Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en het mooie is dat ik eigenlijk niks bijzonders doe met mijn haar, alleen om de dag wassen met huismerk-shampoo, en eventueel wat gel op cremebasis er in. Fuck conditioners en dure haarverzorgingsproducten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik zie altijd hoe mensen die niet goed kunnen kauwen zo'n bordje hebben met puree, gemalen broccoli en kipgehakt of gestoofde vis, en dat het er dan uitziet als een soort pap waarbij in het midden van het bord de puree en broccoli samenvloeien tot een lichtgroenig prutje.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In het oude ziekenhuis rook het in de kelder altijd naar die instantpuree, bah, smerige geur...
|
Godverdomme, de hond werd net gebeten. Ik schrok me dood, maar de mensen waren heel aardig en waren er heel snel bij. Hondje heeft gelukkig niks ernstigs, hij heeft een beetje bloed op zijn wang, maar niks doorgebeten.
Ik zit nog te trillen, wat naar zeg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, ik heb 1 van de 2 essays min of meer geschreven. Met min of meer bedoel ik dat ik 700 van de 1000 woorden heb geschreven in spreektaal en dat ik bij de rest heb gezegd *moet ik nog uitbreiden*. Oh en dat ik nog geen referenties heb gebruikt. Dus.
|
|