Advertentie | |
|
![]() |
|
de belastingdienst. zijn ze daar nou echt zo achterlijk
![]() Ik ontvang al jaaaaaaren geld op één rekeningnummer, nooit veranderd. Vraag ik iets aan, krijg ik een brief of ik even wil bevestigen dat dat mijn rekeningnummer is. Raar, maar oke, gedaan. Ik ontvang daarna een brief dat ze voortaan dat rekeningnummer zullen gebruiken. Krijg ik vandaag weer een brief dat ik nog geld van ze krijg maar dat ze geen rekeningnummer van me hebben :''''')
||
Citaat:
![]() Oh en trouwens, aangezien ik toch mijn grap al moet uitleggen zal ik het even goed doen. Ik heb die dingen zo gespeld, omdat op seksualiteit niet 'gemasturbeerd' wordt maar 'gemastrubreert' of 'gemrastuberd' of varianten daarvan, en getypt wordt er ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Van die kappers waar je dan heengaat met het idee dat knippen 18.50 euro kost en ze vervolgens erop staan dat je haar nog gewassen moet worden en ze vervolgens nog zonder te vragen of je het goed vindt dat ze iets doen waarvoor je nog meer moet betalen gaan staan fohnen en maskertjes en serums en dat soort stomme grappen. Ben ik plotseling 31,00 euro kwijt voor een beetje haar knippen. Laatste keer dat ik naar Club kappers ga, er zit een Brainwash 2 meter verderop en daar doen ze gewoon alles voor 15 euro. Ik ging deze keer er alleen maar niet heen omdat ik het niet kan uitstaan dat ze zichzelf daar zo verrekte hip vinden, met hun oranje.
![]()
|
Jantje lacht, Jantje huilt. Ik ben het helemaal zat. Ik wil kunnen doen wat ik wil, kunnen eten wat ik wil, ik wil even helemaal los gaan, me kapotzuipen, knetterstoned worden. En het stomme is, al zou ik het echt willen, dan nog kan het niet omdat ik het gvd niet eens zelf kan halen. Hoe triest is dat. En er is geen verpleegkundige die dat voor mij zou doen uiteraard. Dus ik heb al twee dagen de ene huilbui na de andere. Maar ik ben dan gelukkig wel weer zo labiel dat daar af en toe de slappe lach nog tussendoor komt
![]() Oh en tot overmaat van ramp kwam ik net een klasgenoot van de basisschool tegen terwijl ik met mijn betraande kop in de rolstoel werd voortgeduwd. Ik hoop dan maar dat hij me niet herkende, wat natuurlijk goed mogelijk is met die opgezwollen kop van me van tegenwoordig. Is die nog ergens goed voor ![]() Zo, dat moest er even uit. |
![]() |
|
"FIFA-voorzitter Sepp Blatter wil op zoek naar een alternatief voor penaltyseries. De Zwitser stelde vrijdag bij het FIFA-congres dat voetbal bij het nemen van strafschoppen om een wedstrijd te beslissen 'zijn essentie als teamsport' verliest. Volgens Blatter kunnen de passie en het drama van een voetbalwedstrijd omslaan in een tragedie bij een beslissing vanaf de stip."
Kan die man een keer niet keihard van een podium vallen ofzo? Als het kan regelrecht in een gehaktmolen.
|
Dat mn broertje mij zo nodig een hartverzakking moest geven door me zo vreselijk te laten schrikken, wat ook gewoon mijn eigen schuld was want ik was vreselijk dromerig en dat heeft weer te maken met nog iets wat ik niet waardeer want ik had allemaal goede voornemens voor vandaag maar ik kan me er niet toe zetten....
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het juist enger is voor ze als jij het doet, juist omdát je geen man bent.
||
Citaat:
![]() ont, ik heb heus nog wel wat te zeiken : mijn werk. Het was er duizend graden.
|
Dit soort misselijkmakende berichten:
"De twee mannen die in januari 2010 met een gestolen scooter een dodelijk ongeval veroorzaakten in de Nijmeegse binnenstad worden daar niet voor bestraft. Het gerechtshof in Arnhem veroordeelde de twee dinsdag wel tot respectievelijk twee jaar en en zestien maanden cel voor onder meer het voorbereiden van een overval op een hotel in Nijmegen. Volgens het Arnhemse hof is niet te achterhalen wie van de twee mannen de scooter bestuurde. Het duo schuift elkaar de schuld in de schoenen. Daarom kan het medeplegen van doodslag juridisch niet worden bewezen, aldus de rechters, die de uitspraak 'onbevredigend' noemden. "Het hof realiseert zich dat deze uitspraak in de samenleving en bij de nabestaanden van het slachtoffer onbegrip en verontwaardiging kunnen oproepen." Justitie had in hoger beroep zeven en vier jaar cel geëist tegen het tweetal. Het duo, Mohamed el G. (22) en Mohamed S. (20), was op de vlucht voor de politie. Volgens justitie reden de twee met hoge snelheid door de drukke binnenstad van Nijmegen en schonden ze alle verkeersregels. Aan de dollemansrit op 15 januari kwam een einde toen de twee een 50-jarige man uit Arnhem aanreden op een zebrapad aan de St. Canisiussingel. Het slachtoffer overleed later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. El G. werd in december 2010 door de rechtbank nog veroordeeld tot acht jaar cel. Zijn kompaan kreeg ook toen zestien maanden gevangenisstraf." ![]()
|
Vriendlief en k hebben een bevriend stelletje meegevraagd naar de efteling. Het plan was dat we komende week zouden gaan. Maar nu heeft de jongen van het stelletje opeens allemaal examens en de rest van de tijd moet hij leren en hij kan dus geen enkele van de dagen die we hebben voorgesteld. Hij stelt zelf ook geen andere dagen voor. En hij dacht nu opeens dat we in de vakantie zouden gaan. Hij reageert ook niet op e-mails, hij laat zijn vriendin sms-en of ik moet hem maar bellen als ik meteen antwoord wil.
Ik heb echt nu al spijt dat we hem hebben meegevraagd en niet iemand anders. En we hebben nog niet eens een datum. Wat een gezeik zeg. |
![]() |
|
Mijn stage van vandaag. De drukte was echt gewoon fucking niet normaal meer
![]() En ik moest de laatste 4 km lopen naar huis, omdat ik mijn trein in Delft had gemist ![]()
||
Citaat:
|
Ik had de wekker om 8 uur gezet zodat ik vroeg kon beginnen met werken aan mijn essay vandaag, maar schijnbaar dacht mijn slaperige hoofd om 8 uur "Hé, wat een takke-herrie. Laat ik het uitzetten en verder slapen". Ik werd om 11 uur wakker en kan me niks herinneren, maar het is al vaker voorgevallen, schijnbaar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 19:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |