Advertentie | |
|
![]() |
|
Uhu, en het is vooral stom omdat het eerste projectoverleg altijd zo is van "we hebben onderwerp X en nu gaan we voor de volgende keer allemaal informatie zoeken en praten we dan verder. ok, doei." En daar moet ik dan anderhalf uur voor reizen. Of nouja, maar een uur reizen, het resterende halfuur is koukleumen op station.
|
Zo ver is het niet, valt best mee. Het is een halfuur heen en een halfuur terug, dus ach. Het is alleen frustrerend als je het voor zulke nutteloze dingen moet doen. Ik heb het mezelf aangedaan door niet op kamers te gaan, maar samen te gaan wonen.
![]() En nee, via de mail mag natuurlijk niet want je hebt ook nog zoiets als een tutor hebt die het onderwerp (wat in principe deels vaststaat omdat je uit 3 mogelijkheden kan kiezen) moet goedkeuren. En uitleg moet geven die ook al online beschikbaar is. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Weet je wat-ie zegt als-ie mijn kaart ziet: haha, iemand heeft een beeeeetje dr best gedaan om netjes te schrijven.. haha ![]()
|
oh shit vanochtend toen ik ff ging wandelen zag ik een collega van me pa die ik al 2 jaar niet gezien had
ik : heey jorris, alles goed, hoe gaat het met evelien jorris: euh we zijn gescheiden en zij heeft voogd over de kinderen ik: oh, dus nu lekker feesten de hele tijd hé? Joriss: nee ik heb te horen gekregen dat ik pfeiffer heb, een ernstige vorm Samir: ooh, rustig aan he' ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
|