Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2012, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Brieven . Ik hou van brieven.
Ja he? Ik vind het ook erg leuk en fijn om brieven te krijgen. Ook echt helemaal geschreven
Advertentie
Oud 13-02-2012, 20:33
Patroklos
Patroklos is offline
Citaat:
Brieven . Ik hou van brieven.
+1

Maar dan wel handgeschreven!
Verwijderd
Godgod wat erg ook echt
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Omg als ik dat zou kúnnen. Dat zou ik zo erg gaan doen . Helaas heb ik geen eindexamen natuurkunde gedaan.
Dat is ook niet nodig voor natuurkunde, met een beetje gezond verstand haal je het zo.
Oud 13-02-2012, 20:34
Verwijderd
Ik weet niet of ik daar genoeg gezond verstand voor heb
Oud 13-02-2012, 20:36
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik daar genoeg gezond verstand voor heb
Als ik een steen vasthoud en ik laat hem los, welke bewegingsrichting verwacht je dan dat de steen krijgt?
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook niet nodig voor natuurkunde, met een beetje gezond verstand haal je het zo.
Dat is waar, maar goed, dat is met alle bèta-'studies' natuurlijk zo. Ik denk dat Paatje best genoeg hersens heeft voor een alfastudie.
Verwijderd
Hoi Patroklos, trouwens!
Oud 13-02-2012, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Kaartjes zijn heel leuk ja net als brieven!

Citaat:
Ik vind kaartjes echt heel vervelend. Ik vind het wel "leuk" om ze te krijgen. En dat "leuke" duurt tot ik het kaartje heb gelezen. Maar wat moet je er dan mee? Dan ben je weer verplicht ze te bewaren, terwijl je ze eigenlijk weg wilt flikkeren. Maar dat zou dan weer gemeen zijn tegenover de persoon die het kaartje heeft gestuurd. En een jaar later liggen ze nog steeds in de kast.
Opplakken op de kast! Dat doe ik altijd en nu hang mijn hele kast vol met kaartjes. En daar word ik zo vrolijk van <3
Oud 13-02-2012, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Als ik een steen vasthoud en ik laat hem los, welke bewegingsrichting verwacht je dan dat de steen krijgt?
Nou. Hij gaat naar beneden .
Oud 13-02-2012, 20:38
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Hoi spoiler-dude trouwens!
hoi aldan!
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar, maar goed, dat is met alle bèta-'studies' natuurlijk zo. Ik denk dat Paatje best genoeg hersens heeft voor een alfastudie.
Dingdong, ik doé al een alfastudie
Verwijderd
Apate, waarom veranderde je je avatar? Nu herken ik je niet meer als ik snel scroll (scrol?)
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Nou. Hij gaat naar beneden .
Hoppa, het eerste semester wordt een eitje
Oud 13-02-2012, 20:39
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Opplakken op de kast! Dat doe ik altijd en nu hang mijn hele kast vol met kaartjes. En daar word ik zo vrolijk van <3
Hmm ja, het is wel goedkoper dan behang kopen..
Oud 13-02-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
hoi aldan!
Niet de tekst in quotes veranderen, dat is vervelend. Dan denk ik steeds 'huh, las ik daar overheen?' en dan blijkt dat het helemaal niet gezegd is geworden.
Oud 13-02-2012, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Angsten

soms
gisteren kwamen me angsten terug
ik wordt er gek van

Citaat:
Quintiano is op Chick Rock! *wijst*
Haha, wat

Citaat:
+1

Maar dan wel handgeschreven!

Het enige nadeel is dat er zo téringveel tijd in gaat zitten. Een gemiddelde brief naar een schrijfmeisje duurde gemiddeld 'n uur of 5, 6
Verwijderd
Citaat:
Apate, waarom veranderde je je avatar? Nu herken ik je niet meer als ik snel scroll (scrol?)
Omdat iedereen in het hoitopic zijn avatar ging veranderen en toen waren zo veel avatars zwart-wit en herkende ik geen enkele post meer aan de avatar. En nu herken ik mijn eigen posts ook niet meer en is de verwarring compleet daar . Voor mij dan. /pubermode

Citaat:
Hoppa, het eerste semester wordt een eitje
Was het maar zo makkelijk nee, ik denk niet dat ik daar genoeg hersens voor heb.
Verwijderd
Citaat:
Hmm ja, het is wel goedkoper dan behang kopen..
En veel leuker! Maar normaal behang je je kast niet, natuurlijk. Misschien een tip voor als je naar Schrödinger gaat. Familie en vrienden kaartjes laten sturen, dan hoeft hij geen behang meer te kopen.
Oud 13-02-2012, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Omdat iedereen in het hoitopic zijn avatar ging veranderen en toen waren zo veel avatars zwart-wit en herkende ik geen enkele post meer aan de avatar. En nu herken ik mijn eigen posts ook niet meer en is de verwarring compleet daar . Voor mij dan. /pubermode
Oud 13-02-2012, 20:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En veel leuker! Maar normaal behang je je kast niet, natuurlijk. Misschien een tip voor als je naar Schrödinger gaat. Familie en vrienden kaartjes laten sturen, dan hoeft hij geen behang meer te kopen.
Ik houd eigenlijk helemaal niet van behang. Maar eh, liever geen kaartjes, want dan moet je weer van alles terug gaan sturen en zo.

