mag en dan is het raar om betaald te krijgen. Maar voor haar is het juist ook dat ze me anders niet veel durft te vragen (niet de schoolvragen, maar vragen of ik haar nog eens wil helpen) dus dan vindt zij het prettig om mij juist wel te betalen. Maargoed, dat geeft mij natuurlijk ook meer verantwoordelijkheid (vind ik in ieder geval). Dus moet ik ook goed overleggen inderdaad, over voorwaarden en alles denk ik. Maar ik moet het ook niet té officieel maken enzo... Nou goed, goed met trajectbegeleidster ook overleggen!
Oud 08-10-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk is dat best wel een goede combinatie in werk denk ik. Want dan heb je uitdaging en is het toch leuk! Bij mij ligt dat nu op niveau bijles geven, bij iemand anders misschien op niveau directeurschap (dan zou bij mij het "wow tof" gehalte toch echt minder worden door de "wooooooooooow verantwoordelijkheid")
Ja, precies. Uitdaging zoeken is goed, maar verwachten dat die voor iedereen op hetzelfde niveau zit niet.

Citaat:
Dat ga ik zeker doen! Een beetje rare situatie is het denk ik ook wel, omdat het iemand is die ik heel goed ken en erg mag en dan is het raar om betaald te krijgen. Maar voor haar is het juist ook dat ze me anders niet veel durft te vragen (niet de schoolvragen, maar vragen of ik haar nog eens wil helpen) dus dan vindt zij het prettig om mij juist wel te betalen. Maargoed, dat geeft mij natuurlijk ook meer verantwoordelijkheid (vind ik in ieder geval). Dus moet ik ook goed overleggen inderdaad, over voorwaarden en alles denk ik. Maar ik moet het ook niet té officieel maken enzo... Nou goed, goed met trajectbegeleidster ook overleggen!
Komt goed joh!
Oud 08-10-2011, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies. Uitdaging zoeken is goed, maar verwachten dat die voor iedereen op hetzelfde niveau zit niet.

Komt goed joh!
Oud 08-10-2011, 00:45
Verwijderd
Jeetje! hoeveel vioolconcerten heeft vivaldi eigenlijk geschreven? Ik wist dat het er veel waren, maar ik heb nog steeds bepaalde concerten niet gevonden. Ik ben steeds maar stukjes aan het luisteren op spotify (zou dit um zijn, zou dit um zijn?) en ik heb er toch echt al veel gehad en nog steeds niet dat stuk gevonden dat ik zoek!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten