Advertentie | |
|
![]() |
|
Jaaaaaa, tuurlijk. En ik denk niet dat ik ooit zoiets aan zal gaan als een geregistreerd partnerschap ofzo, want dat is stom. Mijn vriendje en ik gaan eerst verloven en dan in ondertrouw en dan trouwen, zoals het hoort /plattelandsmeisje.
wat doe je het liefste als er sneeuw ligt en waarom?
|
Nee, we hebben met een huishouden van 11 mensen 1 kat en verder geen huisdieren. Ik eet vegetarisch en overwegend veganistisch, ik zou niet opeens al mijn principes overboord gooien en een stuk van de kat opeten als er nog 10 mensen aan het verhongeren zijn die prima vlees kunnen eten. Je verhongert bovendien alsnog als je een elfde van een kat eet.
![]() Als je zeker zou weten dat je anders in de hel kwam, zou je dan nooit meer seks hebben tot je getrouwd was? |
![]() |
|
Lees eens goed, 'als je zeker zou weten' !!!.
Ik zou wachten met seks wel over hebben voor een plekje ergens anders dan de hel denk ik trouwens. Mijn bed. Ben je wel eens (bijna) vreemdgegaan? Waarom? Heb je het je partner verteld? Hoe reageerde die?
|
Jup, dat vind ik ook
![]() Oh edit: Niet zo veel ![]() Denk dat ik morgen de trein pak en m'n ouders is ga bezoeken, maar weet het nog niet zeker. Wat is het oudste boek dat je ooit gelezen hebt?
|
Straks naar m'n ouders, me even lekker laten verzorgen. Morgen samen verf kopen voor m'n nieuwe crib. Zondag chillen en niks doen. Beetje uitslapen, tv kijken en lezen ofzo.
edit: Oeps, te laat! Het oudste boek... Ik denk Le Morte Darthur, 15e eeuw. Welke kleur zou jij je muren wel willen geven? (En, KLEUR he, dus geen wit/creme)
||
Citaat:
en dan zal je mij wel lekker vinden ruiken hehe.. xD Ik had wel een rol in the green mile willen spelen, vind die film erg mooi (:
||
Citaat:
![]() heb The Green Mile in boekvorm, is nóg beter (: Wat zou je doen als je levend begraven was?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Buiten een eventuele geliefde wederhelft, is jou op dit moment het meest dierbaar (een mens, dieren tellen niet ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zal het boek eens opzoeken ^^ Ik denk dat ik in paniek zou raken? ![]() Wat is je favo eten?
||
Citaat:
![]() Mijn moeder en broertje (:
|
Ik ben een enorme vlees eter, maar probeer al tijden om richting vegetarisch te gaan, om die gore vleesindustrie
![]() Maar echt het lekkerste blijft toch wel iets met een rib eye steak ![]() Zou je een kind maken met Geert Wilders als jullie de enig overgebleven mensen op de aardbol zijn?
|
Ik heb hyves, facebook en twitter. Hyves heb ik minimaal een half jaar niet meer op gekeken. Twitteren doe ik vrij regelmatig, maar ik tweet weinig zelf, retweet veel (in mijn optiek) interessante/leuke tweets van anderen.
Facebook deed ik ook nooit wat mee, toevallig vandaag eens ![]() Heb ook nog ergens een tumblr account, maar ben het ww+e-mail adres waar die opstond vergeten ![]() Wat ga je doen vanavond?
|
|