Wow, ik kom echt over als een bittere doos. Maar eh. BEL ME DAN GEWOON, dat is gezelliger.
Oud 13-02-2012, 20:43
Verwijderd
Oud 13-02-2012, 20:55
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline

Damn, nu zou ik het niet eens erg vinden als ik opgepakt zou worden
Oud 13-02-2012, 20:55
Verwijderd
Ik bewaar kaartjes een jaar ofzo, op de spiegel in de hal, dan gooi ik ze weg of soms als ze heel boeiend zijn doe ik ze in een krat op zolder
Oud 13-02-2012, 20:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waar zouden we behang voor nodig hebben als we al een wit geverfde betonnen muur hebben?
Oud 13-02-2012, 20:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, en kaartjes laat ik een tijdje rondslingeren en dan tief ik ze weg als ik ze weer eens tegenkom.
Oud 13-02-2012, 21:00
Verwijderd
Ik heb schoongemaakt, met dweilen en alles.
Oud 13-02-2012, 21:01
Verwijderd
Goed bezig
Oud 13-02-2012, 21:03
Verwijderd
Ik kijk antm
Oud 13-02-2012, 21:06
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik zet spoiler dude op mijn negeerlijst.
Oud 13-02-2012, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ik houd eigenlijk helemaal niet van behang. Maar eh, liever geen kaartjes, want dan moet je weer van alles terug gaan sturen en zo.

Wow, ik kom echt over als een bittere doos. Maar eh. BEL ME DAN GEWOON, dat is gezelliger.
Je kunt toch ook prima bellen en af en toe gewoon 'voor de leuk' een kaartje sturen? En nee, dan hoeft er niet per se iets terug, want je belt toch ook al.

Citaat:
Ik heb schoongemaakt, met dweilen en alles.
Goed bezig!

Citaat:
Ik kijk antm
En, is het wat? Vroeger keek ik dat ook altijd omdat mijn ouders op maandagavond nooit thuis waren en van hen mocht het niet. Nu vind ik er niet zoveel meer aan.
Oud 13-02-2012, 21:10
Verwijderd
Wat een mededelingen hier allemaal. Stelletje autisten. Behalve jij, elmer, jij reageert tenminste normaal!
Oud 13-02-2012, 21:11
Verwijderd
Wat is er zo autistisch aan mededelingen?
Oud 13-02-2012, 21:11
Verwijderd
Ik vind dit seizoen wel leuk, goede balans drama/serieusheid. Maar vandaag is een loze terugblikaflevering.
Oud 13-02-2012, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Wat is er zo autistisch aan mededelingen?
Iedereen praatte tegen zichzelf Jij moest natuurlijk weer er tussendoor fietsen zonder tegen jezelf te kletsen
Oud 13-02-2012, 21:13
Verwijderd
Ohhh ik heb zojuist de soundtrack van The Girl With The Dragon Tattoo opgehaald en alles in de queue gegooid van Winamp.. Dit gaat zó episch goed worden dat ik er bijna een harde plasser van zou krijgen nog voor het tweede nummer is afgelopen
Oud 13-02-2012, 21:16
Verwijderd
Een harde plasser vind ik nog viezer klinken dan een stijfje.
Oud 13-02-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Iedereen praatte tegen zichzelf Jij moest natuurlijk weer er tussendoor fietsen zonder tegen jezelf te kletsen
Maar mededelingen doen is toch helemaal niet tegen jezelf praten? Het is gewoon even melden dat je iets aan het doen bent/gedaan hebt omdat je óf graag een reactie wil óf niks anders weet te zeggen en toch wil reageren.
Oud 13-02-2012, 21:18
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Ik zet spoiler dude op mijn negeerlijst.
wtf heb ik nou weer misdaan
Oud 13-02-2012, 21:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar mededelingen doen is toch helemaal niet tegen jezelf praten? Het is gewoon even melden dat je iets aan het doen bent/gedaan hebt omdat je óf graag een reactie wil óf niks anders weet te zeggen en toch wil reageren.
Het is net Twitter!

En ohja, reminds me, ik moest nog een kaartje schrijven.
Oud 13-02-2012, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Het is net Twitter!

En ohja, reminds me, ik moest nog een kaartje schrijven.
Maar twitter is toch ook niet autistisch? En naar wie schrijf je een kaartje? Is het een leuk kaartje? /nieuwsgierig

Om maar even aan de mededelingen mee te doen: ik ga even wiskundehuiswerk maken.
Oud 13-02-2012, 21:23
Verwijderd
Ik heb hier goed vermaak
Oud 13-02-2012, 21:24
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Ik heb hier goed vermaak
leuk wat ben je aan het kijken/lezen/doen?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En naar wie schrijf je een kaartje? Is het een leuk kaartje? /nieuwsgierig
Dat is een verrassing, en ja, ik vind het een leuk kaartje ^^.
Verwijderd
Ik bestudeer mijn knopjes en kom erachter dat er kennelijk een optie is dat mensen het e-mailadres van hun ouders in hun profiel kunnen zetten hier. Of nou ja, ik kan dat
Verwijderd
Citaat:
Boy, you're fun
Oud 13-02-2012, 21:25
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Ik bestudeer mijn knopjes en kom erachter dat er kennelijk een optie is dat mensen het e-mailadres van hun ouders in hun profiel kunnen zetten hier. Of nou ja, ik kan dat
Oud 13-02-2012, 21:27
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
yeeh, ik ga weer voor een paar dagen naar californië abigail en ik zijn nu druk aan het in pakken, en het is EEN GROTE CHAOS BIJ ONS THUIS. Waar is deze doos voor, waarom staat op die andere dispassed en waar is mijn zonnebril wiens als ik die op doe, en me stem everlaag, ik dan op de terminator lijk???!!!!
Oud 13-02-2012, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Wat grappig. (:

Citaat:
Boy, you're fun
Ik snap het grappige niet.
Oud 13-02-2012, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Een harde plasser vind ik nog viezer klinken dan een stijfje.
Ik kies mijn woorden meestal heel bewust; dit was één van die situaties
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten