Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2012, 13:43
Zeppelin
Zeppelin is offline
-Mijn laptop is kapot, blauwe schermen alsof het niks is.
-mijn geiser heeft het vandaag begeven
-de fiets van mijn zoon is kapot
-de huissleutels van mijn zoon zijn ergens verloren
-ik kan het huis niet verlaten om te zoeken want ik moet thuisblijven vanaf 12 uur tot 6 uur want er komt een monteur
Oud 23-05-2012, 13:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
> "U moet twee jaar de gevangenis in."
< "O. Maar ik heb geen zin."
> "Oke, dan niet."

Wat is deze.
Hij is veroordeeld in België, dus hij kan hier niet de cel in En ik weet niet of de Nederlandse politie hem kan oppakken en uitleveren zo lang de Belgen geen opsporingsbevel of zoiets hebben uitgevaardigd.
Oud 23-05-2012, 17:54
Zeppelin
Zeppelin is offline
de belastingdienst. zijn ze daar nou echt zo achterlijk .

Ik ontvang al jaaaaaaren geld op één rekeningnummer, nooit veranderd. Vraag ik iets aan, krijg ik een brief of ik even wil bevestigen dat dat mijn rekeningnummer is. Raar, maar oke, gedaan.
Ik ontvang daarna een brief dat ze voortaan dat rekeningnummer zullen gebruiken. Krijg ik vandaag weer een brief dat ik nog geld van ze krijg maar dat ze geen rekeningnummer van me hebben :''''')
Oud 23-05-2012, 20:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het niveau van spellen op Seksualiteit. Alsof de helft daar aan het mastrubreren is tijdens het type
Oud 23-05-2012, 20:36
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Hooikoorts

Wie heeft dat bedacht man.
Oud 23-05-2012, 20:47
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Het niveau van spellen op mastrubreren. Alsof de helft daar aan het mastrubreren is tijdens het type
Iemand zit flink met zichzelf te spelen.....
Oud 23-05-2012, 20:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Iemand zit flink met zichzelf te spelen.....
Ik heb zowel masturberen als typen in seksualiteitsstijl geschreven ja, misschien had ik aanhalingstekens moeten gebruiken. De missende 'n' in 'typen' is je trouwens niet opgevallen, zit je vieze filmpjes te kijken ofzo?
Oh en trouwens, aangezien ik toch mijn grap al moet uitleggen zal ik het even goed doen. Ik heb die dingen zo gespeld, omdat op seksualiteit niet 'gemasturbeerd' wordt maar 'gemastrubreert' of 'gemrastuberd' of varianten daarvan, en getypt wordt er ook niet.
Oud 23-05-2012, 20:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ik heb zowel masturberen als typen in seksualiteitsstijl geschreven ja, misschien had ik aanhalingstekens moeten gebruiken. De missende 'n' in 'typen' is je trouwens niet opgevallen, zit je vieze filmpjes te kijken ofzo?
Oh en trouwens, aangezien ik toch mijn grap al moet uitleggen zal ik het even goed doen. Ik heb die dingen zo gespeld, omdat op seksualiteit niet 'gemasturbeerd' wordt maar 'gemastrubreert' of 'gemrastuberd' of varianten daarvan, en getypt wordt er ook niet.
Nah, ik had al zo'n vermoeden dat het een grap was, ik hoopte alleen van niet. Want dan was mijn opmerking duisentveel "leuker" geweest
Oud 23-05-2012, 20:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 24-05-2012, 11:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Van die kappers waar je dan heengaat met het idee dat knippen 18.50 euro kost en ze vervolgens erop staan dat je haar nog gewassen moet worden en ze vervolgens nog zonder te vragen of je het goed vindt dat ze iets doen waarvoor je nog meer moet betalen gaan staan fohnen en maskertjes en serums en dat soort stomme grappen. Ben ik plotseling 31,00 euro kwijt voor een beetje haar knippen. Laatste keer dat ik naar Club kappers ga, er zit een Brainwash 2 meter verderop en daar doen ze gewoon alles voor 15 euro. Ik ging deze keer er alleen maar niet heen omdat ik het niet kan uitstaan dat ze zichzelf daar zo verrekte hip vinden, met hun oranje.
Oud 24-05-2012, 12:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga altijd naar een Turkse, die doet precies wat ik wil voor 12,50

Ot: mijn moeder loopt enorm te chagrijnen.
Oud 24-05-2012, 14:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar het stylen is toch waar je voor naar de kapper gaat?
Oud 24-05-2012, 14:32
Cherry Springs
Ik niet, ik wil het liefst gewoon alleen maar geknipt worden en dan doet m'n haar verder gewoon z'n ding. Ik word ook knorrig als er stylingspul in m'n haar zit.
Oud 24-05-2012, 19:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jantje lacht, Jantje huilt. Ik ben het helemaal zat. Ik wil kunnen doen wat ik wil, kunnen eten wat ik wil, ik wil even helemaal los gaan, me kapotzuipen, knetterstoned worden. En het stomme is, al zou ik het echt willen, dan nog kan het niet omdat ik het gvd niet eens zelf kan halen. Hoe triest is dat. En er is geen verpleegkundige die dat voor mij zou doen uiteraard. Dus ik heb al twee dagen de ene huilbui na de andere. Maar ik ben dan gelukkig wel weer zo labiel dat daar af en toe de slappe lach nog tussendoor komt .
Oh en tot overmaat van ramp kwam ik net een klasgenoot van de basisschool tegen terwijl ik met mijn betraande kop in de rolstoel werd voortgeduwd. Ik hoop dan maar dat hij me niet herkende, wat natuurlijk goed mogelijk is met die opgezwollen kop van me van tegenwoordig. Is die nog ergens goed voor
Zo, dat moest er even uit.
Oud 24-05-2012, 19:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
maar Snebbeltje, is de bedoeling van dit alles dan niet dat je je beter voelt?
Oud 24-05-2012, 19:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
maar Snebbeltje, is de bedoeling van dit alles dan niet dat je je beter voelt?
Ja en ik voel me normaal ook veel beter, maar vandaag ben ik een ondankbaar kreng.
Oud 25-05-2012, 13:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
"FIFA-voorzitter Sepp Blatter wil op zoek naar een alternatief voor penaltyseries. De Zwitser stelde vrijdag bij het FIFA-congres dat voetbal bij het nemen van strafschoppen om een wedstrijd te beslissen 'zijn essentie als teamsport' verliest. Volgens Blatter kunnen de passie en het drama van een voetbalwedstrijd omslaan in een tragedie bij een beslissing vanaf de stip."

Kan die man een keer niet keihard van een podium vallen ofzo? Als het kan regelrecht in een gehaktmolen.
Oud 25-05-2012, 16:34
Verwijderd
Dat ik zo prikkelbaar ben de laatste tijd en loop te schelden en te mopperen tegen mensen die dat niet verdienen.
Oud 26-05-2012, 14:54
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Dat mn broertje mij zo nodig een hartverzakking moest geven door me zo vreselijk te laten schrikken, wat ook gewoon mijn eigen schuld was want ik was vreselijk dromerig en dat heeft weer te maken met nog iets wat ik niet waardeer want ik had allemaal goede voornemens voor vandaag maar ik kan me er niet toe zetten....
Oud 26-05-2012, 19:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mensen die dyslexie gebruiken als excuus om dan maar helemaal niet meer te letten op wat ze schrijven en/of typen. Geen interpunctie, geen grammatica, niks. Zo van, als ik het niet goed kan lezen dan zal niemand het goed lezen?
Oud 27-05-2012, 03:06
Linda Prins
Linda Prins is offline
(Vrij)gezellig wezen stappen. gezellig gestoeid en geknuffeld. Snurkende stapmaatje houd mij uit mijn slaap.
Oud 27-05-2012, 14:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vlak buiten mijn open raam is er valsgezongen witte pinkstergospel bezig
Oud 27-05-2012, 15:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ben best wel tegen de zondag als "rustdag", maar om als buurman nou te gaan klussen in de tuin terwijl ik lekker lig te maffen, vind ik dan weer niet helemaal BON TON.
Oud 27-05-2012, 22:18
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik vind het soms jammer dat ik geen man ben, zodat ik schaamteloos random tienermeisjes kon lastig vallen met befbewegingen. Ik heb daar de laatste tijd heel veel zin in
Oud 27-05-2012, 22:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het soms jammer dat ik geen man ben, zodat ik schaamteloos random tienermeisjes kon lastig vallen met befbewegingen. Ik heb daar de laatste tijd heel veel zin in

Ik denk dat het juist enger is voor ze als jij het doet, juist omdát je geen man bent.
Oud 27-05-2012, 22:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik er deze middag pas achter kwam dat ik morgenochtend vroeg moet werken. Het rooster hing er eerder nog niet.
Oud 27-05-2012, 22:32
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:

Ik denk dat het juist enger is voor ze als jij het doet, juist omdát je geen man bent.
Hmm als mannen het doen vind ik het toch wat viezer en ongepaster. Maar ik zal deze tip meenemen de volgende keer als ik tienermeisjes zie

ont, ik heb heus nog wel wat te zeiken : mijn werk. Het was er duizend graden.
Oud 28-05-2012, 09:58
Cherry Springs
Ik dacht, lekker rustig bij mijn pappa in de tuin werken, heeft het buurjongetje een trampoline. Hij is erg blij mee. Ik niet, want hij maakt herrie. En ik mag er niet op.
Oud 29-05-2012, 17:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dit soort misselijkmakende berichten:

"De twee mannen die in januari 2010 met een gestolen scooter een dodelijk ongeval veroorzaakten in de Nijmeegse binnenstad worden daar niet voor bestraft. Het gerechtshof in Arnhem veroordeelde de twee dinsdag wel tot respectievelijk twee jaar en en zestien maanden cel voor onder meer het voorbereiden van een overval op een hotel in Nijmegen.

Volgens het Arnhemse hof is niet te achterhalen wie van de twee mannen de scooter bestuurde. Het duo schuift elkaar de schuld in de schoenen. Daarom kan het medeplegen van doodslag juridisch niet worden bewezen, aldus de rechters, die de uitspraak 'onbevredigend' noemden. "Het hof realiseert zich dat deze uitspraak in de samenleving en bij de nabestaanden van het slachtoffer onbegrip en verontwaardiging kunnen oproepen."

Justitie had in hoger beroep zeven en vier jaar cel geëist tegen het tweetal. Het duo, Mohamed el G. (22) en Mohamed S. (20), was op de vlucht voor de politie. Volgens justitie reden de twee met hoge snelheid door de drukke binnenstad van Nijmegen en schonden ze alle verkeersregels.

Aan de dollemansrit op 15 januari kwam een einde toen de twee een 50-jarige man uit Arnhem aanreden op een zebrapad aan de St. Canisiussingel. Het slachtoffer overleed later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. El G. werd in december 2010 door de rechtbank nog veroordeeld tot acht jaar cel. Zijn kompaan kreeg ook toen zestien maanden gevangenisstraf."

Falend rechtssysteem weer.
Oud 29-05-2012, 18:09
Verwijderd
Hoe falend ook, beter dan het alternatief lijkt me
Oud 29-05-2012, 20:09
Zeppelin
Zeppelin is offline
de ov-AIDS kaart.
Oud 30-05-2012, 09:42
Verwijderd
Bumba. Of eigenlijk alleen de Bumba introtune. Blijft weken door je hoofd malen, om gek van te worden.
Oud 30-05-2012, 17:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dit soort misselijkmakende berichten:
*knip*

Falend rechtssysteem weer.
Wat is jouw oplossing voor dit probleem dan?
Oud 30-05-2012, 20:44
Martiño
Martiño is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post32574413

Oud 30-05-2012, 20:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Doet me een beetje denken aan dat topic over navels
Oud 30-05-2012, 20:59
xVeerle
xVeerle is offline
Ik liet op mijn werk 5 borden en 2 glazen vallen.
Ik denk vooral dat mijn baas het niet zo waardeerde.
Oud 30-05-2012, 21:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Doet me een beetje denken aan dat topic over navels
Ja, ik zag de bui al een beetje hangen.
Oud 30-05-2012, 21:14
Verwijderd
Ik kan little phoebe niet zo meer waarderen, ze doet zo gemeen en bot tegen me. /v-lid
Oud 30-05-2012, 21:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Whiners!

Oud 31-05-2012, 17:43
Verwijderd
Errata op examenvragen die ik toch al goed had.
Oud 01-06-2012, 12:52
Verwijderd
Langstudeerderstarief. Do not want
Oud 01-06-2012, 15:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vriendlief en k hebben een bevriend stelletje meegevraagd naar de efteling. Het plan was dat we komende week zouden gaan. Maar nu heeft de jongen van het stelletje opeens allemaal examens en de rest van de tijd moet hij leren en hij kan dus geen enkele van de dagen die we hebben voorgesteld. Hij stelt zelf ook geen andere dagen voor. En hij dacht nu opeens dat we in de vakantie zouden gaan. Hij reageert ook niet op e-mails, hij laat zijn vriendin sms-en of ik moet hem maar bellen als ik meteen antwoord wil.
Ik heb echt nu al spijt dat we hem hebben meegevraagd en niet iemand anders. En we hebben nog niet eens een datum. Wat een gezeik zeg.
Oud 01-06-2012, 15:46
Lorelei
Lorelei is offline
Koppijn
Oud 01-06-2012, 15:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb het verdomme koud.
Oud 01-06-2012, 15:54
Verwijderd
ik kan niet bitchen tegen mensen.
Oud 01-06-2012, 16:05
Verwijderd
Oud 01-06-2012, 16:36
Martiño
Martiño is offline
Aansteller!
Oud 01-06-2012, 22:27
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn stage van vandaag. De drukte was echt gewoon fucking niet normaal meer . Uit je neus moeten eten is ook wat, maar dit was zwaar overdreven.
En ik moest de laatste 4 km lopen naar huis, omdat ik mijn trein in Delft had gemist . Het was dat of 54 minuten wachten.
Oud 02-06-2012, 01:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is jouw oplossing voor dit probleem dan?
Een wetswijziging waardoor beiden aansprakelijk kunnen worden gesteld, natuurlijk. Ze zaten beiden op die scooter, dat staat vast. Anders hoef je alleen maar elkaar de schuld in de schoenen te schuiven om er mee weg te komen, belachelijk.
Oud 02-06-2012, 10:14
Cherry Springs
Ik had de wekker om 8 uur gezet zodat ik vroeg kon beginnen met werken aan mijn essay vandaag, maar schijnbaar dacht mijn slaperige hoofd om 8 uur "Hé, wat een takke-herrie. Laat ik het uitzetten en verder slapen". Ik werd om 11 uur wakker en kan me niks herinneren, maar het is al vaker voorgevallen, schijnbaar.

Regels voor berichten