Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2011, 23:23
Verwijderd
mevrouw zat niet te f5en vanaf 0.00?
Advertentie
Oud 17-10-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Sann, je moet niet soggen hoor! Je moet niet worden zoals ik, want dat is niet goed.

Srsly, hoe doen mensen dat toch, studeren? Ik kan het gewoon niet. Opzich vind ik de onderwerpen echt superinteressant en alle romans en gedichten zou ik duizentgraag willen lezen, maar m'n hersenen zijn dood ofzo.
Het is echt schrikbarend lang geleden dat ik een boek heb gelezen, en dat terwijl ik boeken zo mooi en geweldig vind.

*zucht*
Als dingen verplicht zijn worden ze automatisch minder leuk.
Oud 17-10-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
mevrouw zat niet te f5en vanaf 0.00?
Toen Jantine om half 12 weg ging dacht ik KUUUUT hoe kom ik dat laatste half uur door En toen duurde het nog 15 minuten extra
Oud 17-10-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Toen Jantine om half 12 weg ging dacht ik KUUUUT hoe kom ik dat laatste half uur door En toen duurde het nog 15 minuten extra
ik heb je ook gemist hoor!
Oud 17-10-2011, 23:31
Verwijderd
Sannepanne, welkom terug! Het forum heeft weer net iets meer sprankel gekregen met jouw terugkeer
Oud 17-10-2011, 23:32
Verwijderd
Yes, jullie kunnen ook niet zonder mij <3
Oud 17-10-2011, 23:32
Verwijderd
En para het wordt inmiddels wel hoog tijd dat je een keer terug gaat pm'en
Oud 17-10-2011, 23:36
Verwijderd
Tijd om in bed te gaan liggen met een boek, doei liefjes
Oud 17-10-2011, 23:37
Verwijderd
Ja wel verdomme
Oud 17-10-2011, 23:37
Verwijderd
Oh en ik heb vanochtend weer bloed laten prikken en ik ben voor het eerst niet bont en blauw ervan
Oud 17-10-2011, 23:38
Verwijderd
ik ben een beetje blij.
Oud 17-10-2011, 23:39
Verwijderd
Joh
Oud 17-10-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
En para het wordt inmiddels wel hoog tijd dat je een keer terug gaat pm'en
Oja Woensdag!
Oud 17-10-2011, 23:45
Verwijderd
Srsly, ik heb woensdagmiddag een essay-deadline en een presentatie, dus tot dan mag ik geen leuke dingen.
Oud 17-10-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Srsly, ik heb woensdagmiddag een essay-deadline en een presentatie, dus tot dan mag ik geen leuke dingen.
woensdag! Hou ik je aan! En *aai*
Oud 17-10-2011, 23:51
Verwijderd
Sann, zal ik 1 sigaretje bij je komen doen? Ik heb zo'n verhaal waar ik trots op be n
Oud 17-10-2011, 23:51
Verwijderd
Sann pest me.
Oud 17-10-2011, 23:52
Verwijderd
Of zit je al in pyjama
Verwijderd
Komt wel goed. Ik heb vandaag de helft van m'n essay al geschreven en de presentatie deels doorgesproken met m'n groepsgenootje En ik heb dit semester ook alleen nog maar negens en tienen gehaald. WAT IS ER AAN DE HAND.
Verwijderd
Al is het niet écht een verdienste want ik heb alle stomme(re) vakken al afgesloten en doe nu alleen nog maar leuke.
Oud 17-10-2011, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Sann, zal ik 1 sigaretje bij je komen doen? Ik heb zo'n verhaal waar ik trots op be n
Morgen! Vandaag gaat 'm echt niet meer worden.
Oud 17-10-2011, 23:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kwam er net achter dat ik voor Stylistics hele toffe essays mag schrijven. Onderwerpen waar ik uit kan kiezen zijn oa:
Het vergelijken van nieuwsberichten in tabloids en broadsheets en beschrijven of de ene objectiever is dan de ander; Een werk uitzoeken dat normaal niet wordt gezien als literatuur (sci-fi boekje, songtekst) en betogen waarom dat wel zo moet zijn; Een hoofdstuk van een boek herschrijven vanuit een ander hoofdpersonage; Een abstracte songtekst uitzoeken en uitleggen waarom het abstract is en wat er evt. mee bedoeld wordt; Een kort verhaal uitzoeken en beschrijven hoe je daar 3 verschillende korte films van kunt maken. De verhalen + notes zijn dan het essay.
Vooral de laatste lijkt me erg tof. Kan iemand me een goed boek met korte verhalen aanraden?
Oud 17-10-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Morgen! Vandaag gaat 'm echt niet meer worden.
Okay
Oud 17-10-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam er net achter dat ik voor Stylistics hele toffe essays mag schrijven. Onderwerpen waar ik uit kan kiezen zijn oa: Het vergelijken van nieuwsberichten in tabloids en broadsheets en beschrijven of de ene objectiever is dan de ander; Een werk uitzoeken dat normaal niet wordt gezien als literatuur (sci-fi boekje, songtekst) en betogen waarom dat wel zo moet zijn; Een hoofdstuk van een boek herschrijven vanuit een ander hoofdpersonage; Een abstracte songtekst uitzoeken en uitleggen waarom het abstract is en wat er evt. mee bedoeld wordt; Een kort verhaal uitzoeken en beschrijven hoe je daar 3 verschillende korte films van kunt maken. De verhalen + notes zijn dan het essay.
Dat zou ik ook wel willen doen!
Oud 17-10-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Komt wel goed. Ik heb vandaag de helft van m'n essay al geschreven en de presentatie deels doorgesproken met m'n groepsgenootje En ik heb dit semester ook alleen nog maar negens en tienen gehaald. WAT IS ER AAN DE HAND.
Prrfff dan mag je er ook best een 8 van maken en nog wel een paar leuke dingen doen
Oud 17-10-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam er net achter dat ik voor Stylistics hele toffe essays mag schrijven. Onderwerpen waar ik uit kan kiezen zijn oa:
Het vergelijken van nieuwsberichten in tabloids en broadsheets en beschrijven of de ene objectiever is dan de ander; Een werk uitzoeken dat normaal niet wordt gezien als literatuur (sci-fi boekje, songtekst) en betogen waarom dat wel zo moet zijn; Een hoofdstuk van een boek herschrijven vanuit een ander hoofdpersonage; Een abstracte songtekst uitzoeken en uitleggen waarom het abstract is en wat er evt. mee bedoeld wordt; Een kort verhaal uitzoeken en beschrijven hoe je daar 3 verschillende korte films van kunt maken. De verhalen + notes zijn dan het essay.
Vooral de laatste lijkt me erg tof. Kan iemand me een goed boek met korte verhalen aanraden?
Oh wauw wat gaaf, ik zou het grootste deel daarvan ook wel willen doen Ik heb niet echt aanraders, sorry.
Oud 17-10-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Okay
Pm'en mag natuurlijk wel
Oud 17-10-2011, 23:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat zou ik ook wel willen doen!
Kan ik je inhuren?
Oud 18-10-2011, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Kan ik je inhuren?
Nee helaas, ik ken jullie methodologie niet dus het zou me te veel tijd kosten om de opdracht goed te maken en dat is dan zonde van mijn schaarse vrije tijd! En van jouw geld.
Oud 18-10-2011, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Prrfff dan mag je er ook best een 8 van maken en nog wel een paar leuke dingen doen
Helaesch! Dit is voor een vak waar ik nog geen cijfers voor heb. En het tentamen van dit vak wordt wel zwaar moeilijk dus beter heb ik dat essay-en-presentatiecijfer om het eventueel op te halen.

Al ben ik een beetje recalcitrante dingen aan het schrijven dus hopelijk kan de docente het waarderen Het kan altijd twee kanten op met zoiets.

Citaat:
Daniel Charms. Maakt niet uit wat.
Oud 18-10-2011, 00:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee helaas, ik ken jullie methodologie niet dus het zou me te veel tijd kosten om de opdracht goed te maken en dat is dan zonde van mijn schaarse vrije tijd! En van jouw geld.
Ik vind het lief dat je denkt dat ik de methodologie wel ken.

Citaat:
Okee, ik ga het uitchecken.
Oud 18-10-2011, 00:05
Verwijderd
Ik wilde vragen: wie van de heren hier is een enorm sociaal mens, makkelijk in contacten leggen en onderhouden en communicatief ingesteld? (want ik heb een vraag over hoe zo'n persoon in een bepaalde situatie doet). En toen was het van wait.
...
Forum.

Oud 18-10-2011, 00:07
Verwijderd
Ik ga zo heerlijke boerenkool eten, gemaakt door mijn honneponnetje huhu!
Oud 18-10-2011, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Helaesch! Dit is voor een vak waar ik nog geen cijfers voor heb. En het tentamen van dit vak wordt wel zwaar moeilijk dus beter heb ik dat essay-en-presentatiecijfer om het eventueel op te halen.

Al ben ik een beetje recalcitrante dingen aan het schrijven dus hopelijk kan de docente het waarderen Het kan altijd twee kanten op met zoiets.

Oke oke ik wacht wel

Succes!

De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een 9,4 terug
Oud 18-10-2011, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het lief dat je denkt dat ik de methodologie wel ken.

Okee, ik ga het uitchecken.
Haha! Nou toch beter dan ik, gok ik zo. En ik zou ook nooit in goed genoeg Engels kunnen schrijven.
Oud 18-10-2011, 00:18
Verwijderd
Sanne
Oud 18-10-2011, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Sanne
Bas
Oud 18-10-2011, 00:26
Verwijderd
Sann zegt TJAKKALAKKABOEM als ze gaat plassen. De late uurtjes zijn weer begonnen jongens. ;D;d

Dat zei ik dus vijf minuten geleden. En nu wil mijn internet het pas posten. Grmpffffnfnnf.
Oud 18-10-2011, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Sann zegt TJAKKALAKKABOEM als ze gaat plassen. De late uurtjes zijn weer begonnen jongens. ;D;d

Dat zei ik dus vijf minuten geleden. En nu wil mijn internet het pas posten. Grmpffffnfnnf.
Ik weet dat ik heel grappig en leuk ben, maar je hoeft niet ALLES wat ik zeg met het forum te delen Anders zou ik het wel hier zeggen
Oud 18-10-2011, 00:28
Verwijderd
Quis en ik hebben..

AANRAKINGSARMOEDE.
Oud 18-10-2011, 00:29
Verwijderd
Oei!
Oud 18-10-2011, 00:30
Verwijderd
Ik heb net gebatst. Maar het was verder niet echt bevredigend ofzo
Verwijderd
Nogal Oei! ja!
Verwijderd
Oei! Met wie? En waarom niet?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Had je beter je best moeten doen.
Verwijderd
Dat mag ook best op msn trouwens, als je het maar vertelt
Oud 18-10-2011, 00:31
Verwijderd
Random chick uit de Doc en geen idee het voelde gewoon nutteloos
Oud 18-10-2011, 00:31
Verwijderd

HAHA dat is nog kutter dan geen seks hebben
Oud 18-10-2011, 00:32
Verwijderd
Ik win elke keer
Oud 18-10-2011, 00:32
Verwijderd
Ik had namelijk een heel intiem onderonsje met Jantine vanavond. Wél heel bevredigend.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten